Emaitzak: 185

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Elektrizitatea eta elektronika (19)
Los sistemas de desarrollo deberán mostrar la información en un formato y a un ritmo adaptados a los operadores. Garapen-sistemek langileei egokitutako formatu eta erritmoan erakutsi behar dute informazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Excepto en los tipo Flash, una entrada de reloj que marca el ritmo del proceso de conversión. Flash motakoetan izan ezik, bihurketa-prozesuaren erritmoa markatzen duen erloju-sarrera bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las microórdenes se van proporcionando al ritmo que marca el reloj del sistema. Sistemako erlojuak zehaztutako erritmoan joango dira sortzen mikroaginduak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es distinto al de principal/secundario, en el que una estación actúa como "director" (principal) de las comunicaciones y el resto siguen el ritmo marcado por aquél (secundarios). Nagusia/bigarren mailakoa eredua beste bat da; izan ere kasu horretan estazioetako bat komunikazioen “zuzendari” da (nagusia) eta gainontzekoek (bigarren mailakoek) hark jarritako erritmoari jarraitzen diote.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los sistemas deberán mostrar la información en un formato y a un ritmo adaptados a los operadores. Sistemek langileei egokitutako formatuan eta erritmoan azaldu behar dute informazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Estos microprocesadores ejecutan las instrucciones contenidas en la memoria al ritmo de una señal de reloj. Mikroprozesadore horiek erloju-seinalearen erritmora exekutatzen dituzte memorian biltegiratutako instrukzioak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La cadencia del intervalo (NUT,Network Update Interval) es seleccionable, siendo la más rápida, de 2ms. Denbora-tartearen erritmoa aukeratu egin daiteke (NUT,Network Update Interval) eta azkarrena 2 ms-koa da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta manera, los datos críticos tienen una cadencia fija y predecible (determinística) Modu horretan, datu kritikoek aurrez esateko moduko erritmo finkoa dute (deterministikoa).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cualquier dispositivo configurado en esta modalidad, generará un mensaje cada vez que sus datos cambien, o con una cadencia determinada, utilizada también para saber que el dispositivo sigue presente y funcionando. Modalitate horrekin konfiguratutako gailu orok mezua sortuko du datuak aldatzen diren aldi oro edo zehaztutako erritmoan, eta horrela gailua hor dagoela eta funtzionamenduan dagoela jakingo da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Que estén en consonancia con los estereotipos establecidos (por ejemplo, cadencia rápida = urgencia) Finkatutako estereotipoekin bat etortzea (adibidez: erritmo azkarra = larrialdia)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Cuando se trate de circunstancias de menor gravedad, se podrán aportar las soluciones que se crean oportunas, con el fin de no entorpecer excesivamente el ritmo de la obra.El ejemplo anterior sería un caso típico de patologías ocultas que han sido detectadas al retirar los materiales de revestimiento. Zirkunstantziak larriak ez badira, egokitzat jotzen ditugun konponbideak aurkitu ahal izango ditugu, obraren erritmoa gehiegi ez mantsotzeko. Aurreko adibidea estaldura-materialak kentzean agerian geratu diren ezkutuko patologien ohiko eredu bat da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (13)
Tienen un gran rendimiento, eso es, un ritmo de entre 70 y 150 golpes cada minuto, dependiendo del material y diámetro del tornillo. Errendimendu handikoak dira. Erritmoa minutuko 70-150 kolpe da, torlojuaren materialaren eta diametroaren arabera.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3ª decena (al ritmo de la 2ª decena) 3. hamar egunekoa (bigarrenaren erritmoan)

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3º.- Si el ritmo es de 100 piezas / mes tendremos 3).- 100 pieza/ hileko erritmoan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

1º.- Que a ritmo de 120 piezas / mes 1) 120 pieza/hileko erritmoan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

¿Cuál es el máximo ritmo soportable la última decena del 2º mes para no quedarse desabastecidos? Zein da gehienezko erritmo jasangarria, bigarren hileko azken hamar egunekoan hornidurarik gabe ez geratzeko?

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

2º Ritmo (hasta llegada del 2º pedido) 240 piezas/mes 2. erritmoa (bigarren eskaera iritsi arte) = 240 pieza/hileko

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

2º.- A ritmo de 40 piezas / 5 días tendremos 2).- 40 pieza/5 eguneko erritmoan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

c).- El máximo ritmo constante del 2º mes será de95 piezas / mes = ß c).- Bigarren hileko gehienezko erritmo konstantea95 pieza/hileko=ßizango da

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

e).- Como al fin de la 2ª decena quedan 55 piezas, el ritmo máximo de la 3ª decena sería de 55 piezas e).- Bigarren hamar egunekoaren amaieran 55 pieza geratzen direnez, hirugarren hamar egunekoaren gehienezko erritmoa 55 piezakoa izango da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

¿Cuál es el máximo ritmo posible la última decena del 2º mes? Zein da gehienezko erritmo posiblea bigarren hilabeteko azken hamar egunekoan?

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (80)
Acabar las frases que se comienzan procurando que el ritmo sea el adecuado, ni demasiado rápido, ni demasiado lento. Hasten diren esaldiak bukatu, erritmoa egokia izan dadin saiatuz, ez azkarregia, ez mantsoegia.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si se trata de un niño o niña mayor de un año se presionará únicamente con el talón de una mano para comprimir el pecho hacia abajo y con suavidad, a un ritmo de 100 a 120 compresiones por minuto. Urtebetetik gorako neska-mutila bada, esku baten orpoarekin soilik egingo dugu presioa bularra beherantz zanpatzeko, eta leuntasunez, gainera; erritmoa, 100-120 zanpatze minutuko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por lo general, la poesía infantil se basa esencialmente en el placer del ritmo y la rima, y emplea recursos como la aliteración, la onomatopeya, el eco, los diminutivos, etc. Oro har, erritmoaren eta errimaren plazerean oinarritzen da funtsean haurrentzako poesia, eta zenbait baliabide erabiltzen ditu, hala nola aliterazioa, onomatopeia, oihartzuna eta txikigarriak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello es debido a que este tipo de piezas goza de un ritmo parecido a las pulsaciones del corazón. Horrelako musika-konposizioek bihotz-taupaden antzeko erritmoa dutelako da hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El ritmo lo marcarán las figuras musicales que componen las canciones, que podrán ser de corta o larga duración dependiendo de la melodía; cabe decir que coinciden con las sílabas de la letra de la canción. Abestia osatzen duten musika-irudiek markatuko dute erritmoa, eta, melodiaren arabera, iraupen luzekoak edo laburrekoak izango dira; abestiaren letraren silabekin batera gertatzen direla esan genezake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La pulsación es la base del ritmo. Pultsazioa erritmoaren oinarria da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Aproximadamente hasta los 2 años, el niño sólo es capaz de asimilar esta cadencia; una vez que se haya asimilado esta pulsación, se puede introducir paulatinamente el ritmo. Bi urte bete arte, gutxi gorabehera, kadentzia hori baino ezin du barneratu haurrak; baina kadentzia hori barneratu duenean, has gaitezke apurka-apurka erritmoa lantzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

en las marchas ayudarán al niño a tocar instrumentos de percusión, mientras que en las canciones de falda cogerán al niño y darán saltitos al ritmo de la canción. Martxetan, perkusio-tresna jotzen lagunduko dio haurrari; magaleko kantetan, berriz, haurra hartu eta jauzitxoak egingo dituzte abestiaren erritmoarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de los 3 años, sin abandonar la pulsación, podemos empezar a introducir ritmos sencillos de dos, tres y cuatro pulsaciones. Hiru urtetik aurrera, pultsazioa baztertu gabe, bi, hiru eta lau pultsazioko erritmo errazak lantzen has gaitezke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Un niño inventa un ritmo (puede marcarlo en diferentes sitios: con las manos, en el cuerpo, en la mesa, en el suelo, en la pared, etc.); este ritmo lo van imitando sucesivamente sus compañeros. Haur batek erritmo bat asmatzen du (zenbait tokitan markatu dezake, esaterako, eskuekin gorputzean, mahaian, lurrean edo paretan), eta haren ikaskideek erritmo hori imitatuko dute txandaka.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (11)
a los capilares se llega desde las arteriolas, a través de unos vasos con menor calibre que éstas y con ya pocos anillos musculares (metarteriolas), y mediante los esfínteres precapilares, que se abren o cierran con un ritmo (vasomoción), permitiendo el paso de la sangre a los capilares. kapilarretara arterioletatik iristen da, horiek baino txikiagoak diren eta muskulu-eraztun gutxi dituzten hodien (metarteriolak) eta esfinter prekapilarren bidez; esfinter horiek erritmo jakin batez irekitzen edo ixten dira (hodi-higidura), odolari kapilarretara igarotzen uzteko.

Materiala: Elektroestetika

Las maniobras son superficiales, la intensidad de la presión suave y ritmo lento y reiterativo. Maniobrak azalekoak dira, presioaren intentsitatea arina, eta erritmoa motela eta errepikakorra.

Materiala: Elektroestetika

Esta maniobra puede ser relajante o estimulante dependiendo de la profundidad y el ritmo con el que se realice. Maniobra lasaigarria edo suspergarria izan daiteke, maniobraren sakoneraren eta erritmoaren arabera.

Materiala: Elektroestetika

Trastornos graves del ritmo o de la conducción cardíaca. Bihotzeko erritmoaren edo kondukzioaren arazo larriak.

Materiala: Elektroestetika

Las maniobras son superficiales, la intensidad de la presión suave y el ritmo lento y reiterativo. Maniobrak azalekoak dira, presioa txikia da, eta erritmoa, motela eta errepikakorra.

Materiala: Elektroestetika

Si se desea un masaje más profundo, se realizan maniobras enérgicas y profundas, con ritmo rápido, durante un período prolongado, de manera que se movilicen las masas musculares para mejorar el aporte nutritivo, restablecer los intercambios y el metabolismo celular. Masaje sakonagoa nahi izanez gero, maniobra bortitzak eta sakonak egiten dira, erritmo bizian eta aldi luzeagoan. Era horretan, muskulu-masak mobilizatu egiten dira ekarpen nutritiboa hobetzeko, eta zelula-trukeak eta zelula-metabolismoa berrezartzeko.

Materiala: Elektroestetika

Se sabe que el cuerpo humano sigue unos ritmos biológicos de subidas y bajadas durante 24 horas llamados ritmos circadianos; durante la noche, todos los mecanismos de recuperación del organismo, incluidos los de la piel, se ponen a funcionar, reparando las múltiples agresiones sufridas a lo largo del día. Jakin badakigu giza gorputza goranzko eta beheranzko erritmo biologikoei jarraikitzen zaiela eguneko 24 orduetan, alegia, erritmo zirkadianoei. Gauez, organismoa indarberritzeko mekanismo guztiak (tartean, larruazalekoak) lanean hasten dira, eta egunez izandako askotariko erasoak konpontzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

debido a que aumenta la circulación sanguínea, produce una acción directa de estimulación celular, incrementa el número y actividad de los fibroblastos, y por tanto se produce un aumento de fibras de colágeno, regeneración de vasos sanguíneos, incremento de la epitelización y del ritmo de división celular. odol-zirkulazioa areagotzen denez, eragin zuzena du zelularen estimulazioan, fibroblastoen kopurua eta jarduera handiagotzen dira, eta, beraz, kolageno-zuntzak ugaritzen dira, odol-hodiak berritzen dira, epitelizazioa areagotzen da eta zatiketa zelularraren erritmoa biziagotzen da.

Materiala: Elektroestetika

Cada una de las partículas del medio en el que se propagan, hace un movimiento oscilatorio al mismo ritmo que las ondas ultrasónicas. Hedatzen diren inguruneko partikula bakoitzak oszilazio-mugimendu bat egiten du ultrasoinu-uhinen erritmo berarekin.

Materiala: Elektroestetika

Estas compresiones y dilataciones siguen un ritmo determinado que llamamos frecuencia. Konpresio eta dilatazio horiek erritmo jakin bati jarraitzen diote, eta erritmo horri maiztasuna deitzen zaio.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (10)
Podemos definir el montaje como la selección de viñetas, articuladas entre sí para crear una narración y un ritmo adecuado durante el proceso de lectura. Narrazioa eta irakurketa-prozesuko erritmo egokia sortzeko elkarren artean artikulaturiko bineten hautaketa da muntaketa.

Materiala: Irudia

Sin embargo, no todos los fotogramas tienen la misma relevancia a la hora de dar ritmo al movimiento. Hala eta guztiz ere, fotograma guztiek ez dute garrantzi bera mugimenduari erritmoa ematerakoan.

Materiala: Irudia

La fluidez y del ritmo de la secuencia dependen de la cantidad de fotogramas intermedios que se intercalan entre dos poses claves. Bi poseren artean tartekatzen diren bitarteko fotogramen kopuruaren araberakoak dira sekuentziaren arintasuna eta erritmoa.

Materiala: Irudia

Se analiza la realidad mostrándola por partes y se crea un ritmo rápido en la sucesión de planos. Errealitatea zatika erakutsiz aztertzen da, eta erritmo bizkorra sortzen da planoen segidan.

Materiala: Irudia

La duración de los planos es un factor decisivo en el ritmo de la película. Planoen iraupena faktore erabakigarria da filmaren erritmoan.

Materiala: Irudia

Una sucesión de planos cortos imprime un ritmo vertiginoso a la obra, mientras que varios planos largos montados seguidos, relajan mucho el ritmo. Plano laburren segidak ikaragarri erritmo bizia ematen dio lanari; hainbat plano luze jarraian muntatuz gero, asko moteltzen da erritmoa.

Materiala: Irudia

La película obtenida es minuciosamente repasada para lograr imprimir en la sucesión de planos el ritmo deseado por el director. Lorturiko filma zehatz-mehatz birpasatzen da, planoen segidan zuzendariak nahi duen erritmoan inprimatu ahal izateko.

Materiala: Irudia

Estos detalles son determinantes para trabajar el tratamiento fílmico y decidir el ritmo, el montaje, las transiciones de espacio y tiempo y las escenas del futuro film. Xehetasun horiek determinanteak dira filmaren tratamendua lantzeko eta erritmoa, muntaketa, espazio- eta denbora-trantsizioak eta geroko filmaren eszenak erabakitzeko.

Materiala: Irudia

Así mismo, llegó a la conclusión de que, así como la palabra marca la acción del teatro, el ritmo de las imágenes es esencial en el cine. Halaber, ondorio honetara iristen da: hitzak antzerkiaren akzioa markatzen duen bezala, irudien erritmoa funtsezkoa da zineman.

Materiala: Irudia

oDescribe los elementos del lenguaje audiovisual que se utilizan: tipos de planos, encuadre, ritmo de montaje de los planos, música y texto, movimientos de cámara, etc. oDeskribatu ikus-entzunezko lengoaiaren zer elementu erabiltzen diren: plano motak, enkoadraketa, planoak muntatzeko erritmoa, musika eta testua, kameraren mugimenduak, etab.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
Este crecimiento no se ha producido con la misma intensidad en todos los países del planeta, siendo los países más pobres y con menos recursos alimenticios aquellos en los que se produce mayor crecimiento en el momento actual. Hazkuntza hori ez da planetako herrialde guztietan erritmo berean gertatu; herrialde pobreenek, elikagai eskasia handiena dutenek, jasan dute igoera nagusia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las entregas se realizarán en fechas determinadas por el profesor, teniendo en cuenta la marcha de los temas teóricos. Lanak irakasleak zehaztutako egunetan aurkeztuko dira, gai teorikoen erritmoa kontuan hartuta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (3)
dependerá del ritmo de trabajo y de la presión en los tiempos de entrega. lanaren erritmoaren eta entregatzeko epeek eragindako presioaren araberakoa izango da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

los trabajadores se forman a su ritmo y no son evaluados comparativamente para evitar situaciones tensas y, por otra parte, se les tiene en cuenta de forma que su sentimiento de pertenencia a la empresa es positivo, parece lógico pensar que el ambiente de trabajo es agradable. langileak bakoitza beraren erritmora trebatzen dira, eta ez da konparaziorik egiten ebaluazioan, tentsio-egoerak saihesteko; bestalde, langileak kontuan hartzen direnez, enpresako kide izatearen sentimendu positiboa dute. Logikoa dirudi pentsatzea laneko giroa atsegina dela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

dependerá del ritmo de trabajo y de la presión en los tiempos de entrega. lanaren erritmoaren eta aurkezteko denborak eragindako presioaren araberakoa izango da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Nekazaritza (2)
Los ritmos diarios: Eguneko erritmoak:

Materiala: Nekazaritza

Va a indicar cual puede ser el ritmo que se llevará en la reconversión y permitirá una primera orientación de los cambios que deben introducirse y en que medida. Analisi horrek adieraziko digu birmoldaketak zer erritmo izango duen eta egin beharreko aldaketek hasieran zer norabide izango duten; baita aldaketok zer neurritan aplikatuko diren ere.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (1)
Son actores, cantantes, coreógrafos, bailarines, escenógrafos, utilizan la música, conocen la discografía adecuada para los ritmos, los bailes que pueden ser de salón, clásicos, latinos y otros modernos comohip-hopohustle. Aktoreak, abeslariak, koreografoak, dantzariak eta eszenografoak izaten dira, musika erabiltzen dute, erritmo bakoitzerako diskografia egokia ezagutzen dute, eta dantzak menderatzen dituzte: areto-dantzak, klasikoak, latinoak eta modernoak (hip-hopa etahustlea, adibidez).

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (10)
Ritmo. Erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor diseñará unas fichas en las que irá anotando, las cualidades de la voz del cliente respecto a supronunciación, dicción, timbre,lanzamiento, tono, ritmo, modulación y pausas en la lectura de un texto en voz alta. Aholkulariak hainbat fitxa diseinatuko ditu, bezeroaren ahots-ezaugarriekin lotutako hainbat auzi apuntatzeko, hala nola ahoskera, dikzioa, tinbrea, irteera, tonua, erritmoa, modulazioa eta atsedenak, testu bat ozen irakurtzen ari dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El ritmo ha sido Nolakoa izan da erritmoa?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es muy importante hacer una introducción magistral, colorida y con buen ritmo. Oso garrantzitsua da sarrera bikaina egitea, koloretsua eta erritmo onekoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar la comunicación oral se emplean ejercicios de modulación y volumen de la voz, ejercicios de respiración, vocalización, pronunciación, articulación y claridad de la palabra, actividades para aprender a potenciar la resonancia, controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras. Ahozko komunikazioa hobetzeko, hainbat alor lantzeko ariketak baliatzen dira: ahotsaren modulazioa eta bolumena, arnasketa, bokalizazioa, ahoskera, hitzen artikulazioa eta argitasuna, erresonantzia indartzen ikasteko jarduerak, hizketaren abiadura kontrolatzea eta hitzen erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras Hizketaren abiadura eta hitzen erritmoa kontrolatzea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La velocidad y el ritmo del habla varían incluso en una misma persona, dependiendo de muchos factores: el estado de ánimo, la intención, el interlocutor. Hizketaren abiadura eta erritmoa aldatu egiten dira pertsona berean ere, eta faktore askoren mende daude: gogo-aldartea, intentzioa, solaskidea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Articula bien las palabras, su dicción es clara y pura, el ritmo es lento y no canta hacia arriba. Oso ondo artikulatzen ditu hitzak, dikzio garbia eta purua dauka, erritmo motelez jarduten du eta ez du gorantz abesten.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Mantener la reunión a un ritmo apropiado. •Bilerari erritmo egokian eustea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¡Cuidado!, el ritmo de la voz también puede revelar mansajes importantes. Kontuz! Ahotsaren erritmoak ere mezu garrantzitsuak eman ditzake.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (7)
Combinación del trabajo racional con el intuitivo, no hace falta que esté supervisado todo, sino que para cada persona se establece un programa de acuerdo con el tiempo, los ritmos y los espacios que necesita. Lan arrazionala eta intuitiboa konbinatzen da, ez da beharrezkoa guztia gainbegiratzea; aldiz, pertsona bakoitzarentzat programa bat ezartzen da, behar duen denboraren, erritmoaren eta guneen arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

No es posible determinar un tiempo de eficacia de un filtro, dado que diversos factores influyen en su duración; humedad relativa, temperatura, ritmo respiratorio, capacidad pulmonar, concentración y naturaleza del contaminante. Ezin da iragazkiaren efikazia-denbora zehaztu, zenbait faktorek eragiten baitute bere iraupenean; hala nola hezetasun erlatiboak, tenperaturak, arnas erritmoak, birika-gaitasunak, kutsatzailearen kontzentrazioak eta izaerak.

Materiala: Sistemen integrazioa

VI El cuerpo humano (quinesia) y la entonación y ritmo al hablar (paralingüística) también comunican. VI Giza gorputzak (kinesia) eta hizketaren intonazioak eta erritmoak (paralinguistika) ere komunikatzen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las distancias de los anillos descritos corresponden al tiempo que se tarda en recorrer esa distancia andando a paso normal. Deskribatutako eraztunak distantzia horiek oinez eta ohiko erritmoan egiteko behar den denborari dagozkio.

Materiala: Sistemen integrazioa

Música:en peluquería podemos tomarnos alguna licencia con un poco de ritmo. Musika:ile-apaindegietan askatasun handiagoa dugu erritmo pixka bat jartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

La frecuencia o ritmo determinado de emisión de bits (tiempo entre señales de dos bits contiguos). Bitak igortzeko maiztasun edo erritmo zehatza (ondoz ondoko bi biten seinaleen arteko aldia).

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de manipular la información obtenida en la imagen enfatizando aquellos aspectos que sean necesarios para el éxito de aplicación buscada: modificación de contraste, enfoque, obtención de bordes, manipulación de colores o identificación de regiones con el mismo color, corrección de parámetros de luminosidad, reducción de ruido, etc. Estas operaciones también consumen recursos importantes y, por tanto, la resolución (más recursos empleados a mayor resolución) sigue siendo una limitación, sobre todo si se pretende el análisis en tiempo real o a ritmo de producción industrial como va a ser casi siempre. Iruditik ateratako informazioa manipulatzea da; zehazki, aplikazioa ongi ibiltzeko beharrezkoak diren alderdiak nabarmentzen dira. Horretarako, besteak beste, kontrastea eta fokuratzea alda daitezke, ertzak lor daitezke, koloreak manipulatu edo eremu zehatzak kolore berekin identifika daitezke, argitasun-parametroak zuzendu eta zarata arindu. Ekintza horiek ere baliabide handi samarrak behar dituzte eta, hortaz, bereizmenak muga izaten jarraitzen du: zenbat eta bereizmen handiagoa, baliabide gehiago. Hala izaten da, batik bat, azterketa denbora errealean edo produkzio industrialeko erritmoan egitea nahi bada; ia beti, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa