Emaitzak: 266

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (245)
El juego y el juguete en los diferentes estadios evolutivos Jolasa eta jostailua etapa ebolutiboetan

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Posiblemente este cambio de actitud ha sido paralelo, por un lado a la importancia que ha adquirido el juego y el juguete en la sociedad actual y, por otro a la gran expansión que está viviendo la industria del juguete, que ha identificado en este segmento grandes posibilida-des de negocio. Beharbada, alde batetik, jolasak eta jostailuak gaurko gizartean garrantzia hartzearekin batera gertatu da jarrera-aldaketa hori, eta, bestetik, jostailuaren industriaren zabalkunde handiarekin batera (alor horretan negozio-aukera handiak ikusi baititu).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(21) Real Decreto 880/1990, de 29 de junio, en el que se excluyen como juguete el video-juego. (21) 880/1990 Errege Dekretua, ekainaren 29koa, bideojokoa jostailu gisa baztertzen duena.

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Andadores, triciclos, bicicletas, patines, juegos de puntería y cualquier juguete que incite al niño a moverse y a desarrollar con precisión y coordinación sus mo-vimientos. Taka-takak, trizikloak, bizikletak, patinak, punteria-jolasak eta haurra mugitzera eta mugimenduak zehaztasunez eta koordinatuta garatzera daraman edozein jostailu.

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De esta manera hoy en día, la psicología, la pedagogía, la sociología y la industria se están preocupando del estu-dio de su naturaleza, de sus características y de la ade-cuación de dichos juguetes a las necesidades del niño durante sus largas horas de juegos. Horrela, gaur egun, psikologia, pedagogia, soziologia eta industria arduratu egiten dira jostailuen izaeraz, ezaugarriez eta haurren jolasaldietako beharretara egokitzeaz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Pero no sólo ha tenido lugar en la evolución del juguete un cambio de forma y de elaboración, sino que, otra de las características o función psicológica que ha cambiado y mucho a lo largo de toda la historia en los paí-ses desarrollados, es la relación afectiva de pertenencia que el niño puede llegar a establecer con estos objetos de juego. Baina jostailuaren eboluzioan ez da egiteko era eta emandako forma bakarrik aldatu; historia guztian, herrialde garatuetan asko aldatu da beste ezaugarri edo funtzio psikologiko bat ere, haurrak jostailu horiekin ezar dezakeen pertenentzia-harreman afektiboa, hain zuzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

«Atención utilícese con protección en uso o empleo», y recordarán que la utilización del juguete deberá efectuarse lejos de la vía pública, con el fin de evitar accidentes. “Kontuz, babestuta erabili ”. Horrez gain, jostailua bide publikotik urrun erabili behar dela gogoraraziko dute, istripurik gerta ez dadin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Desde esta perspectiva parece plausible recomendar que los juguetes cumplan de forma rigurosa, como mínimo, los siguientes criterios y características: Ikuspegi horretatik, onargarria dirudi jostailuek, gutxienez, irizpide eta ezaugarri hauek bete ditzatela gomendatzea:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así, existe al principio una tímida producción de corto alcance en cuanto a la fabricación y consumo de estos juguetes que con el tiempo se irá desarrollando más y más de forma cua-litativa y cuantitativa. Horrela, hasieran produkzio txiki bat izan zen, hedapen urrikoa fabrikazioaren eta kontsumoaren aldetik, baina, denboraren poderioz, gero eta gehiago garatu zen, kualitatiboki eta kuantitatiboki.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los juguetes como fuente de consumo Jostailuak kontsumo-iturri gisa

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (3)
Museo del juguete de Ibi. Ibi-ko Jostailuen Museoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Museo del juguete. Jostailuen museoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las industrias más prósperas son las azulejeras, las textiles, del mueble, de la confección, del juguete y del calzado. Industria emankorrenak azulejugintza, oihalgintza, altzarigintza, jantzigintza, jostailugintza eta zapatagintza dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (4)
los juguetes que han sido diseñados para atrapar la atención mediante estímulos programados, resultan obstaculizadores de estas funciones. Estimulu programatuen bidez arreta pizteko diseinatutako jostailuek traba egiten diete funtzio horiei.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

El mencionado estudio de Anna tardos puso de manifiesto que ciertos juguetes fabricados para niños pequeños tienen la particularidad de generar una serie de estímulos especiales, destinados a captar la atención del niño desde el mismo objeto. Aipatu dugun Anna Tardos-en ikerketak agerian utzi zuen haur txikientzat egindako zenbait jostailu objektutik bertatik haurraren arreta pizteko estimulu bereziak sortzen dituztela.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Es el caso de esos juguetes que, al apretar diferentes botones, producen diferentes efectos: Halakoak dira botoi batzuk sakatuta gauza desberdinak egiten dituzten jostailuak:

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Otros ejemplos lo constituyen los muñecos que al presionarlos emiten sonido y los juguetes que se mueven bajo la fricción de las ruedas, por la acción de tirar de una cuerda o presionar un botón. Beste adibide batzuk: estututa soinua egiten duten panpinak eta soka bati tira eginda edo botoi bat sakatuta gurpilak biratzean mugitzen diren jostailuak.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Elektrizitatea eta elektronika (2)
El aprendizaje en los primeros meses de vida se establece a partir de vínculos sensorioperceptivos que el pequeño establece con los juguetes y objetos con los que se relaciona. Bizitzako lehen hilabeteetako ikaskuntza haurrak inguruan dituen jostailuekin eta objektuekin dituen erlazioetatik eta zentzumen-pertzepzio loturetatik abiatuta ezartzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En estos casos, la identificación, el reconocimiento y las relaciones causa-efecto que la persona va construyendo tienen lugar a través de la exploración de los objetos reales, de los juguetes, miniaturas, maquetas, etc. Kasu horietan, pertsonak eraikitzen dituen identifikazio, ezagutza eta kausa-efektu erlazioak benetako objektu, jostailu, miniatura, maketa eta abarren esplorazioaren bitartez gauzatzen dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Fabrikazio mekanikoa (2)
Tienen gran aplicación en el campo de la construcción, y está presente en un sinfín de elementos, como pueden ser ventanas, válvulas, bombas, depósitos, etc., incluso en la fabricación de juguetes o calzado. Erabilera ugari ditu eraikuntzan, eta elementu asko eta askotan aurki dezakegu; esaterako, leihoetan, balbuletan, ponpetan, andeletan, etab. Jostailugintzan edo oinetakogintzan ere erabiltzen da.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Tienen gran aplicación en el campo de la construcción, y está presente en un sinfín de elementos, como pueden ser ventanas, válvulas, bombas, depósitos, etc., incluso en la fabricación de juguetes o calzado. Erabilera ugari ditu eraikuntzan, eta elementu asko eta askotan aurki dezakegu; esaterako, leihoetan, balbuletan, ponpetan, andeletan, etab. Jostailugintzan edo oinetakogintzan ere erabiltzen da.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Porque no se puede utilizar el mismo mensaje para animar a los conductores a utilizar el cinturón de seguridad que para vender un juguete a los niños. Izan ere, ezin liteke erabili mezu bera gidariak segurtasun-gerrikoa erabiltzera animatzeko edo haurrei jostailu bat saltzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak