Emaitzak: 118

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
En las películas estamos acostumbrados a ver escenas en las cuales aparecen letreros parpadeantes, de vivos colores, e innumerables pantallas que aparecen de forma automática indicando peligro inminente. Ohituta gaude filmetan kartel keinukariak, kolore bizikoak eta berehalako arriskua adierazten duten eta automatikoki agertzen diren pantaila ugari ikustera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (4)
Elabora un cartel con las precauciones a tenerse en cuenta a la hora de aplicar chorros a presión. Egin kartel bat presiopeko zorrotadak aplikatzean kontuan hartu beharreko gauzak azaltzeko.

Materiala: Elektroestetika

Realiza un cartel que recoja las precauciones a seguir al efectuar un masaje subacuático. Egin urpeko masajea ematean kontuan izan beharrekoak jasotzen dituen kartela.

Materiala: Elektroestetika

Realiza el cartel que pondrías al lado de la sauna para informar a la clientela de cómo utilizarla correctamente. Egin ezazu sauna zuzen erabiltzeko saunaren ondoan jarriko zenukeen kartela.

Materiala: Elektroestetika

Realiza un cartel con los casos individuales en los que no se pueden aplicar peloides. Egin ezazu kartel bat peloideak ezin aplika daitezkeen kasu bakanekin.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (68)
Esta foto de Oliverio Toscani para Benetton, es un buen ejemplo de carteles que se basan sólo en una imagen con impacto. Oliverio Toscanik Benettonentzat egindako argazki hau inpaktu handiko irudietan soilik oinarritzen diren kartelen adibide ona da argazki hau.

Materiala: Irudia

Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas específicas. Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu.

Materiala: Irudia

Qué es un cartel. Zer da kartela?

Materiala: Irudia

Su misión es comunicar el mensaje en un entorno público; y su contenido es muy variado, desde aspectos comerciales hasta políticos. Ingurune publiko batean mezu bat komunikatzea da kartelaren eginkizuna. Askotariko edukiak ditu: merkataritzaren ingurukoak, mezu politikoak, etab.

Materiala: Irudia

El segundo ejemplo es un contrapicado que corresponde a la toma de un plano general donde vemos al personaje poniendo carteles y al entorno callejero que le rodea. Bigarren adibidea, berriz, plano orokor baten hartualdiaren kontrapikatu bati dagokio; pertsonaia kartelak jartzen ikusten dugu eta inguruko kaleak ikusten dira.

Materiala: Irudia

La fotografía es un elemento habitual en la composición de los carteles. Argazkia ohiko elementua da kartelen konposizioan.

Materiala: Irudia

Podemos optar por usar fotos en el cartel, lo que sería algo parecido a un "collage". Argazkiak kartelean erabiltzea aukeratzen badugu, collage moduko bat lortuko dugu.

Materiala: Irudia

Por eso, si elegimos bien los colores y los combinamos de forma adecuada, podemos aumentar la eficacia de nuestro cartel. Hori dela eta, koloreak ondo aukeratzen baditugu eta modu egokian konbinatzen baditugu, gure kartelaren eraginkortasuna hobetu dezakegu.

Materiala: Irudia

También reflexionamos sobre el tipo de personas a la que dirigimos el mensaje de nuestro cartel. Gure karteleko mezuaren hartzaileei buruzko gogoeta ere egingo dugu.

Materiala: Irudia

Eso ya nos da pistas acerca del aspecto de cartel: un estilo juvenil, colorista, etc. Horrek kartelaren nolakotasunari buruzko aztarnak ematen dizkigu: estilo gaztea, koloretsua, etab.

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Asimismo, deben tener un cartel bien visible que prohíba la utilización del montacargas para transporte del personal, y en el que se especifique la carga máxima admisible. Halaber, kartel bat izan behar dute ondo ikusteko moduan, karga-jasogailua langileak garraiatzeko erabiltzea debekatzeko. Kartel horretan, gehieneko karga onargarria ere zehaztu behar da.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (5)
Cali y Medellín captan un turismo de negocios nacional y luchan por desprenderse de una imagen internacional ligadas a los cárteles del narcotráfico , no totalmente ciertas. Calik eta Medellínek negozio-turismo nazionala hartzen dute, eta nazioartean narkotrafikoaren kartelei lotzen dien irudia, erabat egiazkoa ez dena, desagerrarazten ahalegintzen ari dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las Vegas , en el desierto de Nevada, con numerosos establecimientos hoteleros , algunos de ellos concebidos como parques temáticos ambientados en otros países como Francia o Egipto; los casinos, las avenidas iluminadas con carteles de neón como el famoso “strip” , constituye la mejor base para conocer por vía aérea, el Gran Cañón del Colorado , los acantilados del Grand Wash y las Black Mountains. Las Vegas Nevadako basamortuan dago; hotel ugari ditu, horietako asko parke tematiko gisa antolatuak eta beste herrialde batzuetan girotuak, hala nola Frantzian edo Egipton. Ezagunak dira neoizko kartelekin argiztatutako hiribideak (adibidez, Strip ezaguna). Coloradoren Arroila Handia, Grand Wash-eko labarrak eta Black Mountains airez ezagutzeko abiapuntu onena da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con numerosos establecimientos hoteleros, algunos de ellos concebidos como parques temáticos ambientados en otros países como Francia o Egipto; los casinos, y las avenidas iluminadas con carteles de neón como el famoso "strip", constituye la mejor base para conocer por vía aérea el Gran Cañón del Colorado, las Black Mountains y los acantilados del Grand Wash. Hainbat eta hainbat hotel ditu, horietako batzuk beste herrialde batzuetan oinarritutako (Frantzia edo Egipto, esaterako) parke tematiko itxurarekin; kasinoak, eta neonezko kartelez argiztatutako etorbideak (“strip” ospetsua), Coloradoren Arroila Handia (Grand Canyon), Black Mountains eta Grand Washeko labarrak airetik ezagutzeko abiapuntu egokiena da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Necesaria señalización visual, en forma de carteles, Behar adina ikusizko informazio, kartelak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En la actualidad, las vallas publicitarias en las ciudades, los letreros luminosos en las fachadas de los edificios y los anuncios en los laterales de los autobuses urbanos son muy utilizados. gaur egun, asko erabiltzen dira hirietako publizitate-hesiak, eraikuntzetako fatxadetako kartel argidunak, eta autobus publikoen alboetan jarritako iragarkiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Los cuatro ángulos interiores se refuerzan por debajo del asiento con unos tacos de madera en forma de cartelas. Barnealdeko lau angeluak indartzeko, egurrezko mokorrak jartzen ditugu eserlekuaren azpian, kartela modura.

Materiala: Egurraren teknologia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (13)
De cualquier manera, siempre se apoya en informaciones didácticas sobre el significado de los lugares, la historia, el testimonio, etc., expuestas a través de diversos instrumentos –guías, dípticos, carteles, señalizaciones, etc.–. Nolanahi ere, beti informazio didaktikoak emango dira lekuei, historiari, lekukotzari eta abarri buruz, era askotako tresnen bidez: gidak, diptikoak, kartelak, seinaleak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como recurso de dinamización de otras actividades o espacios culturales –por ejemplo, una convocatoria de concurso de carteles para anunciar un festival, una semana cultural, etc.–. Beste jarduera edo espazio kultural batzuk dinamizatzeko baliabide gisa; adibidez, jaialdi bat edo kultura-aste bat iragartzeko kartelen lehiaketarako deialdi bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Fondos documentales: libros, películas, carteles… Dokumentu-funtsak: liburuak, filmak, kartelak...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Concursos de creación, diseño de carteles, logos, etc. representativos de los bienes patrimoniales con carácter simbólico, para el desarrollo de campañas de difusión de temas e intervenciones relacionados con ellos. Izaera sinbolikoko ondare-ondasunen adierazgarri diren sorkuntza-lehiaketak, kartelak eta logoak diseinatzekoak, etab., haiekin zerikusia duten gaiak eta esku-hartzeak hedatzeko kanpainen garapenerako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En este caso, nos referimos a la imagen bidimensional que se reproduce en soportes impresos: carteles, dípticos, anuncios en prensa, etc., y que podrán ser fotografías, dibujos, logos, grafismos, trazos, colores, etc. Kasu honetan, euskarri inprimatuetan erreproduzitzen den bi dimentsioko irudiari buruz ari gara: kartelak, diptikoak, prentsako iragarkiak, eta abar; besteak beste, argazkiak, marrazkiak, logoak, grafismoak, trazuak edo koloreak izan daitezke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Generalmente, los carteles se sitúan en emplazamientos fijos encolados en espacios o paredes habilitados a tal efecto; sin embargo, también se pueden ubicar en soportes móviles, como autobuses o taxis. Eskuarki, kartelak kokapen finkoetan jartzen dira kolaz itsatsita, horretarako prestatutako eremu edo hormetan; hala ere, euskarri mugikorretan ere jar daitezke, autobusetan edo taxietan, adibidez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De toda esta cuestión se ocupa una parte de la publicidad conocida comoplan de medios, que es la que decide, entre otras cosas, si la difusión del mensaje se realiza mediante carteles, anuncios en la televisión o por promoción directa mediante visitas domiciliarias. Gai hori lantzeaz arduratzen den publizitatearen atalabitartekoen planada, eta hark erabakitzen du, besteak besteak, mezua kartelen bidez, telebistako iragarkien bidez ala etxez etxeko bisitetan zuzeneko sustapena eginez hedatuko den.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Recuerda que para que un cartel sea efectivo tiene que: Gogoan izan kartel batek ezaugarri hauek izan behar dituela eraginkorra izan dadin:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Hemos delegado gran parte de estas actuaciones a empresas externas; lo mismo haremos con las tareas de distribución de folletos, colocación de carteles y tareas similares. Jarduera horietako asko kanpo-enpresen esku utzi ditugu; gauza bera egingo dugu liburuxkak banatzeko, kartelak jartzeko eta antzeko lanekin ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseño e impresión de 300 carteles 1.800 € 300 kartel diseinatzea eta inprimatzea 1.800 €

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (12)
Con recepción suele compartirse la fotocopiadora, que es básica para imprimir diplomas, horarios, carteles, etc. Harrera-lekuarekin partekatu ohi da fotokopiagailua, zeina funtsezkoa baita diplomak, ordutegiak, kartelak, etab. inprimatzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

En recepción, cerca de la entrada, en una zona de paso obligada o, en definitiva, en una ubicación fácilmente visible y muy frecuentada se ubica un cartel de grandes dimensiones en las que por días y horas se muestran todas las actividades que van a llevarse a cabo a lo largo de la semana. Harrera-lekuan, sarreratik gertu, jende guztia igarotzen den leku batean, edo, azken finean, erraz ikusten den eta jendea sarritan igarotzen den toki batean jartzen da kartel handi bat: aste guztian egingo diren jarduera guztiak adierazten dira, orduaren eta egunaren arabera banatuta.

Materiala: Animazio turistikoa

e)Carteles de actividades individuales. e)Jarduera indibidualen kartelak.

Materiala: Animazio turistikoa

lPara las actividades que se repiten habitualmente, como, por ejemplo, una fiesta nocturna de disfraces, se elaborarán unos carteles para utilizarlos repetidamente, por lo que es preferible realizarlos con materiales perdurables; pueden clavarse o pegarlos en contrachapado y plastificarlos, así solo bastará con cambiar los horarios, fechas y demás datos variables. lSarritan egiten diren jardueretarako (adibidez, gaueko mozorro-jai bat), behin eta berriro erabiltzeko kartel batzuk egingo dira; beraz, komeni da material iraunkorrak erabiltzea Kontratxapatuan itsats daitezke, edo iltzatu, eta plastifikatu egin daitezke: hala, nahikoa izango da ordutegiak, datak eta aldatzen diren gainerako datuak aldatzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Estas actividades no se improvisan, el animador ya tiene preparado el programa, los materiales que necesita, e incluso el cartel anunciador lo prepara paralelamente al programa habitual del hotel y lo tiene reservado para cuando lo necesite. Jarduera horiek ez dira inprobisatzen; animatzaileak prest edukitzen du programa, beharrezko materialak, eta jarduera iragartzeko kartela: hoteleko ohiko programaren kartelarekin batera prestatzen du, eta gordeta edukitzen du, behar duen arte.

Materiala: Animazio turistikoa

La publicidad del cambio de planes se hace por megafonía del hotel, pero también se puede optar por pasar por las instalaciones en las que estaba previsto y colgar un cartel que avise de los cambios. Hoteleko megafonia erabiltzen da plan-aldaketaren berri emateko; jarduera aurreikusita zegoen instalazioetan ere kartel bat jar daiteke, aldaketen berri emateko.

Materiala: Animazio turistikoa

Es importante indicar los lugares en los que se realizarán las animaciones alternativas, tanto en el cartel anunciador como en los espacios donde se iban a llevar a cabo. Garrantzitsua da adieraztea zer tokitan egingo diren ordezko jarduerak, bai jarduera iragartzeko kartelean, bai ohiko jarduera egitea aurreikusten zen tokian.

Materiala: Animazio turistikoa

Cuadro 7.1Programa simple en cartel sencillo 7.1. koadroaPrograma sinplea kartel sinple batean

Materiala: Animazio turistikoa

Cuadro 7.3Programa complejo publicitado en cartel sencillo 7.3. koadroaPrograma konplexua kartel sinple batean

Materiala: Animazio turistikoa

Crea carteles de anuncio para las siguientes actividades: Sortu kartelak jarduera hauek iragartzeko:

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (7)
Algunas de las herramientas de sensibilización se encuadran en la denominadapublicidad social(campañas que incluyen folletos, carteles, actuaciones, etc.) y otras consisten en la celebración de jornadas, conmemoración con actos diversos en diferentes fechas, etc. Kontzientziazio-tresnetako batzukpublizitate sozializenekoan sartzen dira (liburuxkak, kartelak, emanaldiak eta beste biltzen dituzten kanpainak) eta beste batzuk, berriz, jardunaldiak, data jakin batzuk oroitzeko zenbait ekintza eta halakoak izaten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

El escaparate, la cartelería, los medios audiovisuales internos (pantalla de TV), los lineales con producto (expositores) e incluso la música que pones, la tonalidad de la luz y el color son medios de comunicación que a través del local resultan esenciales para potenciar los servicios. Erakusleihoa, kartelak, barnealdean dauden ikus-entzunezko bitartekoak (telebista-pantaila), produktuen sailak edo linealak (erakustaltzariak), baita jartzen duzun musika, argiaren tonalitatea eta kolorea ere: komunikatzeko bideak dira guztiak, eta lokalaren bitartez zerbitzuak indartzeko funtsezkoak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Escaparate: para dar a conocer nuestro local y lo que este ofrece, utilizamos el escaparate y, en caso de no tener, un cartel en la fachada es una alternativa (ojo, puede haber reglamentación municipal sobre carteles). Erakusleihoa: gure lokala eta eskaintzen duena ezagutarazteko, erakusleihoa erabiltzen dugu eta, erakusleihorik izan ezean, aukera bat izan daiteke fatxadan kartel bat jartzea (adi, baliteke horma-irudiei buruzko udal-arauren bat egotea).

Materiala: Sistemen integrazioa

La cartelería aplicada en el suelo (vinilos para ambientar y/o trazar recorridos), a la altura de los ojos, puede aumentar la venta hasta un 30 %. Lurrean jarritako kartelek (girotzeko edota ibilbideak markatzeko biniloak), begien parean, % 30eraino handitu ditzakete salmentak.

Materiala: Sistemen integrazioa

X Si aplicas la cartelería en las promociones y las animaciones serán un éxito, ¡trabájala! X Sustapenetan eta animazioetan kartelak erabiltzen badituzu, arrakasta izango dute. Landu itzazu!

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el establecimiento indica en un cartel «no se admiten devoluciones», no están obligados ni a cambiar el producto ni a devolver el dinero. Establezimenduak kartel batean adierazten badu«ez da aldaketarik onartzen»,ez dago produktua aldatzera edo dirua itzultzera behartuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si existe un cartel que diga: Hau dioen kartel bat badago:

Materiala: Sistemen integrazioa