“la temperatura es inferior a 20ºC y hay combustible en el depósito”.
“tenperatua 20ºC baino baxuagoa da, eta tangan erregaia dago”.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Localescomercialesconalmacenesquecontengan productos combustibles en los que la carga de fuego total aportada por éstos sea superior a 50.000 MJ.
Produktu erregaiak gordetzeko biltegiak dauzkaten saltokiak, baldin eta produktu horien su-karga 50.000 MJ baino gehiagokoa bada.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
La regulación de temperatura se debe efectuar en la zona de cocción, ajustando el caudal de combustible aportado a los quemadores.
Tenperatura erreketagunean erregulatu behar da, eta horretarako, erregailuetara botatzen den erregai-emaria egokitu behar da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Aceites combustibles y lubricantes
Olio erregaiak eta lubrifikatzaileak
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
qhay combustible en el depósito.
qtangan erregaia dago.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Fabrikazio mekanikoa (6)
Entrada y salida de barras de combustible y dispositivos de frenado, cierres de compuertas, dispositivos de control y de medición.
Erregai-hagak sartu eta ateratzea, balaztatze-gailuak, ateen itxigailuak, kontrol- eta neurketa-gailuak.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Reglamento de Homologación de generadores para combustibles líquidos en I.F.??
Instalazio finkoetako erregai likidoetarako sorgailuen homologazioari buruzko erregelamendua.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Elección del tipo de energía aportada (Eléctrica, Diferentes combustibles, etc.)
Behar den energia mota (elektrikoa, erregai bat edo bestea...)
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Los gases combustibles que se utilizan para mezclar con el oxígeno suelen ser:
Oxigenoarekin nahasteko erabiltzen diren gas erregaiak honako hauek izaten dira:
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Para ello suele utilizarse un soplete de corte, diseñado para poder suministrar la mezcla del gas combustible y el oxígeno en las cantidades adecuadas y dirigir una corriente extra de oxígeno a la zona de corte, del que podemos ver un detalle del mezclador en el esquema.
Horretarako, gas erregaiaren eta oxigenoaren arteko nahasketa kantitate egokietan emateko eta ebaketa-eremura oxigeno-korronte gehigarri bat zuzentzeko diseinatuta dagoen ebaketa-soplete bat erabiltzen da. Eskeman, nahasgailuaren xehetasun bat ikus dezakegu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Accesorioscomo dispositivos de seguridad, control o regulación y subunidades, si se comercializan por separado para su uso profesional y están destinados a ser incorporados en un aparato que queme un combustible gaseoso o montado para constituir dicho aparato.
Osagaiak; hala nola segurtasuneko, kontroleko edo erregulazioko gailuak eta azpiunitateak, baldin eta banaka merkaturatzen badira erabilera profesionalerako eta gasezko erregai bat erretzen duen aparatu baten barnean erabiltzeko bada edo aparatu hori eraikitzeko muntatua badago.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (34)
Los combustibles líquidos arden por su superficie y, según se va evaporando (pirólisis), adquieren la suficiente energía como para empezar el incendio.
Erregai likidoek su hartzen dute gainazalean eta, lurrundu ahala (pirolisia), sutea sortzeko behar adinako energia hartzen dute.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
es el porcentaje de concentración combustible/aire mínimo a partir del cual se inicia la combustión; antes de este límite no se puede iniciar la combustión, en este caso por defecto o falta de combustible.
errekuntza hasteko erregaia/airea kontzentrazioaren gutxieneko ehunekoa da; muga horretatik behera, ez da errekuntza hasten, kasu horretan erregai gutxiegi dagoelako edo erregairik ez dagoelako.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Las moléculas iniciales del combustible se combinan con el oxígeno (comburente) produciendo una reacción en cadena hasta llegar a los producos finales de la combustión.
Erregaiaren hasierako molekulak oxigenoarekin (erregarriarekin) konbinatzen dira, eta kate-erreakzio bat sortzen dute, errekuntzaren azken produktuetara iritsi arte.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Almacén de combustibles.
Erregaien biltegia.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Exceso de combustibles almacenados.
Gordetako erregai gehiegi.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Si el depósito de combustible de un coche de gasolina está lleno, ¿qué es lo más probable que ocurra, que arda o que explote?
Gasolinazko auto baten erregai-depositua beteta badago, zer gertatuko da ziur aski, su hartzea ala lehertzea?
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
BReacción en cadena, calor y combustible.
BKate-erreakzioa, beroa eta erregaia.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
BCuando una partícula de combustible hace que arda la otra.
BErregai-partikula baten eraginez beste batek su hartzea.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
BLa máxima concentración en masa de aire disuelto en combustible.
Si ventilamos suficientemente el local, habrá muy poco combustible disuelto en el comburente y, por lo tanto, no se iniciará la combustión, se encuentra por debajo del LII.
Lokal bat behar adina aireztatzen badugu, oso erregai gutxi egongo da erregarrian disolbatuta eta, beraz, ez da errekuntza hasiko, SBMren azpitik baitago.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Irudi pertsonala (3)
Estimular el ritmo metabólico, aumentando la degradación de glucógeno en el hígado para formar glucosa, que sale a la sangre con el fin de proporcionar a los músculos combustible (glucosa) suficiente para obtener energía ante un esfuerzo extraordinario o inesperado.
Erritmo metabolikoa estimulatzea; gibelean, glukogenoaren degradazioa areagotzen du, glukosa osatzeko. Glukosa odolera ateratzen da, muskuluei behar adina erregai (glukosa) emateko, ezohiko edo ustekabeko ahalegin-egoeretan energia lortzeko.
Materiala: Elektroestetika
Es una de las hormonas que contribuyen a mantener un suministro constante de materiales de construcción y combustible que aseguren la reparación y el crecimiento normal de los tejidos (provocando cambios metabólicos que capacitan al individuo para enfrentarse mejor con situaciones de estrés continuado).
Ehunak konpontzea eta normal haztea bermatuko duten eraikuntza- eta erregai-materialak etengabe hornitzen laguntzen duen hormonetako bat da (etengabeko estres-egoerari hobeto aurre egiteko banakoa gaitzen duten aldaketa metabolikoak eragiten ditu).
Materiala: Elektroestetika
Consume combustible (energía en forma de ATP).
Erregaia kontsumitzen du (ATP moduan).
Materiala: Elektroestetika
Ostalaritza eta turismoa (5)
es decir según la distancia que pueden recorrer sin repostar combustible.
hau da, erregairik hartu gabe egin dezaketen distantzia.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Elevado coste del combustible que se agudiza en la crisis energética de 1974.
Erregaiaren kostu handia; eta are handiagoa izan zen 1974ko energia-krisialdian.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Esta actividad generó en el año 2000, 167 millones de dólares y ha colaborado en el progresivo desarrollo del país, sin embargo también ha creado problemas medioambientales por la tala de madera para combustible y el abandono de basuras al pie de las rutas de ascensión a los picos, además de la pérdida de identidad y valores culturales de algunas aldeas.
Jarduera horrek 2000. urtean, 167 milioi dolar eragin zituen eta herrialdea apurka-apurka garatzen lagundu du. Aitzitik, ingurumeneko arazo franko ere eragin du; izan ere, egurra sendo ebaki da erregaitarako eta hondakinak lurrean uzten dira mendi-tontorrera igotzeko ibilbideetan, eta identitatea eta kultura-balioak galdu dira zenbait herrixketan.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Los conductores cuentan con buenas carreteras, una amplia disponibilidad de combustible y gasolineras que permanecen abiertas toda la noche.
Gidariek errepide onak, erregaiak eskuratzeko aukera ugari eta gau osoan irekita dauden gasolindegiak dituzte.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El 70% de la superficie del país está cubierta por bosques, que proporcionan madera para la construcción de casas y combustible, asimismo alimentan a prósperas industrias de papel y de fibras artificiales a base de celulosa y más recientemente de contrachapados, de muebles y de casas prefabricadas.
Herrialdearen azaleraren % 70 basoz estalita dago, eta basoetatik etxeak eraikitzeko zura eta erregaia ateratzen dituzte. Horiez gain, basoetatik ateratzen dute lehengaia paper-industria oparoak eta zelulosaz egindako zuntz artifizialak egiteko industriek. Aspaldi honetan, gainera, kontratxapatuen industria, altzariena eta etxe aurre fabrikatuena ere oparoak dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (3)
Las maderas más inflamables y combustibles, son: pino, abeto, sauce, chopo, aliso, etc.
Hauek dira errazkien su hartzen duten eta errazkien erretzen diren egurrak: pinua, izeia, sahatsa, makala, haltza…
Materiala: Egurraren teknologia
Se emplearán maderas combustibles, duras, de color claro y uniforme, y desprovistas de nudos.
Egur erregaiak erabili behar dira horretarako, gogorrak, kolore argi eta uniformekoak eta adabegirik gabeak.
Materiala: Egurraren teknologia
las medianamente combustibles son: haya, caoba, castaño, y tuya; y las menos inflamables son: encina, ébano, boj, y alerce.
Hauek, berriz, nahiko erregaiak dira: pagoa, kaoba, gaztainondoa eta tuia. Hauek, azkenik, sukoitasunik txikienekoak dira: artea, ebanoa, ezpela eta laritza.
Materiala: Egurraren teknologia
Zehar-lerroa (610)
Los sistemas electrónicos diésel se basan en una UEC que evalúa el estado del motor a través de una serie de sensores para poder realizar, a través del inyector correspondiente, la inyección de combustible con la cantidad justa y en el momento adecuado.
Diesel sistema elektronikoetan, KUE batek, zenbait sentsoreren bidez, motorraren egoera aztertzen du, ondoren erregaia injektatzeko (kantitate zehatza, une egokian) dagokion injektorearekin.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
El combustible es inyectado directamente en la cabeza del pistón.
Pistoiaren buruan injektatzen da erregaia, zuzenean.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En el portainyector (a) hay dos muelles de diferente espesor y fuerza, lo cual permite realizar la inyección del combustible en dos fases con la consiguiente reducción de la sonoridad del motor.
Injektore-etxeak (a) dituen bi malgukiekin (lodiera eta indar desberdinetakoak), bi fasetan egin daiteke erregaiaren injekzioa; ondorioz, zarata txikiagoa egiten du motorrak.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En lafase 1,la presión de combustible vence la resistencia del primer muelle (b), por lo que se inyecta una pequeña cantidad de combustible, a baja presión (aproximadamente 110 bares).
1. fasean, lehen malgukiaren (b) erresistentzia menderatu egiten du erregaiaren presioak; hori dela eta, erregai kantitate txiki bat injektatzen da, behe-presioan (110 bar, gutxi asko).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
El aumento de presión de combustible hace que comience a desarrollarse lafase 2,en la que se vence la resistencia del muelle (e) y se comprime aún más el muelle (b) por la acción del casquillo de empuje, lo que supone un mayor levantamiento de la aguja del inyector, cuya carrera queda ahora igualmente limitada por el casquillo de empuje que hace tope en el elemento intermedio (f).
Erregaiaren presio-igoerak 2. fasea abiarazten du, non malgukiaren erresistentzia (e) menderatu eta hura are gehiago konprimatzen den (b), bulkada-zorroaren eraginez; ondorioz, are gehiago igotzen da injektorearen orratza, zeinaren ibilbidea bulkada-zorroak mugatzen duen, tarteko elementuan (f) tope egiten baitu tope.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Durante esta fase se produce la inyección del resto de combustible a una presión más alta (empieza sobre los 220 bares y llega hasta los 600 aproximadamente).
Fase honetan, presio handiagoan injektatzen da gainerako erregaia (220 bat bar-ekin hasi eta 600 bat bar-era iristen da).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Como no hay interrupción del suministro de combustible desde que comienza la inyección hasta que se acaba, con estos inyectores no podemos considerar ni preinyección ni inyección principal.
Erregai-horniduraren etenik ez dagoenez injekzioa hasten denetik amaitzen den arte, injektore hauekin ez dago ez aurreinjekziorik, ez injekzio nagusirik.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Si el sensor se avería, la UEC corta la alimentación de combustible, por lo que el motor se para.
Sentsorea matxuratzen baldin bada, KUEk eten egiten du erregai-hornidura; ondorioz, gelditu egiten da motorra.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Su función es informar a la UEC de la temperatura del combustible en la bomba a través de una señal eléctrica que varía en función del termistor (casi siempre NTC) que lleva incorporado.
Eginkizuna: ponpako erregaiaren tenperaturari buruzko informazioa bidaltzea KUEri, seinale elektriko baten bidez. Aldatu egiten da seinale hori, termistorearen arabera (NTC, gehienetan).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Esta señal se utiliza, junto a otras, para calcular con exactitud qué caudal de combustible se necesita.
Zenbateko erregai-emaria behar den zehatz kalkulatzeko erabiltzen da seinale hori, beste batzuekin batera.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Kimika (9)
A través de otras cañerías, conocidas como gasoductos, se conduce el gas a diferentes sitios para su empleo como combustible o para tratamiento posterior y otras cañerías (oleoductos) conducen el petróleo a los estanques de almacenamiento desde donde se les envía a su destino.
Gasbide deritzen beste hodi batzuen bitartez, hainbat lekutara garraiatzen da gasa erregai gisa erabiltzeko edo berriz ere tratatzeko; beste hodi batzuetatik (oliobideak) petrolioa biltegiratze-putzuetara bidaltzen da, eta handik, dagokion helmugara.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Las fracciones más ligeras (que darán lugar por ejemplo a combustible para aviones y gasolina) suben más arriba y son extraídas allí.
Zati arinenak (hegazkinetarako erregai edo gasolina bihurtuko direnak, adibidez) gorago igotzen dira, eta handik erauzten dira.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
¿Cuál de los siguientes combustibles no se obtiene comercialmente del petróleo?
Erregai hauetatik zein ez da komertzialki petroliotik lortzen?
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Gasolina, combustible para automóviles
Gasolina, ibilgailuentzako erregaia
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Querosén o parafina líquida usada como combustible doméstico
Kerosenoa edo parafina likidoa, etxeko erregai gisa erabilia
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
No obstante, la eficiencia del proceso era limitada, porque debido a las elevadas temperaturas y presiones se depositaba una gran cantidad de coque (combustible sólido y poroso) en los reactores.
Hala ere, prozesuaren eraginkortasuna mugatua zen, tenperatura eta presio altuen eraginez koke kantitate handia (erregai solido eta porotsua) gelditzen baitzen erreaktoreetan.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Esto produce moléculas ramificadas en la zona de ebullición de la gasolina con mejores propiedades (por ejemplo, mayores índices de octano-octanaje) como combustible de motores de alta potencia, como los empleados en los aviones comerciales actuales.
Horrek propietate onenak dituen gasolina baten (adibidez, oktano-oktanaje indize handikoen) irakite-puntuan molekula adarkatuak eratzen ditu potentzia altuko motorren erregai gisa; adibidez, egungo hegazkin komertzialetan erabiltzen direnak.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Esto permite la producción de muchos hidrocarburos diferentes que luego pueden recombinarse mediante alquilación, isomerización o reformación catalítica para fabricar productos químicos y combustibles de elevado octanaje para motores especializados.
Horrek aukera ematen du hainbat hidrokarburo sortzeko eta, ondoren, elkarrekin konbinatzeko alkilazioz, isomerizazioz edo erreformazio katalikoz, produktu kimikoak ekoizteko eta motor espezializatuetarako oktanaje handiko erregaiak fabrikatzeko.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Los puntos negativos, sin embargo, son los factores económicos, tanto de inversión como de explotación, y en algunos casos son necesarios combustibles convencionales para incrementar el poder calorífico propio del residuo.
Kontrako gakoak, berriz, arlo ekonomikoan daude, nola inbertsioan, hala ustiapenean. Kasu batzuetan, gainera, erregai konbentzionalak behar dira hondakinaren beraren bero-ahalmena handitzeko.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Nekazaritza (24)
La elección del tractor adecuado para el trabajo que debe realizar es el elemento clave tanto para optimizar el ahorro de combustible como para conseguir la mayor eficiencia global del tractor.
Gauzatu beharreko lanerako traktore egokia hautatzea funtsezkoa da, bai erregaiaren aurrezpena optimizatzeko, bai traktorearen eraginkortasun orokor handiena lortzeko.
Materiala: Nekazaritza
Controlar y regular el circuito de combustible.
Erregai-zirkuitua kontrolatu eta erregulatzea.
Materiala: Nekazaritza
Actuando sobre el acelerador y la caja de cambios se puede obtener un buen aprovechamiento de la potencia y la óptima transformación del combustible en energía.
Azeleragailu eta abiadura-kaxan eraginez, potentziaren aprobetxamendu ona eta erregaia energia bihurtzeko modu optimoa lor daitezke.
Materiala: Nekazaritza
El consumo de combustible se representa en la parte inferior del gráfico, dato esencial en el tractor debido a su coste, a la eficiencia y a la contaminación que se produce si el aprovechamiento del combustible no es el correcto.
Erregaiaren kontsumoa grafikoaren beheko aldean irudikatzen da, eta datu hori ezinbestekoa da traktorean, alderdi hauengatik: kostua, efizientzia eta erregaiaren aprobetxamendua behar bezalakoa ez denean sortzen den kutsadura.
Materiala: Nekazaritza
A modo orientativo, este consumo se considera bajo si la cantidad de combustible es inferior a 200 g/kWh, medio de200 a 230 g/kWh y elevado por encima de 230 g/kWh.
Orientazio gisa, kontsumo hori baxutzat hartzen da erregai kantitatea 200 g/kWh-tik beherakoa bada, ertaintzat 200 eta 230 g/kWh artekoa bada, eta altutzat 230 g/kWh-tik gorakoa bada.
Materiala: Nekazaritza
Por consiguiente se recomienda, que en la realización de las labores, el tractor deberá desarrollar la potencia necesaria utilizando el régimen del motor y la marcha más adecuados, intentando conseguir el mínimo consumo de combustible.
Horrenbestez, lanak egitean, gomendagarria da traktoreak motorraren erregimen eta martxa egokienak erabilita garatzea behar duen potentzia, eta erregaiaren gutxieneko kontsumoa lortzeko ahalegintzea.
Materiala: Nekazaritza
En trabajos ligeros (siembra, pulverización, fertilización) se han de utilizar las posiciones de toma de fuerza económica; consiguiéndose reducir los consumos de combustible, porque suministraremos la potencia requerida por la máquina con menor régimen del motor del tractor.
Lan arinetan (ereintza, ihinztapena, ongarriketa) indar-hartune ekonomikoko posizioak erabili behar dira; horrela, erregai-kontsumoa murrizten da, makinak eskatzen duen potentzia hornituko baitugu traktorearen motorraren erregimen txikiagoarekin.
Materiala: Nekazaritza
En los trabajos de tracción se produce un incremento del consumo de combustible del orden del 15%, debido a las pérdidas por rodadura y por patinamiento o deslizamiento.
Trakzio-lanetan, gutxi gorabehera % 15 igotzen da erregaiaren kontsumoa errodaduragatik eta lerradura edo irristaduragatik gertatzen diren galeren ondorioz.
Materiala: Nekazaritza
El patinamiento no representa solo una pérdida de combustible, sino que además, el trabajo es de peor calidad y acelera el desgaste de los neumáticos.
Lerraduraren bidez, erregaia galtzeaz gain, lanaren kalitatea kaskartu eta pneumatikoen higadura bizkortzen da.
Materiala: Nekazaritza
Pasar del 10 al 25% de patinamiento significa perder el 17% de la capacidad de trabajo y consumir más combustible.
% 10-15eko lerradura gainditzen denean, lan-gaitasunaren % 17 galtzen da eta erregai gehiago kontsumitzen da.
Materiala: Nekazaritza
Animazio turistikoa (3)
Los fuegos de clase A son los originados por combustibles sólidos que dejan brasas al arder, como madera, papel, tejidos o carbón.
A motako suak sortzen dituzte erretzean brasak uzten dituzten erregai solidoek, hala nola zurak, paperak, ehunak eta ikatzak.
Materiala: Animazio turistikoa
Los fuegos de clase B son originados por combustibles líquidos como los disolventes o el alcohol o sólidos licuables como cera o grasas.
B motako suak sortzen dituzte erregai likidoek, hala nola disolbatzaileek, alkoholek eta solido likidogarriek (besteak beste, argizaria eta koipeak).
Materiala: Animazio turistikoa
Se apagan por sofocación, cubriendo el combustible.
Su mota hori itota itzaltzen da, erregaiae staliz.
Materiala: Animazio turistikoa
Instalatze eta mantentze lanak (30)
Las calderas son los elementos que generan energía a partir de un combustible.
Galdarak erregai batetik abiatuta energia sortzen duten elementuak dira.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Si el combustible es electricidad, la caldera transmite calor por efecto Joule.
Erregaia elektrizitatea bada, galdarak Joule efekturen bidez ematen du beroa.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Queman combustibles fósiles o líquidos
Erregai fosilak edo likidoak erretzen dituzte
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Queman combustibles líquidos
Erregai likidoak erretzen dituzte
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Alimentadas por combustibles residuales o renovables o de recuperación de efluentes
Hondar-erregai edo erregai berriztagarri bidez edo efluenteak berreskuratzetik lortutako erregai bidez elikatzen dira
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Las calderas de combustible líquido, como el fuel, suelen tener más presencia en usos colectivos, comerciales o industriales.
Erregai likidoko galdarak (fuelekoak adibidez) gehiago ikusten dira erabilera kolektiboetan, merkataritza-erabileretan edo industria-erabileretan.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Por lo que respecta a las de combustible sólido, cada día se están implantando más las que aprovechan la biomasa.
Erregai solidoko galdarei dagokienez, biomasa erabiltzen dutenak gero eta gehiago ari dira jartzen.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
La combustión es una reacción química en la que entra en contacto un combustible (gas, leña, fuel) y un comburente (que suele ser el oxígeno).
Errekuntza erreakzio kimiko bat da, non erregai bat (gasa, egurra, fuela) eta erregarri bat (oxigenoa izaten da) kontaktuan jartzen diren.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
El combustible contiene carbono e hidrógeno y, en menor cantidad, otros productos como el azufre.
Erregaiak karbonoa eta hidrogenoa ditu eta, kantitate txikiago batean, beste produktu batzuk, sufrea adibidez.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Hay que recordar que el Poder Calorífico Inferior del combustible (PCI) no tiene en cuenta este calor latente, ya que el vapor se evacuaba tradicionalmente por la chimenea.
Gogorarazi behar da erregaiaren Beheko Berotze-Ahalmenak (BBA) ez duela kontuan hartzen bero sor hori, lurruna, tradizionalki, tximiniatik husten baitzen.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
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