Envía la señal por una antena que lleva incorporada, de tal forma que un elemento receptor se conecta a la entrada de la tarjeta de captura de vídeo (o a algún receptor de TV que se desee) para poder sintonizar los canales.
Seinalea barnean duen antena baten bidez bidaltzen du, eta elementu hartzaile bat konektatzen zaio bideo-kapturako txartelaren sarrerari (edo nahi dugun telebista-hargailuri), kanalak sintonizatu ahal izateko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
En otro tipo, se envía la señal de TV por la misma red de 220 v (por tanto, no llevará antena transmisora), de tal forma que un elemento receptor también enchufado a la red de 220 v, se conecta a la entrada de la tarjeta de captura de vídeo (o a algún receptor de TV que se desee) para poder sintonizar los canales.
Bigarren transmisore motarekin, telebista-seinalea 220 V-eko saretik beretik bidaltzen da (eta, beraz, ez du antena transmisorerik behar); 220 V-eko sarera entxufatuta dagoen elementu hartzaile bat bideo-kapturako txartelaren sarrerara (edo nahi dugun telebista-hargailura) konektatzen da, kanalak sintonizatu ahal izateko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Consiste en un emisor y receptor láser.
Laser igorlea eta hartzailea da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
El receptor envía las tramas de control, al recibir una trama, sin espera ninguna.
Trama bat jasotzen duenean, hartzaileak kontrol-tramak bidaltzen ditu, itxaron beharrik gabe.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Otra posibilidad es que el receptor envíe reconocimientos al recibir la primera trama.
Beste aukera bat honakoa da: lehen trama jasotzean, hartzaileak hartu-agiriak bidaltzea.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Pero nada más recibir la primera, comienza a enviar un reconocimiento por cada trama que recibió.
Baina lehena jaso bezain laster, hartzaileak hartu-agiri bat bidaliko du jasotako trama bakoitzeko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
La idea fundamental es: en un instante dado sólo podrá haber una trama en espera de reconocimiento; ya que el transmisor enviará una trama y esperará una indicación del receptor para enviar la siguiente.
Ideia nagusia hauxe da: une jakin batean, trama bakar bat egon daiteke onartua izateko zain. Izan ere, transmisoreak trama bat bidaliko du, eta hartzaileak trama hori ongi jaso duela jakinarazi arte, ez du hurrengoa bidaliko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
TR = Tiempo de respuesta, del receptor o del emisor.
TR= Erantzun-denbora, hartzailearena edo igorlearena.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
TR, tiempo de respuesta, es el tiempo que tarda el receptor en enviar una respuesta:
TR, erantzun-denbora, hartzaileak erantzun bat bidaltzeko behar duen denbora da:
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
La comunicación consistirá en el intercambio de tramas entre emisor y receptor.
Igorlearen eta hartzailearen arteko trama-trukea izango da komunikazioa.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Fabrikazio mekanikoa (7)
En los dos ejemplos indicados en las figuras 3.28 y 3.29 se agrupan piezas procedentes de dos cadenas, en una sola cadena receptora.
3.28. eta 3.29. irudietan erakutsitako bi adibideetan, bi katetatik datozen piezak kate hartzaile bakar batean elkartuko ditugu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Una barrera de aire, consiste esencialmente en una tobera emisora y una tobera receptora.
Funtsean tobera igorle batek eta tobera hartzaile batek osatzen dute aire-langa bat.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Tanto la tobera emisora como la receptora, se alimentan con aire comprimido a través de la conexión P.
Bai tobera igorlea bai hartzailea, aire konprimituz elikatzen dira P konexioaren bidez.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
La presión de alimentación máxima de la tobera emisora puede ser hasta de 4000 mbar (4 bar) y la de la tobera receptora hasta de 500 mbar.
Tobera igorlearen elikadura-presio maximoa 4000 mbar (4 bar) bitartekoa izan daiteke ,eta tobera hartzailearena, 500 mbar bitartekoa.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Maxima presion de alimentación de la tobera emisora 4 bar, de la lobera receptora 0,5 bar.
Tobera igortzailearen elikadura-presioa maximoa 4 bar, tobera hartzailearena, 0,5 bar.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Detector de paso (emisor)
Igarotze-detektagailua (hartzailea)
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
El movimiento sale de un tambor que lo transmite a dos poleas libres -montadas sobre el eje receptor- que giran en sentido contrario entre ellas debido al cruzamiento de una de las correas planas.
Higidura danbor batetik irteten da, eta ardatz hartzailearen gainean muntatuta dauden bi polea askeetara transmititzen du danborrak. Polea horiek kontrako noranzkoan biratzen dira beren artean uhal lauetako bat gurutzatuta dagoelako.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Informatika eta komunikazioa (2)
Obtener con carácter previo, el consentimiento del destinatario.
Aldez aurretik hartzailearen baimena lortu.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
En ellos se distingue la parte intramuros, o del cortafuegos hacia adentro, y la parte extramuros o externa, dependiendo de que el destinatario de esa información sea miembro de la institución o bien un elemento externo a ésta.
Horietan, barnealdea edota barneranzko suebakia eta kanpoaldea bereizten dira, informazio horren hartzailea erakundeko kidea edo kanpoko norbait izatearen arabera.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Irudi pertsonala (8)
Si una persona con el grupo A recibe sangre de un donante con el grupo B, los antígenos B de los hematíes del donante serán reconocidos por las aglutininas anti B del receptor; estas aglutininas se unen a esos antígenos aglutinando y posteriormente destruyendo los hematíes trasfundidos, liberándose grandes cantidades de hemoglobina a la sangre.
A taldeko pertsona batek B taldeko emaile baten odola jasotzen badu, emailearen hematien B antigenoak ezagutuko dituzte hartzailearen Bren aurkako aglutininek. Aglutinina horiek antigeno horiei batuko zaizkie, eta transfusioan jasotako hematiak bildu eta, ondoren, suntsituko dira. Horrela, hemoglobina asko askatuko da odolera.
Materiala: Elektroestetika
Los receptores olfativos son sensibles a las sustancias gaseosas, volátiles y ligeramente solubles en agua que atravesando el moco llegan a ella y que están presentes en el aire inspirado.
Usaimen-hartzaileak sentikorrak dira substantzia gaseosoekiko, lurrunkorrekiko eta uretan pixka bat disolba daitezkeenekiko. Substantzia horiek arnastutako airean daude, eta mukia zeharkatu eta hartzaileetara iristen dira.
Materiala: Elektroestetika
Las células fotorreceptoras del ojo, por su gran importancia, son muy abundantes, formando alrededor del 70% de. los receptores de todo el cuerpo.
Begiko zelula fotoerrezeptoreak oso garrantzitsuak direnenez, oso ugariak dira: gorputzeko hartzaileen % 70 inguru.
Materiala: Elektroestetika
La función de todos los nervios de sistema nervioso periférico es poner en contacto las células receptoras y los efectores de las respuestas con el Sistema Nervioso Central.
Nerbio-sistema periferikoko nerbio guztien funtzioa zelula hartzaileak eta erantzunen efektoreak nerbio-sistema zentralarekin harremanetan jartzea da.
Materiala: Elektroestetika
«Todos los impulsos nerviosos que vienen de los órganos receptores llegan al encéfalo».
«Organo hartzaileetatik datozen nerbio-bulkada guztiak entzefalora iristen dira».
Materiala: Elektroestetika
Está formado por un conjunto de nervios cuya función es poner en contacto a las células receptoras con los efecto res de las respuestas del Sistema Nervioso Central.
Zelula hartzaileak eta nerbio-sistema zentralaren erantzunen efektoreak harremanetan jartzen dituen nerbio multzo batek osatzen du.
Materiala: Elektroestetika
La hormona entra en la célula y en la membrana, nuclear se une a un receptor específico.
Hormona zelulan sartzen da eta nukleo-mintzean berariazko hartzaile bati batzen zaio.
Materiala: Elektroestetika
En lenguaje informático, un protocolo es «el conjunto de normas y procedimientos necesarios para la transmisión de datos, que debe ser seguido tanto por el emisor como por el receptor».
Lengoaia informatikoan, «datuak transmititzeko beharrezkoak diren arauen eta prozeduren multzoa, igorleak zein hartzaileak jarraitu beharrekoa» da protokoloa.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (7)
Si la dirección cambia sin previo aviso el receptorse desorienta: esto sucede, por ejemplo, si una persona camina de izquierda a derecha de la pantalla, y en el próximo cuadro se ve que se desplaza de derecha a izquierda.
Norabidea aldatzen bada aurretik abisurik eman gabe, desorientatu egiten da hartzailea: halaxe gertatzen da, adibidez, pertsona bat pantailaren ezkerraldetik eskuinaldera oinez badoa eta hurrengo laukian eskuinetik ezkerrera doala ikusten bada.
Materiala: Irudia
Receptor:Quien recibe un mensaje (Publico al que se dirige el anuncio)
Hartzailea:mezua jasotzen duena (iragarkia jaso behar duen publikoa).
Materiala: Irudia
También reflexionamos sobre el tipo de personas a la que dirigimos el mensaje de nuestro cartel.
Gure karteleko mezuaren hartzaileei buruzko gogoeta ere egingo dugu.
Materiala: Irudia
Conocer al público dirigido.
Publiko hartzailea zein den jakitea.
Materiala: Irudia
Más que del tamaño real de la imagen se refiere a la cantidad de espacio que ocupa esa imagen en el campo visual del receptor.
Irudiaren tamaina erreala baino irudiak hartzailearen ikus-eremuan hartzen duen tokia adierazten du.
Materiala: Irudia
Estas sensaciones están apoyadas en la experiencia personal y cultural del receptor.
Sentsazio horiek hartzailearen esperientzia pertsonala eta kulturala izango dute oinarri.
Materiala: Irudia
Ejemplo: Un primer plano de ese perro ladrando, puede apelar a sensaciones desagradables anteriores del receptor, y por ejemplo, connotar sensaciones de temor.
Adibidea: zakur honen lehen planoak hartzailearen aurreko sentsazio desatseginak sorraraz ditzake, eta, adibidez, beldur-sentsazioen gaineko konnotazioa izan.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (37)
La economía de los países (tanto emisores como receptores), las sociedades o el medioambiente se van a ver alterados por esta actividad, bien de manera positiva o, en otros casos, de manera negativa.
Eta herrialde hartzaile zein igorleetako ekonomiak, gizarteak eta ingurumenak jarduera horren eragina jasaten dute, positiboa batzuetan, eta negatiboa bestetan.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
En el caso de los países receptores, el turismo actúa de una forma similar al de una exportación, ayudando a incrementar sus cuentas de ingresos.
Herrialde hartzaileen kasuan, esportazioaren parekotzat har dezakegu turismoa, diru-sarreren kontua hazten laguntzen baitu.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
d) Turismo receptor.
d) Turismo hartzailea.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
Sobre un destino turístico receptor situado en la cercanía de tu centro educativo, indica los efectos del turismo que sean apreciables.
Zure ikastetxetik gertu dagoen turismo-helmuga hartzaile bat erreferentzia gisa hartuz, aipa itzazu nabarmentzen diren turismoaren efektuak.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
Son las que se encargan fundamentalmente de enviar viajeros de una zona geográfica emisora de turistas a otra zona receptora.
Batez ere turisten zona geografiko igorle batetik beste zona hartzaile batera bidaiariak bidaltzeaz arduratzen direnak dira.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
El medio de transporte más utilizado por el turismo receptor en España es:
Turismo hartzaileak Espainian gehien erabiltzen duen garraiobidea...
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
•Distinguir los conceptos de núcleo turístico receptor y emisor.
•Gune turistiko hartzaile eta igorle kontzeptuak bereiztea.
gune turistiko hartzaileaetagune turistiko igorlea.
Materiala: Turismo-merkatuen egitura
Administrazioa eta kudeaketa (4)
El emisor y el receptor ocupan el mismo nivel dentro del organigrama y pueden ser del mismo o de distinto departamento.
Igorlea eta hartzailea maila berean daude organigraman, eta sail berekoak edo banatakoak izan daitezke.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
La empresa es receptora de información, por ejemplo, normativa, consulta de indicadores sobre la situación del mercado, necesidades de los clientes, etc.
Enpresa, esate baterako, informazio honen hartzailea da: araudia, merkatu-egoeraren adierazleen kontsulta, bezeroen beharrak, eta abar.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
A continuación, estudiaremos una serie de estrategias y técnicas que, unas veces como emisor y otras como receptor, nos permitirán lograr una comunicación efectiva con los demás.
Ondorengo estrategia eta teknika hauen bidez, komunikazio eraginkorragoa lortuko dugu besteekin, batzuetan igorle gisa, besteetan hartzaile gisa.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Conductas no verbales (como emisor o receptor)
Ez-hitzezko portaerak (igorle do hartzaile gisa)
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Gizarte eta kultura zerbitzuak (41)
En definitiva, contemplando todos los factores citados para el desarrollo de proyectos e intervenciones, estamos procurando laimplementación de buenas prácticas profesionales que respondan realmente a las demandas y necesidades del público al que se dirijan.
Azken finean, proiektuak eta esku-hartzeak garatzeko aipatu ditugun faktore guztiak kontuan hartzen baditugu, jardunbide profesional egokiak ezarriko ditugu, helburu diren hartzaileen eskariei eta beharrei benetan erantzungo dietenak.
Según las características del grupo destinatario, 2 ó 3 técnicos o técnicas superiores de animación sociocultural, cada uno de los cuales organizará y dinamizará la actividad en una mesa de trabajo.
Talde hartzailearen ezaugarrien arabera, animazio soziokulturaleko 2 edo 3 goi-mailako teknikari; horietako bakoitzak jarduera mahai batean antolatu eta dinamizatuko du.
La titularidad del equipamiento cultural puede determinar en algunos casos, no siempre, que los servicios que en ellos se presten tengan como destinatarios sectores específicos de la población.
Kultura-ekipamenduen titulartasunak mugatu dezake haietan ematen diren zerbitzuen hartzaileak herritarren sektore jakin batekoak izatea, baina ez beti.
De cualquier manera, y teniendo presente que nos movemos en el ámbito cultural, nuestra práctica demarketingdebe guiarse por una serie de principios que nos ayuden a lograr una buena práctica profesional de calidad, satisfaciendo las demandas de destinatarios reales y potenciales como indicador del objetivo último delmarketingcultural: la aproximación, el encuentro y la valoración de la experiencia cultural.
Edonola ere, eta kontuan izanik kultura-alorrean jarduten dugula, gure marketineko jarduna kalitateko jardun profesional egokia lortzen lagunduko diguten printzipio batzuek gidatu behar dute, benetako hartzaileen eta hartzaile potentzialen eskaerak betez, kultura-marketinaren azken helburuaren adierazle gisa: kultura-esperientziara gerturatzea, hura topatzea eta baloratzea.
Analizar las distintas líneas de desarrollo que compongan la programación –proyectos y actividades–, tales como destinatarios, objetivos, características, espacios, tiempos y recursos de cada uno de ellos.
Programazioko garapen-lerroak —proiektua eta jarduerak— aztertzea, hala nola hartzaileak, helburuak, ezaugarriak, eremuak, denborak eta haietako bakoitzeko baliabideak.
Diseñar la línea general de acciones de comunicación y difusión de la programación: imagen de la programación, lema de la campaña, grupos de destinatarios.
Programazioaren komunikazioko eta hedapeneko ekintzen ildo orokorra diseinatzea: programazioaren irudia, kanpainaren goiburua eta hartzaile taldeak.
Distribución de los instrumentos de difusión que se hayan utilizado: ejemplares desechados, no adquiridos o utilizados; lugares en los que los destinatarios potenciales se mostraron más interesados –con indicadores sobre preguntas y contactos informales mantenidos para informarse sobre la convocatoria; número de personas que pasaron por esos espacios, etc.–.
Erabili diren hedapen-tresnen banaketa: baztertu diren, lortu ez diren edo erabili ez diren aleak; hartzaile potentzialek interes handiena erakutsi zuten lekuak —deialdiari buruz informatzeko egindako galderei eta izandako harreman informalei buruzko adierazleak; leku horietatik igarotako pertsona kopurua, etab.—.
La bobina jumbo o tambor se coloca en un lado de la bobinadora, situándose los distintos mandriles del largo apropiado en los brazos de las estaciones receptoras.
Junbo bobina edo danborra makinaren alde batean jartzen da, eta luzera egokiko mandrilak gune hartzaileen besoetan jartzen dira.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Si el recipiente receptor es de boca estrecha debemos utilizar un embudo.
Ontzi hartzailea aho estukoa bada, inbutua erabili behar dugu.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Para ello debemos verter el contenido del recipiente principal sobre las paredes del recipiente receptor o utilizar una varilla por la que se hace resbalar el líquido que queremos trasvasar.
Horretarako, ontzi nagusiaren edukia ontzi hartzailearen paretatik isuri behar dugu, edo, bestela, hagatxo bat erabili, eta likidoa hagatxo gainetik isuri.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Animazio turistikoa (4)
El animador proporciona actividades que en muchas ocasiones son nuevas para los destinatarios de las mismas.
Animatzaileak proposatzen dituen jarduerak berriak izaten dira askotan jarduera horien hartzaileentzat.
Materiala: Animazio turistikoa
Siguiendo a Puertas (2004), los programas se pueden clasificar en función de las edades de los destinatarios, los contenidos, el tipo de actividad, de empresa y la localización y capacidad del establecimiento, esta última es la que menos se utiliza.
Puertasek dioenez (2004), programak sailka daitezke hartzaileen adinaren arabera, edukien arabera, jarduera motaren arabera, enpresaren eta kokapenaren arabera eta establezimenduaren tamainaren arabera (azken hori erabiltzen da gutxiena).
Materiala: Animazio turistikoa
Destinatario de nuestro producto y quien los compra.
Gure produktuaren hartzailea eta eroslea.
Materiala: Animazio turistikoa
Destinatario del producto, que no tiene por qué ser el mismo que lo compra.
Produktuaren hartzailea; ez du zertan izan produktua erosten duena.
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (18)
Se caracteriza por la inmediatez y la presencia simultánea de emisores y receptores.
Haren ezaugarri nagusiak dira, batetik, berehalakotasuna, eta, bestetik, igorleen eta hartzaileen aldibereko presentzia.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Incluye mensajes claros y obvios que pueden ser entendidos fácilmente por el receptor.
Mezu argiak eta jakinak, hartzaileak erraz ulertzeko modukoak.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Este tipo de comunicación comprende canales indirectos que usualmente son captados por el receptor de forma subconsciente.
Komunikazio mota honetan, zeharkako kanalak biltzen dira, zeinak modu subkontzientean hautematen baititu hartzaileak.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Elemento físico que establece la conexión entre el emisor y el receptor.
Igorlearen eta hartzailearen arteko konexioa ezartzen duen elementu fisikoa.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Receptor.
•Hartzailea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El código permite al emisor elaborar el mensaje y al receptor interpretarlo.
Kodeari esker, igorleak prestatu egiten du mezua, eta hartzaileak, berriz, interpretatu.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
En todo proceso de comunicación existen los siguientes elementos: el emisor, el mensaje, el canal, el receptor, y el código.
Komunikazio-prozesu orotan, honako elementu hauek agertzen dira: igorlea, mezua, kanala, hartzailea eta kodea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El plan de actuación de comunicación recoge los objetivos, destinatarios, políticas, estrategias, recursos y acciones de comunicación a desarrollar en todos los ámbitos implicados.
Komunikazioko jarduketa-planak inplikatutako esparru guztietan garatu beharreko helburuak, hartzaileak, politika, estrategiak, bitartekoak eta komunikazio-ekintzak biltzen ditu.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Llamamos comunicación al proceso por el cual se transmite una información entre un emisor y un receptor.
Komunikazioa prozesu bat da, eta, haren bidez, informazio bat transmititzen da igorle baten eta hartzaile baten artean.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Receptor:es el destinatario del mensaje y quién debe interpretar el sentido de este.
Hartzailea:mezuaren hartzailea eta mezuaren zentzua interpretatu behar duen pertsona.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (23)
•Las referencias en femenino exclusivamente solo pueden quedar en los casos en que por imperativo legal las mujeres son las únicas destinatarias de las medidas (p. ej., riesgo en el embarazo, violencia de género…).
•Lege-aginduz neurrien hartzaile bakarrak emakumeak direnean (adibidez, haurdunaldiko arriskua, genero-indarkeria, etab.) egin ahalko dira erreferentziak femeninoan soilik.
Materiala: Sistemen integrazioa
•Las referencias en masculino exclusivamente solo pueden quedar en los casos en que por imperativo legal los hombres son los únicos destinatarios de las medidas (p. ej., paternidad…).
Lege-aginduz neurrien hartzaile bakarrak gizonak direnean (adibidez, aitatasuna...) egin ahalko dira erreferentziak maskulinoan soilik.
Materiala: Sistemen integrazioa
La evaluación de proyectos en el ámbito sociolaboral ha de hacerse desde dos perspectivas diferentes: una perspectiva temporal y otra según los destinatarios.
Arlo soziolaboraleko proiektuak ebaluatzeko, bi ikuspegi erabili behar dira: batetik, denborazko ikuspegia eta, bestetik, hartzaileen araberakoa.
Materiala: Sistemen integrazioa
La perspectiva según los destinatarios de la evaluación irá dirigida a:
Ebaluazioaren hartzaileen araberako ikuspegia hauei zuzenduta egongo da:
Materiala: Sistemen integrazioa
Los informes deben elaborarse con un propósito concreto o para destinatarios determinados, por lo que el contenido y el formato se ajustarán a ello.
Txostenak helburu jakin batekin edo hartzaile zehatz batzuentzat prestatu behar dira; horregatik, horien edukia eta formatua haien ezaugarrietara egokituta egongo da.
Materiala: Sistemen integrazioa
El proceso de difusión de la información describe la manera en que los informes se hacen llegar a las personas destinatarias.
Informazioa hedatzeko prozesuak hartzaileei txostenak nola heltzen zaizkien deskribatzen du.
Materiala: Sistemen integrazioa
a) Una perspectiva temporal y una perspectiva según los destinatarios.
a) Denborazko ikuspegi bat eta hartzailearen araberako ikuspegi bat.
Materiala: Sistemen integrazioa
b) Una perspectiva espacial y una perspectiva según los destinatarios.
b) Ikuspegi espazial bat eta hartzailearen araberako ikuspegi bat.
Materiala: Sistemen integrazioa
Es un acuerdo entre el operador de traslado y el destinatario del traslado.
Lekualdaketaren operadorearen eta lekualdaketaren hartzailearen arteko akordioa da.
Materiala: Sistemen integrazioa
El transportista, a su vez, entregará este documento al destinatario de los residuos.
Garraiolariak, halaber, agiri hori hondakinen hartzaileari emango dio.
Materiala: Sistemen integrazioa
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