Emaitzak: 508

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (209)
14.- Cobramos la deuda del ejercicio nº 5 anticipadamente, por lo que concedemos un dto de 36,06 €. 14.- 5. ariketako zorra goiz kobratu duenez, 36,06 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1.- Tomando el ejercicio nº 6 del tema anterior, realizar: 1.- Aurreko gaiko 6. ariketa oinarri hartuta, egin hauek:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

20.- Cobramos la deuda correspondiente a la operación del ejercicio 18. por lo que concedemos un descuento de 30,05 €. 20.- 18. ariketako eragiketari dagokion zorra kobratu du. Ondorioz, 30,05 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Durante el ejercicio realiza las siguientes operaciones: Egin itzazu eragiketa hauek:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Calcular el resultado del ejercicio. Kalkulatu ekitaldiaren emaitza.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

4.-Con los saldos de las cuentas que se te dan a continuación calcula el resultado del ejercicio. 4.-Jarraian azaltzen diren kontuen saldoekin, kalkula ezazu ekitaldiaren emaitza.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Las cuentas que representan “Gastos e ingresos” nos dan a conocer el resultado del ejercicio. Galdu-irabaziak eta galerak adierazten dituzten kontuetan ikusten da ekitaldiaren emaitza.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Después de calculado el resultado del ejercicio, y representado en el libro de Diario, pasamos a mayores y cerramos las cuentas que representan gastos e ingresos. Ekitaldiaren emaitza kalkulatutakoan eta egunkari liburuan adierazitakoan, liburu nagusietara pasatzen dira, eta gastuak eta sarrerak adierazten dituzten kontuak itxi.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2.-Ejercicio de repaso. 2.-Berrikusteko ariketak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Determinar la cantidad a amortizar en el presente ejercicio, sabiendo que ha efectuado 34.560 Kms. Zehatz ezazu ekitaldi honetan amortizatu beharreko kantitatea, 34.560 kilometro egin dituela jakinda.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (35)
Autoevaluación y ejercicios propuestos Autoebaluazioa eta proposatutako ariketak

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Escribe la información de proyecto del ejercicio que aparece en la figura en los cuadros de propiedades del archivo e indica tu nombre como autor. Idatzi irudiko ariketako proiektuaren informazioa fitxategiko propietate-koadroetan eta jarri zure izena egile gisa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Tutorial de aprendizaje del programa con teoría y ejercicios. Programa erabiltzen ikasteko tutoriala teoriarekin eta ariketekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El objetivo de esta nueva práctica es crear una lámina DIN A4 en disposición vertical, colocando en ella el cajetín diseñado en este tutorial e incluyendo los diez nuevos componentes creados en los ejercicios anteriores (figura 4-31). Praktika berri honen helburua DIN A4 orria bertikalki sortzea da; tutorial honetan diseinatutako inskripzio-laukia ipiniko da, eta aurreko ariketetan sortutako hamar osagai berriak ere ezarriko dira (4-31 irudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Crear una nueva librería (Nuevalib.olb) donde iremos guardando los componentes y símbolos que se realizarán en los ejercicios siguientes. Hurrengo ariketan egingo diren osagaiak eta sinboloak gordeko ditugun liburutegi berria (Nuevalib.olb) sortzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Obtener la expresión canónica suma y producto de la función dada por la tabla de verdad del ejercicio 7 del apartado de autoevaluación de este tema. Unitate honetako auto-ebaluazio ataleko 7. ariketako egia-taulan emandako funtzioaren batuketa eta biderkadura-adierazpen kanonikoa eskuratu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

4.9 Prácticas y ejercicios propuestos 4.9 Proposatutako praktikak eta ariketak

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Este ejercicio se resuelve mediante la aplicación informática OrCAD. Ariketa hori OrCAD aplikazio informatikoa erabiliz burutuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Realizar los cambios de base de los ejercicios anteriores empleando la calculadora de Windows. Egin aurreko ariketetako oinarri-aldaketak Windos-eko kalkulagailua erabiliz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La solución al ejercicio propuesto será: Hau da proposatutako jardueraren ebazpena:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (16)
BLOQUE 1 Ejercicios para la manipulación de las máquinas 1. BLOKEA. Makinak manipulatzeko ariketak

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

- EJERCICIOS PRACTICOS. -ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La observación de la ejecución de ambos ejercicios. Bi ariketen gauzatzea behatzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ejercicio 1.-Establecer la Gama de Automantenimiento y la ficha de control del mismo del puesto XX de atornillado que posee la Empresa B.D. 1. ariketa.-Egin B.D. enpresak duen XX torlojutze-postuaren automantentze-gama eta kontrol-fitxa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Determinar la diferencia de MTBF. que se obtiene aplicando la prueba censurada al 5º fallo con y sin reeplazamiento al análisis de 100 elementos de prueba si los fallos se producen según el ejercicio anterior. Zehaztu funtzionamendu egokiko batezbesteko denbora aldea proba zentsuratua 5. hutsegiteari aplikatuz gero, ordezteak eginda eta egin gabe, 100 elementuko lagin batean, hutsegiteak aurreko ariketan adierazitakoaren arabera gertatu badira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si en el ejercicio anterior se supone que no se devuelve el elemento elegido entonces nos encontramos con el denominado “suceso dependiente” por lo que la solución sería: Demagun, aurreko ariketa horretan, aukeratutako elementua ez dugula multzora itzultzen; “mendeko gertaera” deritzona izango dugu orduan. Hortaz, soluzioa hau litzateke:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ejercicio 2.-Plantear una Gama de Automantenimiento y su correspondiente ficha de Control, en un utillaje de la Empresa A. 2. ariketa.-Planteatu A enpresaren tresneriaren automantentze-gama eta dagokion kontrol-fitxa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

SOLUCIÓN DE EJERCICIO. ARIKETAREN ERANTZUNA

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ejercicio 1.-Realizar el parte de Averías de un fallo ocurrido en un sistema de seguridad como el siguiente: 1. ariketa.-Bete tankera honetako segurtasun-sistema batean izandako hutsegitearen matxura-agiria:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ejercicio 2.-Llenar el parte de averías de una incidencia en la Instalación Y de la Empresa A 2. ariketa.-Bete A enpresako Y instalakuntzan izandako intzidentziaren matxura-agiria.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (41)
Las tres maneras de obtener agua deben sumar unos tres litros al día, aunque puede haber factores que aumenten las necesidades de agua, como son el incremento de temperatura ambiental en verano, la temperatura corporal cuando hay fiebre, el ejercicio físico, la lactancia materna y otros. Ura lortzeko hiru modu horien baturatik eguneko hiru litro lortzen dira, baina uraren beharra areagotu dezaketen eragileak egon daitezke, besteak beste: udan inguruneko tenperatura igotzea, gorputzeko tenperatura igotzea sukarra agertzean, ariketa fisikoa egitea, amagandiko edoskitzea eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

-Recomendar ejercicios físicos saludables. -Ariketa fisiko osasungarriak gomendatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Teoría del ejercicio preparatorio o del pre-ejercicio( Prestatzeko ariketaren edo aurreariketaren teoria

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así, durante el estadio sensorio-motor (de 0-2 años) los juegos se centran en la acción, en los movimientos, en la manipulación, la experimentación y la observación de objetos y personas, se trata de «un juego de ejercicio» que consiste en repetir por simple placer actividades adquiridas. Horrela, etapa sentsoriomotorrean (0-2 urte) gauzak egitea, mugitzea, erabiltzea, esperimentatzea eta objektuak eta pertsonak aztertzea da jolasa; “ariketa-jolasa” da, ikasitako jarduerak plazer hutsagatik errepikatzea, alegia.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Concretamente, la Unión Europea representó el 77,3 % del total exportado (46.835 millones de pesetas) aumentando las cuotas alcanzadas en ejercicios anteriores en todos nuestros principales mercados. Zehazki, Europako Batasunak jaso zuen esportatutako guztiaren % 77,3 (46.835 milioi pezeta), eta aurreko ekitaldietan izandako kuotak handitu egin ziren Espainiako merkatu nagusi guztietan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Muchos de los ejercicios de lógica y de los operadores se realizan con este material, por lo que resulta interesante conocerlo. Logika-ariketa eta eragileen ariketa asko material honekin lantzen dira eta interesgarria da, beraz, horiek ezagutzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otros ejercicios que ayudan a esta retención son los bostezos: Aharrausiek ere laguntzen dute aireari eusten.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

D Ejercicios de lengua Ariketak mingainarekin

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ayudar a poner en funcionamiento el diafragma de una manera inconsciente y natural, también pueden ser de ayuda ejercicios imitativos similares a los anteriores. Diafragma modu inkontzientean eta naturalean erabiltzeko, aurrekoen antzeko imitazio-ariketak egin ditzakegu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es evidente que durante sus juegos el niño pequeño se divierte con el lenguaje, es una manifestación lúdico-creativa que en la infancia está relacionada con el placer y el ejercicio de las propias acciones realizadas para articular este lenguaje. Bistakoa da jolasean haurrak ondo pasatzen duela mintzaira erabiliz; sormenezko adierazpen ludikoa da, haurtzaroan plazerarekin eta hizkuntza ahoskatzeko egiten diren ekintzekin lotua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Es muy importante asegurarse en el ejercicio de esta maniobra ya que nuestra fuerza puede ser excesiva para ellos, por lo que debemos maniobrar con mucho cuidado. Oso garrantzitsua da maniobra hori ziurtatzea, gure indarra gehiegizkoa izan baitaiteke haientzat; horregatik, oso kontuz jokatu behar dugu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (3)
Esto hace que el posicionamiento en buscadores sea un auténtico ejercicio de ingeniería inversa. Horren ondorioz, bilatzaileetan kokatzea atzeranzko ingeniaritzako lana da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Es un interesante ejercicio practicar aplicando los posibles estilos en trozos del documento para ir adquiriendo más práctica. Ariketa interesgarria da estilo posibleak dokumentuaren zatietan praktikatzea, trebetasun handiagoa lortzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Me dejo en el tintero otras propiedades y métodos comoinnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["cadena"],[caso,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... todas ellas disponibles a partir de NS 4 y cuya explicación remito como ejercicio al lector interesado en saber más sobre el objeto window. Aipatzeke uzten ditut beste propietate eta metodo batzuk, hala nolainnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["katea"],[kasua,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... horiek guztiek NS 4tik aurrera erabil daitezke, eta haien azalpena ariketa gisa bidaliko diot window objektuari buruz gehiago jakiteko interesatuta dagoen irakurleari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (48)
Para evitar el estreñimiento se recomienda tomar en la dieta fibras vegetale que se encuentran en cereales, frutas, verduras y pan íntegral; practicar ejercicio físico, mantener un hábito horario de defecación y no tomar laxantes o purgantes de forma habitual. Gomendio hauek ematen dira idorreriarik ez izateko: dietan zerealetako, fruituetako, barazkietako eta ogi integraleko landare-zuntzak hartzea, ariketa fisikoa egitea, obratzeko ordutegi finkoa izatea eta laxanteak edo libragarriak hartzera ez ohitzea.

Materiala: Elektroestetika

Tratamientos compresivos, de ejercicio y postura y cuidados de la piel indicados en la primera fase Lehenengo fasean adierazitako konpresio-tratamenduak, ariketak, jarrerak eta larruazala zaintzea.

Materiala: Elektroestetika

También es un órgano de depósito de sangre, de la que se llena como una esponja y que suelta a otros tejidos cuando éstos la necesitan; es el caso de los músculos tras la realización de un ejercicio físico intenso; al hacerlo da la sensación de pinchazo o «flato»). Odola biltzen duen organoa ere bada. Belaki bat balitz bezala betetzen da, eta beste ehun batzuetara askatzen du, ehun horiek behar dutenean; horixe gertatzen zaie muskuluei ariketa fisiko bizia egin ondoren, eta, halakoetan, sastada edo haize-mina sentitzen da).

Materiala: Elektroestetika

Factores externos (agentes tóxicos, causas mecánicas como la realización de ejercicio físico o alteraciones hepáticas que modifican los niveles de lípidos y proteínas del plasma). Kanpo-faktoreak; esaterako, agente toxikoak, kausa mekanikoakariketa fisikoa egitea, esaterako, edo asaldura hepatikoakplasmako lipido- eta proteina-mailak aldatzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Como en los cuidados estéticos del aparato locomotor, aquí también están indicados el ejercicio y los masajes. Lokomozio-aparatuaren zainketa estetikoen kasuan genioen moduan, hemen ere egokiak dira ariketak eta masajeak.

Materiala: Elektroestetika

una alimentación adecuada, ejercicio físico para conservar en buenas condiciones músculos, huesos y articulaciones, y ciertos hábitos postura les. elikadura egokia, muskuluak, hezurrak eta artikulazioak egoera onean izateko ariketa fisikoa egitea eta zenbait jarrera-aztura hartzea.

Materiala: Elektroestetika

Las propiedades del aire marino pueden utilizarse como complemento a la Talasoterapia, ya que resulta un gran estimulante de la capacidad de defen-sa orgánica, pudiendo reemplazar en algunos casos al ejercicio físico. Talasoterapiaren osagarri gisa erabil daitezke itsasoko airearen propietateak, defentsa organikoaren ahalmena bizkortzen dutelako, eta inoiz ariketa fisikoa ere ordezka dezake.

Materiala: Elektroestetika

Bajo este término se encuentra una gran diversidad de ejercicios físicos realizados con parte del cuerpo sumergido en el agua. Gorputzaren zati bat uretan murgilduta dagoela egiten diren ariketa fisikoen multzoari deritzo.

Materiala: Elektroestetika

A COMIENZOS DEL SIGLO XX nace la Hidrocinesiterapia, o realización de ejercicios en el agua, muy aplicada para los heridos de la Primera Guerra Mundial y que hoy es un importante coadyuvante en tratamientos de trauma-tología, obesidad, celulitis, discapacidades neurológicas, etc. XX. MENDEAREN HASIERAN jaio zen Hidrokinesiterapia, edo uretan ariketak egitea. Lehenengo Mundu Gerran zauritutakoentzat erabili zen, eta, gaur egun, oso lagungarria da traumatologia, obesitatea, zelulitisa, minusbaliotasun neurologikoak eta abar tratatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Estos últimos supusieron algunos debates morales, pues muchos defendieron que el ejercicio físico aquí realizado y el culto al cuerpo que comenzó a emerger en estos centros alejaba a los jóve-nes de su preparación para la guerra, dedicados como estaban exclusiva-mente a su belleza corporal. Eztabaida moralen pizgarri izan ziren azken horiek; izan ere, askoren ustez, bertan egindako ariketa fisikoak eta gune horietan sortu zen gorputzaren gurtzak gerrarako prestakuntzatik urruntzen zituen gazteak, gorputzaren edertasuna hobetzeari ekiten ziotelako buru-belarri.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (3)
En base a esto, proponemos el siguiente ejercicio. Hori oinarri hartuta, hurrengo ariketa proposatuko dugu.

Materiala: Irudia

Elige un anuncio de televisión, grábalo en vídeo para mostrarlo en clase junto con la exposición del ejercicio. Aukeratu telebistako iragarki bat, eta grabatu bideoan, gero ariketaren azalpenarekin batera gelan erakusteko.

Materiala: Irudia

Cada módulo profesional tendrá un programa formativo coherente de duración variable en función de las características específicas, cuya superación implicará la acreditación para el ejercicio de la correspondiente profesión. Lanbide-modulu bakoitzak trebakuntza-programa koherentea izango du, eta bakoitzaren iraupena ezaugarri espezifikoen araberakoa izango da. Modulua gaindituz gero, lanbidean aritzeko egiaztagiria emango zaio ikasleari.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (8)
Está organizado en 16 lecciones con sus correspondientes ejercicios y, a medida que se van realizando, quedan marcados para recordar el punto de inicio de la siguiente sesión. 16 irakaspenetan dago antolatuta, bakoitzari dagozkion ariketekin, eta ariketa horiek egin ahala markatuta geratuko dira hurrengo saioko hasiera-puntua gogorarazteko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

6.9 Prácticas y ejercicios propuestos ..............................................233 6.9 Proposatutako ariketak eta praktikak..............................................233

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

4.9 Prácticas y ejercicios propuestos ..............................................131 4.9 Proposatutako ariketak eta praktikak..............................................131

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

3.24 Prácticas y ejercicios propuestos ...............................................68 3.24 Proposatutako ariketak eta praktikak...............................................68

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La cantidad de ejercicio que ha realizado, siendo la carne más blanda cuanto menos haya sido éste. Animaliak egin izan duen ariketa; izan ere, zenbat eta ariketa gutxiago egin, orduan eta bigunagoa da haragia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Todos ellos poseen información muy valiosa no sólo de la empresa en cuanto a resultados económicos, cantidad de ventas realizadas, gastos de compras, rentabilidad obtenida en un ejercicio etc., sino también de los clientes, de sus quejas y felicitaciones, de sus gustos y preferencias, de los productos y servicios más demandados y de los menos consumidos. Horiek guztiek oso informazio baliagarria ematen dute, ez bakarrik enpresaren emaitza ekonomikoari, egindako salmentari, erosketa gastuei eta ekonomia-ekitaldi batean lortutako errentagarritasunari buruzkoa, baita bezeroei buruzkoa ere: bezeroen kexak eta poztasunak, gustuak eta lehentasunak, eskaera handiena duten eta gutxien kontsumitzen diren produktuak eta zerbitzuak, etab.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Una escapada de fin de semana a hacer senderismo, permite el contacto con la naturaleza, hacer un poco de ejercicio, respirar aire puro y desconectar la cabeza de las tensiones diarias. asteburuan mendi-ibilaldiak egiteak naturara hurbiltzen gaitu, ariketa fisikoa eginarazten digu eta eguneroko tentsioak gutxitzen laguntzen digu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las excursiones son algo más que pasear, ya que el ejercicio va, a menudo, ligado a otras actividades. Txangoak paseoak baino gehiago dira, askotan beste jarduerekin lotuta egoten baitira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Animazio turistikoa (5)
En las consumiciones que se sirven por la noche se obtiene un porcentaje de ingresos que puede equilibrar la cuenta de resultados de los establecimientos al final del ejercicio contable. Gauez zerbitzatzen diren edariek eragiten dituzten diru-sarrerei esker, establezimenduaren emaitza-kontuak orekatu daitezke kontabilitate-ekitaldiaren amaieran.

Materiala: Animazio turistikoa

Si las dimensiones o el equipamiento no son demasiado amplios, se utilizará de manera residual o alguno de los animadores deportivos se ubicará en las instalaciones por un periodo de tiempo prefijado para orientar a los turistas sobre el empleo de los aparatos y los ejercicios más adecuados para sus características físicas. Tokia ez bada oso handia edo ez badago ekipamendu askorik, gutxitan erabiliko da, edo kiroletako animatzaileren bat egongo da kirol-instalazioetan aurrez zehaztutako denbora tarte batez, turistei aholku emateko tresnen erabileraren gainean eta bakoitzarentzat egokienak diren ariketen gainean.

Materiala: Animazio turistikoa

lAgrupaciones de personas realizando coreografías, ejercicio físico, etc., en espacios pequeños con riesgo de golpearse, resbalarse, tropezarse, etc. lPertsona taldeak koreografiak, ariketa fisikoa, etab. egiten toki txikietan, kolpekatzeko, irristatzeko, estropezu egiteko... arriskuarekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Aunque hay que seguir las directrices de la empresa, las dos maneras fundamentales son realizarlos por temporada o por ejercicio fiscal. Enpresaren jarraibideak jarraitu behar dira, baina funtsezko bi moduak dira denboraldika eta ekitaldi fiskalaren arabera egitea.

Materiala: Animazio turistikoa

Está claro que resulta más económico comprar en grandes cantidades con proveedores de confianza, pero no se gasta todo el material en el mismo mes, afectar una parte proporcional del gasto de este material a cada mes ofrece una visión más veraz del consumo que se va realizando y permite comprobar al final del ejercicio las desviaciones existentes entre lo previsto y los gastos reales. Argi dago merkeagoa dela kantitate handiak erostea konfiantzazko hornitzaileei. Baina material guztia ez da gastatzen hilabete berean; material horren gastuaren zati proportzional bat jartzen bada hilabete bakoitzean, egiten den kontsumoaren ikuspegi errealago bat izango dugu, eta ekitaldiaren amaieran egiaztatuko dugu zer desbideratze dagoen aurreikusitakoaren eta gastu errealen artean.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (13)
La comunicación pública determina la calidad de las relaciones sociales, al constituir las formas de acceso a la información y al ejercicio de la libertad de expresión. Komunikazio publikoak zehazten du harreman sozialen kalitatea, informazioa eskuratzeko eta adierazpen-askatasuna baliatzeko moduak osatzen dituen aldetik.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Pronunciación incorrecta (se corrige mediante ejercicios de dicción). Ahoskera okerra (dikzio-ariketen bidez zuzentzen da).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los ejercicios de entrenamiento para modular la musculatura las cuerdas vocales. Ahots-kordetako giharrak modulatzeko entrenamendu-ariketak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ejercicios de boca, y ejercicios de lengua. Ahots- eta mihi-ariketak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor propone ejercicios para trabajar la inteligencia emocional: uno de ellos puede ser un ejercicio para expresar los sentimientos que tiene en diferentes situaciones (¿Cómo te sientes un día de lluvia?) o escribir las emociones asociadas a alguna situación (Soy feliz cuando…). Aholkulariak hainbat ariketa proposatuko ditu adimen emozionala lantzeko: haietako bat izan liteke hainbat egoeratan agertzen diren sentimenduak azaltzeko (Zer nola sentitzen zara euria ari duen egun batean?), edo egoera jakin batekin lotutako emozioak idaztea (Zoriontsu naiz halako egunetan...).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar la comunicación oral se emplean ejercicios de modulación y volumen de la voz, ejercicios de respiración, vocalización, pronunciación, articulación y claridad de la palabra, actividades para aprender a potenciar la resonancia, controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras. Ahozko komunikazioa hobetzeko, hainbat alor lantzeko ariketak baliatzen dira: ahotsaren modulazioa eta bolumena, arnasketa, bokalizazioa, ahoskera, hitzen artikulazioa eta argitasuna, erresonantzia indartzen ikasteko jarduerak, hizketaren abiadura kontrolatzea eta hitzen erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El cliente practicará ejercicios de proyección de la voz mediante adecuados sistemas de resonancia. Bezeroak ahots-proiekzioa lantzeko ariketak egingo ditu, erresonantzia-sistema egokien bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar la comunicación oral se emplean ejercicios de modulación de la voz, respiración, vocalización, articulación y dicción entre otros. Ahozko komunikazioa hobetzeko, ahotsa, arnasketa, bokalizazioa, artikulazioa, dikzioa eta abar modulatzeko ariketak baliatzen dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor puede practicar el siguiente ejercicio con el cliente: el cliente debe inspirar aire, bloquear el aire, colocar los dientes y labios en posición semiabierta, la lengua cerca de los dientes, y emitir ininterrumpidamente RRRRRRR... hasta agotarse el aire. Aholkulariak honako ariketa hau praktika dezake bezeroarekin: bezeroak airea hartu eta blokeatuko du, hortzak eta ezpainak erdiirekita ipini, mihia hortzetatik hurbil dela, eta RRRRRRR soinua esaten saiatu, harik eta airea amaitu arte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un ejercicio que puede practicar el asesor con su cliente para sensibilizar la presencia de las vocales en el habla es practicar la lectura de un texto haciendo hicapié en sus vocales. Hizketaldian bokalen presentzia nabarmentzeko, aholkulariak bezeroarekin praktika dezakeen ariketa bat zera da, testu bat irakurtzea bokaletan arreta berezia ipiniz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (4)
El tipo de piezas que se van a analizar en la explicación teórica y las propuestas en los ejercicios de las prácticas requieren, generalmente, un máximo de tres vistas. Azalpen teorikoan eta praktiketako ariketetako proposamenetan aztertuko diren pieza motek, oro har, hiru bista behar izaten dituzte gehienez.

Materiala: Krokizazioa

Como ejercicio, el alumno puede localizar los trece casos descritos. Ariketa gisa, deskribatutako hamahiru kasuak aurkitu ditzake ikasleak.

Materiala: Krokizazioa

Para evitar esto, en los ejercicios que se proponen en las láminas de prácticas, las piezas tienen marcadas unas dimensiones modulares que permiten croquizar o delinear las vistas sobre la cuadrícula que se acompaña sin necesidad, en muchos casos, de utilizar la regla o el compás para trasladar medidas. Hori saihesteko, praktiketako irudi-orrietan proposatzen diren ariketetan, piezek neurri modularrak markatuak dituzte; hala, kasu askotan, neurriak lekualdatzeko erregela edo konpasa erabili beharrik gabe egin daiteke krokisa edo delinea daitezke bistak emandako lauki-sarearen gainean.

Materiala: Krokizazioa

Los ejercicios están ordenados de modo que la dificultad de las piezas que se proponen sea creciente, por lo cual, se aconseja que el orden de realización de las prácticas sea el establecido o lo más parecido a él. Proposatzen diren piezen zailtasuna gero eta handiagoa izan dadin ordenatuta daude ariketak; beraz, praktikak egiteko ordena hura bera edo haren antzekoena izatea gomendatzen da.

Materiala: Krokizazioa

Instalatze eta mantentze lanak (12)
En la resolución de un ejercicio se han obtenido los siguientes resultados: Ariketa baten ebazpenean emaitza hauek lortu dira:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Con los datos del ejercicio anterior de ventilación, determina las cargas térmicas latentes y sensibles de las personas que ocupan la oficina bancaria. Aireztapenari buruzko aurreko ariketako datuak erabiliz, zehaztu banku-bulegoa okupatzen duten pertsonen karga termiko sorrak eta sentikorrak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 2.11Ejercicio 2. 2.11 irudia2. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 2.22Ejercicio 3. 2.22 irudia3. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En el ejercicio anterior, ¿cuál sería la diferencia de presión entre los puntos anteriores y posteriores a la expansión? Aurreko ariketan, zein izango litzateke espantsioaren aurreko eta ondoko puntuen arteko presio-diferentzia?

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Todas estas ecuaciones y las del apartado anterior se aplican a la resolución de ejercicios de instalaciones de transporte de líquidos entre depósitos. Ekuazio horiek guztiak eta aurreko atalekoak likidoak deposituen artean garraiatzeko instalazioei buruzko ariketen ebazpenei aplikatu zaizkie.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Después completaremos el ciclo como se ha hecho en los ejercicios anteriores. Ondoren, zikloa osatuko dugu aurreko ariketetan egin dugun bezala.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En el compresor del ejercicio 1, determina el punto de apertura de la válvula de compresión. 1. ariketako konpresorean, zehaztu konpresio-balbularen irekidura-puntua.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 5.11Ejercicio 3. 5.11 irudia3. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Unos días después, el termómetro centígrado marca una temperatura que es el doble de la del ejercicio anterior. Egun batzuk geroago, zentigraduetako termometroak markatzen duen tenperatura aurreko ariketako tenperaturaren bikoitza da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (20)
Los derechos de conciliación de la vida personal, familiar y laboral se reconocerán a los trabajadores y las trabajadoras en forma que fomenten la asunción equilibrada de las responsabilidades familiares, evitando toda discriminación basada en su ejercicio. Norberaren, familiako eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak sexu bateko zein besteko langileei aitortuko zaizkie, familiako ardurak emakumeen eta gizonen artean modu orekatuan susta daitezen, ardurok gauzatzean bereizkeria-mota oro saihestuz.

Materiala: Sistemen integrazioa

La confianza en la propia persona propicia un ejercicio de autoconocimiento que repercute en aprender a usar las habilidades imprescindibles en el ejercicio del liderazgo. Nork bere buruan konfiantza izatea autoezagutzako ariketa bat da, eta horrek eragina du lidergoan ezinbestekoak diren trebetasunak erabiltzen ikasteko orduan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estas enseñanzas responden a un perfil profesional, permiten la mejora de una cualificación profesional o la preparación para el ejercicio de otras profesiones, se estructuran en módulos profesionales de duración variable y se organizan de manera que permiten la conciliación del aprendizaje de las personas con circunstancias sociales, laborales o familiares. Irakaskuntzok lanbide-profil bati dagozkio, kualifikazio profesionala hobetzeko edo beste lanbide batzuetarako prestatzeko aukera ematen dute, iraupen desberdineko zenbait lanbide-modulutan egituratzen dira, eta egoera sozial, laboral eta familiar zehatz bat dutenei egoera hori ikasketekin kontziliatzeko moduan antolatzen dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Este es el punto de partida del proyecto #MiOtroSelfie, un ejercicio de imaginación, humor y acción con el que se quiere plantear una reflexión colectiva sobre la importancia que puede tener una foto a la hora de definir a una persona. Horixe da#MiOtroSelfie(nire besteselfiea) proiektuaren abiapuntua, irudimen-, umore- eta ekintza-ariketa bat, talde-gogoeta planteatzeko, argazki batek pertsona bat nolakoa den zehazteko orduan izan dezakeen garrantziari buruz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Con el fin de facilitar el acceso a la financiación para la puesta en marcha, promoción, consolidación, crecimiento y mejora de proyectos empresariales de mujeres emprendedoras que hayan iniciado su actividad en los últimos tres ejercicios, el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades bonifica –hasta un máximo de 500 euros– la comisión de tramitación de la operación de los avales solicitados por mujeres empresarias y emprendedoras. Jarduera azken hiru ekitaldien barruan hasi duten emakumeen enpresa-proiektuak abiarazi, sustatu eta sendotu, hazi eta hobetzeko finantzaketa lortzen laguntze aldera, Emakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutuak emakume enpresari eta ekintzaileek eskatutako bermeak izapidetzeko komisioaren hobaria ematen du –gehienez ere 500 euro–.

Materiala: Sistemen integrazioa

- Inhabilitación especial o absoluta para cargo público o ejercicio de la profesión, oficio o industria. - Desgaikuntza berezia edo absolutua kargu publikoa betetzeko edo lanbidea, ofizioa edo ogibidea betetzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las acciones u omisiones que impidan el ejercicio del derecho de los trabajadores a paralizar su actividad en los casos de riesgo grave e inminente, según los términos previstos en el artículo 21 de la Ley de Prevención de Riesgos Laborales. Arrisku larri eta berehalakoa jasan dezaketenean, langileei beren jarduera eteteko duten eskubidea baliatzen eragozten dieten ekintzak edo omisioak, Lan-arriskuen prebentzioari buruzko Legearen 21. artikuluan aurreikusitako terminoetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

9.3 Programa de ejercicios y simulacros. 9.3 Ariketen eta simulakroen programa.

Materiala: Sistemen integrazioa

El ejercicio de la potestad de vigilancia e inspección, y la potestad sancionadora en el ámbito de sus competencias. Zaintzeko eta ikuskatzeko ahala erabiltzea, eta zehatzeko ahala izatea bere eskumenen esparruan.

Materiala: Sistemen integrazioa

El ejercicio de la potestad de vigilancia e inspección y la potestad sancionadora en el ámbito de sus competencias. Zaintzeko eta ikuskatzeko ahala erabiltzea, eta zehatzeko ahala izatea bere eskumenen esparruan.

Materiala: Sistemen integrazioa