Emaitzak: 116

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (62)
4.- Pagamos una fra. de 1.081,82 € anticipadamente, concediéndonos el proveedor un dto p.p.p de 18,03 €. 4.- 1.081,82 euroko faktura goiz ordaindu du, eta hornitzaileak 18,03 euroko deskontua egin dio goiz ordaintzeagatik.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Dto en fra del 2%. Fakturan %2ko deskontua izan du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

14.- Cobramos la deuda del ejercicio nº 5 anticipadamente, por lo que concedemos un dto de 36,06 €. 14.- 5. ariketako zorra goiz kobratu duenez, 36,06 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

6.- Compra mercaderías por 300,51 € más IVA. dto en fra del 3,5 %. 6.- Salgaiak erosi 300,51 euroan (gehi BEZa), eta fakturan %3,5eko deskontua izan du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1.- Compra mercaderías por 1.803,04 € más IVA, descuento en fra 90,15 €. 1.- Salgaiak erosi ditu 1.803,04 euroan (gehi BEZa), eta 90,15 euroko deskontua egin diote fakturan.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2.- Cobramos una deuda de un clientes de 1.081,82 €, efectuando un descuento por pronto pago de 12,02 €. 2.- Bezero bati 1.081,82 euroko zorra kobratu dio, eta 12,02 euroko deskontua egin dio goiz ordaintzeagatik.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

10.- Nos pagan la deuda anterior anticipadamente, por lo que concedemos un dto de 48,08 €. 10.- Aurreko zorra goiz ordaindu dioenez, 48,08 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Dto en fra de 60,10 €. Fakturan 60,10 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

20.- Cobramos la deuda correspondiente a la operación del ejercicio 18. por lo que concedemos un descuento de 30,05 €. 20.- 18. ariketako eragiketari dagokion zorra kobratu du. Ondorioz, 30,05 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

12.--Envía transferencia bancaria a un proveedor para saldar su deuda que asciende a 781,32 €, realizándole un dto por pronto pago de 72,12 €. 12.- Hornitzaile bati bankuko transferentzia bidali diote, 781,32 euroko zorra kitatzeko. Goiz ordaintzeagatik 72,12 euroko deskontua egin diete.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (6)
calidad, precios, descuentos, plazos de entrega. kalitatea, prezioak, deskontuak, entrega-epeak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Recargo del 100% en las horas punta y un descuento del 43 % en las horas valle. %100eko gainordaina aplikatuko da puntako orduetan, eta %43ko deskontua ordu arruntetan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Recargo del 70% en las horas punta y un descuento del 43% en las horas valle. %70eko gainordaina aplikatuko da puntako orduetan, eta %43ko deskontua ordu arruntetan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

-55% (descuento) -% 55 (deskontua)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El complemento por energía reactiva está constituido por un recargo o descuento porcentual y se aplicará sobre la totalidad de la facturación básica, tal y como se aprecia en la siguiente fórmula Portzentajezko gainordain edo deskontu batek osatzen du energia erreaktiboagatiko osagarria eta oinarrizko fakturazio osoari aplikatuko zaio, hurrengo formula honetan ikusten denez.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las tarifas de energía eléctrica son deestructura binomialyestán compuestas por un término de facturación de potencia y un término de facturación de energía y, cuando proceda, por recargos o descuentos como consecuencia de la discriminación horaria, del factor de potencia, de la estacionalidad o de la interrumpibilidad. Energia elektrikoko fakturekegitura binomialadute. Potentzia-fakturazioko gai bat eta energia-fakturazioko gai bat dute eta, hala dagokionean, gainordainena edo deskontuena ere bai. Hain zuzen ere, ordu-bereizketak, potentzia-faktoreak, urtaroak edo etengarria izateak eragiten dituzte gainordainak edo deskontuak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Ostalaritza eta turismoa (42)
10% de descuento sobre el PVP de la cabina doble. %10eko deskontua kabina bikoitzaren PSPan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Reservar y en ocasiones adquirir las entradas a los recintos, teniendo en cuenta los posibles descuentos del colectivo. Bisitatuko diren tokietarako sarrerak erreserbatzea eta, batzuetan, jasotzea, taldeentzat egon daitezkeen deskontuak kontuan izanda.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En algunos casos no aceptan determinados descuentos. Zenbaitetan, ez dituzte deskontu jakin batzuk onartzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Y en otros casos permiten acumularlos. Eta beste batzuetan deskontuak meta daitezke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Una posible solución, para no perder las posibilidad de acoger se al descuento, es darle el mismo tratamiento al menor que al adulto. Adingabea heldutzat hartzeaizan daitekeirtenbide batizan daitekedeskontua izateko aukera ez galtzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Una sola persona puede beneficiarse del descuento de familia numerosa cuando viaje desde la península a Baleares, Canarias, Ceuta y Melilla. Penintsulatik Balearretara, Kanarietara, Ceutara edo Melillara bidaiatzen deneanrakoan, berriz, pertsona bakarrak izan dezake familia ugariaren deskontua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Descuentos aplicables: EginAplikadaitezkeen deskontuak:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es compatible con la reducción por residencia en Canarias, Baleares, Ceuta y Melilla pero NO acumulable; es decir, se aplican los descuentos de forma sucesiva. Kanarietan, Balearretan, Ceutan edo Melillan bizitzeagatik egiten den deskontuarekin bateragarria da, baina EZIN da metatu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Ofrecen interesantes descuentos porque son precios negociados con mucha antelación. Prezioak oso aurretiaz negoziatzen direnez, deskontu interesgarriak eskaintzen dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Conocedor del mundo de los viajes profesionales, exige a menudo descuentos y facilidades de pago a su agencia de viajes. Bidaia profesionalen mundua ezagutzen dute eta deskontuak zein ordaintzeko erraztasunak eskatzen dizkiete askotan bidaia-agentziei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Coste de la visita –gratuita, precio especial de grupo, descuentos especiales, etc.–. Bisitaren kostua —doakoa, taldeko prezio berezia, deskontu bereziak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Zehar-lerroa (5)
h) Descuentos en compras de productos o servicios: productos de la empresa, coches, viajes, actividades deportivas, etc. h) Deskontuak produktu eta zerbitzuen erosketetan: enpresaren produktuak, autoak, bidaiak, kirol-jarduerak, etab.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las promociones suelen estar orientadas a los descuentos y las bonificaciones, pero también existen otros planteamientos donde la promoción puede tener una mecánica que no sea un descuento. Sustapenetan deskontuak eta hobariak eskaini ohi dira, baina badira beste planteamendu batzuk ere, sustatzeko deskontuaz bestelako mekanika bat erabiltzen dutenak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para dar a conocer un servicio, informar sobre tendencias, captar nuevos clientes, conocer la imagen que tienen nuestros clientes sobre el negocio, hacer alguna animación… no es necesario aplicar descuentos, pero lo que sí está claro es qué toda promoción tiene un coste, aunque este sea mínimo. Zerbitzu bat ezagutarazteko, joeren berri emateko, bezero berriak erakartzeko, gure bezeroek negozioari buruz zer irudi duten jakiteko, animazioren bat egiteko…, ez da beharrezkoa deskontuak egitea, baina argi dago sustapen orok kostu bat duela, gutxienekoa izan arren.

Materiala: Sistemen integrazioa

Descuento que aplicamos o gasto estimado sobre ventas Aplikatutako deskontua edo zenbatetsitako gastua salmenten aldean

Materiala: Sistemen integrazioa

Si de fidelizar se trata, las BB. DD. se trabajan a través de diferentes programas de fidelización que existen en el mercado, algunos de ellos permiten vincular acciones de promoción al nivel de consumo de los clientes generando vales, haciendo descuentos, acumulando puntos canjeables… Fidelizatzea bada kontua, merkatuan dauden fidelizazio-programa batzuen bitartez lantzen dira datu-baseak. Haietako batzuek aukera ematen dute sustapen-ekintzak bezeroen kontsumo-mailari lotzeko, bonuak sortuz, deskontuak eginez, puntu trukagarriak metatuz, eta abar.

Materiala: Sistemen integrazioa