Emaitzak: 246

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Elektrizitatea eta elektronika (153)
Es un circuito integrado que controla la interfaz entre el módem y el ordenador. Modemaren eta ordenagailuaren arteko interfazea kontrolatzen duen zirkuitu integratua da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Unidad de entradas/salidas (interfaz) Sarrera-irteeren unitatea (interfazea)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 10.9. Interfaz TWAIN de otro tipo de escáner. 10.9 irudia. Beste eskaner mota baten TWAIN interfazea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Sea una interfaz física que establece 1 bit de comienzo, 7 de datos y 2 de parada, tal y como se realiza con la transmisión asíncrona orientada a bit. Demagun interfaze fisiko batek hasierako bit 1, 7 datu-bit eta bukaerako 2 bit ezartzen dituela, bitera zuzendutako transmisio asinkronoan egiten den moduan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una interfaz: Interfazea:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Claro está que si es un enlace punto a punto, las estaciones habrán acordado una interfaz y un medio de transmisión determinado. Argi dago, puntuz puntuko lotura baldin bada, estazioek interfaze eta transmisio-euskarri jakin bat aurrez adostua behar dutela.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Con un soporte o interfaz física, podemos realizar la conexión entre dos estaciones. Euskarri edo interfaze fisiko baten bidez, bi estazioren arteko konexioa egin dezakegu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Sencillez de instalación, sin exigencias de hardware elevadas, fáciles de utilizar, y con interfaces amigables con el usuario. Erraz instalatzen da; ez du hardware-eskakizun handirik, erabilerrazak da eta erabiltzailearekin adiskidetasunezkoak diren interfazeak ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Encontraremos Interfaces de Operador con líneas de una cantidad de caracteres con múltiplos y submúltiplos de este número (20, 40, 80, 120). 80 zenbakiaren multiplo eta azpimultiplo (20, 40, 80, 120) diren karaktere kopuruko lerroak dituzten operadore-interfazeak daude.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es conveniente prestar atención particular a las interfaces entre la funciones y los organismos en donde pueden ocurrir malentendidos frecuentemente. Komeni da arreta berezia jartzea funtzioen eta erakundeen arteko interfazeei, sarritan gaizki-ulertuak izan baititzakete.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (28)
Variable de lectura desde el programa, PLC e interfaz. Programatik, PLCtik eta interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Significado cuando la variable la ejecuta una interfaz externa. Esanahia, aldagai hori kanpoko interfaze batek exekutatzen duenean

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para acceder a las variables desde el PLC o una interfaz, se debe omitir el distintivo -V.-. Aldagaietara PLCtik edo interfaz batetik sartzeko, alde batera utzi behar da -V.- bereizgarria.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El acceso a las variables desde PLC o una interfaz externa nunca detiene la preparación de bloques. Aldagaietara PLCtik edo kanpoko interfaze batetik sartuz gero, ez da inoiz gelditzen blokeen prestakuntza.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

A las variables internas del CNC se puede acceder desde el programa pieza, modo MDI/MDA, el PLC y una aplicación o interfaz externa (por ejemplo, FGUIM). CNCaren barruko aldagaietara, pieza-programatik, MDI/MDA modua erabiliz, PLCtik eta kanpoko aplikazio edo interfaze batetik sar daiteke (adibidez FGUIM).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variable de lectura desde el programa e interfaz. Programatik eta interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Los valores leídos desde el programa o desde el PLC e interfaz serán diferentes cuando la cota está afectada por la compensación de herramienta o se mecanice con arista matada. Programatik edo PLCtik eta interfazetik irakurritako balioak desberdinak izango dira erreminta-konpentsazioak kotari eragiten dionean edo ertz hilaren bidez mekanizatzen denean.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variable de lectura desde el PLC e interfaz. PLCtik eta interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variable de lectura desde el programa, PLC (asíncrona) e interfaz. Programatik, PLCtik (asinkronoa) eta interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variable de lectura desde el interfaz. Interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Informatika eta komunikazioa (5)
Los eventos y las tareas nos proporcionan un mecanismo para realizar acciones sobre las tarjetas, permitiéndonos navegar entre tarjetas y construir pequeños interfaces para dar más funcionalidad a las páginas. Gertaerek eta atazek txarteletan ekintzak egiteko mekanismo bat eskaintzen digute, eta, hala, txartelen artean nabigatu dezakegu, eta orriei funtzionaltasun handiagoa emateko interfaze txikiak eraiki ditzakete.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Una de las principales ventajas de la programación OO es el concepto de encapsulación, conocido también como protección de datos, mediante el cual solo se pueden modificar los datos de un objeto accediendo a través de sus métodos u operaciones (interfaz del objeto). OO programazioaren abantaila nagusi bat kapsulatzearen kontzeptua da, hots, datuen babesa; horren bitartez, objektu baten datuak bere metodo edo eragiketen bidez (objektuaren interfazea) eskuratuta soilik alda daitezke.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

La funcionalidad de un objeto esta sujeta a los datos que este maneja, una ventaja de usar objetos es que podemos modificar la funcionalidad de éste, añadir mejoras o corregir errores sin necesidad de cambiar su interfaz. Objektu baten funtzionalitatea maneiatzen dituen datuen menpe dago; objektuak erabiltzearen abantaila bat haren funtzionalitatea aldatu, hobekuntzak gehitu edo erroreak zuzendu ahal izatea da, interfazea aldatu behar izan gabe.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Se recomienda usar BrailleSurf o alternativamente usar el simulador Lynx-me disponible mediante un formulario Internet para intenta navegar por el sitio usando este tipo de interfaz sólo texto. Gomendatzen da BrailleSurf erabiltzea edo, bestela, Internet formulario baten bidez eskura daitekeen Lynx-me simulatzailea erabiltzea, testu soileko interfaze mota hau erabiliz nabigatzen saiatzeko gunean zehar.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegure que las interfaz de usuario sigue los principios de un diseño accesible: Ziurtatu erabiltzaile-interfazeak diseinu erabilerraz baten printzipioak betetzen dituela:

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Zehar-lerroa (11)
Mejora de la interfaz máquina-humano con pantallas táctiles HMI (human machine interface) evolucionadas Gizakia-makina interfazearen hobekuntza HMI (human machine interface) ukipen-pantaila eboluzionatuekin

Materiala: Sistemen integrazioa

En este segundo caso, serán interfaces que adecuan el mensaje a un protocolo serie o de bus y que pueden acondicionar la señal para el transporte (niveles de tensión, etc.). Bigarren kasuan, mezua serie- edo bus-protokolo batera egokitzen duten interfazeak izango dira, seinalea garraiorako molda dezaketenak (tentsio-mailak, etab.).

Materiala: Sistemen integrazioa

Delinglés human-machine interface(interfaz hombre-máquina), son pantallas táctiles con capacidad de mostrar mandos e indicadores, incluso también representaciones de la máquina que pueden ir desde la mera pantalla táctil sin otra capacidad más que mostrar información y recibir comandos táctiles en su panel hasta un sistema completo de control incorporando PLC u ordenador personal y comunicaciones, así comosoftwarepara la generación de representación SCADA. Ingelesez,human-machine interface(gizaki/makina interfazea). Ukipenezko pantailak dira eta, haietan, aginteak eta adierazleak erakusten dira, baita makinaren irudikapenak ere. Izan daitezke ukipenezko pantailak –non informazioa erakutsi eta panelean ukipenezko komandoak jasotzen baitira– edo izan daitezke kontrol-sistema osoak, barne hartzen dituztenak PLC edo ordenagailu pertsonala eta komunikazioak, baita SCADA irudikapena sortzekosoftwareaere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por ejemplo, el tipo de cable o conector estarán en la capa física, mientras que la interfaz gráfica estará en el nivel de presentación y aplicación. Esate baterako, kable- edo konektore mota geruza fisikoan dago; interfaze grafikoa, aldiz, aurkezpen- eta aplikazio-geruzan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Elrouterestá configurado para enrutar (pasar o cambiar) paquetes de una interfaz (una red) a la otra, y viceversa. Routerrakonfiguratzen da interfaze baten (sare baten) paketeak beste batera bideratzeko (pasatzea edo aldatzea), eta alderantziz.

Materiala: Sistemen integrazioa

En definitiva, Modbus TCP/IP es el protocolo Modbus RTU con una interfaz cliente-servidor TCP y direccionamiento IP que corre sobre el soporte físico de Ethernet. Azken batean, Modbus RTU protokoloa da Modbus TCP/IP, bezero/zerbitzari moduko TCP interfaze batekin eta IP helbideratzearekin, eta Etherneten euskarri fisikoa erabilita.

Materiala: Sistemen integrazioa

Ejemplo de interfaz paralela Interfaze paraleloaren adibidea

Materiala: Sistemen integrazioa

Hay robots especialistas, cuyas interfaces de comunicación, configuración y programación estarán más desarrolladas en una dirección que en otras y, por tanto, tendrán mejor rendimiento en ellas. Badira robot espezialistak, zeinen komunikazio-, konfigurazio- eta programazio-interfazeak ildo jakin batean garatuago baitaude, beste batzuetan baino. Horrenbestez, errendimendu hobea izango dute garatuen dauden ildoetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por ejemplo, no se seleccionaría la interfaz desoftwarede diseño de tareas de un robot especialista en pintura para configurar un robot de transporte o manipulado de cargas. Esate baterako, garraio-robot bat edo kargak manipulatzen dituen robot bat konfiguratu behar izanez gero, ez litzateke hautatuko pinturan espezialista den robot baten zereginensoftware-diseinua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Proporcionar una interfaz o módulo desoftwareCAD que sea una herramienta visual tridimensional capaz de integrar al robot en una simulación fiel al funcionamiento real, a la vez que se calculan y definen trayectorias, velocidades y posiciones para la tarea objetivo. CAD interfazea edosoftware-modulua eskaintzea eta hura ikusizko tresna tridimentsional bat izatea, robota benetako funtzionamenduaren oso gertuko simulazio batean integra dezakeena. Aldi berean, ibilbideak, abiadurak eta posizioak kalkulatu eta definitzeko gaitasuna behar da, xede-zeregina helburu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (7)
Edizio-softwareen interfazea ezagutzen Conociendo la interfaz de los softwares de edición

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Ireki bi edizio-software, eta egin ezazu interfaze bakoitzaren pantaila-argazki bat. Gero, bilatu interfaze bakoitza osatzen duten eta atal honetan nabarmendu ditugun elementuak. Abre dos softwares de edición y realiza una captura de pantalla de cada interfaz. A continuación busca los diferentes ele­mentos que la componen y que se han destacado en el presente apartado.

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Bideoa eta irudia atzitzeko eta digitalki lantzeko sistema: bideoa tratatzeko softwareak erabil daitezke; esaterako, Adobek eskaintzen dituen programen gama (Premiere, Photoshop eta abar) edo beste interfaze bat (Avid Media Composer edo Final Cut). Sistema para la captación y trabajo digital de vídeo e imagen: se puede utilizar software de tratamiento de vídeo como la gama de programas que proporciona Adobe (Premiere, Pho­toshop, etc.) u otra interfaz como Avid Media Composer o Final Cut.

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Disko gogorretan dagoen interfazea honelakoa izan daiteke: La interfaz presente en los discos duros puede ser:

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Multimedia-sistema batek hipertestuak eta multimedia-objektuak (adibidez, bideoak, animazioak, argazkiak, soinuak, grafikoak...) dauzka, eta elementu horiek guztiak elkarri eragin ahal izateko moduan konfiguratu eta antolatzen dira. Bada, erlazio hori ezartzeko moduak nabigazio-egitura eratuko du, nabigatzeko aukera emango duen interfaze espezifiko baten barruan. Un sistema multimedia se compone de hipertextos y objetos multimedia, tales como vídeos, animaciones, fotografías, sonidos, gráficos, etc. Todos estos elementos se configuran y articulan para poder interactuar entre ellos de manera que el modo en que se establezca dicha interrela­ción va a constituir la estructura de navegación dentro de una interfaz específica que permita su navegabilidad.

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6.6.Disko gogorrek honako interfaze hauek izan ditzakete: 6.6.Los discos duros pueden presentar las siguientes interfaces:

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6.31. Interneten, bilatu disko gogor batean dauden interfaze mota desberdinei buruzko informazioa. 6.32.Halla información en internet sobre los diferentes tipos de interfaz presentes en un disco duro.

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