Emaitzak: 27

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Informatika eta komunikazioa (4)
Pierde el foco del ratón sobre el objeto especificado. Saguaren fokua zehaztutako objektuaren gainean galtzen du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Obtiene el foco del ratón sobre el objeto especificado. Saguaren fokua zehaztutako objektuaren gainean eskuratzen du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Captura el foco del ratón sobre el objeto window actual. Saguaren fokua uneko window objektuaren gainean atzitzen du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Elimina el foco del objeto window actual. Uneko window objektuaren fokua ezabatzen du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (3)
Existen zonas concretas de la piel y del rostro donde nosotros aplicamos nuestras técnicas de maquillaje, principalmente los ojos y la boca, que son un importante foco de contagio de afecciones tales como la conjuntivitis en los ojos, los herpes en la boca y el impétigo en la piel. Makillatzen ditugun azaleko eta aurpegiko eremu batzuk (batez ere begiak eta ahoa) afekzioak kutsatzeko foku garrantzitsuak dira; izan ere, begietan konjuntibitisa, ahoan herpesa eta azalean inpetigoa ager daitezke.

Materiala: Elektroestetika

?La primera diferencia entre color pigmento y el color luz, es que el primero es una energía lumínica que parte de un foco emisor, y el pigmento es una sustancia capaz de absorber y reflejar determinadas longitudes de onda, proporcionando color en donde se aplique. ?Argi-kolorearen eta pigmentu-kolorearen arteko desberdintasun nagusia hau da: lehena foku igorle batetik abiatzen den argi-energia da, eta pigmentua uhin-luzera jakin batzuk xurgatu eta islatzeko gai den substantzia da; hala, ezartzen den lekuan kolorea ematen du.

Materiala: Elektroestetika

La primera diferencia entre el color luz y el pigmento, es que el primero es una energía luminosa que parte de un foco emisor, mientras que el pigmento es una sustancia capaz de absorber y reflejar determinadas longitudes de onda, proporcionando color donde se aplique. Argi-kolorearen eta pigmentu-kolorearen arteko desberdintasun nagusia hau da: lehena foku igorle batetik abiatzen den argi-energia da, eta pigmentua uhin-luzera jakin batzuk xurgatu eta islatzeko gai den substantzia da; hala, ezartzen den lekuan kolorea ematen du.

Materiala: Elektroestetika

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Es la luz de lámparas, focos y fluorescentes. Lanparek, fokuek eta fluoreszenteek egiten duten argia da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (2)
lFocos con filtros de distintos colores y siluetas. lZenbait kolore eta siluetatako iragazkiak dituzten fokuak.

Materiala: Animazio turistikoa

lMontar las luces en un escenario puede ocasionar caídas a distinto nivel si la escalera no está bien fijada, calambres o chispazos si el material eléctrico no está en buenas condiciones, cortes si los focos o bombillas se rompen o quemaduras si no se tiene en cuenta la temperatura que pueden alcanzar estos focos. lEszena bateko argiak muntatzean altueratik eror daiteke norbait eskailera ez badago ongi bermatuta, kalanbreak edo txinpartak gerta daitezke material elektrikoa ez badago egoera onean, ebakiak egin daitezke foku eta bonbillak apurtzen badira, eta erredurak egin daitezke ez bada kontuan hartzen fokuek har dezaketen tenperatura.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Una imagen deformada o desenfocada será de poca ayuda para el asesor. Deformatutako edo fokuz kanpoko irudi bat ez zaio lagungarri izango aholkulariari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Sin embargo, no explica el hecho de que el calor siempre fluya de forma natural desde el foco caliente hacia el foco frío y que nunca lo haga en sentido contrario. Alabaina, ez du azaltzen beroa zergatik doan beti modu naturalean foku berotik foku hotzerantz, eta zergatik ez duen alderantziz egiten.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El incremento de la entropía explica porqué el calor fluye desde un foco caliente hacia uno frío y nunca al revés. Entropiaren igoerak azaltzen du beroa zergatik doan foku bero batetik foku hotz baterantz, eta inoiz ez alderantziz.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La necesidad de localizar el foco del incendio con mayor precisión ha dado lugar a que los sistemas convencionales evolucionen e incluyan información entre la central y los detectores. Sutearen fokua zehaztasun handiagoz atzemateko premiaren ondorioz, sistema konbentzionalak garatu egin dira, eta zentralaren eta detektagailuen arteko informazioa gehitu dute.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (4)
Divergencia OR:se trata de una bifurcación en la que el foco o la actividad del proceso (etapas activas) discurrirán por un ramal u otro de los disponibles en función de la transición que sea verdadera en primer lugar. OR dibergentzia:adarkatze bat da eta, hartan, prozesuaren fokua edo jarduera (etapa aktiboak) hauta daitezkeen adarren arteko batean zehar gertatuko da, aurrena egiazko suertatzen den trantsizioaren arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Divergencia AND:se trata de una bifurcación en la que el foco del proceso o etapas activas se duplica forzosamente y discurre, por tanto, por dos o más ramales. AND dibergentzia:adarkatze bat da, zeinean prozesuaren fokua edo etapa aktiboak nahitaez bikoizten baitira eta, horrenbestez, bi adar edo gehiagotan zehar ibiltzen baitira.

Materiala: Sistemen integrazioa

El foco del GRAFCET vendrá por uno de los ramales, pero puede ser cualquiera. GRAFCETaren fokua adarretako batetik etorriko da, baina edozein izan daiteke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Así, si no se ha llegado al conteo establecido, el contacto será 0 y esta condición será un 1, el foco del GRAFCET ascenderá y se repetirán las etapas previas abrazadas por el lazo ascendente. Era horretan, finkatu den kontaketara heldu ez bada, kontaktua 0 izango da eta baldintza horrek 1 balioa izango du. GRAFCETeko fokua gorantz joango da eta goranzko begiztak barne hartzen dituen aurreko etapak errepikatuko dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (7)
Kamera baten sistema optikoan alda daitezkeen parametro nagusiak manipulatzeko gailuak dira. Tripode baten heldulekuetan dauden aginteen bidez egiten da, edo objektibotik distantzia batera. Fokua eta diafragmaren irekidura manipulatzea ahalbidetzen dute. Son unos dispositivos que permiten manipular los principales parámetros que se pueden modificar en un sistema óptico de una cámara mediante unos mandos que se encuentran en empuñaduras de un trípode o a distancia del objetivo en sí. Permiten manipular el foco y la apertura del diafragma.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

- Fokuari edo enfokatzeari buruzko informazioa, subjektuarekiko distantziarekin: kamerariak zenbait laguntza bisual dauzka eskura, irudi baten enfokatzeari buruzko informazioa jasotzeko; lagundutako enfokatze-adierazleak ematen du informazio hori. Información sobre el foco o enfoque con la distancia al sujeto: existen una serie de ayudas visuales para el operador sobre el enfoque de una imagen que es proporcionado por el indicador del enfoque asistido.

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Bigarrenik, argi artifiziala daukagu. Argi hori gizakiek sortutako argi-iturrietatik dator, eta eszena baten argiztapenean eragiten duten parametroak hobeto kontrolatzea ahalbidetzen du. Lanparak erabilita, argi leunak edo gogorrak erabiltzea erabaki daiteke, bai eta fokuaren norabidea aldatu eta argiek sortzen dituzten itzalak kontrolatu ere, esate baterako. En segundo lugar, se encuentra la luz artificial. Esta luz es la que proviene de las diferentes fuen­tes lumínicas que han sido creadas por el hombre y que permiten un control mayor de los dife­rentes parámetros que intervienen en la iluminación de una escena. El empleo de este tipo de lámparas permite poder seleccionar entre el uso de luces suaves o duras, modificar la direcciona- lidad del foco utilizado y poder controlar las sombras que producen, por ejemplo.

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Argiztapen-mahaiekin, eszena jakin bateko lanpara guztien argi-intentsitatea kontrola daiteke. Kontsola hauek banaka edo taldean landu ditzakete iturriak, eta, era berean, iturrien intentsitatea mailakatzea, foku bat edo foku-multzo bat deuseztatzea eta fokuak itzali eta piztea ahalbidetzen dute. Erabileraren arabera, modelo ugari daude. Las mesas de iluminación permiten controlar la intensidad luminosa de todas las lámparas pre­sentes en una determinada escena. Estas consolas son capaces de trabajar las diferentes fuentes de forma individual o en grupo, a la vez que permiten graduar su intensidad, memorizar actua­ciones como la adición, anulación de un foco o grupo de focos, así como apagarlos y encender­los. Existen multitud de modelos en función del tipo de uso que se le dé.

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3. Aplikazio bereziekin: objektiboan edo fokuan jar daitezke. Horien artean, hauek nabarmentzen dira: 3. Con aplicaciones especiales: pueden ser instaladas en el objetivo o en el foco. Entre ellas, destacan:

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Argia mozteko fokuak: argi-sorta kontzentratu eta kontrolatua ematen dute, profil gogorrak dituena. Focos de recorte: generan un haz de luz concentrado y controlado con perfiles duros.

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Halaber, antzerkian honako argiztapen-gailu hauek ere erabiltzen dira: biserak (argi-sorta kontrolatzen dut, talkoak (kolore-filtroak dira, eta fokuetara egokitzen diren talko-euskarrietan mihiztatzen dir, efektuen filtroak (argi-efektuak –hala nola euria edo hodeiak– proiektatzen dituzten filtroak dir eta, azkenik, talko-danborra (fokuari jartzen zaion elementu bat da; koloretako bost talko dauzka, eta fokuaren kolorea aldatzea ahalbidetzen du). Otros dispositivos de iluminación empleados en el teatro son: las viseras, que permiten contro­lar el haz luminoso; los talcos, que son filtros de color y que se ensamblan en unas piezas metá­licas denominadas portatalcos y que se adaptan a los focos; filtros de efectos, que corresponde a filtros que proyectan efectos lumínicos como lluvia o nubes, y, por último, el tambor de talcos, un elemento que se acopla al foco, consta de cinco talcos de colores y que permite modificar el color del foco.

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