Emaitzak: 325

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Elektrizitatea eta elektronika (87)
Para ello, en lugar de utilizar una configuración en emisor común como la TTL, emplea una configuración en colector común. Horretarako, TTL-en antzera igorle komuneko konfigurazioa erabili ordez, kolektore komuneko konfigurazioa erabiltzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El mensaje vuelve al emisor (reconocimiento automático) Mezua igorleari itzultzen zaio (ezagutza automatikoa).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Consiste en un emisor y receptor láser. Laser igorlea eta hartzailea da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este caso, existe un número máximo de tramas que se pueden enviar, sin recibir la confirmación de su correcta llegada al emisor (N). Kasu honetan, ongi iritsi direla berretsi beharrik gabe, bidal daitezkeen gehieneko trama kopuru bat dago (N).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

TR = Tiempo de respuesta, del receptor o del emisor. TR= Erantzun-denbora, hartzailearena edo igorlearena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La comunicación consistirá en el intercambio de tramas entre emisor y receptor. Igorlearen eta hartzailearen arteko trama-trukea izango da komunikazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Solicitud al emisor de laretransmisiónde la trama detectada como errónea. Igorleari errorea detektatu zaion tramabirtransmititzekoeskatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Pero, ¿cómo sabe el emisor que debe reenviar ese carácter y no otro? Baina nola daki igorleak karaktere hori birbidali behar duela, eta ez beste bat?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La inserción del símbolo se realiza en el emisor de la trama. Sinboloa tramaren igorleak sartzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta inserción se realiza en el emisor de la trama. Txertaketa hori tramaren igorleak egiten du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (17)
Estas válvulas son emisores de señal, los cuales controlan los cilindros de transporte y de sujeción. Balbula horiek seinale-igorleak dira, eta garraio- eta euste-zilindroak kontrolatuko dituzte.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Los emisores de señal, situados en las boquillas de llenado, pueden ser tubos sumergibles con emisores de señales o bien toberas de reflexión. Betetze-ahoetan dauden seinale-igorleak honelakoak izan daitezke: seinale-igorleak dituzten hodi murgilgarriak edo, bestela, islapen-haizebideak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si debe mantenerse un nivel entre un valor mínimo y un valor máximo, se debe realizar un mando con dos emisores de señales, según la figura 3.82. Con esto se realiza una regulación de nivel. Maila balio minimo baten eta balio maximo baten artean gorde nahi denean, bi seinale-igorle dituen aginte bat behar dugu, 3.82 irudikoaren antzera. Horrekin, maila-erregulazioa egingo dugu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El emisor inferior manda el llenado del depósito al llegar al límite inferior del nivel: el emisor superior interrumpe el llenado. Likidoaren maila behe-mugara iristean, beheko igorleak ontzia betetzeko aginduko du. Gaineko igorleak, aldiz, betetzea etengo du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No es necesario emplear un emisor de señales como el de la figura 3.80, debido a que en este raso solo se emitiría una señal en el límite superior. Ez dugu 3.80 irudikoaren antzeko seinale-igorlerik erabili beharrik izango. Izan ere, kasu horretan, goi-mugan baino ez luke seinalerik igorriko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Figura 3.82. Regulación de nivel entre el mínimo y el maximo con dos emisores de señales. 3.82 irudia. Minimo baten eta maximo baten arteko maila-erregulazioa, bi seinale-igorleren bidezkoa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Figura 3.80. Emisor de señal para la detección de niveles siguiendo el principio de una tobera de obturación. 3.80 irudia. Buxatze-haizebide baten printzipioa erabiliz mailak detektatzeko seinale-igorlea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Según el principio del obturador de fuga, puede detectarse el nivel de líquido con un emisor de señales especial y mandar con estas señales el llenado o el vaciado del depósito. Ihes-itxigailuaren printzipioaren arabera, seinale-igorle berezi baten bidez likidoaren maila neur dezakegu eta seinale horiekin ontzia betetzea edo hustea kontrola dezakegu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El detector neumático tiene una ventaja cuando los líquidos son espumosos, ya que el emisor de señales no reacciona con la espuma, sino sólo con el nivel de líquido especifico. Bitsa duten likidoekin lan egitean detektatzaile pneumatikoek abantaila handi bat dute: seinale-igorleak ez du bitsaren aurrean erantzuten, dagokion likido-mailaren aurrean baizik.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Los emisores de señal, de accionamiento manual, están situados en las estaciones de montaje I a IV con sus correspondientes denominaciones. Eskuz sortutako seinaleen igorgailuak I. eta IV. muntaiaguneen arteko guneetan egongo dira, eta bakoitzak bere izendapena izango du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Un emisor de infrarrojos ilumina una pequeña zona del cristal mientras un receptor mide la parte que refleja el cristal. Infragorrien igorle batek kristalaren zona txiki bat argiztatzen du, eta hargailu batek, berriz, kristalak islatutako zatia neurtzen du.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (10)
?La primera diferencia entre color pigmento y el color luz, es que el primero es una energía lumínica que parte de un foco emisor, y el pigmento es una sustancia capaz de absorber y reflejar determinadas longitudes de onda, proporcionando color en donde se aplique. ?Argi-kolorearen eta pigmentu-kolorearen arteko desberdintasun nagusia hau da: lehena foku igorle batetik abiatzen den argi-energia da, eta pigmentua uhin-luzera jakin batzuk xurgatu eta islatzeko gai den substantzia da; hala, ezartzen den lekuan kolorea ematen du.

Materiala: Elektroestetika

La primera diferencia entre el color luz y el pigmento, es que el primero es una energía luminosa que parte de un foco emisor, mientras que el pigmento es una sustancia capaz de absorber y reflejar determinadas longitudes de onda, proporcionando color donde se aplique. Argi-kolorearen eta pigmentu-kolorearen arteko desberdintasun nagusia hau da: lehena foku igorle batetik abiatzen den argi-energia da, eta pigmentua uhin-luzera jakin batzuk xurgatu eta islatzeko gai den substantzia da; hala, ezartzen den lekuan kolorea ematen du.

Materiala: Elektroestetika

Los aparatos emisores de radiación U.V. Izpi ultramoreen igorgailuak

Materiala: Elektroestetika

Todo cuerpo con temperatura superior al cero absoluto, es un emisor de radiación IR. Tenperatura zero absolututik gora duen gorputz orok izpi infragorriak igortzen ditu.

Materiala: Elektroestetika

La fibra óptica es una forma habitual de utilización del láser de He-Ne y de algunos diodos emisores de infrarrojo próximo. He-Ne laserra eta infragorri hurbila igortzen duten diodo batzuk erabiltzeko ohiko modua da zuntz optikoa.

Materiala: Elektroestetika

En algunos láser para ser conducidos hasta el punto de aplicación desde el foco emisor utilizan un mecanismo de espejos para ir reflejando la luz. Igorpen-fokutik aplikazio punturaino, islapenen bidez, argia gidatzeko ispilu-mekanismo bat behar dute laser batzuek.

Materiala: Elektroestetika

Los aparatos emisores de radiación UV Izpi ultramoreen igorgailuak

Materiala: Elektroestetika

Equipo termóforo, emisor de radiaciones infrarrojas con longitud de onda superior a 1.500 nm., utilizado en la realización de tratamientos corporales térmicos o de exudación. 1.500 nm-tik gorako uhin-luzerako erradiazio infragorriak igortzen dituen ekipo termoforoa; gorputz-tratamendu termikoetan edo exudazio-tratamenduetan erabiltzen da.

Materiala: Elektroestetika

Se considera lámpara de bronceado a todo equipo emisor de radiaciones UV con longitud de onda comprendida entre 105 280 Y 390 nanómetros. 105-280-390 nanometroko uhin-luzera duten UV erradiazioak igortzen dituen ekipo oro hartzen da beltzarantzeko lanparatzat.

Materiala: Elektroestetika

En lenguaje informático, un protocolo es «el conjunto de normas y procedimientos necesarios para la transmisión de datos, que debe ser seguido tanto por el emisor como por el receptor». Lengoaia informatikoan, «datuak transmititzeko beharrezkoak diren arauen eta prozeduren multzoa, igorleak zein hartzaileak jarraitu beharrekoa» da protokoloa.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
Emisor:Quien emite un mensaje (Agencia de Publicidad) Igorlea:mezua igortzen duena (publizitate-agentzia).

Materiala: Irudia

La ventaja fundamental reside en que los centros emisores de sonido de ambas unidades quedan perfectamente en línea y, por lo tanto, se minimiza la distorsión de fase que, lógicamente, tiene lugar al colocar dos altavoces en posiciones distintas. Abantaila nagusi bat du: unitate bietako soinu-igorgailuak linean egongo dira, eta, beraz, bi bozgorailu posizio ezberdinetan jarrita sortzen den fase-distortsioa txiki-txikia izango da.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (43)
Por ejemplo, en Europa los principales países o mercados emisores son Reino Unido, Alemania y Francia. Esate baterako, Europan turismo gehien igortzen duten herrialdeak Erresuma Batua, Alemania eta Frantzia dira.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

conjunto de personas que se desplazan de un país emisor de turismo a uno receptor por motivos de ocio, negocio u otros no lucrativos. Turismoa igortzen duen herrialde batetik turismoa hartzen duen herrialde batera joaten den pertsona multzoa, betiere aisialdiak, negozioak edo irabazi asmorik gabeko beste arrazoiren batek bultzatuta.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En cuanto al turismo emisor español, se alcanza un auge inusitado, pasándose de los seis millones en 1974 a los 14 millones en 1982. Aipatzekoa da, halaber, ikaragarri hazi zela Espainiako turismo igorlea: 1974an, 6 milioi izan ziren, eta 1982, 14 milioi.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La economía de los países (tanto emisores como receptores), las sociedades o el medioambiente se van a ver alterados por esta actividad, bien de manera positiva o, en otros casos, de manera negativa. Eta herrialde hartzaile zein igorleetako ekonomiak, gizarteak eta ingurumenak jarduera horren eragina jasaten dute, positiboa batzuetan, eta negatiboa bestetan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El efecto contrario se produce en los países emisores. Herrialde igorleetan, berriz, kontrakoa da efektua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Aparición y crecimiento de nuevos mercados emisores a nivel mundial, como son el ruso, el chino, el indio o el brasileño, cuyo gasto turístico registra tasas de crecimiento superiores a las de los mercados emisores tradicionales. Mundu mailan merkatu igorle berriak sortu eta hazten ari dira, hala nola errusiarra, txinatarra, indiarra edo brasildarra; horien guztien gastu turistikoaren hazkunde-tasa ohiko merkatu igorleena baino handiagoa da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Además de las ferias turísticas, a lo largo del año se celebran workshops, congresos y conferencias, donde se tratan temas turísticos (el futuro de las agencias de viajes, la comercialización turística a través de las nuevas tecnologías, nuevos mercados emisores, etc.) Turismo-azokez gain, workshop-ak, kongresuak eta biltzarrak egiten dira, turismo-gaiak aztertzeko (bidaia-agentzien etorkizuna,teknologia berrien bidezko komertzializazio turistikoa, merkatu igorle berriak eta abar).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

b) Turismo emisor. b) Turismo igorlea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El turismo emisor. Turismo igorlea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En la actualidad hay más de 30 oficinas situadas en los principales mercados emisores de turistas hacia nuestro país. Gaur egun, 30 bulego baino gehiago daude, Espainiara turistak bidaltzen dituzten merkatu nagusietan kokatuta.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (6)
el emisor es la dirección y la información irá descendiendo, siguiendo las líneas del organigrama, hasta llegar a la base operativa. igorlea zuzendaritza da, eta informazioak beherantz egingo du organigramaren lerroei jarraiki, oinarri operatiboraino iritsi arte.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

el emisor es la base operativa y la información irá ascendiendo, siguiendo las líneas del organigrama, hasta llegar a la dirección. igorlea oinarri operatiboa da, eta informazioak gorantz egingo du organigramaren lerroei jarraiki, zuzendaritzaraino iritsi arte.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

El emisor y el receptor ocupan el mismo nivel dentro del organigrama y pueden ser del mismo o de distinto departamento. Igorlea eta hartzailea maila berean daude organigraman, eta sail berekoak edo banatakoak izan daitezke.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

A continuación, estudiaremos una serie de estrategias y técnicas que, unas veces como emisor y otras como receptor, nos permitirán lograr una comunicación efectiva con los demás. Ondorengo estrategia eta teknika hauen bidez, komunikazio eraginkorragoa lortuko dugu besteekin, batzuetan igorle gisa, besteetan hartzaile gisa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Asertividad (como emisor) Asertibitatea (igorle gisa)

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Conductas no verbales (como emisor o receptor) Ez-hitzezko portaerak (igorle do hartzaile gisa)

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
Anonimato en la identidad de emisores y receptores. Ez da jakiten nor diren igorleak eta hartzaileak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La animación por medio de las artes literarias tiene una doble perspectiva de trabajo que deriva del papel que se adopte en su transmisión: como emisor o como receptor. Arte literarioen bidezko animazioak lan-ikuspegi bikoitza du, transmisioan hartzen den paperaren arabera: igorlea edo hartzailea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En publicidad se utiliza la forma clásica de comunicación: un emisor transmite un mensaje a un receptor. Publizitatean komunikatzeko ohiko modua erabiltzen da: igorle batek mezu bat igortzen dio hartzaile bati.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El emisor se identifica y suele manifestarse abiertamente, informando frecuentemente de sus orígenes, sus fuentes y sus causas. Igorleak bere burua identifikatzen du, argi egiten ditu adierazpenak, eta maiz ematen du bere jatorriaren, iturrien eta kausen berri.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es clandestina o el emisor está falsificado. Ezkutukoa da, eta igorlea faltsutua dago.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (13)
Se caracteriza por la inmediatez y la presencia simultánea de emisores y receptores. Haren ezaugarri nagusiak dira, batetik, berehalakotasuna, eta, bestetik, igorleen eta hartzaileen aldibereko presentzia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El tema suele establecerse previamente lo que permite al emisor planificar su intervención. Gaia aldez aurretik ezarrita egon ohi da, eta, hari esker, igorleak planifikatu egiten du hitzaldia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Consiste en la facilidad del emisor para utilizar las palabras en forma continua. Igorleak hitzak modu jarraituan erabiltzeko erraztasuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Emisor. •Igorlea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Elemento físico que establece la conexión entre el emisor y el receptor. Igorlearen eta hartzailearen arteko konexioa ezartzen duen elementu fisikoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El código permite al emisor elaborar el mensaje y al receptor interpretarlo. Kodeari esker, igorleak prestatu egiten du mezua, eta hartzaileak, berriz, interpretatu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El principal responsable del proceso de comunicación es el emisor ya que es quien organiza los medios para que el mensaje llegue al receptor. Igorlea da komunikazio-prozesuaren arduradun nagusia; izan ere, hark antolatzen ditu bitartekoak mezua hartzailearengana iritsi dadin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En todo proceso de comunicación existen los siguientes elementos: el emisor, el mensaje, el canal, el receptor, y el código. Komunikazio-prozesu orotan, honako elementu hauek agertzen dira: igorlea, mezua, kanala, hartzailea eta kodea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Llamamos comunicación al proceso por el cual se transmite una información entre un emisor y un receptor. Komunikazioa prozesu bat da, eta, haren bidez, informazio bat transmititzen da igorle baten eta hartzaile baten artean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

es la situación real en la que se encuentra el emisor y el receptor en el momento de la comunicación, y que permite comprender el significado del mensaje. igorleak eta hartzaileak komunikazioaren garaian duten egoera erreala; mezuaren esanahia ulertzen laguntzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Las redes de tuberías de un circuito de calefacción por agua caliente se pueden clasificar según la manera como se produzca la circulación del agua entre el generador y los emisores. Ur bero bidezko berokuntza-zirkuitu bateko hodi-sareak sorgailuaren eta igorleen artean uraren zirkulazioa egiten den moduaren arabera sailka daitezke.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El emisor de calor sonlas tuberías, que acostumbran a ser de polietileno reticulado o de polibutileno, un termoplástico flexible y duradero. Bero-igorleahodiakdira, zeinak polietileno sareztatuzkoak edo polibutilenozkoak –termoplastiko malgu eta iraunkor bat– izaten dira.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Estos detectores tienen un emisor y un fotosensor situados en los extremos de la zona que se va a proteger. Detektagailu hauek igorle bat eta fotosentsore bat dute, babestuko den lekuaren mutur banatan jarriak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (50)
Personas: responsable, emisor y cuando proceda quien elabora y quien debe aprobar Pertsonak: arduraduna, igorlea eta, hala badagokio, nork egin duen eta nork onartu behar duen

Materiala: Sistemen integrazioa

Etapas y elementos: emisor, mensaje, código, receptor yfeedback Etapak eta elementuak: igorlea, mezua, kodea, hartzailea eta atzeraelikadura

Materiala: Sistemen integrazioa

Cuando hablas eres elemisor(quien emite la comunicación). Hitz egiten duzunean,igorleazara (komunikazioa igortzen duena).

Materiala: Sistemen integrazioa

Para poder establecer una comunicación, hay que consensuar un código común que permita a emisor y receptor entenderse. Komunikazioa egongo bada, igorleak eta hartzaileak elkar ulertzeko moduko kode bat adostu behar da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si alguien tiene sed y dice “agua”, el emisor y receptor deben comúnmente aceptar queaguatiene el mismo significado para que el segundo entienda al primero si se expresan en castellano. Norbait egarri bada eta “ura” esaten badu, beharrezkoa izango daurhitzak esanahi bera izatea igorlearentzat eta hartzailearentzat, hartzaileak igorleari uler diezaion euskaraz ari badira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Dicha cadena binaria se construye en el emisor según el dato que desea comunicarse conforme a un código de comunicación (establece la traducción entre bits y su significado) y un protocolo (establece las reglas de la transferencia) determinados. Kate bitarra igorgailuan eraikitzen da, komunikatu nahi den datuaren arabera eta komunikazio-kode (biten esanahia itzultzen du) zein protokolo (transferentziaren arauak finkatzen ditu) jakin batzuk baliatuz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una vez acordado entre emisor y receptor el tiempo de ciclo y factor de trabajo, el protagonismo en esta señal es para el número de pulsos. Igorgailuaren eta hargailuaren artean zikloaren denbora eta lan-faktorea adostu ondoren, pultsu kopurua da nagusi seinale horretan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una vez acordado entre emisor y receptor el tiempo de ciclo, el protagonismo en esta señal es para el factor de trabajo. Igorgailuaren eta hargailuaren artean zikloaren denbora eta lan-faktorea adostu ondoren, lan-faktorea da nagusi seinale horretan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Portadoras de datos, dichos datos deberán ser codificados por emisor y descodificados por receptor Datuak eramaten dituzte. Igorgailuak kodetuko ditu eta hargailuak deskodetuko ditu

Materiala: Sistemen integrazioa

La pieza se mueve sobre la cinta hasta un sensor óptico de barrera (emisor y receptor cableados independientemente) situado sobre ella. Pieza zintan jarrita higitzen da, haren gainean dagoen barrera-sentsore optiko bateraino (igorgailua eta hargailua bereizi kableatuta daude).

Materiala: Sistemen integrazioa