Las actitudes personales, los prejuicios, las experiencias anteriores, las reglas "informales" y tantas otras cosas influyen en cómo las personas actúan y reaccionan, piensan y sienten.
Norberaren jarrerek, aurreiritziek, aurretik izandako bizipenek, arau "informalek" eta beste hainbat alderdik baldintzatzen dute pertsonek nola jokatzen eta erreakzionatzen duten eta zer pentsatzen eta sentitzen duten.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Los riesgos más usuales en las instalaciones de telecomunicaciones comunes en edificios, son similares a los de la construcción por ejemplo caídas, cortes, quemaduras, erosiones y golpes, debiéndose adoptar en cada momento la postura más idónea según el trabajo que se realice.
Eraikinetako telekomunikazio-instalazioetan arriskurik ohikoenak eraikuntzakoen antzekoak dira;, hala nola erortzeak, ebakiak, erredurak, urradurak eta kolpeak. Beraz, une bakoitzean egin beharreko lanaren arabera jarrera egokia hartzea komeni da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
La postura de trabajo, la iluminación, el mobiliario, el ruido y muchos otros factores que envuelven la zona de trabajo afectan de forma clara al rendimiento de la persona.
Laneko jarrerak, argiztapenak, altzariek, zaratak eta lan-eremua inguratzen duten beste faktore askok eragiten dute pertsonaren errendimenduan.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Cuando una parte del cuerpo se halla inmovilizada, la contracción muscular necesaria para mantener la estaticidad de la postura deriva en una disminución del riego sanguíneo en las partes afectadas (no hay ejercicio).
Gorputzaren atal bat geldirik dagoenean, jarrera hori mantentzeko behar den muskulu-kontrakzioak eragindako zatietan odol-fluxua murriztu egiten da (ez dago jarduerarik).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Molestias en los hombros debidas a la posición de los brazos.
Besoen jarreraren ondoriozko sorbaldetako mina.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
el estado anímico del individuo influye directamente en la actitud frente a los sonidos.
banakoaren gogo-aldarteak zuzenean eragiten du soinuekiko duen jarreran.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Las dimensiones deben permitir una distribución cómoda de todos los elementos habituales de trabajo (recomendado: 160 x 90 cm.) y una posición cómoda de trabajo (altura: 68 a 84 cm.).
Neurriak laneko ohiko elementuen banaketa erosoa (gomendatua: 160 x 90 cm) eta laneko jarrera egokia ahalbidetu behar ditu (altuera: 68tik 84 cm-ra).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Ambos pueden acarrear fatiga (posturas, capacidades físicas, estrés, monotonía).
Biek ere nekea ekar dezakete (jarrerak, gaitasun fisikoak, estresa, monotonia).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Síndrome del túnel carpiano, causado por la posición forzada de la mano sobre el teclado (uno de los nervios de la muñeca, que pasa por el hueco que recibe este nombre, se inflama debido a la posición de la mano, y puede provocar pérdida de sensibilidad y hormigueo en los dedos).
Karpo-kanalaren sindromea, eskua teklatu gainean jarrera behartuan ipintzeagatik sortua (eskumuturreko nerbioetako bat izen horretako zulotik igarotzen da, eta handitu egiten da eskuaren jarreraren ondorioz; hori dela eta, sentikortasunaren galera eta hatzetako inurridura sor daitezke).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Tendinitis (el dedo pulgar está normalmente en una posición forzada hacia atrás, abierto, debido a que se mantiene alejado de las teclas).
Tendinitis (hatz lodia normalean bortxatutako jarreran egon ohi da, atzerantz irekita, tekletatik urrun mantentzen baita).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Fabrikazio mekanikoa (2)
EL ESTRÉS FORMA PARTE DE TU VIDA COTIDIANA, QUE TE AFECTE DEPENDE DE TU ACTITUD.
ESTRESA ZURE EGUNEROKO BIZITZAREN PARTE DA; ZeuREGAN ERAGINIK IZATEA EDO EZ IZATEA ZURE JARRERAREN ARABERAKOA DA.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Este parámetro establece el comportamiento de la función retrace cuando se ejecutan funciones M.
Parametro horrek retrace funtzioaren jarrera ezartzen du M funtzioak exekutatzen direnean.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Gizarte eta kultura zerbitzuak (57)
Las relaciones de convivencia en el sistema familiar se basan en las diferentes pautas de interacción entre sus miembros, su estilo propio y su forma de comunicarse a través de los gestos, actitudes y mensajes estereotipados que la definen y la singularizan.
Familia-sistemaren barruan, bizikidetza-harremanak kideen arteko harreman-ereduetan oinarritzen dira eta komunikatzeko duten moduan, hala nola keinu, jarrera eta definitzen duten eta bakarra egiten duten mezu estereotipatuen bitartez.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Cambio importante actitudes del cónyuge ......
Ezkontidearen jarreran aldaketa handia ......
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Razona el cambio de actitud con respecto a la actividad lúdica durante la etapa infantil que ha tenido lugar a lo largo de la historia.
Esan haurtzaroko jarduera ludikoarekiko jarrera zergatik aldatu den historian zehar.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
El contenido fundamental del juego es la ejecución de acciones relacionadas con la actitud adoptada ante otras perspectivas cuyos papeles interpretan otros niños.
Jolas honetan, haurrek beste ikuspegi batzuetako rolak hartzen dituzte eta ikuspegi horien aurrean hartutako jarrerarekin zerikusia duten ekintzak egiten dituzte.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
El educador y su actuación ante enfermedades................
Hezitzailea, eta haren jarrera gaixotasunen aurrean
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
como se ha dicho anteriormente, ésta no es tan exacta como la rectal y depende mucho de la cooperación del niño, por lo que ha de tener más de 2 años.
lehen esan dugun bezala, ez da ondestekoa bezain zehatza, eta eragin handia du haurraren jarrerak; horregatik hobe da 2 urtetik gorakoekin erabiltzea.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Argumenta tu postura con ejemplos que conozcas.
Argudiatu zure jarrera ezagutzen dituzun adibideekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
¿Es una postura frecuente?
Ohiko jarrera da?
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Durante las colonias se pueden realizar un amplio abanico de actividades lúdicas, pues lo favorece el espacio, el tiempo y la predisposición de los niños.
Udalekuetan, jarduera ludiko ugari egin daitezke, hori bultzatzen baitute espazioak, denborak eta haurren jarrerak.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Aunque la adquisición de nuevos conocimientos o la consolidación de los que ya se tenían es uno de los objetivos que conseguir, no debe ser el único, ya que las excursiones son un lugar idóneo para trabajar los valores, los hábitos y las actitudes y no se debe, por tanto, desaprovechar la ocasión.
Ezaupide berriak eskuratzea edo zeudenak sendotzea lortu beharreko helburuetako bat izanik ere, ez da bakarra izango; izan ere, txangoak ezin hobeak dira balioak, ohiturak eta jarrerak lantzeko eta, beraz, ez da aukera hori galdu behar.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (16)
ELECCIÓN DE LAS HERRAMIENTAS, MÁQUINAS Y POSTURAS ADECUADAS
TRESNA, MAKINA ETA JARRERA EGOKIAK HAUTATZEA
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Si es posible cambiar de tarea y con ello, de posición, es recomendable hacerlo.
Beste zereginen bat egin badezakegu eta horrela, jarrera aldatu, gomendagarria da hala egitea.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
En muchos casos es inevitable utilizar las posturas que dan origen a estas lesiones, por lo que se recomienda no estar demasiado tiempo en la misma posición.
Kasu askotan, saihestezina da lesio horiek eragiten dituzten jarrerak hartu behar izatea; horregatik, jarrera berean luzaroan ez egotea gomendatzen da.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
La elección de las herramientas adecuadas para cada caso es decisiva, puesto que permite adoptar posturas más cómodas a la hora de realizar el trabajo.
Erabakigarria da kasu bakoitzerako tresna egokiak hautatzea, lanerako jarrera egokiagoak hartzeko aukera ematen baitute.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
En la figura 14.15 el operario realiza una reparación debajo de la guantera del vehículo; para ello, se encuentra de pie con la espalda girada y forzada en todas direcciones y el cuello y los brazos en una postura también forzada.
14.15. irudian, langilea konponketa bat egiten ari da ibilgailuaren eskularru-kaxaren azpian; horretarako, zutik dago bizkarra norabide guztietan biratuta eta behartuta duela, eta lepoa eta besoak ere jarrera behartuan ditu.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Esto posibilita que la posición sea más relajada y menos forzada.
Horrela, jarrera lasaiagoa eta ez hain behartua hartzen du.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Una vez expuestos los requisitos mínimos para evitar lesiones en cuaquier puesto de trabajo, analizaremos algunas de las posturas correctas para realizar diferentes tipos de reparaciones en el sector de la automoción.
Edozein lanpostutan lesioak saihesteko gutxieneko baldintzak azaldu ondoren, automobilgintzan hainbat konponketa mota egiteko jarrera zuzen batzuk aztertuko ditugu.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
La altura del elevador debe ajustarse en función de la altura del mecánico, ya que si el elevador está demasiado alto o bajo, los brazos forzarán una postura incorrecta de los hombros y la espalda se curvará hacia atrás con el consiguiente sobreesfuerzo.
Jasogailuaren altuera mekanikariaren altuera doitu behar da; izan ere, jasogailua altuegi edo baxuegi badago, besoek sorbalden jarrera desegokia behartuko dute, bizkarra atzerantz okertuko da, eta, ondorioz, esfortzu handiegia egingo da.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
No se deben mantener estas posturas durante mucho tiempo.
Ez dira jarrera horiek luzaroan mantendu behar.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Las vértebras cervicales sufren con el mantenimiento de estas posturas.
Orno zerbikalek sufritu egiten dute jarrera horietan egonda.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Irudi pertsonala (31)
Tratamientos compresivos, de ejercicio y postura y cuidados de la piel indicados en la primera fase
Lehenengo fasean adierazitako konpresio-tratamenduak, ariketak, jarrerak eta larruazala zaintzea.
Materiala: Elektroestetika
La postura y el movimiento corporal se detectan gracias a los movimientos de la endolinfa dentro de los canales semicirculares.
Gorputzaren jarrera eta mugimendua kanal erdizirkularretan hautematen da, endolinfaren mugimenduei esker.
Materiala: Elektroestetika
La contracción o relajación provoca un cambio en la postura del cristalino que posibilita el enfocar objetos más o menos alejados.
Uzkurdurak edo lasaitzeak kristalinoaren jarrera aldatzen du, eta, horri esker, urruneko objektuak foka ditzake.
Materiala: Elektroestetika
? La predisposición individual.
? Norberaren aldez aurretiko jarrera.
Materiala: Elektroestetika
Mantendremos siempre una posición erguida de la espalda, modificando a menudo nuestra postura y apoyando nuestro peso alternativamente en una y otra pierna.
Bizkarra beti tente eduki behar dugu, jarrera sarri aldatu, eta pisua hanka baten eta bestearen gainean tartekatuko dugu.
Materiala: Elektroestetika
Pediremos al termalista que se coloque de frente (posición anatómica).
Aurrera begira jartzeko eskatuko diogu termalistari (jarrera anatomikoa).
Materiala: Elektroestetika
Practica de deporte y posturas correctas
Kirola egitea eta jarrera zuzenak izatea
Materiala: Elektroestetika
Si observamos las diferentes actitudes que toma la gente ante el arreglo personal, encontraremos también puntos de contradicción y variedad de comportamientos entre personas de la misma edad, país o condición social.
Jendeak txukunketa pertsonalaren inguruan dituen jarrerak behatuz gero ere, puntu kontraesankorrak eta askotariko jokabideak aurkituko ditugu adin, herrialde edo gizarte-maila bereko pertsonen artean.
Materiala: Elektroestetika
Las actitudes a adquirir son:
Hauek dira geureganatu beharreko jarrerak:
Materiala: Elektroestetika
No existe mejor publicidad que la propia imagen del que oferta el servicio, su actitud, trato, lenguaje, etc., ya que es un factor determinante de aceptación o rechazo de la persona.
Ez dago publizitate hoberik zerbitzua ematen duenaren irudia, jarrera, tratua, hizkuntza, etab. baino. Erabakigarria da inor onartzeko edo baztertzeko.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (3)
Con los personajes, esta anticipación es aún más clara: antes de salir corriendo, los personajes suelen tomar una postura en sentido contrario al de su carre-
Pertsonaiekin are argiagoa da aitzinamendua: lasterka hasi baino lehen, pertsonaiek lasterketaren kontrako noranzko jarrera hartzen dute.
Materiala: Irudia
Arrodillarse o tumbarse en el suelo son posturas recomendadas para hacer contrapicados, captar objetos en primer plano o para quedar cara a cara con el sujeto.
Belauniko edo lurrean etzatea jarrera gomendagarriak dira kontrapikatuak egiteko, objektuak lehen planoan atzemateko edo subjektuarekin aurrez aurre gelditzeko.
Materiala: Irudia
La única diferencia es que la publicidad de productos busca beneficios económicos, mientras que otros tipos de anuncios buscan motivar a la gente para que tome una actitud, sumar votos, etc.
desberdintasun bakarra dago: etekin ekonomikoak lortzea da produktuen publizitatearen xedea. Bestelako iragarki moten helburua, berriz, jarrera jakin bat harrarazteko, botoak lortzeko, etab. jendea motibatzea da.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (10)
Programas que permiten determinar el comportamiento de un diseño antes de su realización física, mediante simulaciones, análisis y ensayos.
Fisikoki gauzatu baino lehen, simulazioen, azterketen eta entseguen bitartez diseinuaren jarrera zehaztea ahalbidetzen duten programak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Son muy apropiados para investigar las actitudes y sentimientos del consumidor, sus deseos y percepciones en relación con los períodos vacacionales, los viajes y los destinos turísticos.
Egokiak dira kontsumitzaileen jarrera eta sentimenduak ezagutzeko, eta opor-garaian bidaiatzeko eta destino turistikoak aukeratzeko dituzten gogoak eta pertzepzioak jakiteko.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Es el caso de la incapacidad o falta de predisposición para prestar servicios de calidad, debido a la inexperiencia u otro tipo de problemas, sobre todo en el personal de contacto.
Kalitatezko zerbitzuak eskaintzeko aldez aurretik jarrera ez izatea edo ezgai izatea izan daitezke arrazoiak, batez ere, harreman zuzeneko langileen esperientzia ezagatik edo bestelakoengatik.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Informar adecuadamente al cliente de los canales que existen para llevar a cabo su reclamación, siempre manteniendo una actitud respetuosa y jamás tomando la reclamación como un ataque personal, sino como un aspecto a mejorar.
Bezeroari erreklamazioa bideratzeko dauden kanalen berri modu egokian ematea, beti jarrera adeitsuarekin, eta inoiz ez erreklamazioa eraso pertsonaltzat hartuz, hobetu beharreko alderdi gisara baizik.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor.
Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Entre los parámetros de la comunicación no verbal se incluyen la mirada, la sonrisa, la postura, el juego de las distancias interpersonales…Es posible el entrenamiento de los elementos de comunicación no verbal, de manera que éstos se conviertan en una herramienta que facilita la interacción, mejorando la impresión y la imagen en el otro.
Hizketaz kanpoko komunikazioaren parametroen artean, begirada, irribarrea, jarrera eta pertsonen arteko distantzien jokoa daude, besteak beste. Hitzik gabeko komunikazioaren elementuak entrenamenduaren bidez landu daitezke eta interakzioa erraztuko duten tresnak bilaka daitezke, eta hala, bestearengan eragindako inpresioa eta irudia hobetu daitezke.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Hay diversas teorías que analizan el comportamiento humano, pero desde el punto de vista del Marketin lo que más nos interesa es cómo se comporta el hombre frente a los productos que se encuentran en el mercado, cuáles son las necesidades de los posibles consumidores, y cuáles y en qué condiciones estarían dispuestos a comprar.
Giza portaera aztertzen duten teoria asko daude, baina marketinaren ikuspegitik, hau da gehien interesatzen zaiguna: pertsonek merkatuan aurkitzen dituzten produktuen aurrean zer jarrera duten, balizko kontsumitzaileen beharrak zein diren, eta zer produktu eta zer kondiziotan egongo liratekeen erosteko prest.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Las empresas de vanguardia están respondiendo de forma positiva al desafío medioambiental asumiendo un papel pro-activo en el diseño de nuevas políticas ambientales que se basan más en el principio preventivo que en el reparador.
Enpresa berritzaileenek positiboki erantzun diote ingurumena zaintzeko erronkari. Jarrera proaktiboarekin ari dira lanean, eta konpontzeari baino arreta handiagoa eskaintzen diote prebentzioari.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Su objetivo no se limita a la investigación de las opiniones, actitudes, preferencias y deseos conscientes de los consumidores, sino que se aplica también a sus impulsos y motivaciones inconscientes.
Helburua ez da bakarrik iritziak, jarrerak, lehentasunak eta nahiak aztertzea; bulkada eta motibazio inkontzienteetan ere aplikatzen da.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Por un lado podemos analizar las actitudes que deberán mostrar, que en general serán las siguientes:
Batetik, jarrera azter dezakegu:
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (6)
La forma y posición de las maderas influye mucho en su resistencia a la flexión.
Egurrezko piezen formak eta jarrerak eragin handia du flexioaren aurkako erresistentzian.
Materiala: Egurraren teknologia
La posición y el afilado del lápiz tienen también bastante importancia ; pues si la posición es defectuosa, resulta difícil mantener igual separación entre la regla y el lápiz.
Alde horretatik, arkatzaren jarrerak eta zorroztasunak ere dute nahiko garrantzi handia; izan ere, oker jartzen badugu arkatza, zaila da erregelaren eta arkatzaren arteko tartea berdina izatea beti.
Materiala: Egurraren teknologia
Las principales ventajas del novopán, comparado con los tableros contrachapeados, son: su inercia (falta de vida para cambiar de posición por sí solo), su estabilidad, lo plano de sus superficies, su resistencia a la flexión, ser refractario al fuego, su poder aislante térmico y acústico, y su resistencia a la polilla y a la putrefacción.
Taula kontratxapatuen aldean, hauek dira novopanaren abantaila nagusiak: inertzia (jarreraz bere kabuz aldatzeko bizirik ez izatea), egonkortasuna, gainazalen lautasuna, flexioaren aurkako erresistentzia, erregogorra izatea, berotik eta zaratatik isolatzeko ahalmena eta sitsaren eta ustelduraren aurkako erresistentzia.
Materiala: Egurraren teknologia
Si se invierten, el filo de los dientes, sometidos a la acción del triscador, se desgasta de nuevo y queda oblicuo, y en una posición poco apta para cortar.
Alderantziz egiten badugu, hortzen ahoa higatu egiten da berriz, entrama ateratzekoaren eraginez, eta zeihar gelditzen da, mozteko jarrera desegokian.
Materiala: Egurraren teknologia
Fig. 183Posiciones durante el afilado.
183. irudia. Zorrozteko jarrerak.
Materiala: Egurraren teknologia
En el caso de esfuerzos de cortadura perpendicular a las fibras, la posición más favorable es aquélla en que los esfuerzos de compresión sean directamente soportados por la fibra del corazón o por un perfil concéntrico.
Zuntzen norabidearekiko perpendikularrak diren ebakidura-esfortzuak kontuan hartuz, jarrerarik egokienean, egurrezko piezaren bihotzeko zuntzak edo profil zentrokideak jasaten ditu zuzenean konpresio-esfortzuak.
Materiala: Egurraren teknologia
Administrazioa eta kudeaketa (15)
Banco de niebla: aceptamos un punto de verdad en lo que nos están diciendo pero conservando nuestra postura.
Lainogunea: onartzen dugu esaten digutena partez egia dela, baina gure jarrerari eusten diogu.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Adoptar una postura correcta y relajada.
Izan jarrera zuzen eta lasaia.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
La formación es el conjunto de medidas encaminadas a mejorar tanto las aptitudes como las actitudes de los trabajadores.
Trebakuntza deritzo langileen gaitasunak zein jarrerak hobetzera bideratutako neurrien multzoari.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
a través de la observación de la actividad empresarial se pueden percibir tanto aptitudes como actitudes deficientes o susceptibles de mejora mediante una adecuada formación.
enpresa-jarduerari erreparatuta, gaitasun eta jarrera eskasak eta trebakuntza egoki batekin hobetu daitezkeenak hauteman daitezke.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
se pueden medir con la realización de algún tipo de prueba a lo largo del proceso de formación, pero quizá resulta más interesante la evaluación continuada por parte del formador con base en la observación de las destrezas y actitudes demostradas por estos.
Trebakuntza-prozesuan zehar probaren bat eginez neur daitezke; baina, batzuetan, hobe izaten da trebatzaileak ebaluazio etengabea egitea, parte-hartzaileen trebeziei eta haien jarrerari erreparatuz.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Mejorar las actitudes y los resultados de los trabajadores.
Langileen jarrerak eta emaitzak hobetzea.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Muestra una actitud cercana con el cliente intentando proporcionarle la máxima información posible.
Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
De esta forma, si la competencia a evaluar fuera, por ejemplo, orientación al cliente, las evidencias deberían ser hechos concretos como: sonríe y muestra actitud de escucha activa, regula su entonación para ser lo más agradable posible, mostrando actitud de servicio y respeto; etc.
Hala, demagun, adibidez, bezeroarekiko orientazioa konpetentzia ebaluatu nahi dugula; ebidentziak gertaera zehatzak izango dira: irribarre egiten du, eta aktiboki entzuteko jarrera du; intonazioa kontrolatzen du, ahalik eta atseginena izan dadin; laguntzeko eta errespetuzko jarrera du; eta abar.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Evaluar que las actitudes que se generan en la empresa sean acordes a los valores definidos:
Enpresan sortzen diren jarrerak zehaztutako balioekin bat datozela ebaluatzea:
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
actitud de permanente mejora e innovación, asegurando el acceso a la información, gestionando el conocimiento y promoviendo el desarrollo tecnológico.
etengabe hobetzeko eta berritzeko jarrera, informaziorako sarbidea ziurtatuz, ezagutza kudeatuz eta garapen teknologikoa sustatuz.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Nekazaritza (2)
3.6. POSTURAS FORZADAS Y MOVIMIENTOS
3.6. JARRERA BEHARTUAK ETA MUGIMENDU ERREPIKAKORRAK
Materiala: Nekazaritza
REPETITIVOS
3.6. JARRERA BEHARTUAK ETA MUGIMENDU ERREPIKAKORRAK
Materiala: Nekazaritza
Komunikatzeko trebetasunak (59)
Modificar comportamientos, actitudes, o conocimientos de los interlocutores.
Solaskideen portaerak, jarrerak edo ezagutzak aldatzea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Es necesario manejar las emociones, tener autocontrol, aceptar las responsabilidades, y ser flexibles y abiertos ante las novedades.
Ezinbestekoa da emozioak kudeatzea, geure buruaren gaineko kontrola izatea, erantzukizunak onartzea eta jarrera malgua eta irekia izatea berritasunen aurrean.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Un volumen muy bajo puede transmitir a los demás actitudes como sumisión, tristeza o timidez.
Bolumen apalak mendekotasuna, tristura, lotsa edo tankerako jarrerak transmiti ditzake.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Los elementos cinéticos de la comunicación son los signos de nuestro cuerpo en movimiento; posturas, gestos, miradas, movimientos de manos o piernas.
Komunikazioaren elementu zinetikoak gure gorputza mugitzen denean sortzen diren zeinuak dira: jarrerak, keinuak, begiradak, eskuen edo hanken mugimenduak...
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Por ejemplo, con respecto a la postura, debe evitarse la rigidez y reflejar serenidad y dinamismo, y con respecto a la mirada, el contacto ocular y la dirección de la mirada son esenciales para que la audiencia se sienta acogida.
Esate baterako, jarrerari dagokionez, saihestekoa da zurruntasuna, eta baretasuna eta dinamismoa islatu behar dira. Begiradari dagokionez, berriz, funtsezkoak dira begien kontaktua eta begiradaren norabidea, ikus-entzuleak babestuta senti daitezen.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El contacto físico en las interacciones sociales es una manera de dar a conocer actitudes y emociones, y es una señal que regula la interacción social.
Gizarte-interakzioetako kontaktu fisikoa jarrerak eta emozioak ezagutarazteko modu bat da, baita gizarte-interakzioa arautzen duen seinale bat ere.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Algunas conductas que facilitan la comunicación son:
Hona hemen komunikazioa errazten duten hainbat jarrera:
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Conductas que dificultan la comunicación son:
Hona hemen komunikazioa eragozten duten hainbat jarrera:
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Postura y distancia corporal
•Gorputzeko jarrera eta distantzia
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Las habilidades sociales son el conjunto de conductas emitidas por un individuo en un contexto interpersonal, que expresa sentimientos, actitudes, deseos, opiniones o derechos de ese individuo de un modo adecuado a la situación, respetando esas conductas en los demás, y que generalmente resuelve los problemas inmediatos de la situación mientras minimiza la probabilidad de futuros.
Trebetasun sozialak gizabanako batek pertsonen arteko testuinguruan igorritako jokabideen multzoa dira: gizabanako horren sentimenduak, jarrerak, desioak, iritziak edo eskubideak adierazten ditu, egoerara egokitutako modu batean, jokabide horiek gainerako pertsonetan ere errespetatuz, eta eskuarki egoeraren berehalako arazoak ebazten dira, etorkizunean arazo gehiago gertatzeko probabilitatea murriztuz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (31)
Conjunto de ideas, actitudes y creencias preestablecidas que son aplicadas, de manera general e indiferenciada a determinados individuos, catalogándolos y encerrándolos dentro de ciertas categorías sociales, ya sea por su nacionalidad, etnia, edad, sexo, orientación sexual o procedencia.
Aurrez ezarritako ideia, jarrera eta sinesmenen multzoa, zeinak oro har eta inolako bereizketarik gabe aplikatzen zaizkien norbanako jakin batzuei, horiek gizarte-kategoria jakin batzuen barruan sailkatu eta sartzeko, haien nazionalitatean, etnian, adinean, sexuan, sexu-joeran edo jatorrian oinarrituta.
Materiala: Sistemen integrazioa
Debatid entre los dos grupos para llegar a una postura consensuada.
Eztabaidatu bi taldeen artean, adostutako jarrera bat lortu arte.
Materiala: Sistemen integrazioa
El prejuicio se define como una actitud negativa hacia un grupo social o hacia una persona percibida como miembro de dicho grupo.
Aurreiritzia da gizarte-talde batekiko edo talde horretako kidetzat hartzen den pertsona batekiko jarrera negatibo bat.
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Como otras actitudes, el prejuicio se compone de tres componentes: cognitivo (creencias), afectivo (emociones) y comportamental (conducta).
Beste jarrera batzuek bezala, aurreiritziak ere hiru osagai ditu: kognitiboa (sinesmenak), afektiboa (emozioak) eta jarrerakoa (jokabideak).
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Si la campaña se centra en promover un cambio de opiniones y actitudes, la información y la sensibilización se llevarían a cabo organizando actividades públicas de campaña en días como los siguientes:
Kanpainaren helburua iritziak eta jarrerak aldatzea bada, informatzeko eta kontzientziatzeko jarduera publiko batzuk antolatuko dira, egun hauetan, adibidez:
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Impulso, tendencia, postura, sentimiento, aspiraciones y preferencias que influyen en el grado de implicación y de actuación de la persona en una situación determinada.
Egoera zehatz batean pertsona baten inplikazio-mailan eta jardunean eragiten duten bultzada, joera, jarrera, sentimendua, helburuak eta lehentasunak.
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Conjunto de aptitudes y actitudes que favorecen la integración laboral.
Laneratzea errazten duten gaitasun eta jarreren multzoa.
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Según el diagnóstico de la empleabilidad de Cáritas, esta se ve condicionada por las actitudes y las competencias, y estas a su vez cobran especial relevancia en el caso de las mujeres.
Caritasen enplegagarritasun-diagnostikoaren arabera, jarrerek eta gaitasunek eragina dute enplegagarritasunean, eta garrantzi berezia dute emakumeen kasuan.
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Suelen ir dirigidas a personas que cuentan con formación y una adecuada experiencia profesional, una positiva actitud hacia la búsqueda de empleo y unas habilidades y competencias personales y laborales apropiadas cuando están integradas en un itinerario para la orientación e información sociolaboral.
Prestakuntza eta lan-esperientzia egokia, enplegua bilatzeko jarrera positiboa eta gaitasun pertsonal eta lan-gaitasun egokiak dituztenentzat izaten dira, gizarteratzeko eta laneratzeko orientazio- eta informazio-ibilbide batean murgilduta daudenean.
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Se refieren a la percepción y posición personal que las mujeres tienen devenidas de su situación vital y que afectan a sus intereses, motivaciones y expectativas, a la percepción que tienen de sí mismas y de su rol en su entorno, y al valor y significado que le dan al empleo en el marco de su contexto personal.
Emakumeek beren bizi-egoeragatik duten pertzepzioa eta jarrera pertsonala dira, eta eragina dute haien interesetan, motibazioan eta itxaropenean, beren buruari buruz eta ingurunean duten rolari buruz duten pertzepzioan, eta enpleguari beren testuinguru pertsonalean ematen dioten garrantzian.
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