Emaitzak: 40

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Fabrikazio mekanikoa (6)
El cilindro de avance conduce, mediante una culata móvil, a los dos atornilladores a la posición de trabajo y una vez unidas las piezas, a la posición inicial. Aitzinamendu-zilindroak bi bihurkinak lan-posiziora eramango ditu kulata higikor baten bidez, eta, piezak elkartutakoan, berriz bere abio-posiziora ekarriko ditu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cuando un cilindro neumático debe desplazar grandes masas, no es recomendable la utilización de las culatas del propio cilindro, corno topes de final de carrera. Zilindro pneumatiko batek masa handiak mugiarazi behar dituenean, ez da komenigarria zilindroaren beraren kulatak erabiltzea ibiltarte-bukaerako tope gisa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En los casos de velocidades bajas puede utilizarse la propia amortiguación que generalmente va montada en la culata de los cilindros. Abiadura txikietan, aldiz, normalean zilindroen kulatan bertan muntatutako moteltze-sistema erabil daiteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esto se recomienda especialmente cuando en el final del recorrido se precisa una reducción de la velocidad, utilizándose para ello la amortiguación montada en el interior de las culatas del propio cilindro. Oso gomendagarria da hori ibilbidearen bukaeran abiadura moteltzea beharrezkoa denean. Horrela, zilindroaren beraren kulaten barruan doazen motelgailuak erabiliko ditugu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Un cilindro multiposicional, que puede ser de construcción estándar o que puede construirse mediante dos cilindros unidos por sus culatas posteriores, es el elemento de accionamiento del puente de ramificación. Posizio anitzeko zilindro batek eragingo dio adarkatze-zubiari. Zilindro hori estandarra izan daiteke edo, bestela, atzeko kulatak elkartuta dituzten bi zilindro erabiliz eraikitakoa izan daiteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

bloques, culatas, etc. blokeak, kulatak eta abar

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (3)
Este interruptor está situado en el circuito de líquido refrigerante del motor en zonas donde la temperatura pueda ser más elevada, por ejemplo, en la culata o el termostato. Motorreko likido hozgarriaren zirkuituan kokatzen da etengailua, tenperatura handiagoa izan daitekeen zonetan, esate baterako, kulatan edo termostatoan.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Realiza el desmontaje de la culata del compresor. Desmunta ezazu konpresorearen kulata.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la figura 2.15 podemos apreciar un compresor formado por un cuerpo de aluminio con cinco cilindros, el plato de mando con los pistones, el rotor de levas, la polea de arrastre, la bobina, la culata con los conductos de aspiración (SUC) y descarga (DIS) y la placa de válvulas de láminas, cuya apertura y cierre realiza la aspiración e impulsión del refrigerante. 2.15 irudian honako hau ikus dezakegu: bost zilindro dituen aluminiozko gorputzak, pistoiak dituen aginte-platerak, espekadun errotoreak, arrastedun poleak, bobinak, xurgapen-hodiak (SUC) eta deskarga-hodiak (DIS) dituen kulatak eta xaflazko balbula-plakak (plaka hori ireki eta ixten denean, hozgarria xurgatu eta bultzatzen da) osatzen duten konpresore bat.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (21)
Se suelen montar tres unidades, normalmente situadas en el manguito del líquido refrigerante que va desde la culata hasta el radiador de calefacción. Hiru unitate muntatu ohi dira (normalean, kulatatik berokuntza-erradiadorera doan likido hozgarriaren zorroan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Existe una unidad, montada directamente en la culata, por cada cilindro del motor. Motorreko zilindro bakoitzeko, unitate bat egon ohi da, zuzenean kulataren gainean muntatua.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Por supuesto, tubo de aspiración (8), de alimentación hacia la culata (9) y el de rebose (10). Horiez gain, baditu xurgapen-hodia (8), kulataranzko elikadura-hodia (9) eta gainezka ez egitekoa (10) ere.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Este elemento (figura 9.30) se encuentra alojado en el interior del taladro de alimentación de la culata. Elementu hau (9.30 irudia) kulatako elikadura-zuloaren barruan egoten da,

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Nota: el combustible que vuelve al conducto mecanizado de la culata procedente de la cámara de alta presión del inyector no es el combustible de retorno. Oharra: injektoreko goi-presioko ganberatik kulataren hodi mekanizatura itzultzen den erregaia ez da itzulera-erregaia.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Uno de los sistemas más avanzados del mercado es el basado en la inyección secuencial (figura 4.47) que, en este caso que explicamos corresponde a un mo tor de 8 cilindros en V. Debido a la existencia de dos culatas, todos los sensors y actuadores relacionados con la culata (sensores de picado), árboles de levas (sensores de fase y actuadores de distribución variable), admisión (actuadores de admisión variable) y escape (sonda lambda) se encuentran duplicados. Injekzio sekuentzialean oinarritzen den sistema (4.47 irudia) da aurreratuenetako bat. Azaltzen ari garen kasu honetan, zortzi zilindro V forman dituen motor batena da sistema. Bi kulata dituenez, haiekin lotutako sentsoreak eta eragingailuak binaka ditu: pikaketa-sentsoreak, espeka-ardatzak (fase-sentsoreak eta banaketa aldagarriko eragingailuak), sarrera (sarrera aldagarriko eragingailuak) eta ihesa 8lamba zunda).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Es importante resaltar que este sensor va roscado al bloque en motores refrigerados por agua; mientras que en los refrigerados por aire va roscado en la culata. Azpimarratzekoa da blokeari hariztatuta egoten dela sentsore hori, urarekin hozten diren motorretan; airearekin hozten direnetan, berriz, kulatan hariztatuta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Al generarse la alta tensión en el secundario, esta se aplica simultáneamente a las dos bujías, distribuyéndose esta tensión entre ambas de tal modo que absorba más tensión la que tenga más resistencia, ya que las dos bujías cerrarán circuito entre sí a través de la culata. Sekundarioan goi-tentsioa sortzean, aldi berean aplikatzen zaie bi bujiei, eta honela banatzen da haien artean: tentsio gehiago xurgatzen du erresistentzia handiena duenak, kulataren bidez ixten baitute elkarren arteko zirkuitua bi bujiek.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Con el motor apagado y el contacto desconectado, se da un pequeño golpe con un objeto metálico en la culata. Motorra itzalia eta kontaktua deskonektatua direla, eman kolpe txiki bat kulatari objektu metaliko batekin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Las bobinas van situadas directamente en la culata sobre la bujía de encendido, desapareciendo de este modo los cables de alta. Zuzenean kulatan jarrita daude bobinak, pizte-bujiaren gainean. Hori dela eta, ez dago goi-tentsioko kablerik.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak