Emaitzak: 560

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (119)
Gestión integra de la implantación Ezarpenaren kudeaketa osoa

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Control de la gestión de las instalaciones de la infraestructura común de telecomunicaciones, del edificio A. A eraikineko telekomunikazio-azpiegitura komunen instalazioetako kudeaketa kontrola.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esto se puede especificar en las propiedades de archivo, incluyendo un título descriptivo "ICT", el asunto "Proyecto de infraestructuras de telecomunicaciones en un edificio de 2 locales y 14 viviendas", el administrador "Alfonso Lamas Blanco" y comentarios "Gestión del desarrollo del sistema de telecomunicaciones del edifico". Fitxategiaren propietateetan zehaztu daiteke hori, adibidez: izenburu deskriptiboa, "TAK"; gaia, "2 lokal eta 14 etxebizitzako eraikin baterako telekomunikazio-azpiegituren proiektua"; administratzailea, "Alfonso Lamas Blanco", eta iruzkinak, "eraikineko telekomunikazio-sistema garatzeko kudeaketa".

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La participación de las prácticas habituales de la dirección general de la organización ordinaria se reflejan en la planificación estratégica, en el control de gestión y en control de las tareas fundamentalmente como actividades de planificación y control que se efectúan en la organización, recordando que la definición de cada una de ellas como: Antolaketa arrunteko zuzendaritza nagusiaren ohiko jarduerak planifikazio estrategikoan, kudeaketaren kontrolean eta eginkizunen kontrolean islatzen dira, batez ere antolaketan gauzatzen diren planifikazio- eta kontrol-jardueretan. Ekar dezagun gogora horien definizioa:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cuando el director es un coordinador sin poder carente de la suficiente autoridad para dirigir el proyecto que no permite garantizar la calidad y la eficacia en la gestión. Proiektu-zuzendaria proiektua zuzentzeko behar adinako eskumenik eta aginterik ez duen koordinatzaile hutsa da. Egoera horretan ezin da kalitaterik ez kudeaketa eraginkorrik lortu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La importancia de esta figura es únicamente reconocida por cuantos se interesan en la gestión de proyectos de sistemas de telecomunicación e informáticos, independientemente de que el nombre que se le atribuye pueda variar de unas a otras ocasiones: Telekomunikazio- eta informatika-sistemetako proiektuen kudeaketan interesa dutenek baino ez dute proiektuburuaren figuraren garrantzia onartzen. Izen hauek erabili ohi dira hura izendatzeko:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El proyecto, su dirección y gestión y, por tanto, su organización se debe enfocar desde todas las perspectivas posibles pero los enfoques que trataremos desde las siguientes unidades de trabajo serán: Proiektua, bere zuzendaritza eta kudeaketa, eta, horrenbestez, antolaketa, ahalik ikuspegi gehienetatik landu behar da, baina datozen lan-unitateetan ikuspegi hauek landuko ditugu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Analizar la gestión de proyectos en la organización incluyendo la planificación, la organización, el seguimiento y el control de los procesos relacionados con el personal de la organización en el proyecto. Erakundeko proiektuen kudeaketa aztertzea, eta horren barruan proiektuaren antolaketako langileekin lotutako prozesuak planifikatzea, antolatzea, horien jarraipena egitea eta kontrolatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Podemos observar que se trata del lazo de control típico, junto con las gestión de alarmas y la seguridad del sistema. Ikusten dugunez, ohiko kontrol-begizta da. Alarmen kudeaketa eta sistemaren segurtasuna ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una vez tenemos definido el soporte físico y las características de la señal a transmitir, hay que determinar la forma en la cual se va a realizar el intercambio de información (sincronización entre los extremos de línea, detección y corrección de errores, gestión de enlaces de comunicación, etc.) Euskarri fisikoa eta transmititu beharreko seinalearen ezaugarriak definitu ondoren, informazioa trukatzeko modua zehaztu behar da (linea-muturren arteko sinkronizazioa, erroreak detektatzea eta zuzentzea, komunikazio-loturen kudeaketa eta abar).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (3)
Es obvio que la gestión del planeamiento corresponde a las administraciones, que son Ios organismos con capacidades, recursos y competencias para realizarla. Argi dago planeamenduaren kudeaketa administrazioei dagokiela, horiek baitira hori egiteko ahalmena, baliabideak eta eskumenak dituzten erakundeak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Elaborar procedimientos e Instrucciones de trabajo (investigación de accidentes, evaluaciones de riesgos, etc.) para la mejora continua de la gestión de la empresa. Laneko prozedurak eta jarraibideak egitea (istripuak ikertzea, arriskuak ebaluatzea eta abar) enpresaren kudeaketa etengabe hobetzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La responsabilidad en la Gestión de la Prevención de Riesgos Laborales incumbe a toda la empresa, comenzando por la propia Dirección, que asume el compromiso de esta Gestión, extendiéndola al resto de la Organización. Laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko erantzukizuna enpresa osoari dagokio, zuzendaritzatik bertatik hasita. Hain zuzen, zuzendaritzari dagokio kudeaketaren ardura nagusia, eta erakundearen gainerako ataletan zabalduko du.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (17)
GESTIÓN DE I/O'S LOCALES (SÓLO UNIDADES CENTRALES ICU Y MCU). TOKIKO I/Oen KUDEAKETA (ICU ETA MCU UNITATE ZENTRALAK BAKARRIK)

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

-GESTION ECONOMICA DEL MANTENIMIENTO: -MANTENTZE-LANEN KUDEAKETA EKONOMIKOA:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Que la máxima importancia esta en el almacén y su gestión Garrantzi handiena biltegian eta haren kudeaketan dagoela

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Su análisis puede hacerse en la gestión económica del mantenimiento a través de presupuestos e índices de mantenimiento. Horiek guztiak mantentze-lanen kudeaketa ekonomikoan azter daitezke, aurrekontuen eta mantentze-adierazleen bidez.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Al estudiar la gestión de stocks de determinados elementos se vio que una técnica aplicable era la del PARETO o diagrama A.B.C. Zenbait osagaien stocken kudeaketa aztertu zenean, aplika zitekeen tekniketako bat PARETO edo ABC diagramarena zela ikusi zuten.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

2ª) Adquiriendo software de Mantenimiento GMAO aplicar los módulos de salida: 2) Ordenagailu bidezko mantentze-lanen kudeaketarako softwarea eskuratuz, irteera-datuen moduluak aplika daitezke:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ya en el módulo de predictivo se ha hecho referencia a una profundización mayor de la informática en el Mantenimiento, de forma que puede pasarse de la Gestión a conceptos más avanzados como: Prediktiboaren moduluan aipatu dugunez, informatika sakonago sartzen da mantentze-lanen alorrean, eta, hala, kudeaketatik beste kontzeptu aurreratuago batzuetara pasa gaitezke, esate baterako:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Aún cuando el predictivo está englobado dentro del Mantenimiento Planificado y se ha visto que existen módulos del mismo, las especiales características del Predictivo, hace que dentro del propio GMAO existen módulos elementales para su tratamiento. Prediktiboa mantentze-lan planifikatuaren barruan dagoen arren, eta hari buruzko moduluak daudela ikusi dugu, haren berezitasunak direla medio, hura tratatzeko oinarrizko moduluak daude ordenagailu bidezko mantentze-lanen kudeaketaren barruan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No obstante, existe una gran confusión en el uso del denominado MAO, “Mantenimiento Asistido por Ordenador” y GMAO, “Gestión del Mantenimiento Asistido por Ordenador”. Dena den, “ordenagailu bidezko mantentze-lanak” eta “ordenagailu mantentze-lanen kudeaketa” kontzeptuak sarri askotan ez dira argi bereizten.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Aún cuando cada distinto software de Gestión de Mantenimiento realiza un tratamiento diferenciado y más o menos en profundidad, todos ellos basan su funcionamiento en el siguiente esquema: Mantentze-lanen kudeaketarako dagoen software bakoitzak tratamendu berezitua eta gutxi-asko sakona egiten badu ere, guztien funtzionamendua eskema honetan oinarritzen da:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Lo mismo ha sucedido con el tradicional sistema de aire acondicionado, el cual, con la aportación de la gestión electrónica, ha dado paso a la climatización automática, donde la producción de frío sigue siendo como la hemos conocido en unidades anteriores (compresor, condensador, etc.), pero diferenciándose a la hora de canalizar e impulsar el aire o de regular la temperatura. Aire girotuko ohiko sistemarekin gauza bera gertatu da, kudeaketa elektronikoari esker klimatizazio automatiko bihurtu den heinean. Azken sistema horri jarraiki, aurreko unitateetan ikusi dugunaren antzera sortzen da hotza (konpresorea, kondentsadorea eta abar), baina aldeak nabari dira airea bideratu eta bultzatzerakoan edo tenperatura erregulatzerakoan.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

La introducción de los puntos anteriores en los reales decretos se ha llevado a cabo tras constatar que muchos de los problemas de seguridad y salud estaban motivados por la mala gestión de la limpieza, el orden y el mantenimiento de los equipos de trabajo. Segurtasunari eta osasunari dagozkien arazo askoren kausa garbitasuna, ordena eta lan-ekipoak mantentzeko lanaren kudeaketa desegokiak zirela ikusi ondoren sartu dira aurreko puntu horiek errege-dekretuetan.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (2)
Los que programamos en PHP4 tenemos la suerte de que toda la gestión de sesiones la hace el mismo PHP. PHP4en programatzen dugunok zortea dugu, saioen kudeaketa guztia PHPk berak egiten baitu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Un ejemplo claro de portar vertical sería el de Infonomía (www.infonomia.com), especializado en la gestión de información y documentación. Atari bertikalaren adibide garbia Infonomia () izango litzateke, informazioaren eta dokumentazioaren kudeaketan espezializatua.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (3)
Gestión de proyectos multimedia: Multimedia-proiektuen kudeaketa:

Materiala: Irudia

Aprender a realizar la gestión y las fases que forman un proyecto multimedia. Multimedia-proiektu baten kudeaketa eta faseak egiten ikastea.

Materiala: Irudia

Gestión de los proyectos multimedia. Multimedia-proiektuen kudeaketa.

Materiala: Irudia

Administrazioa eta kudeaketa (52)
3.1 > Las funciones y tareas ligadas a la gestión de personal 3.1 > Langileen kudeaketarekin lotutako zereginak eta atazak

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

4 >> Política retributiva motivadora: gestión o evaluación del desempeño 4 >> Lansari-politika motibatzailea: jardunaren kudeaketa edo ebaluazioa

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

2.3 > La gestión ética de la empresa 2.3 > Enpresaren kudeaketa etikoa

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

■ Aplicación de protocolos de calidad a la gestión de Recursos Humanos: protección de datos de carácter personal y protección del medio ambiente ■ Giza baliabideen kudeaketari kalitate-protokoloak aplikatzea: datu pertsonalak babestea eta ingurumena zaintzea

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Aprenderemos a realizar cada una de ellas a lo largo de este módulo y en el de Gestión de Recursos Humanos. Modulu honetan eta giza baliabideen kudeaketaren moduluan ikasiko dugu horietako bakoitza egiten.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para cada uno de ellos se creará un documento en el que se describan detalladamente sus fases y se determine qué persona o personas deben responder de la correcta gestión. Dokumentu bat sortuko da horietako bakoitzerako; han, batetik, faseak deskribatuko dira xehe-xehe, eta, bestetik, kudeaketa egokiaren ardura duen pertsona zehaztuko da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La gestión de residuos es un procedimiento que resultará esencial documentar en cualquier empresa inmersa en la implantación de un sistema de gestión de calidad. Hondakinen kudeaketa dokumentatzea funtsezkoa izango da kalitate-kudeaketako sistema bat ezarri nahian dabilen enpresa batentzat.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Pilares para una gestión de calidad de los Recursos Humanos Giza baliabideen kalitateko kudeaketa egiteko oinarriak

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Aplicación de la técnica de las 3R en la gestión de documentación 3R teknika aplikatzea dokumentazioaren kudeaketan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Pensemos, por ejemplo, en el proceso administrativo ligado a la contratación, en la gestión del pago de salarios o en toda la documentación que generan las relaciones con la Administración Pública, llámese esta Agencia Tributaria, Tesorería General de la Seguridad Social, Servicio de Empleo Público, etc. Adibidez, gogoan izan dezagun kontratazioarekin lotutako prozesu administratiboa, soldata-ordainketaren kudeaketa edo administrazio publikoarekiko (Zerga Agentzia, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusia, Enplegu Zerbitzu Publikoa...) harremanean sortzen den dokumentazioa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (69)
La gestión de la calidad en animación cultural Kalitatearen kudeaketa kultura-animazioan

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Debemos recordar que la calidad de nuestra intervención y de su gestión deben ser evaluadas mediante una serie de indicadores específicos para cada caso, y que en esa evaluación resulta un instrumento útil la hoja de ruta, aspectos todos ellos ya comentados en la U nidad D idáctica 3. Gogoratu behar dugu gure esku-hartzearen eta haren kudeaketaren kalitatea kasu bakoitzerako berariazko adierazle batzuen bidez ebaluatu behar dela, eta bide-orria tresna erabilgarria dela ebaluazio hori egiteko; alderdi horiek guztiak 3. unitate didaktikoan azaldu genituen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En su planificación y puesta en funcionamiento se debe prestar especial atención a la dotación de infraestructuras de calidad y a la gestión y organización de los calendarios y de las visitas guiadas a los lugares de valioso interés cultural que se van a compartir y comprender, así como a los puntos de encuentro. Ibilbidea planifikatzerakoan eta abian jartzerakoan, arreta berezia eskaini behar zaie zenbait alderdiri: kalitatezko azpiegituren hornikuntzari, interes kultural handiko lekuetara egiten diren bisita gidatuen eta egutegien kudeaketa eta antolamenduari, eta elkartzeko lekuei.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La gestión de los aspectos organizativos –tarea 2– presenta una serie de particularidades, por lo que se va a desarrollar en el cuadro que aparece en elDocUMento5.2. Antolamenduko alderdien kudeaketak —2. zeregina— zenbait berezitasun dituenez, 5.2. dokumentuan agertzen den taulan garatuko dugu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En el ámbito de la intervención cultural, tanto en la gestión como en la animación cultural, el desarrollo y acceso a las tecnologías de la información y la comunicación suponen una verdadera oportunidad para llevar a cabo nuestra práctica profesional. Kulturako esku-hartzearen alorrean, kudeaketan nahiz kultura-animazioan, informazioaren eta komunikazioaren teknologien garapena eta haietarako sarbidea aukera paregabea dira gure jarduera profesionala gauzatzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Gestión de espacios para la cultura: equipamientos e infraestructuras Kulturarako eremuen kudeaketa: ekipamenduak eta azpiegiturak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La temporalización y gestión de tiempos hace referencia a la definición y control, de manera ordenada y sistemática, de la duración y la secuenciación de las tareas que comprende un programa determinado. Tenporalizazioa eta denboren kudeaketa da programa jakin bateko zereginen iraupena eta segida modu ordenatuan eta sistematikoan zehaztea eta kontrolatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De aquí en adelante, en la presente unidad didáctica, con la intención de evitar confusiones, solo se hará referencia a la gestión del control de tiempos de las programaciones culturales –de desarrollo de tareas y de hitos–. Hemendik aurrera, unitate didaktiko honetan, nahasmenak saihestearren, denboren kontrolaren kudeaketaz aritzean, kultura-programazioen denborez —zereginen eta mugarrien kudeaketa— bakarrik arituko gara.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La temporalización será un aspecto más a evaluar dentro de la gestión de la programación cultural. Tenporalizazioa kultura-programazioaren kudeaketaren barruan ebaluatu beharreko beste alderdi bat izango da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Evaluar, al final de la implementación de la programación cultural, la gestión temporal de la misma con indicadores de logro de cumplimiento de los tiempos establecidos e incidencias aparecidas. Kultura-programazioa amaitu eta gero, haren denboraren kudeaketa ebaluatzea, ezarritako denboren betetze-maila eta agertutako gorabeherak adierazle gisa erabiliz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (9)
Por todo esto, existen en el laboratorio una serie de documentos elaborados que marcan las pautas de actuación en el laboratorio, respecto a procedimientos en general y a gestión de residuos en particular. Hori dela eta, laborategian jardunbideak jasota dauzkaten hainbat dokumentu egoten dira, prozedura orokorrei buruzkoak eta hondakinen kudeaketa zehatzari buruzkoak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La amplitud y diversificación de este sector provoca la producción de centenares de toneladas de residuos totalmente diferentes entre ellos, llegando a provocar dificultades en su gestión. Sektore hau zabaltzen eta dibertsifikatzen ari denez, ehunka tona hondakin sortzen ditu, denak desberdinak, eta horrek asko zailtzen du kudeaketa.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La inclusión de un residuo dentro de una de estas categorías condiciona el tipo o la vía de gestión, desde el transporte del residuo hasta los requisitos aplicables sobre las instalaciones autorizadas para su tratamiento. Hondakin bat kategoria hauetako batean sartzeak kudeaketa mota eta modua baldintzatzen du, hasi garraiotik beretik eta baimendutako tratamendu-instalazioetan aplikatu beharreko baldintzetaraino.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Se entiende por gestión de los residuos industriales la recogida, el transporte, el almacenamiento, la valorización, el tratamiento, la disposición del rechazo y la comercialización de los residuos industriales. Industria-hondakinen bilketa, garraioa, biltegiraketa, balorizazioa, tratamendua, errefus-bereizketa eta komertzializazioa sartzen dira industria-hondakinen kudeaketan.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

No se considera gestión de estos residuos las operaciones de reciclaje en origen de los residuos que se incorporan al proceso productivo que los ha generado. Ez dira kudeaketa gisa hartzen hondakinak jatorrian birziklatzea eta sorkuntzaren ekoizpen-prozesu berean berriro sartzea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Partiendo del resultado de estos análisis se determina una gestión óptima de los mismos determinando su destinación definitiva. Analisien emaitzak ikusita, kudeaketa modurik egokiena aukeratzen da, eta behin betiko helburua finkatzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La tendencia en la gestión de residuos industriales tiene como objetivos futuros la reducción del volumen de residuos (principalmente el de residuos especiales) y la reducción de su peligrosidad o toxicidad. Industria-hondakinen kudeaketaren azken joeren helburua da, batetik, hondakinen bolumena murriztea (bate ere, hondakin bereziena), eta, bestetik, hondakinen arriskugarritasuna edo toxikotasuna murriztea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Éstas funcionan como instrumentos multisectoriales que deben ser impulsados desde las Administraciones y que funcionan como mercados de encuentro de oferta y demanda de residuos, con una clara finalidad de evitar una gestión innecesaria y un impacto sobre el medio. Poltsa horiek sektore anitzetarako balio dezaketen tresnak dira. Administrazioak bultzatu behar ditu, eta hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtziona dezakete. Helburu nagusia da behar ez diren kudeaketak eta ingurumenaren gaineko eraginak ekiditea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Así surgen las Bolsas de Residuos, funcionando como mercados de encuentro de la oferta y la demanda de residuos con el objetivo de encontrar la gestión más adecuada para los mismos y provocar el menor impacto posible sobre el medio. Hala sortu ziren hondakin-poltsak. Hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtzionatzen dute, kudeaketa egokiena aurkitu nahian eta ingurumenean ahalik eta eragin txikiena eragin nahian.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (2)
Además, en la gestión sanitaria del cultivo, un sano desarrollo de las raíces es elemental para la sanidad del cultivo en su conjunto. Gainera, landutako sailaren kudeaketa sanitarioari dagokionez, sustraiak gaitzik gabe haztea funtsezkoa da sail osoaren osasungarritasunerako.

Materiala: Nekazaritza

Por último es importante considerar desde el principio las posibles dificultades financieras que se puedan plantear, los problemas de gestión asociados con la creación de un sistema ecológico nuevo y la obtención al principio de producciones inferiores sin el beneficio de sobreprecios que pueden dar lugar a problemas financieros. Azkenik, garrantzitsua da hasiera-hasieratik jakitea zer-nolako zailtasun finantzarioak izan ditzakegun, sistema ekologiko berriaren sorrerari lotutako kudeaketa arazoak zein izan daitezkeen eta hasieran gainprezioen etekinik gabeko produkzio txikiegiak lortzeak zer arazo finantzario ekar ditzakeen.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (17)
Elabora una tabla de cuatro columnas en las que se detallen las actividades de los animadores turísticos relacionadas con la gestión, las actividades deportivas, las actividades infantiles y las animaciones nocturnas, respectivamente. Egin lau zutabeko taula bat, eta zehaztu zutabe bakoitzean animatzaile turistikoek egiten dituzten jarduerak kudeaketarako, kirol-jardueretarako, haurren jardueretarako eta gaueko animazioetarako, hurrenez hurren.

Materiala: Animazio turistikoa

Las nuevas tecnologías en gestión de personal Langileen kudeaketarako teknologia berriak

Materiala: Animazio turistikoa

nLas nuevas tecnologías facilitan la gestión administrativa del personal, su formación, selección y valoración e incluso lo relacionado con la pertenencia del personal a la empresa. nTeknologia berriei esker, errazagoa da langileen kudeaketa administratiboa, prestakuntza, eta langileak hautatzea eta baloratzea, eta, halaber, enpresarekiko atxikimendu-sentsazioarekin erlazionatutako alderdiak.

Materiala: Animazio turistikoa

b) Dedica la totalidad de su jornada a actividades de gestión. b) Kudeaketako jardueretan ematen du lanaldi osoa.

Materiala: Animazio turistikoa

El jefe de animación distribuye las tareas, lleva la gestión administrativa, autoriza las compras y realiza las mismas funciones que cualquier animador. Animazioko buruak lanak banatzen ditu, kudeaketa administratiboa egiten du, erosketak baimentzen ditu eta beste edozein animatzaileren funtzio berdinak egiten ditu.

Materiala: Animazio turistikoa

En los establecimientos independientes el jefe de animación cumple con todas las funciones señaladas en el capítulo 3 y es el máximo responsable de la gestión de almacén, el cumplimiento de los objetivos fijados, las relaciones entre los miembros del equipo de animación y de ellos con el resto del personal del hotel. Establezimendu independenteetan, animazioko buruak egiten ditu 3. kapituluan azaldutako funtzio guztiak, eta ardura hauek ere baditu: biltegiaren kudeaketa, ezarritako helburuak betetzea, animazio-taldeko kideen arteko harremanak eta animazio-taldeko kideek hoteleko gainerako langileekin dituztenak.

Materiala: Animazio turistikoa

Si el personal depende de una empresa externa, el jefe de animadores le reportará a dirección las cuestiones relacionadas con la gestión directa, previsiones de materiales, horas, relaciones o suministros con otros departamentos. Langileak kanpoko enpresa baten mende badaude, animatzaileen buruak zuzendaritzari jakinaraziko dizkio zuzeneko kudeaketarekin, material-aurreikuspenekin, orduekin eta beste sail batzuekiko harreman eta hornikuntzekin erlazionatutako alderdiak.

Materiala: Animazio turistikoa

Esto supone que el jefe de animación no cuente con un despacho donde guardar la documentación relacionada con la gestión del personal, los registros, albaranes, teléfonos de contacto, etc. Beraz, kasu horietan, animazioko buruak ez dauka bulegorik langileen kudeaketarekin, erregistroekin, emate-agiriekin, harremanetarako telefonoekin eta abarrekin erlazionatutako dokumentazioa gordetzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

3Emplear herramientas informáticas de gestión. 3Kudeaketako tresna informatikoak erabiltzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Para desarrollar eficientemente las labores propias de un animador turístico es preciso llevar una gestión económica adecuada. Animatzaile turistiko baten lanak era eraginkorrean egiteko, beharrezkoa da kudeaketa ekonomiko egoki bat egitea.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (5)
• Mala gestión estratégica del tiempo. • Denboraren kudeaketa estrategiko txarra.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La Organización Internacional para la Estandarización (ISO son sus siglas en inglés) se encarga de estandarizar las normas de sistemas de gestión de la calidad (ISO 9000), estándares de gestión medioambiental en entornos de producción (ISO 14 000) y gestión de seguridad de la información (ISO/IEC 27 001), entre otros. Estandarizazioko Nazioarteko Erakundea (ISO, ingelesezko siglen arabera) arduratzen da honako arau hauek estandarizatzeaz: kalitatea kudeatzeko sistemen arauak (ISO 9000), ingurumen-kudeaketako estandarrak produkzio-inguruetan (ISO 14 000) eta informazioaren segurtasunaren kudeaketa (ISO/IEC 27 001), besteak beste.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Realización de actividades para mejorar el ritmo, la voz, la gestión de silencios y miradas. Erritmoa, ahotsa, isiltasunen kudeaketa eta begiradak hobetzeko jarduerak egitea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Uno de los trabajos más demandados a asesores en habilidades comunicativas es la asesoría en comunicación política y manejo de crisis para gobiernos y gobernantes, instituciones públicas y privadas, empresas, partidos políticos y candidatos a puestos de elección popular. Komunikazio-trebetasunetako aholkulariei gehien eskatzen zaien lanetako bat komunikazio politikoko aholkularitza eta krisien kudeaketa da, gobernu zein gobernatzaileei, erakunde publiko zein pribatuei, enpresei, alderdi politikoei eta hautaketa publikoko hautagaiei bideratuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La gestión adecuada la imagen profesional resulta determinante para el alcanzar los objetivos tanto en el ámbito personal como en el profesional. Irudi profesionalaren kudeaketa erabakigarria da helburuak lortzeko, bai esparru pertsonalean, bai profesionalean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (111)
D (suministro de energía eléctrica, gas, vapor y aire acondicionado), con un 0,2 % de mujeres empleadas, y E (suministro de agua, actividades de saneamiento, gestión de residuos y descontaminación), con un 0,3 % de mujeres empleadas. D (energia elektrikoaren, gasaren, lurrunaren eta aire girotuaren hornikuntza), non emakume enplegatuak % 0,2 diren, eta E jardueran (ur-hornidura, saneamendu-jarduerak, hondakinen kudeaketa eta deskontaminazioa), % 0,3 soilik.

Materiala: Sistemen integrazioa

LaGuía de conciliación de la vida personal, familiar y laboral en la Administración General del Estadoes una herramienta para mejorar la información del personal y de la gestión de recursos humanos sobre los derechos, permisos y medidas de flexibilización de jornada existentes en la Administración General del Estado en materia de conciliación, con la finalidad de fomentar su conocimiento y favorecer su utilización. Estatuko Administrazio Orokorrean bizitza pertsonala, familia eta lana kontziliatzeko gidatresna bat da, Estatuko Administrazio Orokorreko langileen informazioa eta giza baliabideen kudeaketa hobetzeko eskubideei, baimenei eta lanaldia malgutzeko neurrien malgutasunari buruz, kontziliazio-neurrien ezagutza sustatu eta erabilera bultzatze aldera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Realizar el seguimiento de acciones previstas, como la gestión de ofertas, seguimiento de inserciones, personas en formación, etc. Antolatutako ekintzen jarraipena egin; esaterako, eskaintzen kudeaketa, laneratzeen jarraipena, prestakuntzan dauden pertsonak, etab.

Materiala: Sistemen integrazioa

Gestión de residuos. Hondakinen kudeaketa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Gestión del agua. Uraren kudeaketa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los Planes de Igualdad son un instrumento para la incorporación de la igualdad entre mujeres y hombres en el funcionamiento y gestión diarios de las empresas, en ellos se fijan los objetivos de igualdad perseguidos, así como las estrategias y prácticas que se adoptarán para su consecución. Berdintasun-planak enpresen eguneroko funtzionamenduan eta kudeaketan emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna eransteko tresna bat dira, non lortu nahi diren berdintasun-helburuak finkatzen baitira, bai eta horiek lortzeko erabiliko diren estrategiak eta jardunbideak ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

●Gestión de la información. ●Informazioaren kudeaketa.

Materiala: Sistemen integrazioa

●Gestión del tiempo. ●Denboraren kudeaketa.

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Porevaluaciónse entiende una herramienta sistemática que, basándose en unos criterios y empleando unas técnicas, mide, analiza y valora los diseños, procesos y resultados con la finalidad de obtener información para la toma de decisiones, la retroalimentación, la mejora de la gestión y el cumplimiento de los objetivos. Ebaluazioatresna sistematiko bat da, zeinak, irizpide batzuetan oinarrituta eta teknika batzuk erabiliz, diseinuak, prozesuak eta emaitzak neurtu, aztertu eta balioztatzen dituen, informazioa lortu eta, hala, erabakiak hartu, atzeraelikadura izan, kudeaketa hobetu eta helburuak lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Gestión de ofertas. Eskaintzen kudeaketa.

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Instalatze eta mantentze lanak (4)
Nitratos: uso excesivo de fertilizantes nitrogenados en la agricultura, así como los procedentes de explotaciones ganaderas sin una adecuada gestión de los purines. Nitratoak: nekazaritzaren ongarri nitrogenodunen erabilera neurrigabean dute jatorria, edo mindaren kudeaketa desegokia egiten duten abeltzaintzako ­ustiategietan.

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Las aguas excesivamente contaminadas implican un exceso de trabajo para las depuradoras y por consiguiente una pérdida de calidad del agua obtenida para su reutilización posterior. Lo mismo ocurre con las infiltraciones de niveles freáticos. La posibilidad de discriminar mediante una cámara de vertido los residuos sólidos de los líquidos, contribuye a un mejor tratamiento y gestión de las aguas residuales, en su conjunto. Ur kutsatuegiek lan handiegia dakarkie araztegiei, eta beraz, gerora berriro erabiltzeko lortzen den ura kalitate okerragokoa izatea ere bai. Beste horrenbeste gertatzen da maila freatikorako iragazketekin ere. Alde horretatik, oso kontuan izatekoa da isuriak biltzeko ganbera baten bidez hondakin solidoak eta likidoak bereizteko aukera, hobetu egiten baitu, oro har, hondakin-uren tratamendua eta kudeaketa.

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Hoy en día existen sistemas de reutilización de aguas pluviales más avanzados que incorporan módulos de gestión electrónica, donde a través de un avanzado software intercalado en el circuito, permiten actuar como dispositivo discriminador entre el agua de red y la recogida por la cisterna de aguas pluviales. Badira, gaur egun, euri-urak berrerabiltzeko sistema horiek baino aurreratuagoak, kudeaketa elektronikorako moduluak dituztenak. Horrelakoak, zirkuituan tartekatzen den software aurreratu baten bidez, sareko ura eta euri-uren tangan bildutakoa bereizteko gailu modura erabiltzen dira.

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IT 3.4 Programa de gestión energética. AT 3.4 - Kudeaketa energetikoaren programa.

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Ostalaritza eta turismoa (75)
Gestión de la producción en cocina responde a un módulo con la misma denominación y recoge una parte importante de los contenidos que se estudian en el ciclo formativo de Técnico Superior en Dirección de Cocina. Sukaldeko ekoizpenaren kudeaketa izen bereko moduluan erabiltzeko liburua da, eta Sukalde-zuzendaritzako goi-mailako teknikariaren prestakuntza-zikloan ikasten diren edukien zati handi bat biltzen du.

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Seguridad alimentaria y APPCC: refrigeración de todas las salas, marcha hacia delante de los alimentos, materiales resistentes y de fácil limpieza, sistemas de desinfección, prever la gestión de residuos sólidos y líquidos, etc. Elikadura-segurtasuna eta AKPKA: hozte-sistema gela guztietan, elikagaien aurreranzko martxa, material gogorrak eta erraz garbitzekoak, desinfektatze-sistemak, hondakin solidoen eta likidoen kudeaketaren aurrezehaztapena, etab.

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Sistema de producción, gestión y organización culinaria Sukaldaritzako ekoizpen-, kudeaketa- eta antolaketa-sistema

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Sistema de producción, gestión y organización culinaria Sukaldaritzako ekoizpen-, kudeaketa- eta antolaketa-sistema

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Gestión y reciclado de aceites de cocina. Sukaldeko olioen kudeaketa eta birziklapena.

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La Norma ISO 14001 para la implantación del Sistema de Gestión Medioambiental y el Reglamento EMAS (Sistema Europeo de Ecogestión y Ecoauditoría) son los instrumentos más importantes que se han desarrollado para contribuir a la mejora del medio ambiente. Ingurumen Kudeaketarako Sistema ezartzeko ISO 14001 Araua eta EMAS Erregelamendua (Batasunaren Ingurumen Kudeaketako eta Ikuskaritzako Sistema) dira ingurumen-egoera hobetzen laguntzeko garatu diren tresna garrantzitsuenak.

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El correcto almacenamiento de los productos es un aspecto muy importante en la actividad de un establecimiento, ya que de él dependen, por una parte, el abastecimiento de la cocina y por otra la gestión económica. Produktuak behar bezala biltegiratzea oso garrantzitsua da establezimendu baten jardueran, horren araberakoak izango baitira sukaldearen hornidura eta sukaldearen kudeaketa ekonomikoa.

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9- Señalar algunos de los motivos por los que una cocina infradimensionada representará una gestión inadecuada. 9- Arrazoitu zergatik izango den kudeaketa desegokia neurri txikiegiak dituen sukalde batean. Eman zenbait arrazoi.

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Normativa voluntaria del sector alimentario referente a seguridad alimentaria y gestión de la calidad Elikadura-sektoreko borondatezko araudia, elikadura-segurtasunari eta kalitatearen kudeaketari buruzkoa

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Norma internacional voluntaria y certificable de gestión de la calidad aplicable a cualquier tipo de organización de cualquier sector o actividad. Kalitatearen kudeaketari lotutako nazioarteko araua, borondatezkoa eta egiaztagarria, edozein sektoretako edo jardueratako erakundeei aplikagarria.

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