Emaitzak: 1.399

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (1.121)
La afición a la lectura irá entrando a formar parte de la vida de los niños siempre que no lo vean como una obligación. Irakurzaletasuna haurren bizitzako zati bat izango da, baldin eta betebehar gisa ikusten ez badute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hasta el momento se ha puesto de manifiesto la gran importancia del juego durante la época infantil, al ser éste considerado como una actividad vital e imprescindible para el desarrollo de las capacidades básicas en el niño. Orain arte, agerian gelditu da jolasak haurtzaroan duen garrantzia; izan ere, funtsezko eta ezinbesteko jardueratzat jotzen da haurraren oinarrizko gaitasunak garatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por todo ello los primeros años de vida pasan a ser primordiales en el crecimiento y desarrollo del niño. Horregatik, bizitzako lehenengo urteak funtsezkoak dira haurraren hazkunde eta garapenerako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La falta de cobre sólo se da en bebés prematuros o en lactantes con mala absorción, siendo raro el exceso. Kobre falta garai aurreko haurretan edo xurgapen txarra duten bularreko haurretan soilik gertatzen da eta gehiegi izatea arraroa da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es importante usar esta técnica sobre todo si en la vivienda hay personas que padezcan alguna enfermedad respiratoria como bronquitis, alergia o asma, también se tendrá en cuenta si hay personas mayores o niños. Teknika hori erabiltzea garrantzitsua da, batez ere norbaitek bronkitisa bezalako arnas eritasunik, alergiarik edo asmarik baldin badu etxean, eta adinekoak edo haurrak badaude ere kontuan izango da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La mayoría de accidentes ocurren en el hogar (51,50%), siendo las víctimas más frecuentes los niños de hasta 4 años, las mujeres y las personas mayores de 45 años. Istripu gehienak etxean gertatzen dira (% 51,50), eta biktima ohikoenak 4 urte bitarteko haurrak, emakumeak eta 45 urtetik gorakoak izaten dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si no es así, vigilar que el usuario y los niños no se acerquen a la puerta mientras esté encendido. Horrela ez bada, erabiltzailea eta haurrak piztuta dagoen bitartean atera hurbil ez daitezen arduratu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El ahogamiento es el segundo accidente mortal infantil. Itotzea da haurren heriotza eragiten duen bigarren istripua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si se ponen barrotes deben tener poca separación (que no quepa la cabeza de un niño). Burdina-barrek tarte txikia izan behar dute (haurraren burua ez sartzeko moduan).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Destacan, en este tipo de familias, la presencia de unas relaciones conyugales y paternofiliales de dominio y obediencia, que se concretan en la dependencia de niños, jóvenes y mujeres. Horrelako familietan, senar-emazteen arteko eta gurasoen eta seme-alaben arteko harremanetan nagusitasuna eta esanekotasuna nabarmentzen dira, eta haurren, gazteen eta emakumeen mendekotasunean zehazten dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
En lactantes y niños de corta edad el boca a boca se realizará sin ejercer presión y tapando la boca y nariz con nuestra boca. Bularreko haurren eta haur txikien kasuan, ahoz ahokoa presiorik eragin gabe egingo da, eta ahoa eta sudurra gure ahoaz estaliz.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (22)
En ella se depositan los espermatozoides durante las relaciones sexuales y es zona de paso tanto para el sangrado menstrual, como para el niño durante el parto. Baginan uzten dira espermatozoideak sexu-harremanetan, baginatik igarotzen dira hilekoaren odola eta, erditzean, haurra.

Materiala: Elektroestetika

Por este motivo la mujer que es Rh- y ha tenido un feto Rh+ y por tanto ha creado anticuerpos, al tener un nuevo feto Rh+, sus anticuerpos atraviesan la placenta, se unen a los hematíes del niño y los destruyen. Hori dela eta, Rh- den emakume batek Rh+ den umea izan badu eta, horrenbestez, antigorputzak sortu baditu, eta, gero, beste Rh+ fetu bat badu, amaren antigorputzek plazenta zeharkatzen dute, eta haurraren hematietara batu eta suntsitu egiten dituzte.

Materiala: Elektroestetika

C) Aumento de las necesidades de hierro, como sucede en niños en crecimiento, adolescentes, embarazo, etc. C) Burdinaren beharra areagotzea; esaterako, hazten ari diren haurrek, nerabeek, haurdun daudenek eta abar.

Materiala: Elektroestetika

Éste se caracteriza por un mantenimiento de los órganos sexuales con las características infantiles y por la no aparición de los caracteres sexuales secundarios. Sexu-organoak bere horretan geratzen dira, haurren ezaugarriak dituztela, eta ez da bigarren mailako sexu-ezaugarririk agertzen.

Materiala: Elektroestetika

Si la alteración ocurre tras la pubertad, se suele dar una regresión hacia el modelo infantil de algunos caracteres sexuales secundarios (disminución del vello y del desarrollo muscular en el hombre y atrofia mamaria y disminución del vello púbico en la mujer), y solamente en los casos más extremos puede llegar a producirse esterilidad. Asaldura hori pubertaroaren ondoren gertatzen bada, bigarren mailako zenbait sexu-ezaugarrik atzera jotzen dute, haurren ezaugarrietara itzultzen da (biloa gutxitu egiten da eta gizonaren muskulu-garapena murriztu egiten da; emakumeen kasuan, bularrak atrofiatu eta pubiseko biloa murriztu egiten da); kasurik muturrekoenetan soilik izan daiteke antzutasuna.

Materiala: Elektroestetika

Cretinismo en niños (enanismo, deficiencia mental, etc.). Kretinismoa haurrengan (nanismoa, adimen-urritasuna eta abar).

Materiala: Elektroestetika

La falta de calcio y fósforo produce raquitismo en niños en crecimiento y osteomalacia en adultos. Kaltzio- eta fosforo-gabeziak errakitismoa sortzen du hazten ari diren haurrengan eta osteomalazia helduengan.

Materiala: Elektroestetika

c) Una forma de solucionarlo o fluidificarlo es añadiendo un poco de aceite de bebés en el interior del envase, lo cual hará que de nuevo estén útiles. c) Hori konpontzeko edo produktua jariakorrago bihurtzeko modua ontzira haurrentzako olio pixka bat botatzea da; horren bidez, berriro izango dira erabilgarri.

Materiala: Elektroestetika

Si desde el principio lo hacemos así, será tan sencillo como enseñar a un niño pequeño a manejarse en dos idiomas diferentes cuando aún no habla ninguno. Hasieratik horrela egiten badugu, haur txiki bati oraindik bi hizkuntzetako ezein erabiltzen ez duenean bi hizkuntza irakastea bezain erraza izango da.

Materiala: Elektroestetika

Algunos individuos mantienen esa producción durante su juventud y madurez, pero es frecuente que muchos niños y bebés rubios experimenten un oscurecimiento del cabello a medida que crecen. Pertsona batzuek melanina-produkzio horrekin jarraitzen dute gaztaro edo helduarora arte, baina haur ilehori askori ilea ilundu egiten zaie hazten doazen heinean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Son más habituales la literatura infantil y juvenil. Ilustrazioak ohikoagoak dira haur eta gazteen literaturan.

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Lo dispuesto en los números 1 y 2 de este artículo será también de aplicación durante el período de lactancia, si las condiciones de trabajo pudieran influir negativamente en la salud de la mujer o del hijo y así lo certificase el médico que, en el régimen de Seguridad Social aplicable, asista facultativamente a la trabajadora. Artikulu honen 1. eta 2. zenbakietan xedatutakoa aplikagarria izango da halaber edoskitze-aldian, baldin eta lan-baldintzek eragin negatiboa izango balute emakumearen edo haurraren osasunean, eta hala ziurtatuko balu Gizarte Segurantzako erregimenean langileak duen medikuak.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (15)
La cercanía de la Navidad trae en muchas poblaciones catalanas la representación de belenes vivientes con participación de niños. Gabon inguruan, jaiotza bizidunak egiten dira Kataluniako herri askotan haurren parte-hartzearekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los niños menores de 4 años viajan gratis a condición de no disfrutar de plaza. Lau urtetik beherako haurrek doan bidaiatzen dute ez badute eserlekurik betetzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Modalidad del Eurail Selectpass para grupos de 2 a 5 personas que viajan juntas, sin distinción de adultos o niños. Elkarrekin bidaiatzen duten 2-5 pertsonako taldeentzako Eurail Selectpass modalitatea; ez du helduen eta haurren arteko bereizketarik egiten.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los menores de 4 años sin derecho a plaza son gratuitos. Eserlekurako eskubiderik ez duten lau urtetik beherako haurrek doan dute bidaia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Billetes de todos los no INF de la reserva (adultos y niños) INF ez diren erreserbako guztien txartelak (helduak eta haurrak)

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

eserva 1 adulto y 1 niño a La Coruña (LCG). Tarifa económica(vemos que es la N con fqdmadlcg/aib) a 58 euros). Padre mastercard 4499 8300 0000 0015. (poner autorización manual) y niño metálico Heldu 1 eta haur 1 Coruñara (LCG) joateko erreserba. Tarifa merkea (fqdmadlcg/aib-rekin, N dela ikusiko dugu), 58 euroan. Aitarena Mastercard txartelarekin 4499 8300 0000 0015 (jarri eskuzko baimena) eta haurrarena dirutan ordainduko dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Veamos otro ejemplo con más tipos de pasajeros. Una pareja adulta con un niño menor de 12 años y un bebe (no ocupa asiento), 10 días de Bilbao a Tenerife con Air Europa. Al teclear FXP, tarifamos a todos los pasajeros juntos del PNR, obtendremos: Ikus dezagun beste adibide bat bidaiari gehiagorekin. Bikote heldu bat, 12 urte baino gutxiagoko haur batekin eta haurtxo batekin (ez du eserlekurik hartuko), Bilbotik Tenerifera joango da 10 egunerako Air Europa konpainiarekin. FXP tekleatutakoan, PNRko bidaiari guztiak batera tarifatuko ditugu, eta hau agertuko zaigu:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Desde una disponibilidad solicitando cama supletoria para niño (1 cama -tarifa 30) Erabilgarritasun-pantaila batetik, haur batentzako ohe gehigarria eskatuta (ohe 1en tarifa, 30)

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fantasyland: es el mundo de los cuentos infantiles hechos realidad, el mundo de las, hadas, princesas y de los míticos personajes de Walt Disney. Fantasyland: haurren ipuinak egia bilakatzen dira hemen. Maitagarrien, printzesen eta Walt Disneyko betiko pertsonaien mundua da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dentro de La Cité des Sciences, existe una zona destinada a los niños: La Cité des Enfants. Cité des Sciences barruan, haurrentzako gune bat ere badago: Cité des Enfants.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (2)
Para niños: de 5 a 7 años, se harán de 64 cm. de altura; de 7 a 9 años, de 68 cm..; de 9 a 11 años, de 72 cm.; de 11 a 13 años, de 76 cm.; de 13 a 15 años, de 80 cm.; para adultos, de 85 a 90 cm. Adibidez, 5 eta 7 urte arteko haurrentzako idazmahaiek 64 cm-ko garaiera izan behar dute; 7 eta 9 urte arteko haurrentzakoek, 68 cm-koa; 9 eta 11 urte artekoentzakoek, 72 cm-koa; 11 eta 13 urte artekoentzakoek, 76 cm-koa; 13 eta 15 urte artekoentzakoek, 80 cm-koa; eta helduentzakoek, 85 eta 90 cm artekoa.

Materiala: Egurraren teknologia

Para niños pequeños, será de 25 a 35 cm. eta, haur txikientzat bada bankua, 25 eta 35 cm artekoa.

Materiala: Egurraren teknologia

Zehar-lerroa (95)
Al comienzo de la vida el bebé tiene por delante una difícil tarea y sólo podrá alcanzar exitosamente su meta, si cuenta con un entorno humano capaz de protegerlo, sostenerlo y contenerlo, dándole satisfacción a sus necesidades. Bizitzaren hasieran, haurrak egiteko zaila du, eta, helmugara ondo iristeko, ezinbestekoa izango du giza ingurune bat babesten duena, laguntzen diona eta eusten diona eta, aldi berean, haren beharrak asetzen dituena.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

La personalidad se construye, según Wallon, sobre la base de la representación más o menos global y diferenciada que tiene de su propio cuerpo. Nortasuna eraikitzeko oinarria, Wallon-en arabera, haurrak bere gorputzaz duen irudikapen globala eta bereizia (gutxi edo gehiago) da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Durante los primeros meses, el bebé irá estableciendo diferentes niveles en la organización de su experiencia, conforme avanza la maduración de su sistema nervioso. Lehen hilabeteetan, haurrak zenbait mailatan antolatuko du bere esperientzia, nerbio-sistema helduz joan ahala.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

La calidad y el tiempo dedicado a los cuidados corporales, la capacidad de significar acertadamente –o no– las necesidades del niño, serán condicionantes en la organización de la experiencia . Gorputzaren ohiko zainketetarako emandako denbora eta haien kalitatea eta haurraren premiak behar bezala betetzeko —edo ez— gaitasuna erabakigarriak izango diraesperientziaren antolaketan.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Contrariamente, los niños que presentan dificultades en este aspecto reaccionan a la “separación” con llanto, angustia o aferrándose al cuerpo del adulto. Alderdi horretan zailtasunak dituzten haurrek helduagandik "banantzean", larritasunez edo helduaren gorputzari gogor helduz erreakzionatzen dute.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Winnicott denominó “capacidad de estar a solas” a ese estado de “ensimismamiento” que sólo puede alcanzarse luego de una experiencia bipersonal satisfactoria que haya permitido vivenciar cuidados “suficientemente buenos” creando un sentimiento de confianza basado en la seguridad de que el adulto se hará presente cuando él lo necesite. Winnicott-ek “bakarrik egoteko gaitasuna” deitu zion “nor bere baitan biltzeko” egoera horri, zeina bakarrik lor baitaiteke heldua haurrak behar duenean agertuko delako segurtasunean oinarritutako konfiantza-sentimendu bat sortuz, "behar bezain zainketa onak" bizitzeko aukera ematen duen bi pertsonaren arteko esperientzia baten ondoren.'

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Es el caso de niños que “viven en brazos del adulto”. "Helduaren besoetan bizi diren" haurren kasua da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

La inteligencia de las situaciones tiene un considerable impacto sobre la personalidad del niño, conduciéndolo, además, hacia un resultado esencial: Egoeren adimenak eragin handia du haurraren nortasunean, eta, gainera, haren emaitza funtsezkoa da:

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Estas categorías, que presentaremos a continuación, constituyen la base para el desarrollo de las capacidades intelectuales del niño y para las futuras operaciones del pensamiento: Kategoria horiek —orain azalduko ditugu— haurraren adimen-gaitasunak eta pentsamenduaren etorkizuneko eragiketak garatzeko oinarriak dira:

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Los padres suelen angustiarse o preocuparse porque esta conducta, que es positiva en sí misma, se manifiesta ante familiares, amigos o vecinos, con los cuales el niño hasta ese momento mantenía una buena relación, resultándoles en consecuencia incomprensible. Gurasoak larritu edo kezkatu egiten dira portaera hori —berez positiboa— senideen, lagunen edo bizilagunen aurrean erakusten duelako, zeinekin haurrak ordura arte harreman ona zuen, eta, ondorioz, ulertezina egiten zaie.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Administrazioa eta kudeaketa (4)
derecho a la negociación colectiva, libertad de asociación, eliminación del trabajo forzoso, abolición del trabajo infantil y eliminación de todo tipo de discriminación ante el empleo. negoziazio kolektiborako eskubidea, elkartzeko askatasuna, lan behartua ezabatzea, haurren lana deuseztatzea eta enpleguaren aurrean edozein diskriminazio-mota kentzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Compromete a los Estados miembros a respetar y promover la libertad sindical y de asociación, el derecho de negociación colectiva, la eliminación del trabajo forzoso, infantil y la eliminación de la discriminación de empleo. Estatu kideak behartzen ditu errespetatzera eta sustatzera sindikatu-askatasuna eta elkartzeko askatasuna, negoziazio kolektiborako eskubidea, lan behartua kentzea, haurren lana kentzea eta enplegu-diskriminazioa kentzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Las empresas deben abolir de forma efectiva el trabajo infantil. Enpresek benetan deuseztatu behar dute haurren lana.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Contiene reglas respecto a la duración de la jornada laboral, los salarios, la lucha contra la discriminación y el trabajo infantil o forzado. Lanaldiaren iraupenari, soldatei, diskriminazioaren aurkako borrokari eta haurren lanari edo lan behartuari buruzko arauak ditu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (44)
Con este mismo propósito veremos la importancia de implantar, en niñas y niños pequeños que no han adquirido el lenguaje, sistemas de comunicación que, además de hacerles posible la comunicación, les ayuden a estructurar su pensamiento. Asmo hori bera buruan dugula ikusiko dugu zer garrantzitsua den hizkuntza eskuratu ez duten haur txikietan komunikazio-sistemaren bat ezartzea, izan ere, komunikazioa ahalbidetzeaz gainera, beren pentsamendua egituratzen lagunduko baitie.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Algunos estudios sobre desarrollo del lenguaje afirman que pensamiento y lenguaje inician su recorrido de manera separada hasta que, aproximadamente a los dos años, aparece la función simbólica, pues el bebé, cuando nace, todavía no posee esta capacidad representativa. Hizkuntzaren garapenari buruzko azterlan batzuek diote pentsamenduak eta hizkuntzak zeinek bere aldetik hasten dutela beren bidea, harik eta, bigarren urte inguruan, funtzio sinbolikoa agertzen den arte; haurrak, jaiotzean, ez baitu oraindik irudikatzeko ahalmen hori.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Le gusta practicar ejercicios fonéticos, balbuceos y vocalizaciones sin intención alguna, simplemente por puro placer motor (esta ejercitación de las cuerdas vocales aparece en todos los niños, incluso si tienen sordera) y toma conciencia de los sonidos del entorno y de las palabras. Ariketa fonetikoak praktikatzea gustatzen zaio, zezelkatzeak eta bokalizazioak, inolako intentziorik gabe, mugimenduaren plazer hutsagatik (ahots-korden ariketa horiek haur guztiek egiten dituzte, baita gorreria dutenek ere), eta inguruko soinuen eta hitzen kontzientzia hartuz joaten da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Aumenta vertiginosamente la comprensión de palabras nuevas y también su vocabulario, siendo capaz de producir enunciados de dos, tres y más palabras encadenadas. Egundoko abiaduran hazten da, fase horretan, hitz berrien ulermena eta haurraren hiztegia, eta gauza da bi, hiru edo hitz gehiago kateatzen dituen enuntziatuak ekoizteko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

A esta edad, el lenguaje y el pensamiento están muy relacionados, pues el niño o la niña ya usa las palabras como instrumento del pensamiento, y la acción verbal empieza a reemplazar a la acción misma. Adin horretan, hizkuntza eta pentsamendua oso elkarri lotuak daude, haurrak pentsamenduaren tresna gisa erabiltzen baititu hitzak eta hitzezko ekintza hasita dago jada ekintza bera ordezten.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En este estadio, las niñas y niños salen del egocentrismo, lo cual les permite tener un pensamiento más objetivo y razonar de una manera más lógica. Estadio horretan, haurrak egozentrismotik irteten dira eta horrek pentsamolde objektiboagoa edukitzea eta logika handiagoz arrazoitzea ahalbidetzen die.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Estos conceptos nos ayudan a explicar casos como el de un niño que todavía no ha aprendido a hablar, si sufriese una lesión en el área del lenguaje del hemisferio izquierdo, con la adecuada estimulación, sería capaz de procesarlo en el hemisferio sano. Kontzeptu horiek hainbat kasu ulertzen laguntzen digute. Adibidez, hizketan oraindik ikasi ez duen haur batek lesio bat izango balu ezker hemisferioko hizkuntzaren eremuan, estimulazio egokiaren bitartez, funtzio hori prozesatzeko gai izango litzateke hemisferio sanoan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es muy importante que las niñas y los niños escuchen a las personas adultas en su entorno natural, y que estas las animen en sus procesos imitativos. Oso garrantzitsua da haurrek pertsona helduei entzutea beren ingurune naturalean, eta helduek haurrak animatzea beren imitazio-prozesuetan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por un lado, existe un aprendizaje fácil de manera natural, pero, por otro, si se observan con detalle los componentes que se deben aprender, la lengua es un aprendizaje complejo que da verdaderos quebraderos de cabeza a muchos niños y niñas en edad escolar. Alde batetik, ikaskuntza erraza da, naturalki ikasten dena, baina, bestetik, ikasi beharreko osagaiak xehetasunez behatzen badira, ikaskuntza konplexua da, eta benetako buruhausteak ematen dizkie eskolako adinean dauden haur askori.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por esta razón, una hipoacusia en la infancia tiene múltiples consecuencias que afectan no solamente al aspecto sensorial sino también al cognitivo, al afectivo y, sobre todo, al comunicativo. Arrazoi horregatik, haurtzaroko hipoakusiak ondorio ugari ditu, eta ez soilik zentzumenen arloan, baita haurraren garapen kognitiboan, afektiboan eta, batez ere, komunikazioari dagokionean ere.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (34)
lPara la animación diurna crean un equipo que distingue entre los animadores que se dedicarán a los deportes, los juegos o talleres diversos; otro para los que se encargarán de realizar la animación para niños y adolescentes y un grupo más especializado para la creación de la animación nocturna. lEguneko animaziorako, talde bat kirolez, jokoez eta lantegiez arduratuko da, eta beste talde bat haur eta nerabeentzako animazioaz arduratuko da; talde espezializatuago bat izaten dute gaueko animaziorako.

Materiala: Animazio turistikoa

Puesto que el caso que nos ocupa es el del animador turístico en concreto, a continuación se explican los distintos tipos de animadores turísticos, esto es: animador deportivo, animador infantil, animador artista, animador técnico y animador multifuncional. Gu animatzaile turistikoez ari garenez, animatzaile turistikoen motak azalduko ditugu jarraian: kirol-animatzailea, haurren animatzailea, animatzaile artista, animatzaile teknikaria eta animatzaile funtzioaniztuna.

Materiala: Animazio turistikoa

Se especializan en programas, juegos, talleres y actividades para niños de edades entre 3 y 8 o 9 años. 3 eta 8-9 urteko haurrentzako programa, jolas, lantegi eta jardueretan espezializatzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

Con los niños hacen minidiscos, talleres de manualidades sencillos, obritas de teatros o musicales. Minidiskoak, eskulan errazen lantegiak, antzezlan txikiak eta musikal txikiak egiten dituzte haurrekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Otro significado de animador técnico es cuando se aplica a un animador especializado en una actividad en particular, técnico de deportes, técnico infantil, pero no lo aplicamos a los tipos de animadores. Animatzaile teknikariak badu beste esanahi bat ere: jarduera jakin batean espezializatutako animatzaile bat (kirol-teknikaria, haurren teknikaria...), baina ez dugu erabiltzen animatzaile motetarako.

Materiala: Animazio turistikoa

Elabora una tabla de cuatro columnas en las que se detallen las actividades de los animadores turísticos relacionadas con la gestión, las actividades deportivas, las actividades infantiles y las animaciones nocturnas, respectivamente. Egin lau zutabeko taula bat, eta zehaztu zutabe bakoitzean animatzaile turistikoek egiten dituzten jarduerak kudeaketarako, kirol-jardueretarako, haurren jardueretarako eta gaueko animazioetarako, hurrenez hurren.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 2.9Los animadores realizan actividades infantiles, deportivas o ambas a la vez 2.9. irudiaAnimatzaileek kirol-jarduerak eta haurrentzako jarduerak egiten dituzte, edo biak batera

Materiala: Animazio turistikoa

Hoy es el día del reciclaje y realizarás actividades sobre este tema con los más pequeños. Gaur birziklatzearen eguna da, eta gai horri buruzko jarduerak egingo dituzu haurrekin.

Materiala: Animazio turistikoa

c) Los animadores infantiles se especializan en programas, para niños. c) Haurren animatzaileak haurrentzako programetan espezializatzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

El nombre de la posición será, pues, jefe de animación infantil, jefe de animación deportiva, jefe de animación nocturna, etc. Beraz, lanpostuaren izena izango haurrentzako animazioko burua, kirol-animazioko burua, gaueko animazioko burua, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
El dispositivo de la Cámara Gesell (CG) fue creado por el estadounidense Arnold Gesell (1880-1961), que era un psicólogo que se dedicó a estudiar las etapas del desarrollo de los niños. Gesell ganbera izeneko dispositiboa Arnold Gesell psikologo estatubatuarrak sortua da (1880-1961), zeinak haurren garapen-etapak ikasten jardun baitzuen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Gesell la creó para observar las conductas de los chicos sin que estos se sintieran presionados por la mirada de un observador. Neska-mutilek zer portaera zuten ikusteko sortu zuen Gesellek, haurrek behatzaile baten begiradaren presioa jasan beharrik gabe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En cambio, tanto en niños como en niñas, la laringe es del mismo tamaño. Aldiz, haurren kasuan, laringeak neurri bera izaten du bi sexuetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Porque no se puede utilizar el mismo mensaje para animar a los conductores a utilizar el cinturón de seguridad que para vender un juguete a los niños. Izan ere, ezin liteke erabili mezu bera gidariak segurtasun-gerrikoa erabiltzera animatzeko edo haurrei jostailu bat saltzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Fabrikazio mekanikoa (1)
Medidas corporales características de un niño de 1 año Urtebeteko haur baten gorputz-neurri bereizgarriak

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx