Emaitzak: 7.975

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (5)
Calaisera egindako lehenengo bidaian ezagutu nuen Parpailaren Hiria, museo ederra benetan, eta ezagutu nituen, halaber, irudi dotoreko armiarma oihal hori egiten duten makina ikusgarriak. Eta harriturik gelditu nintzen ikusi nuenean nola ateratzen ziren altzairuzko bloke ikaragarri haietatik modan gaur egun ezinbestekoak diren parpaila fin eta arinak. Durante mi primer viaje a Calais, descubrí la Ciudad del Encaje, un maravilloso museo, pero también las impresionantes máquinas que fabrican esa tela arácnida con motivos refinados. Cuál fue mi sorpresa cuando vi salir de aquellos inimaginables bloques de acero los encajes, frágiles y delicados, indispensables aún hoy en día para la moda.

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Balenciagak parpaila mota guztiak zituen gogoko, hasi finenetatik eta parpail-dukesak gogorarazten dituen lodienetara. Salbuespen gisa, Balenciagak XIX. mendean eskuz egindako Chantilly parpailak ebaki zituen, esaterako, 1946. urteko soineko baten xala apaintzen duten irudien antzera (49. or. il.) edo desfileko eskularru bihurtu zuen beste bat, ezin berregin diren piezak. Balenciaga aprecia todos los tipos de encaje, desde los más finos hasta los más gruesos que evocan al encaje duquesa. Excepcionalmente, Balenciaga cortó encajes Chantilly hechos a mano del siglo XIX, como los motivos del chai que adornan un vestido de 1946 (il. p. 49) o ese otro que transformó en guantes de desfile, piezas imposibles de reproducir idénticamente.

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Kat. 47. - Koktelerako soineko tunikadun honen parpailak izar formako sare handi bat osatzen du. Hosto handiko irudiak kotoizko lokarri batez inguratuta daude, 1967. Cat. 47 - El encaje de este vestido-túnica de cóctel forma una gran red estrellada. Los motivos de hojas grandes están rodeados por un crespón de algodón, 1967.

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37- Gaueko lepokoa, 1962ko N, parpailazko uhin zerrendekin eta adarren irudiekin apaindutako tula. Bolduc: A. Suzanne, Tamara modeloa, 107 pasea. Archives Balenciaga, Paris. 37- Cuello de noche, I 1962, tul adornado verticalmente con filas ondulantes dc encaje con motivos de rainas. Bolduc: A. Suzanne, modelo Tamara, pase 107. Archives Balenciaga, Paris.

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45- Koktelerako soinekoa, babydoll, 1964ko U, parpaila more lakatua, pentsamenduen irudiak, 2 bolanterekin. Satin gorriko zerrenda, korapilatua, hondoa bolantearekin. Bolduc: HSA Balenciaga (tailerra), Susan eta Guibert. Archives Balenciaga, Paris. (66 eta 81. orr.) 45- Vestido de cóctel, babv doll, V 1964, encaje violeta lacado, motivos de pensamientos, con 2 volantes. Cinta de satén rojo anudada, fondo con volante. Bolduc: USA Balenciaga (taller), Susan y Guibert. Archives Balenciaga, Paris. (p. 66 y 81)

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Elektrizitatea eta elektronika (1.426)
Tabla 6.5. Loralización de averías en un monitor. 6.5 irudia. Monitore batean matxurak aurkitzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Atendiendo a este funcionamiento, se puede hacer un diagrama de bloques de un módem como el mostrado en la Figura 12.5. Funtzionamendu hori kontuan hartuta, modemaren bloke-diagrama egin daiteke; 12.5 irudian ikusten dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 12.5. Estructura básica interna de un módem. 12.5 irudia. Modem baten oinarrizko barne-egitura.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 12.4. Función básica de un módem. 12.4 irudia. Modem baten oinarrizko funtzioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para guardar una imagen se utilizan los formatos AVI y MPEG (Motion Picture Expert Group -grupo de expertos en imagen en movimiento-), siendo este último el que menor espacio ocupa en el disco. Irudia gordetzeko, AVI eta MPEG (Motion Picture Expert Groupmugimenduan dauden irudien aditu-taldea) formatuak erabiltzen dira; MPEG formatuak okupatzen du lekurik gutxien diskoan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 11.5. Conexión de la entrada de una videocámara: 11.5 irudia. Bideo-kamera baten sarreraren konexioa:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La entrada de audio de la tarjeta, se conectará a la salida de audio de la videocámara con un cable de audio que no suele venir con la tarjeta, y que se muestra en la Figura 11.7. Txartelaren audio-sarrera, bideo-kameraren audio-irteerari konektatuko diogu; horretarako txartelarekin etorri ohi ez den audio-kable bat behar dugu. 11.7 irudian ikusten dugu hori.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

b)Figura 11.6. Conexión de los altavoces externos. b)11.6 irudia. Kanpo-bozgorailuak konektatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 11.7. Conexión de la señal de audio de la videocámara a la tarjeta. 11.7 irudia. Bideo-kameraren audio-seinalea txartelera konektatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 13.1. Forma de obtener los valores de los parámetros hardware en Windows: 13.1 irudia. Windowsen hardware-parametroen balioak lortzeko modua:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (129)
Se sujetarán a elementos verticales (guardacuerpos) separados entre sí una distancia que permita cumplir con la exigencia de resistencia (UNE EN 13374 - fig. 424 y 425). Barandak elementu bertikaletan finkatuko dira (gorputz babesetan), haien artean erresistentziari buruzko eskakizuna betetzeko moduko tartea uzten dela (UNE EN 13374; 424. eta 425. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La sujeción del listón superior y listón intermedio al guardacuerpo será simplemente la introducción de su extremo que se encuentra perforado en la "L" del guardacuerpo, de forma que se garantiza totalmente su inmovilidad lateral y frontal (fig. 417, 418 y 421). Goiko eta erdiko zutoina gorputz-babesean finkatzeko, zulatuta dagoen muturra gorputz-babesaren L-an sartuko da; horrela, zutoinak ez dira ez aurrerantz ezta alboetarantz mugituko (417., 418. eta 421. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

^ Durante el encofrado del primer forjado y conforme vamos realizando este, para proteger la caída a distinto nivel utilizaremos barandillas de protección sujetas al propio encofrado (fig. 420). ^ Lehen forjatua enkofratu ahala, babes-barandak enkofratuan bertan jarriko dira, altueratiko erorikoak saihesteko (420. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para saber en cada momento que tipo de barandilla tenemos que utilizar en función de la inclinación de forjados, escaleras, etc., observando la figura 419, tenemos que: Forjatu, eskailera eta abarren maldaren arabera, baranda mota jakin bat erabili behar da, 419. irudian ikusten dugunez:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La inclinación de la protección lateral debe estar entre la vertical, línea AC y la perpendicular a la superficie, representada por la línea BC (fig. 413). Albo-babesaren malda bertikalaren, AC lerroaren eta gainazalarekiko lerro perpendikularraren (BC lerroa) artean egon behar du (413. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Anclaje en placa de acero inoxidable fijación a pernos embutidos en el hormigón o pilares redondos (fig. 401 y 402). Altzairu herdoilgaitzeko plaka bat, bernoen bidez hormigoian edo pilare biribiletan finkatua (401. eta 402. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Se procede a la instalación de cables guía para redes tipo toldo aplicando técnicas de alpinismo (fig. 403 y 404). Alpinismoko teknikak erabiliz, olana-erako sareetarako kable gidariak jartzen dira (403. eta 404. irudiak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En caso de no existir protecciones colectivas perimetrales o en el interior de la estructura, se prohibe desplazarse sobre las alas de una viga sin atar el arnés de seguridad a un punto fuerte que previamente deberá haberse habilitado al efecto (fig. 394). Egituraren perimetroan edo barruan babes-ekipamendu kolektiborik ez badago, langileek ez dute habeen hegaletatik ibili behar segurtasun-arnesik gabe. Arnes horrek aurrez prestaturiko puntu sendo bati lotuta egon behar du (394. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Por la anilla de estos pescantes, se pasará un cable metálico (fig. 390) que se tensará en sus extremos (con trácteles p.e.), de manera que una vez tensado se proceda a coser unas redes de seguridad verticales de aproximadamente 1,5 metros de altura, en todo el perímetro de la nave (fig. 389), quedando todo el perímetro de la estructura protegido (fig. 391). Beso horien eraztunetatik metalezko kable bat sartuko da (390. irudia), eta gero kablearen muturrak tenkatuko dira (adibidez, aparailuekin). Jarraian, 1,5 metro inguruko altuera duen segurtasun-sare bertikal bat jarriko da pabiloiaren inguruan (389. irudia), egituraren perimetro osoa babesteko (391. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Los operarios realizarán estas labores perfectamente protegidos desde plataformas de trabajo (elevadoras, andamios), o en su defecto mediante sistemas anticaídas (fig. 384). Langileek lan-plataformetatik (plataforma jasotzaileak, aldamioak) egingo dituzte zeregin horiek, edo bestela, erorketen kontrako sistemak erabiliko dituzte (384. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (56)
Figura 6.7. Tapones. 6.7 irudia. Tapoiak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Al caer una piedra que se lanza al agua, se provoca una distorsión generando unas olas que, vistas desde arriba, tienen forma de círculo (Figura 6.1) y se propagan en todas las direcciones. Uretan botatzen den harriak distortsio bat sortzen du, olatuak eraginez; goitik ikusita, zirkulu-erakoak dira (6.1 irudia) eta norabide guztietan hedatzen dira.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Figura 1.12. Marcado CE. 1.12. irudia. CE markaketa.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Figura 2.1. Gato móvil. 2.1. irudia. Katu mugikorra.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Mantener el extremo de golpeo sin rebabas (figura 3.15). Si durante el golpe, el cincel se introduce en la mano, las rebabas se nos clavarán. Eduki bizarrik gabe kolpekatze-muturra (3.15. irudia). Kolpekatu bitartean, zizela eskuan sartzen bada, bizarrak eskuan sartuko zaizkigu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Mover solo el antebrazo, ya que si movemos el brazo completo, se mueven los hombros simultáneamente lo que provoca que variemos el punto del golpe (figuras 3.20.b y 3.20.c). Mugitu besaurrea soilik; izan ere, beso osoa mugitzen badugu, bi sorbaldak mugitzen dira aldi berean, eta, ondorioz, kolpearen puntua aldatu egiten da (3.20.b eta 3.20.c irudiak).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Figura 6.7. Orejeras. 6.7 irudia. Belarri-babesgailuak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Este circuito está formado por los elementos que aparecen en la siguiente figura: Zirkuitu hori ondorengo irudian azaltzen diren elementuek osatzen dute:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la figura 2.16 es posible observar el disco de acero y una estrella central que actúa como limitador de carrera. 2.16 irudian altzairuzko diskoa eta erdiko izarra ikus ditzakegu. Izar horrek ibiltartearen mugatzaile gisa jarduten du.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Extrae la tuerca del eje bloqueando el plato de arrastre con el útil adecuado, (figura 2.38). Atera ezazu azkoina ardatzetik arraste-platera tresna egokiarekin blokeatuz. (2.38 irudia).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (35)
El uso de imágenes en las navegadores WAP esta limitado, pero aun así es posible poner imágenes en dichas páginas. WAP nabigatzaileetan, irudien erabilera mugatua da, baina, hala ere, irudiak jar daitezke orri horietan.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Puede ser top, middle o bottom indica la alineación de la imagens con respecto al texto. Top, middle edo bottom izan daiteke; irudiek testuarekiko duten lerrokatzea adierazten du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Al igual que en HTML podemos seleccionar parte de un texto o una imagen y que este sea un enlace a otra página o que realice una tarea. HTMLn bezala, testu edo irudi baten zatia hauta dezakegu, eta zati hori beste orri baterako esteka izatea edo ataza bat egitea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

(Por tanto, asegure que las imágenes tienen textos equivalentes para los ciegos, los de baja visión o para cualquier usuario que no puede o ha elegido no ver los gráficos. (Beraz, ziurtatu irudiek testu baliokideak dituztela itsuentzat, ikusmen urrikoentzat edo grafikoak ikusi ezin dituen edo ez ikustea erabaki duen edonorentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Proporcionando textos equivalentes para los mapas de imagen o las imágenes usadas como vínculos, se hace posible a los usuarios interactuar con ellos sin un dispositivo de apuntamiento. Irudi-mapetarako testu baliokideak edo esteka gisa erabilitako irudiak eskainiz, posible da erabiltzaileak haiekin interakzioan aritzea erakuste-gailurik gabe.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Igualmente, evite la utilización de imágenes para representar textos. Era berean, ez erabili irudirik testuak irudikatzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Así un texto equivalente para la imagen de una flecha ascendente que vincule con una tabla de contenidos, podría ser “Ir a tabla de contenidos”. Horrela, edukien taula batekin lotzen duen goranzko gezi baten irudirako testu baliokidea “Joan edukien taulara” izan liteke.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, laexplica como los desarrolladores pueden crear imágenes accesibles. Adibidez,azaltzen du eduki-garatzaileek nola sor ditzaketen irudi erabilerrazak.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

¿Cómo hace accesible a la imagen un texto equivalente? Nola egiten du eskuragarri irudia testu baliokideak?

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Puede que para según que casos, no sean del todo acertadas, así que le recomendamos que pruebe a grabar las imágenes en distintos formatos y seleccione el que le parezca más adecuado. Baliteke, kasuen arabera, erabat zuzenak ez izatea; horregatik, irudiak hainbat formatutan grabatzen saiatzea gomendatzen dizugu, eta egokiena iruditzen zaizuna hautatzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (319)
La imagen de una boca sana es muy importante, por lo que también es conveniente evitar tomar productos como el tabaco o el café"que los ensucian produciendo un efecto antiestético. Aho osasuntsuaren irudia oso garrantzitsua da, eta, beraz, komeni da tabakoa, kafea eta antzeko produkturik ez hartzen saiatzea, hortzak zikindu eta itxura antiestetikoa ematen dutelako.

Materiala: Elektroestetika

Sobre una lámina de los vasos linfáticos, explica cómo se lleva a cabo la circulación linfática. Linfa-hodiaren irudi batekin, azaldu nola gauzatzen den linfa-zirkulazioa.

Materiala: Elektroestetika

Finalmente, las imágenes,retinianas transformadas en impulsos nerviosos se dirigen a través del nervio óptico, situado en la parte posterior de cada ojo, hacia los lóbulos occipitales del cerebro, donde se procesan resultando el fenómeno de la visión. Azkenik, nerbio-bulkada bihurtutako erretinako irudiak ikusmen-nerbioetatik (begien atzealdean) garuneko lobulu okzipitaletara joaten dira. Han, prozesatu egiten dira, eta emaitza ikusmenaren fenomenoa izango da.

Materiala: Elektroestetika

Los cinco sentidos actúan conjunta y coordinadamente, de manera que la imagen final que se forma en el cerebro tenga como resultado la integración de todas las sensaciones recibidas. Bost zentzumenek batera eta koordinatuta jarduten dute, eta, horrenbestez, garunean osatuko den azken irudiak jasotako sentsazio guztiak bilduko ditu.

Materiala: Elektroestetika

Por medio de la visión el ser humano se comunica con el exterior y se forma una imagen propia del mundo que le rodea. Ikusmenaren bidez, gizakia kanpoarekin komunikatzen da eta inguratzen duen munduari buruzko irudi propioa osatzen du.

Materiala: Elektroestetika

Un problema o las diferentes preocupaciones de la vida diaria pueden acrecentar o acelerar alteraciones orgánicas susceptibles de manifestarse en la imagen. Arazo batek edo eguneroko bizitzako kezkek irudiaren bidez adieraz daitezkeen asaldura organikoak areagotu edo azkartu ditzakete.

Materiala: Elektroestetika

Establecer hábitos en el cuidado e imagen de las uñas Azazkalak zaintzeko eta irudi ona emateko ohitura ezartzea.

Materiala: Elektroestetika

Otra vertiente del uso de los perfumes, además de por sí mismos como parte importante de la imagen personal, es como integrantes en la formula-ción de cosméticos, ya sea para aportar un olor agradable o bien para enmas-carar alguna nota, aportada por algún componente, que impediría el uso del preparado. Perfumeak berez irudi pertsonalaren alde garrantzitsu gisa erabiltzeaz gain, beste era batera ere erabil daitezke: kosmetikoen formulazioko osagai gisa, usain atsegina emateko zein prestakina erabiltzea eragotziko lukeen osagairen baten notaren bat ezkutatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Realizar un gráfico con la figura de una persona y las vías por las que penetran los aceites esenciales en su interior. Egin gizaki baten irudiaren grafiko bat, eta adierazi olio esentzialek gorputzean sartzeko zer bide erabiltzen dituzten.

Materiala: Elektroestetika

La mezcla de ambos insaponificables mejora la piel seca, senil, delicada y frágil, aumentando el contenido acuoso de las capas más superficiales; mejoran el microrrelieve cutáneo, tal y como se puede observar mediante análisis de imágenes. bi saponifikaezinen nahasketak larruazal lehor, zahar, fin eta ahula hobetzen du, eta gainazaleko geruzen ur-edukia handitzen du; larruazalaren mikroerliebea hobetzen du, irudien azterketaren bidez ikus daitekeen moduan.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (410)
Horizontal para proteger la caída de altura (fig. 379). Horizontalki, altuerako erorikoak babesteko (379. irudia).

Materiala: Irudia

Por su versatilidad, puede ser utilizado en diferentes tipos de construcciones, como estructuras metálicas (fig. 381), de madera, puentes, viaductos, etc. Sistema hainbat eraikuntza motatan erabil daiteke, adibidez, metalezko egituretan (381. irudia), egurrezko egituretan, zubietan, biaduktuetan eta abar.

Materiala: Irudia

Se fijarán en los extremos con mosquetones de 30 kN (fig. 373) y posteriormente se cerrarán los pasos intermedios (fig. 374). Muturretan finkatuko dira 30 kN-eko mosketoiak erabiliz (373. irudia), eta ondoren bitarteko igarobideak itxiko dira (374. irudia).

Materiala: Irudia

A continuación, se reajustará el cable guía mediante un conjunto sujetacables para acotar la distancia deseada (fig. 375). Ondoren, kable gidaria birdoituko da besarkadera baten bidez, behar den tartea mugatzeko (375. irudia).

Materiala: Irudia

El siguiente paso consiste en la instalación de las redes en los cables guía (fig. 377). Hurrengo pausoa sareak kable gidarietan jartzea da (377. irudia).

Materiala: Irudia

Se colocarán cuerdas auxiliares para poder desplegarlas y posteriormente izarlas cuando sea necesario (fig. 378). Soka osagarriak ere jarriko dira, beharrezkoa denean zabaldu eta altxatzeko (378. irudia).

Materiala: Irudia

De esta forma, ya está terminado de instalar el Sistema y listo para proteger la caída lateral de los trabajadores a distinto nivel (fig. 379). Sistema instalatuta dago, eta langileak altueratik erortzea saihesteko prest (379. irudia).

Materiala: Irudia

En caso de no ser posible, con los equipos de protección individual que sean necesarios, los operarios procederán a la instalación del Sistema, distribuyendo en primer lugar los Soportes Mordaza (fig. 368) y posteriormente realizando el ensamblaje de los brazos (fig. 369). Hori ezinezkoa izanez gero, langileek norbera babesteko ekipamendua erabiliko dute. Lehenik baraila euskarriak jarriko dituzte (368. irudia), eta ondoren besoak muntatuko dituzte (369. irudia).

Materiala: Irudia

Con el apoyo de una grúa se ejecutará la instalación del soporte mordaza y brazo ya ensamblados (fig. 370 y 371). Garabi baten laguntzarekin, muntatutako baraila euskarria eta besoa instalatuko dira (370. eta 371. irudiak).

Materiala: Irudia

Esta curva corresponde a la trayectoria del centro de gravedad de un hombre que cae desplazado 0,5 mts. hacia fuera de la edificación (fig. 366). Kurba hori eraikinaren kanpoalderantz 0,5 metro erortzen den gizon baten grabitate-zentroaren ibilbideari dagokio (366. irudia).

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (124)
Entre Sossusvlei y Swakopmund, principal nucleo del litoral y parada final del ferrocarril turístico que atraviesa el país, se abre una sucesión de grandes dunas rojas características del Desierto del Namib , que son la imagen más conocida en el exterior. Sossusvleitik abiatu eta kostaldeko hiri garrantzitsuena den Swakopmund-era iristen da herrialdea zeharkatzen duen tren turistikoa. Bidean, Namib basamortuaren bereizgarri eta herrialdearen irudirik ezagunena diren duna gorri handien segida ikusten da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Transparentes aguas plagadas de peces y corales, tortugas terrestres gigantes y gran diversidad de aves son otros de los atributos de las islas, aunque son sus playas y las rocas de contornos pulidos de Anse Source D Árgent en La Digue el escenario más fotografiado y proyectado internacionalmente del archipiélago. Arrain eta koralez jositako ur gardenak, lurreko dortoka erraldoiak eta era askotako hegaztiak dira, halaber, uharteen beste ezaugarri erakargarrietako batzuk. Hala ere, La Digue uharteko Anse Source D'Argent-eko hondartzak eta soslai leunduko harkaitzak dira argazkietan gehien ageri den eta munduan gehien hedatu den artxipelagoaren irudia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Más al sur , El Calafate, conocida como la capital de los glaciares , es una pequeña villa, donde recientemente se ha abierto un nuevo aeropuerto , que permite el acceso al Parque Nacional de los Glaciares , declarado Patrimonio de la Humanidad en 1981 encerrando un manto de nieves perpetuas de más de 350 kilómetros (campo de hielo), del que descienden hasta 47 glaciares como el Upsala, Onelli, Viedma y el más accesible, el Perito Moreno , de este último, con una altura de 60 metros y cinco kilómetros de ancho , se desprenden continuamente enormes bloques de hielo , provocando gran estrépito y olas, que lo convierten en la imagen más difundida de la Patagonia argentina en todo el mundo. Hegoalderago, glaziarren hiriburua deitzen zaion Calafate hiri txikian berriki aireportu bat ireki da, eta 1981ean Gizateriaren Ondare izendatutako Glaziarren Parke Nazionalera iristeko aukera ematen du. 350 kilometro baino gehiagoko izotz iraunkorreko geruza du (izotz-zelaia), eta handik 47 glaziar jaisten dira, besteak beste Upsala, Onelli, Viedma eta, irisgarriena, Perito Moreno. Azken horrek 60 metroko garaiera du, eta bost kilometro zabal da; izotz zati handiak askatzen dira etengabe, burrunba eta olatu izugarriak eraginez; horixe da mundu osora hedatutako Patagoniaren irudirik ezagunena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cali y Medellín captan un turismo de negocios nacional y luchan por desprenderse de una imagen internacional ligadas a los cárteles del narcotráfico , no totalmente ciertas. Calik eta Medellínek negozio-turismo nazionala hartzen dute, eta nazioartean narkotrafikoaren kartelei lotzen dien irudia, erabat egiazkoa ez dena, desagerrarazten ahalegintzen ari dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Como puede comprobarse en la figura 3-16, se subdivide en dos 3-16 irudian egiazta daitekeen moduan, bi tresna taldetan banatzen da,

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Veamos, en el ejemplo ilustrado de la figura 3-17, los elementos de conexionado eléctrico de dicha paleta. Ikus ditzagun 3-17 irudian marraztutako adibidean paleta horren konexionatu elektrikoaren elementuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Esta situación se observa en la figura 3-12. Téngase en cuenta que: Kokapen hori ikusten da 3-12 irudian. Kontuan hartu beharrekoak:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Ambas posibilidades se presentan en la figura 3-7. Bi aukerak 3-7 irudian aurkezten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En síntesis, seguiremos el diagrama de flujo de la figura 3-2. Laburbilduta, 3-2 irudiko organigramari jarraituko diogu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el diagrama de bloques de la figura 3-1, podemos observar los cinco módulos que conforman esta aplicación y que definen el entorno de trabajo general. 3-1 irudiko blokeen diagraman, aplikazio hau osatzen duten eta lanaren ingurunea zehazten duten bost moduluak ikus ditzakegu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (336)
Unión de dos piezas en ángulo, con clavijas redondas(fig. 342). Bi pieza angeluan elkartzea, larako biribilez(ikusi 342. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

a desgajar o cortar la madera (fig: 1102). indarraren aurkako erresistentzia (ikusi 1.102. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

La resistencia es máxima en el sentido normal a las fibras, llamadacortadura(fig. 1102-A); y es mínima en el sentido paralelo a las fibras, llamadadesgarramiento(fig. 1102-B). Gehieneko erresistentzia zuntzen norabidearekiko norabide normalean sortzen da, etaebakiduraren aurkako erresistentziadu izena (ikusi 1.102.A irudia); gutxienekoa, berriz, zuntzen norabidearekiko norabide paraleloan sortzen da, etaurraduraren aurkako erresistentziadu izena (ikusi 1.102.B irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Cuando una pieza de madera empotrada por un extremo sufre un giro normal a su eje, debido a una fuerza que obra con un brazo de palanca en su extremo libre, las fibras rectas se convierten en curvas helicoidales; y la resistencia opuesta a esta deformación se denomina torsión (fig. 1103). Mutur batean sartuta dagoen egurrezko pieza ardatzarekiko norabide normalean biratzen dugunean, aske dagoen muturrean palanka-besoarena egiten duen indarraren ondorioz, zuntz zuzenak kurba helikoidal bihurtzen dira. Hain zuzen ere, deformazio horren kontrako erresistentzia da bihurduraren aurkako erresistentzia (ikusi 1.103. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

El trabajo de flexión viene a ser un compuesto de compresión y tracción (fig. 1100). Konpresio- eta trakzio-lanaren konposatua da flexio-lana (ikusi 1.100. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Si se coloca v. gr. una viga normalmente apoyada en sus extremos, con una sección rectangular en la proporción de 7 es a 5, y la disponemos de canto con las fibras en sentido vertical, se obtiene la máxima resistencia, que calculamos igual a 100 (fig. 1101-A). Habearen erresistentziarik handiena lortzen dugu norabide normalean bermatzen dugunean muturretan, ebakidura laukizuzena duenean, aipatutako proportzioa duenean eta ertzez jartzen dugunean, zuntzak norabide bertikalean daudela; erresistentzia 100ekoa dela esaten dugu orduan (ikusi 1.101.A irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

En cambio, colocando la misma viga con las fibras horizontales, la resistencia de la pieza será mucho menor, bajando a 50 (fig. 1101-B). Aitzitik, habe hori bera jartzen badugu zuntzak horizontalean daudela, erresistentzia askoz ere txikiagoa da: 50ekoa (ikusi 1.101.B irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Disponiéndola de canto, con el lado menor por base y con la médula en el centro, el porcentaje de resistencia puede calcularse en 90 (fig. llül-C). Ertzez jartzen badugu, berriz, alde txikia oinarrian dagoela eta muina erdian dagoela, erresistentziaren ehunekoa 90ekoa dela esan dezakegu (ikusi 1.101.C irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Puesta deplanocon las fibras horizontales, su resistencia bajará a 65 (figura 1101-E). Lau(zurezko zuntzak horizontalean daudela) jartzen badugu, berriz, erresistentzia txikiagoa da: 65ekoa (ikusi 1.101.E irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Colocándola con el corazón en el centro, su resistencia será igual a 70 (figura 1101-F). Azkenik, jartzen badugu bihotza erdialdean duela, 70ekoa da erresistentzia (ikusi 1.101.F irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (28)
3 >> La imagen corporativa 3 >> Irudi korporatiboa

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En la Unidad 1 vimos cuáles son las tareas ligadas a la función de administración de personal (Figura 2.1). Langileen administrazioaren funtzioarekin loturiko atazak aztertu genituen 1. unitatean (2.1 irudia).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

No olvides que cuando elaboras cualquier documento estás transmitiendo, hacia el exterior, una imagen de la empresa y, hacia el interior, de ti mismo como profesional. Ez ahaztu dokumentu bat egiten ari zarenean kanpora enpresaren irudia eta barnera profesional gisa transmititzen ari zarela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Trata de potenciar la imagen de la compañía entre sus empleados buscando que estos se identifiquen mejor con los productos o servicios de la empresa, así como con su filosofía, mejorando de esta forma su motivación y su fidelidad a la compañía. Langileek enpresari buruz duten irudia indartzea helburu izanik, haiek enpresaren produktu eta zerbitzuekin eta filosofiarekin hobeto identifikatzea lortu nahi du, motibazioa hobetu eta enpresarekiko leialtasuna areagotuko direlakoan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Normalmente utilizará un formulario-tipo diseñado al efecto en cada empresa (Figura 2.2). Oro har, enpresa bakoitzak horretarako diseinatuta duen formulario-eredu bat erabiliko du (2.2 irudia).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Noelia entregó los correspondientes justificantes de baja médica (Figura 2.3). Noeliak gaixotasun-bajaren egiaztagiriak entregatu zituen (2.3 irudia).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Este documento se denomina propuesta deprovisión de personal(Figura 3.1). Agiri horrilangile-hornidurarakoproposamena deritzo (3.1 irudia).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Con estos datos, trazamos su perfil psicoprofesiográfico, que sería el siguiente (Figura 3.2): Datu horiekin, langilearen profil psikoprofesiografikoa egiten dugu; honako hau, hain zuzen ere (3.2 irudia):

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para la captación de candidatos, se decanta por publicar un anuncio en prensa (Figura 3.3): Hautagaiak bilatzeko, prentsan iragarki bat argitaratzea erabaki zen (3.3 irudia):

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

después de finalizada la entrevista y antes de realizar ninguna otra para no olvidar ningún dato, el entrevistador tendrá que cumplimentar unaficha de evaluaciónsobre la impresión general que le ha causado el candidato (Figura 3.4). elkarrizketa amaitu bezain laster, eta beste ezer egin aurretik, daturik ez ahazteko, elkarrizketatzaileak hautagaiaz jaso duen iritzia idatziko duebaluazio fitxabatean (3.4. irudia).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Zehar-lerroa (648)
La figura 9.3 nos muestra las tres novedades de esta bomba: 9.3 irudian dituzue ponpa honen hiru berritasunak:

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Estudiamos su estructura y funcionamiento a través de la figura 9.4. 9.4 irudiaren bidez ikasiko dugu haren egitura eta funtzionamendua.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Este sensor, integrado en uno de los inyectores, está formado por un bobinado (a), en cuyo interior se encuentra un perno de presión (b) que constituye una prolongación de la aguja del inyector (figura 9.5). Injektoreetako batean egon ohi da txertatuta sentsore hori, eta haril bat (a) du, zeinaren barruan presio-buloi bat (b) egoten den, injektoreko orratzaren luzagarri (9.5 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La señal de este sensor es la representada en la figura 9.6. 9.6 irudian ikusten da sentsore horren seinalea.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La figura 9.8 nos muestra las distintas señales de este sensor: 9.8 irudian ikusten dira sentsore honen seinaleak:

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Está situado en el interior de la bomba junto al sensor anterior (figura 9.7). Ponparen barruan egoten da, sarrerako sentsorearen ondoan (9.7 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La función de este actuador (figura 9.9) es regular el caudal inyectado variando la posición de la corredera. Eragingailu honen (9.9 irudia) eginkizuna da injektatzen den emaria erregulatzea, gidari-balbularen posizioa aldatuz.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Es gobernado por la UEC mediante una señal negativa pulsatoria de frecuencia variable (de 200 a 900 Hz) en función de las necesidades de funcionamiento del motor (figura 9.10). KUEk kontrolatzen du, maiztasun aldakorreko (200 Hz-tik 900-era bitartekoa) seinale pultsatorio negatibo baten bidez, motorraren funtzionamendu-premien arabera (9.10 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Está situada en la parte inferior de la bomba de inyección (figura 9.12) y su función es variar la presión que afecta al émbolo del variador de avance para corregir el inicio de inyección en todo momento. Injekzio-ponparen beheko aldean egoten da (9.12 irudia), eta hau du eginkizuna: aitzinamendu-aldagailuaren enboloari eragiten dion presioa aldatzea, injekzio-hasiera noiznahi zuzentzeko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Dicha activación se produce por la UEC a través de una señal cuadrada (figura 9.13) de frecuencia fija aproximadamente de 50 Hz con una anchura de impulso controlada por la propia UEC para conseguir el avance en función de las distintas señales recibidas (rpm, caudal inyectado, temperatura del motor, inicio de inyección...). KUEk eragiten du aktibazio hori, 50 bat Hz-ko maiztasuneko eta KUEk berak kontrolatzen duen bulkada-zabalera batekiko seinale karratu baten bidez (9.13 irudia), aitzinamendua jasotako seinaleen araberakoa (rpm, injektatutako emaria, motorraren tenperatura, injekzio-hasiera...) izan dadin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (74)
Fig. 5.2. 5.2 irudia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñado por el Centro de Documentación del IAPH, facilita la consulta de entidades patrimoniales de Andalucía con la incorporación de una aplicación de visualización cartográfica, al tiempo que permite consultar información complementaria mediante el acceso a la Base de Datos del Patrimonio Inmueble de Andalucía, la Base de Datos de Arquitectura Contemporánea de Andalucía, el Banco de Imágenes del Patrimonio Cultural Andaluz y otros contenidos multimedia. IAPHko Dokumentazio Zentroak diseinatu du, eta Andaluziako ondareak kontsultatzea errazten du bistaratze kartografikoko aplikazio bat sartuta. Horrez gain, informazio osagarria kontsultatzeko aukera ere ematen du baliabide hauen bidez: Andaluziako Ondare Higiezinen Datu-basea, Andaluziako Arkitektura Garaikidearen Datu-basea, Andaluziako Kultura Ondarearen Irudi Bankua eta beste multimedia-eduki batzuk.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñar la línea general de acciones de comunicación y difusión de la programación: imagen de la programación, lema de la campaña, grupos de destinatarios. Programazioaren komunikazioko eta hedapeneko ekintzen ildo orokorra diseinatzea: programazioaren irudia, kanpainaren goiburua eta hartzaile taldeak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En su elaboración destaca la importancia del diseño gráfico con una imagen alusiva a la actividad como elemento comunicador principal. Horma-irudia egitean, garrantzitsua da haren diseinu grafikoa: jarduerari buruzko irudi bat izaten da elementu komunikatzaile nagusia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Según los recursos económicos con los que se cuente, pueden mejorarse los volantes aumentando la calidad de papel, utilizando impresión a color e insertando imágenes. Baliabide ekonomikoen arabera esku-orriak hobetu daitezke paperaren kalitatea handituz, koloretan inprimatuz eta irudiak txertatuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Portada con los datos básicos: título, lema, entidad organizadora e imagen alusiva. Azala oinarrizko datuekin: izenburua, goiburua, erakunde antolatzailea eta ekitaldiaren inguruko irudi bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Aspectos de diseño gráfico (color, imágenes…) Diseinu grafikoko alderdiak (kolorea, irudiak...)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Atención a aspectos de diseño gráfico (color, imagenes ) Diseinu grafikoko alderdiak (kolorea, irudiak...)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Imanen + sonido ambiente, que marca el contexto Irudia + giro-soinua.Testuingurua markatzen du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Imagen + banda sonora, utilizando la composiciónmusical como: Irudia + soinu-banda.Musika-konposizioaren zertarakoa:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (19)
Hacer una muesca con la lima y partirlo soportándolo con un trapo, con los dedos colocados según se indica en la figura. Limarekin hozka bat egin, eta, zapi batekin eutsiz, atzamarrak irudian adierazitako moduan jarrita erdibitu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La Figura 79.2 esquematiza el proceso de fabricación. 79.2 irudian, eskematikoki ikus dezakegu ekoizpen-prozesua.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Esta clasificación se muestra en la figura 2. 2. irudian dugu sailkapena.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Figura 2 Clasificación de los residuos industriales inertes y asimilables a urbanos según el método de separación actual. 2. irudia Industria-hondakin geldoak eta hiri-hondakinekin parekagarriak, gaur egun erabiltzen diren bereizketa-metodoen arabera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la figura 4 se muestra un esquema del proceso de gestión de los residuos industriales. 4. irudian, industria-hondakinen kudeaketa-prozesuaren eskema daukagu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la figura 8 podemos ver una aproximación de intereses entre la protección del medio ambiente y las actividades generadoras de residuos industriales. 8. irudian ikus dezakegu nolabaiteko interes-hurbilketa bat dagoela ingurumenaren babesaren eta industria-hondakinak sortzen dituzten jardueren artean.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la figura 6 se muestran dos esquemas de instalaciones de tratamiento físico-químico. 6. irudian, tratamendu fisiko-kimikorako instalazioen bi eskema ageri dira.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El esquema general de una planta de tratamiento físico-químico se muestra en la figura 7. 7 irudian, tratamendu fisiko-kimikorako instalazio baten eskema orokorra daukagu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Figura 7 Esquema general de una planta de tratamiento físico-químico. 7. irudia. Tratamendu fisiko-kimikorako instalazio baten eskema orokorra

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la Figura 79.3 se presenta un esquema del proceso. 79.3 irudian, prozesuaren eskema bat dugu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (2)
Fig. 1-21 Motor 6 cilindros diesel 1-21 irudia – 6 zilindroko diesel motorra

Materiala: Nekazaritza

En la Figura 1-22 se pone de manifiesto la variación de la presión media efectiva, para un régimen de funcionamiento constante, en función de la riqueza de la mezcla con la que se alimenta, y el consumo específico de combustible (g/CVh). 1-22 irudian agerian jartzen dira batezbesteko presio eraginkorraren aldakuntza, etengabeko funtzionamendu erregimen baterako, elikatzen den nahasketaren aberastasunaren arabera, eta erregaiaren kontsumo espezifikoa (g/ZPh).

Materiala: Nekazaritza

Fabrikazio mekanikoa (663)
En concreto se pueden distinguir cuatro estados alotrópicos (fig 2): Zehazki, lau egoera alotropiko bereiz daitezke (2. irudia):

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

En la (fig 3) se puede observar como la curva que marca la dilatación del hierro sufre una alteración al transformarse en Fe γ, debido a sus cambios alotrópicos. 3. irudian ikus daiteke burdinaren dilatazioa adierazten duen kurba aldatu egiten dela Fe γ bihurtzean, aldaketa alotropikoek eraginda.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Dureza: en el campo que nos ocupa, podemos definir la dureza como la resistencia que oponen los cuerpos a dejarse penetrar por otros (fig. 1). Gogortasuna. Alor honetan, material baten erresistentzia da, beste batek koskatzearen aurka (1. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Esta secuencia se solía repetir incrementando el esfuerzo aplicado, hasta que veíamos que se producía una deformación permanente en el objeto y su longitud final era superior a la de partida (fig. 2). Ondoren, gero eta trakzio-indar handiagoa aplikatzen genuen, objektuan deformazio iraunkorra eragin arte, eta malgukia luzeagoa zen amaieran hasieran baino (2. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

En definitiva diremos que la corrosión es la destrucción del metal, la cual se desarrolla lenta y progresivamente (fig. 4). Hitz batez, korrosioa metalaren apurka-apurkako suntsiketa geldoa dela esan dezakegu (4. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Así, por ejemplo, las herramientas manuales, como las llaves, suelen estar realizadas en acero de aleación al cromo vanadio, tratado con calor (fig. 6). Esate baterako, esku-erremintak (giltzak, adibidez) beroan tratatutako kromo-banadiodun aleazio-altzairuekin egiten dira (6. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

La fundición se emplea para la realización de piezas por moldeo (fig.9), bien sea en moldes de arena, metálicos… Burdinurtua moldeaketa bidezko piezak egiteko erabiltzen da (9. irudia), hareazko, metalezko… moldetan.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Finalmente hablaremos de las fundiciones especiales (fig. 10), que reciben el nombre de fundiciones nodulares. Azkenik, burdinurtu bereziak aipatuko ditugu (10. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

utilizados normalmente como cojinetes de fricción, debido a la buena resistencia al desgaste que presentan (fig. 11). Oro har, marruskadurazko kojineteetarako erabiltzen dira, higadurarekiko erresistentzia-maila ona baitute (11. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Las aleaciones ligeras tienen cada vez más aplicación en el mundo industrial, debido a su pequeño peso específico y su alta resistencia (fig. 13). Aleazio arinek gero eta aplikazio gehiago dituzte industrian, haien pisu espezifiko txikiari eta erresistentzia handiari esker (13. irudia).

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (102)
Figura 1.1El componente social de la animación es fundamental 1.1 irudiaAnimazioaren alderdi soziala funtsezkoa da

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.2Relación entre el turista y la animación 1.2. irudiaTuristaren eta animazioaren arteko harremana

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.3Podemos encontrar en las tragedias griegas precedentes de la animación turística 1.3 irudiaAnimazio turistikoaren aurrekariak ditugu Greziako tragedietan

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.5Marca y logotipo actual del Club Méditerranée 1.5 irudiaClub Méditerranée marka eta egungo logotipoa

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.6El Club Méditerranée comenzó con poblados de tiendas al lado del mar 1.6 irudiaItsas ertzean kanpin-dendaz eratutako herrixkekin hasi zen Club Méditerranée

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.7Cesta hecha con papel reciclado 1.7. irudiaPaper birziklatuz egindako saskia

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.8Objetivo principal: la estancia en el hotel es la mejor opción del turista 1.8. irudiaHelburu nagusia: hotelean egotea da turistaren aukerarik onena

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.9Objetivos de la animación turística 1.9. irudiaAnimazio turistikoaren helburuak

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.10La función demarketinges muy importante 1.10 irudiaMarketin-funtzioa oso garrantzitsua da

Materiala: Animazio turistikoa

Esto trae la idea de un compañero más, un amigo, un colega de juegos que se divierte tanto como el propio usuario, pero esto es solo una imagen; la responsabilidad que él tiene como profesional se refleja en: Jolasetako kide bat, lagun bat, erabiltzailea adina dibertitzen dena dakar burura horrek, baina irudi bat baino ez da hori; profesional gisa duen ardura alderdi hauetan islatzen da:

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (109)
que se lleva a cabo a través de signos diversos, imágenes captadas por los sentidos, gestos o los movimientos corporales. hainbat zeinuren bidez gauzatzen da, baita zentzumenek hautemandako irudiekin, keinuekin edo gorputzaren mugimenduekin ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Con la semiótica del vestuario, podemos enviar mensajes concretos, creando todo un sistema de comunicación no verbal, y así proyectar una imagen determinada. Jantzien semiotikarekin, mezu jakinak eman ditzakegu, eta hitzik gabeko komunikazio-sistema oso bat sortzen da. Eta, hala, irudi jakin bat proiektatzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El peinado y el maquillaje ayudan a crear la imagen buscada. Orrazkerak eta makillajeak nahi dugun irudia sortzen laguntzen dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor se valdrá de las técnicas de maquillaje y peluquería, para mejorar la imagen, y adecuarla a la ocasión: Aholkulariak makillajeko eta ile-apainketako teknikak baliatuko ditu, irudia hobetzeko eta okasio bakoitzera egokitzeko:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Y qué es la imagen corporativa? Eta zer da irudi korporatiboa?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para comunicar mejor su nueva ley que trataba de limitar la venta de bebidas con muchos edulcorantes, este veterano comunicador optó por la imagen. Edulkoratzaile askoko edarien salmenta mugatzeko lege berria hobeto jakinarazteko, komunikatzaile beterano honek irudiaren aldeko hautua egin zuen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Su equipo creó una infografía que, una vez vistas las imágenes reales, resultó mucho menos efectiva visualmente. Alkatearen taldeak infografia bat sortu zuen, eta, egiazko irudiak ikusi ostean, ez zen horren efektiboa izan bisualki.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tu imagen se comunica más del 90 % sin palabras. Zure irudiak % 90 baino gehiago komunikatzen du hitzik gabe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una figura delgada se verá más favorecida con peinados ahuecados, maquillajes más recargados, y trajes vaporosos, mientras que una redondeada se verá mejor con peinados lisos, maquillajes bien definidos y vestidos de líneas rectas. Irudi argalen kasuan, hobeto joango dira orrazkera harrotuak, makillaje kargatuagoak eta jantzi arinagoak; irudi biribilagoen kasuan, berriz, egokiago dira orrazkera lisoak, ondo definitutako makillajeak eta jantzi lerrozuzenak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En muchas compañías sus empleados se visten de una manera apropiada al ambiente de trabajo reflejando a su vez la imagen de la compañía. Konpainia asko eta askotan, enplegatuek lan-giroari egokitutako moduko jantziak eramaten dituzte, aldi berean konpainiaren irudia islatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (22)
Una explicación teórica que desarrolle las normas establecidas, con figuras claras y sencillas que la ilustren. Azalpen teoriko bat, ezarritako arauak azalduko dituena, irudi argi eta errazekin lagundua.

Materiala: Krokizazioa

La pieza se sitúa en el primer diedro (Fig. 1). Pieza lehenengo diedroan kokatzen da (1. irudia).

Materiala: Krokizazioa

La indicación de que la disposición de las vistas de unapieza correspondealmétodo del primer diedro,antes llamado Europeo, se realiza mediante el símbolo de laFig. 5. Pieza baten bisten antolaketalehenengo diedroaren metodoari dagokiola adierazteko (lehen, europar metodoa esaten zitzaion),5. irudikosinboloa erabiltzen da.

Materiala: Krokizazioa

La pieza, en este caso, se coloca en el tercer diedro (Fig. 7). Kasu honetan, pieza hirugarren diedroan jartzen da (7. irudia).

Materiala: Krokizazioa

El desarrollo del cubo de proyección con las vistas que resultan de las proyecciones descritas se realiza, en este caso, de manera diferente (Fig. 9). Deskribatutako proiekzioetatik lortutako bistak dauzkan proiekzio-kuboaren garapena, kasu honetan, beste modu batean egiten da (9. irudia).

Materiala: Krokizazioa

La vista que resulta de esta observación y que no ocupa la posición normal se identifica con la misma letra mayúscula (Fig. 13). Behaketa horretatik ateratzen den eta posizio normala hartzen ez duen bista letra larri berarekin identifikatzen da (13. irudia).

Materiala: Krokizazioa

Es el caso de la pieza utilizada al comienzo del presente Tema que, con el alzado, la planta y el perfil izquierdo, queda definida (Fig. 14). Hori da gai honen hasieran erabili den piezaren kasua: altxaera, oinplanoa eta ezker-profila emanda, definituta geratzen da (14. irudia).

Materiala: Krokizazioa

El caso más significativo es el de las piezas mecanizadas por revolución (Fig. 15). Kasurik nabarmenena biraketa bidez mekanizatutako piezena da (15. irudia).

Materiala: Krokizazioa

Las vistas de la pieza de laFig.16contienen toda la información necesaria para definirla pero no son las más adecuadas. 16. irudikopiezaren bistek pieza definitzeko behar den informazio guztia dute, baina ez dira egokienak.

Materiala: Krokizazioa

En el ejemplo de laFig. 17, el perfil es una vista innecesaria que no aporta nada que no esté claramente definido por medio del alzado y de la planta. 17. irudikoadibidean, profila alferrikako bista da, ez baitu ezer ematen altxaeraren eta oinplanoaren bidez argi eta garbi definituta ez dagoenik.

Materiala: Krokizazioa

Instalatze eta mantentze lanak (335)
Figura 1.4 Presión hidrostática 1.4. irudia. Presio hidrostatikoa

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

En la figura 1.1 se representan estas fuerzas. 1.1. irudian indar horiek adierazi dira.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Ver figura 1.4. Ikus 1.4. irudia.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 1.3 Esquema y componentes de un manómetro Bourdon 1.3. irudia. Bourdon manometro baten eskema eta atalak.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 1.7 Principio de Arquímedes 1.7. irudia. Arkimedesen printzipioa

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Un elemento de medida de presión industrial es el manómetro de Bourdon (Figura 1.3). Industrian Bourdon manometroa erabili ohi da, besteak beste, presioa neurtzeko (1.3. irudia).

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 1.6 Algunas aplicaciones del principio de Pascal 1.6. irudia. Pascalen printzipioarem zenbait aplikazio

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Expresa que en el movimiento de un líquido perfecto, la carga total H, suma de las tres alturas: geométrica, piezométrica y cinética, se mantiene constante a lo largo de cada trayectoria singular (figura 1.9). Teorema honek adierazten du higitzen ari den likido perfektu baten H guztizko karga (altuera geometrikoaren, piezometrikoaren eta zinetikoaren batura) konstantea dela ibilbide osoan (1.9. irudia).

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Este es el llamado principio de los vasos comunicantes, que es una consecuencia de la ecuación fundamental de la hidrostática. Horixe da, hain zuzen, hodi komunikatzaileen printzipioa, hidroastatikaren funtsezko ekuaziotik ondoriozta daitekeena. 1.5. irudia.

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Figura 5.3 Suministro de agua por contadores divisionarios 5.3 irudia. Banako zenbait kontagailu dituen hornikuntza

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