Emaitzak: 889

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (8)
Clase de título, valor nominal y número de serie. Titulu mota, balio izendatua eta serie-zenbakia.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Cuando existan varias clases de acciones, el número y el valor nominal de las pertenecientes a cada una de ellas. Akzio mota asko daudenean, bakoitzari dagokion kopurua eta balio nominala.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Las diferencias de cambio, positivas o negativas, se clasificarán en función de la fecha de vencimiento y de la clase de moneda. Balore edo kreditu bakoitzaren kanbio-diferentzia positiboak edo negatiboak epemugaren edo monetaren arabera sailkatuko dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1 ¿Se mantiene control contable sobre las siguientes clases de existencias?: 1. Izakin hauen gainean kontabilitate-kontrolik egiten al da?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Es conveniente la utilización de criterios de valoración similares para todas las clases de existencias, fundamentalmente en aquellos grupos que se encuentren encadenados en el mismo proceso productivo para ofrecer bases homogéneas de valoración a lo largo de todo él. Izakin guztietan antzeko balorazio-irizpideak erabiltzea komeni da, batez ere ekoizpen-prozesu berean kateatuta dauden taldeetan, hala, balorazio-oinarri homogeneoak eskaintzeko prozesu osoan.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Este método exige que la empresa practique una política de márgenes fijos sobre el precio de coste, para cada tipo o clase de productos ofrecidos a la venta. Metodo hori erabiliz gero, enpresak kostaprezioaren gaineko marjina finko batzuk ezarri behar ditu, saltzen duen produktu mota bakoitzeko.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

¿Clase de título? Titulu mota?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Identificarás las diferentes clases de informes emitidos por el auditor. Kontu-ikuskariak egindako txosten motak identifikatuko dituzu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (315)
Esto sucede con la llegada de los microprocesadores clase Pentium MMX, y más actualmente con los Pentium 4 o sus equivalentes de AMD y otros fabricantes, que ofrecen velocidad suficiente de proceso para trabajar con buena calidad este tipo de imágenes. Pentium MMX motako mikroprozesadoreak sortu zirenean gertatu zen hori; gaur egun, Pentium 4rekin edo AMDko eta beste fabrikatzaile batzuek egindako baliokideekin erabiltzen dira halako txartelak, prozesatze-abiadura nahikoa eskaintzen baitute irudia kalitate onarekin lantzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Algunos directivos encuentran peligrosa la unidad en esta clase de equipo. Zuzendari batzuentzat, talde mota horretako batasuna arriskutsua da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Son importantes tres clases de aptitudes: Hiru motatako gaitasunak dira garrantzitsuak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los circuitos digitales se clasifican en dos clases de sistemas: Zirkuitu digitalak bi sistema klasetan sailkatzen dira:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

LETRA DISTINTIVA CLASE DE ELEMENTO LETRA BEREIZLEAELEMENTU MOTA

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

A un ordenador XT se le puede conectar un monitor de alta resolución, de la misma manera que a un equipo basado en un//Pclase 486 se le puede conectar una tarjeta y un monitor CGA. XT ordenagailu bati bereizmen handiko monitore bat konekta diezaiokegu, eta, 486 motako ìP batean oinarritutako ekipo bati, CGA txartela eta monitorea ere konekta diezaiokegu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El código de la clase CPortCom CPortCom klasearen kodea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las clases y objetos se estudiarán en los capítulos siguientes. Klaseak eta objektuak aurreragoko kapituluetan aztertuko ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los tubos se unirán entre si mediante accesorios adecuados a su clase que aseguren la continuidad de la protección que proporcionan a los conductores. Hodiak elkarri lotzeko, hodi horietarako osagarri egokiak erabiliko ditugu, hodiek eroaleei ematen dieten babesa ez eteteko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Influido principalmente por las aplicaciones, en el diseño del cable de par se pueden distinguir las siguientes clases: Nagusiki aplikazioek eraginda, pare-kablearen diseinuan ondorengo mota hauek bereizten dira:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (10)
Formas de las distintas configuraciones (clases y dimensiones). Konfigurazio bakoitzaren formak (motak eta dimentsioak).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El procedimiento de trabajo para forjados horizontales o planos (barandilla Clase A) será: Forjatu horizontal edo lauetan (A motako baranda) prozedura hau jarraitu behar da:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

ClaseB. B mota.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· La documentación de cada una de estas clases de trabajo será independiente y se corresponderá con la exigida para cada uno de ellos. · Lan mota horietako bakoitzaren dokumentazioa independentea izango da, eta bat etorriko da horietako bakoitzerako eskatzen denarekin.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

LOS RECURSOS OPRTUNOS (clase y cantidad) BEHARREZKO BALIABIDEAK (mota eta kopurua)

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Se pueden emplear distintas clases de tubos para colectores, dependiendo de la sección y propiedades, habiéndoles de fibrocemento, cerámicos o, el normal, de PVC, que cuenta con un sistema de ensamblaje sencillo. Hainbat hodi mota ditugu erabilgarri, behar dugun sekzioaren eta propietateen arabera: fribrozementuzkoak daude, zeramikazkoak eta PVCzkoak. Azken horiek dira ohikoenak, eta mihiztadura-sistema erraz-erraza dute.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Ejemplo de las distintas clases de baldosas, la diferencia estriba en los bordes de cada una de ellas, en la primera de la derecha los bordes no están rematados por lo que las baldosas se han de colocar pegadas unas a otras sin dejar distancia alguna entre las juntas. Hainbat baldosa mota: baldosen arteko desberdintasuna ertzetan dago; izan ere, eskuineko lehenengoan ertzak ez daude errematatuta, eta, beraz, baldosek elkarri itsatsita geratu behar dute, junturetan tarterik utzi gabe.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En toda clase y tipo de enchapado se recomienda la colocación de azulejos alternando entre sí de dos o tres cajas diferentes, ya que puede haber diferencias en el tamaño de los azulejos de una caja con los de otra(Fig. 30) Xafla-lana edonolakoa izanik ere, komenigarria izaten da beti bizpahiru kaxatako lauzak tartekatzea; izan ere, lauzen tamaina aldatu egin daiteke kaxa batetik bestera (30. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La cantidad de masa a echar depende de la clase de ladrillo. Bota beharreko masa kantitatea adreilu motaren araberakoa izaten da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

LAS OBRAS DE ESTA CLASE DE PROYECTOS TIENEN COMO FIN ACONDICIONAR EL SUELO URBANIZABLE Y DOTARLE DE LAS INSTALACIONES E INFRAESTRUCTURAS NECESARIAS PARA SU USO LURZORU URBANIZAGARRIA EGOKITZEA ETA HURA ERABILTZEKO BEHAR DIREN INSTALAZIO ETA AZPIEGITUREZ HORNITZEA DA PROIEKTU MOTA HONETAKO OBREN HELBURUA

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (129)
Toda clase de gestiones familiares (desde realizar preinscripciones, tramitar ayudas…). Familia-kudeaketak (aurrez izena ematea, laguntzak izapidetzea…).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En clase comentaréis los resultados. Emaitzak klasean azalduko dituzue.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se puede dedicar una sesión de clase al finalizar el apartado dedicado a la alimentación. Klaseko saio bat eskain diezaiokegu elikadurari buruzko atala amaitzean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El conceptofamilia multiproblemáticase describió por primera vez a finales de los años 50 en América al relacionar la influencia de la clase social sobre la salud mental. Familia arazoaniztunkontzeptua 1950eko hamarkada bukaeran azaldu zen lehenengo aldiz Amerikan, gizarte-mailak buru-osasunean zuen eragina azaldu zenean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entre toda la clase debéis hacer un listado con los nuevos tipos de relaciones familiares que consideréis y los anotáis en la pizarra. Gelakide guztien artean, burura datozkizuen familia-harreman mota berrien zerrenda egin eta arbelean idatziko duzue.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Finalmente cada grupo elaborará un mural explicativo que presentará en clase. Azkenik, talde bakoitzak azalpenezko horma-irudia egingo du, eta ikaskideei aurkeztuko die.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entre toda la clase se reflexionará sobre como estas situaciones se van a dar de manera habitual en vuestro futuro trabajo como integradores sociales. Ikaskide guztien artean, etorkizunean gizarteratzaile gisa gauzatuko duzuen lanean egoera horiek nola sortuko diren hausnartuko dugu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cada grupo presentará en clase los resultados de su búsqueda y realizará una valoración sobre si la oferta de recursos y las necesidades de los servicios están equilibradas. Talde bakoitzak bilaketaren emaitzak aurkeztuko ditu gainerako ikaskideen aurrean eta zerbitzuen baliabideen eskaintza eta beharrak orekatuta dauden ala ez baloratuko dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entre toda la clase se decide cuáles son los cuatro o cinco autores que penséis que han tenido o tienen mayor importancia a la hora de estudiar el juego. Ikastalde osoaren artean erabaki zein lau edo bost autorek duten edo izan duten garrantzirik handiena jolasa aztertzeko garaian .

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Dividid la clase en grupos de cuatro personas. Banatu ikasgela lau pertsonako taldetan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (8)
Las tres clases son: Hiru motak hauek dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Podemos dividirlos en tres clases: Hiru multzotan bana ditzakegu:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

El climatizador puede utilizar dos clases de aire: Aire-girogailuak bi aire mota erabil ditzake:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

¿Cuál es la clase óptica que tiene que tener un cubrefiltro? Zer mota optikok eduki behar du iragazki-estalkia?

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

No conviene usar mucho tiempo seguido el de clase 3 ya que distorsiona la visión de forma que, a veces, llegan a ser incómodos. Ez da komeni 3. motakoa oso jarraian erabiltzea; izan ere, ikusmena distortsionatzen du, batzuetan deseroso izateraino.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En las lentes se indica la clase de protección, la clase óptica y la resistencia al impacto. Lenteetan, babes mota, mota optikoa eta inpaktuarekiko erresistentzia adierazten dira.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Figura 8.9. Calzado de clase I. 8.9. irudia. I. motako oinetakoa.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Se divide en dos clases: Bi taldetan sailkatzen dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (35)
Algunos lenguajes OO soportan herencia múltiple, esto significa que una subclase puede heredar de varias clases padres. OO lengoaia batzuek badute herentzia anizkoitzaren euskarria; horren arabera, azpiklase batek hainbat guraso klasetatik hereda dezake.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

PHP no permite esto y una subclase solo puede heredar de una clase padre, sin embargo en PHP no hay ningún tipo de restricción en cuanto a el número de subclases que pueden heredar de una misma clase padre o superclase. PHPk ez du horrelakorik uzten, eta azpiklase batek klase guraso bakar batetik soilik hereda dezake. Hala ere, PHPn ez dago inolako mugarik klase guraso edo superklase beretik hereda dezaketen azpiklaseen kopuruari dagokionez.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Supongamos que tenemos dos clases distintas coche y ciclomotor. Demagun bi klase desberdin ditugula, autoa eta ziklomotorra.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Si creamos un objeto de la clase SubClaseA este heredará todos los métodos de la clase ClaseA, por lo tanto el siguiente código es válido: AAzpiKlasea klasearen objektu bat sortzen badugu, Aklasea klasearen metodo guztiak heredatuko ditu; beraz, ondoko kode hau baliozkoa da:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Como podemos observar aunque declaremos un objeto de la clase SubClaseA, al ser una clase extendida de ClaseA podemos hacer uso de todos los métodos y atributos definidos en ClaseA como si estuvieran contenidos en SubClaseA. Ikus dezakegunez, AazpiKlasea klasearen objektu bat deklaratzen badugu ere, Aklasearen klase zabaldu bat izanik, Aklasean definitutako metodo eta atributu guztiak AAzpiKlasean jasota baleude bezala erabil ditzakegu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Veamos un ejemplo, por ejemplo si tenemos la clase A: Ikus dezagun adibide bat; adibidez, A klasea badugu:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

echo &apos;Clase A:<br>&apos;; echo &apos;A Klasea:<br>&apos;;

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Queremos crear una subclase B y alterar el valor de atributo y la funcionalidad de operación de la clase A, entonces escribimos: B azpiklase bat sortu nahi dugu, eta A klasearen atributu-balioa eta eragiketa-funtzionalitatea aldatu; orduan, hau idatziko dugu:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

echo &apos;Clase B:<br>&apos;; echo &apos;B Klasea:<br>&apos;;

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Solo sobrescribiremos los valores y funcionalidad de A cuando creemos un objeto de la clase B. Aren balioak eta funtzionalitatea gainidatziko ditugu B klasearen objektu bat sortzen dugunean soilik.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (14)
Dibuja una nefrona en una transparencia para debatir en clase dónde se encuentran las siguientes regiones: Marraztu nefrona bat gardenki batean, eremu hauek non dauden eztabaidatzeko ikasgelan:

Materiala: Elektroestetika

La proporción de estas dos clases de sustancias varía a lo largo de la vida, en el sentido que con la edad aumenta la proporción de sales minerales y disminuye la de sustancias orgánicas. Bi substantzia horien kopuruak aldatu egiten dira bizitzan zehar; izan ere, adinean aurrea egitean, gora egiten du gatz mineralen kopuruak, eta behera substantzia organikoarenak.

Materiala: Elektroestetika

Los balnearios se erigieron como uno de los representantes del modo de vivir de la época, escenarios de las refinadas costumbres de las clases sociales pri-vilegiadas. Garaiko bizimodua irudikatzen zuten bainuetxeek, klase sozial pribilegiatuen ohitura finduen agertokiak baitziren.

Materiala: Elektroestetika

Gracias al cine y la fotografía, contamos con una importante fuente de imágenes de gran interés y que constituyen un buen nivel de partida del que yo hago muy a menudo uso en mis clases. Zinemari eta argazkilaritzari esker, hamaika irudi interesgarri dauzkagu; abiapuntu bikaina direnez, nik askotan erabiltzen ditut nire eskoletan.

Materiala: Elektroestetika

En el Renacimiento, los cabellos y el cuidado de la belleza ocupan una gran parte de la vida de la mujer de las clases altas, se lavan los cabellos con esencias perfumadas y no se repara en sacrificios para aclararlo, a fin de corresponder al ideal de belleza del momento. Errenazimenduan, ilea eta edertasuna oso garrantzitsuak ziren goi-mailako emakumeen bizitzan. Ilea lurrindutako esentziekin garbitzen zuten, eta ilea argitzeko edozer egiteko prest egoten ziren, une hartako edertasun-eredura egokitzearren.

Materiala: Elektroestetika

Los miembros de las clases media y alta, lo rechazaban. Erdi- eta goi-mailako klaseek, ordea, arbuiatu egiten zuten.

Materiala: Elektroestetika

Breve explicación del plan para la clase de la próxima semana. Datorren asteko eskolarako plana labur-labur azaltzea.

Materiala: Elektroestetika

Cuando se pide por teléfono asistencia médica o una ambulancia se deben proporcionar los datos del salón y de la persona que telefonea, así como la clase de accidente que ha ocurrido. Telefonoz medikuen laguntza edo anbulantzia eskatzen dugunean, estetika-zentroari eta bere buruari buruzko datu guztiak eman behar ditu deitzen duen pertsonak, eta zer gertatu den azaldu.

Materiala: Elektroestetika

Esto derivó en una manía coleccionista entre las clases obreras. Hortik mania bildumazalea sortu zen langile-klaseetan.

Materiala: Elektroestetika

El tatuaje fue ampliamente practicado entre las clases bajas durante la primera parte del siglo XIX. Tatuajea oso hedatuta egon zen behe-mailako klaseetan XIX. mendeko lehen erdialdean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (10)
Su duración es de 4 meses con dos días de clase a la semana. Lau hilabete irauten dute, eta astean bi egunetan ematen dira eskolak.

Materiala: Irudia

Su elaboración como trabajo de clase en grupos tiene una doble virtud: Bi abantaila ditu era horretako talde-lana egiteak:

Materiala: Irudia

Se usa mucho en catálogos de objetos de una misma clase que se diferencian por detalles externos y por su gama de colores. Asko erabiltzen da kanpoko xehetasunengatik eta kolore sortagatik bereizten diren mota bereko objektuen katalogoetan.

Materiala: Irudia

Por eso vamos a proponer como reflexión y práctica de clase el análisis de las motivaciones que hay detrás del consumo de los siguientes productos genéricos, sin entrar en marcas: Horregatik, honako produktu orokor hauen kontsumoaren atzean dauden motibazioen azterketa proposatuko dugu ikasgelan, gogoeta eta praktikak egiteko, produktuen marketan sartu gabe:

Materiala: Irudia

Elige un anuncio de televisión, grábalo en vídeo para mostrarlo en clase junto con la exposición del ejercicio. Aukeratu telebistako iragarki bat, eta grabatu bideoan, gero ariketaren azalpenarekin batera gelan erakusteko.

Materiala: Irudia

Desde el año 1980 imparte clases en dicha escuela, de las asignaturas: 1980. urtetik, irakasgai hauek ematen ditu eskola horretan:

Materiala: Irudia

Las clases de teoría (Audio, Música y Mantenimiento) se imparten tres días a la semana. Teoriako eskolak (audioa, musika eta mantentze-lanak) astean hiru egunez ematen dira.

Materiala: Irudia

Las clases prácticas se imparten en grupos reducidos. Eskola praktikoak talde txikietan ematen dira.

Materiala: Irudia

Cada crédito se corresponde con diez horas de clase. Kreditu bakoitza hamar orduko eskolen baliokide da.

Materiala: Irudia

En la actualidad, gran parte de las compañías en todo el mundo están centradas en la investigación y desarrollo de este complejo campo, intuyendo que este tipo de soporte será en un futuro muy cercano el tipo de sistema definitivo para toda clase de grabaciones profesionales. Gaur egun, esparru konplexu hori ikertzen eta garatzen ari dira mundu osoko konpainia gehienak; izan ere, intuizioak esaten die euskarri mota hori mota guztietako grabazio profesionaletarako behin betiko sistema izango dela hemendik gutxira.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (94)
Primera clase o gran clase Lehenengo klasea edo klase handia

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las tarifas normales en clase Y, C o F son las que permiten, dentro de la normativa aplicable al billetaje aéreo, el más amplio margen de maniobrabilidad en cuanto a anulaciones o cambios d reserva, cambios de ruta y reembolsos. Y, C edo F klaseko tarifa normalek ematen dute aukera gehien baliogabetzeko edo erreserba aldatzeko, ibilbidea aldatzeko eta dirua itzultzeko, aireko txartelei aplikatzen zaien arautegiaren barruan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La reducción es aplicable todo el año en tarifas diurnas y nocturnas para viajes OW, RT, CT, en clase Y. Murrizketa urte osoan aplikatzen da eguneko nahiz gaueko tarifetan, Y klasean egiten diren OW, RT, CT hegaldietarako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Creación de la clase C en vuelos y surgimiento de clubes aéreos exclusivos. Hegaldietan C klasea sortzea eta aire-klub esklusiboak sortzea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tarifa en primera clase (F): Lehen klaseko tarifa (F):

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La tarifa de la clase F es la más cara, y por tanto la que más contraprestaciones ofrece. F klaseko tarifa da garestiena eta, beraz,kontraprestazio gehien eskaintzen dituena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tarifa en clase turista o económica (Y): Turista-klaseko edo klase ekonomikoko tarifa (Y):

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

mostrador de facturación y sala de espera especial, asientos amplios, servicio de comidas y bebidas de mucha mejor calidad que en clase Y, etc. fakturatzeko erakusmahai eta itxarongela bereziak, eserleku zabalak, Y klasekoa baino kalitate askoz hobeko janari- eta edari-zerbitzua, etab.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tarifa en clase preferente o business(C): Lehentasunezko klaseko edobusinessklaseko tarifa (C):

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Por tanto, Tarifa en clase YD = Tarifa General (TG). Hortaz, YD klaseko tarifa = Tarifa orokorra (TG).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (25)
Las maderas empleadas en la construcción de escaleras, pueden ser de varias clases: pino me-lis, roble, nogal, haya, etc. dependerá del uso y lugar donde vayan emplazadas. Hainbat motatako egurra erabil daiteke eskailerak egiteko: lerki-pinua, haritza, intxaurrondoa, pagoa… Eskailerak zertarako erabiliko ditugun eta non kokatuko ditugun, horren araberakoa da erabakia.

Materiala: Egurraren teknologia

Estos hongos atacan toda clase de maderas, en especial las resinosas. Nolanahiko egurrari erasotzen diote mota honetako onddoek, eta, bereziki, erretxinadunei.

Materiala: Egurraren teknologia

4.° Invasión de seres enemigos de los árboles, principalmente de una clase de hongo, que, asociado a bacterias, impide la cicatrización de las heridas, y descompone y hiende el tronco. 4. Zuhaitzen etsaiek haiek inbaditzea. Esaterako, onddo klase batek, bakterioekin kidetuta, zauriak orbaintzea galarazten du, eta enborra deskonposatzen eta pitzatzen du.

Materiala: Egurraren teknologia

Existen dos clases de piedras: naturales y artificiales; estas últimas son más usadas, debido a sus cualidades de corte y duración. Bi zorroztarri mota daude: naturalak eta artifizialak. Gehiago erabiltzen dira artifizialak, hobeto mozten dutelako eta luzaroago irauten dutelako.

Materiala: Egurraren teknologia

Sin embargo enumeraremos algunas clases de empalmes, por tener bastante aplicación en carpintería. Hala eta guztiz ere, hainbat lotura mota zerrendatuko ditugu, arotzerian nahiko erabiltzen ditugula eta.

Materiala: Egurraren teknologia

j)Posee una superficie pulida y lisa, que admite toda clase de colas. j)Gainazala leuna eta txartatua da, eta kola mota guztiak onartzen ditu.

Materiala: Egurraren teknologia

Deben responder a las condiciones de comodidad, higiene, y adaptabilidad a la clase de estudios. Betiere, erosoak eta higienikoak izan behar dute idazmahaiek eta, zer ikasketa mota egiteko erabili behar ditugun, hartara egokitu behar dute.

Materiala: Egurraren teknologia

Existe también otra clase de plantillas: plantillas de desarrollo (generalmente para piezas de doble curvatura), que se aplican sobre superficies curvadas de antemano, para- que adquieran otra curva en sentido contrario. Bada beste txantiloi mota bat: garapen-txantiloia. Oro har, bi kurbako piezak markatzeko erabiltzen da, eta aurrez okertuta dauden gainazalen gainean jartzen dugu, kontrako norabidean okertzeko.

Materiala: Egurraren teknologia

También existen sierras de mano eléctricas de gran precisión, con las cuales podemos realizar cualquier clase de cortes rectos o curvos. Badira doitasun handiko esku-zerra elektrikoak ere, nolanahiko ebaki zuzenak edo okerrak egiteko.

Materiala: Egurraren teknologia

Esta clase de empalme tiene tres planos inclinados, en vez de los dos que tiene generalmente el rayo de Júpiter. Hiru plano inklinatuk eratzen dute lotura mota hau; oro har, bi izaten ditu Jupiterren tximistak.

Materiala: Egurraren teknologia

Kimika (4)
Las principales clases de vidrios empleados en la fabricación de material de laboratorio son: Laborategiko materiala egiteko, beira mota hauek erabiltzen dira nagusiki:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Una clasificación de los sistemas de estabilización puede realizarse en función de los aglomerantes empleados, con lo que se obtendrían las siguientes clases: Egonkortze-sistemak erabilitako aglomeratzaileen arabera sailkatu daitezke. Adibidez:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Existen muchos tipos de cromatografía sobre papel, una primera división de las variadas clases podría ser: Papereko kromatografia mota asko eta askotarikoak daude. Hona hemen sailkapen posible bat:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

El color verde en los vegetales es debido a la presencia de dos pigmentos estrechamente emparentados llamados clorofila a y clorofila b. Asociados con las clorofilas, existen también en los cloroplastos dos clases de pigmentos amarillos y amarillo-anaranjados que son las xantofilas y carotenos, y los pigmentos morados que son las antocianinas. Landareen kolore berdea bi pigmentu estuki erlazionaturen emaitza da: a klorofilaeta b klorofila. Klorofilekin erlazionatuta, beste bi pigmentu mota daude kloroplastoetan: batzuk horiak eta hori-laranjak dira, hala nola xantofilak eta karotenoak, eta beste batzuk moreak dira, hala nola antozianinak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (4)
Los daños causados por el viento se consideran de dos clases: Haizeak eragiten dituen kalteak bi motatakoak dira:

Materiala: Nekazaritza

Serán buenas fechas para estimular la producción (trabajo y siembra) de tomates, judías, guisantes, manzanas,… y toda clase de cereales. Egun horiek onak izango dira tomate, leka, ilar, sagar eta era guztietako zerealen produkzioa bultzatzeko (landu eta erein).

Materiala: Nekazaritza

Esas impurezas pueden ser semillas de otra clase de lechuga o de otras plantas. Ezpurutasun horiek beste mota bateko letxuga batzuen edo beste landare batzuen haziak izan daitezke.

Materiala: Nekazaritza

“Las variedades locales, las consideradas como variedades tradicionales, son producto de un proceso de mejora y selección realizado por las familias agrarias durante siglos y están adaptadas a las condiciones locales (Domínguez, 1999). Las diferentes clases de agricultura que se han venido practicando en el pasado han creado y conservado una biodiversidad agrícola o agrobiodiversidad Hoy día se conocen también con el nombre de variedades campesinas. ”Tokiko barietateak, barietate tradizionaltzat hartzen diren horiek, nekazari familiek mendeetan egindako hobekuntza eta aukeraketa prozesu baten emaitza dira eta tokiko baldintzei egokituta daude (Dominguez, 1999). Iraganean egin diren nekazaritza mota desberdinek nekazaritzaren biodibertsitateari eutsi diote. Barietate horiei, gaur egun, landa barietateak ere esaten zaie.

Materiala: Nekazaritza

Fabrikazio mekanikoa (15)
Como podemos ver en el diagrama anterior, los aceros no aleados van a poder dividirse en función de sus principales clases de calidad. Aurreko diagraman ikus daitekeenez, aleatu gabeko altzairuak ezin dira bereizi beraien kalitate moten arabera.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Los aceros aleados también se subdividen en función de sus principales clases de calidad. Aleazio-altzairuak kalitate mota nagusien arabera ere sailkatzen dira.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Existen tres clases de fundición maleable: Hiru motatako burdinurtu xaflakor daude:

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Un resumen de las series y grupos que podremos encontrar se muestran a continuación dentro de la clase de las aleaciones ligeras. Jarraian, aleazio arinen multzoan aurki daitezkeen serieen eta taldeen laburpena dago.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

5.8 = Clase de resistencia o características mecánicas. 5.8 = Erresistentzia mota edo ezaugarri mekanikoak.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

En un primer momento vamos a dividir los materiales de corte en tres clases, que a su vez se van a designar por unas letras. Hasteko, ebaketa-materialak hiru taldetan sailkatuko ditugu, eta haietako bakoitza letra batzuen bidez izendatuko.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Anteriormente hemos estudiado las clases de platos que se emplean habitualmente en el torno, a continuación puntualizaremos las operaciones a realizar para, dependiendo del plato empleado, mecanizar excéntricas. Lehenago, tornuan erabili ohi diren plater motak ikasi ditugu; orain, eszentrikoak mekanizatzeko eragiketak aztertuko ditugu, erabiltzen den plateraren arabera.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Dependiendo de estos factores, es decir, de la clase de superficie a rectificar y de la forma en que se realicen los movimientos previamente comentados, existen diferentes tipos de rectificados: Artezketa mota desberdinak daude, artezteko gainazal motaren eta aipatutako higidurak egiteko moduaren arabera.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Se utiliza para materiales tenaces como toda clase de aceros (excepto algún tipo de acero inoxidable), hierro dulce, fundición dulce y bronce tenaz. Material zailak lantzeko erabiltzen da; esaterako, altzairu mota guztiak (altzairu herdoilgaitzeko motaren bat izan ezik), burdin gozoa, burdinurtu gozoa eta brontze zaila.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Podemos decir que existen dos clases de corrientes: corriente continua y corriente alterna. Bi korronte mota daude: korronte zuzena eta korronte alternoa.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (12)
Las actividades de animación parten de la premisa de unas reglas que son iguales para todos y precisamente por ello no establecen distinciones por clase, procedencia o cultura; además, al estar en un entorno ajeno pueden reaccionar de una forma espontánea libre de los condicionamientos de su medio habitual, esta condición le hará conocer aspectos de su personalidad o de sus capacidades que de otra manera no habría explorado. Arauak guztientzat berdinak izatea da animazio-jardueren premisa, eta horregatik ez da egiten bereizketarik klasea, jatorria eta kultura direla eta. Gainera, ez daudenez bere ohiko ingurunean, modu espontaneoan erreakziona dezakete, ez baitute ohiko inguruneko mugarik; horri esker, bere nortasunaren alderdi berriak eta gaitasun berriak ezagutuko dituzte, bestela ezagutuko ez lituzketenak.

Materiala: Animazio turistikoa

Busca en páginas web sobre labores y reciclaje cómo reutilizar los restos de lo que usamos todos los días para realizar nuevos objetos y comparte tus resultados en clase con tus compañeros. Bilatu eskulanei eta birziklatzeari buruzko webguneetan nola berrerabili eguneroko bizitzako soberakinak objektu berriak egiteko, eta partekatu emaitzak ikasgelan zure kideekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Los fuegos de clase A son los originados por combustibles sólidos que dejan brasas al arder, como madera, papel, tejidos o carbón. A motako suak sortzen dituzte erretzean brasak uzten dituzten erregai solidoek, hala nola zurak, paperak, ehunak eta ikatzak.

Materiala: Animazio turistikoa

En el caso de que haya algún incendio durante el desempeño de la labor de animación, lo habitual es que sea uno de esta clase. Animazio-jardueretan suteren bat izaten bada, ohikoena da A motako sua izatea.

Materiala: Animazio turistikoa

Los fuegos de clase B son originados por combustibles líquidos como los disolventes o el alcohol o sólidos licuables como cera o grasas. B motako suak sortzen dituzte erregai likidoek, hala nola disolbatzaileek, alkoholek eta solido likidogarriek (besteak beste, argizaria eta koipeak).

Materiala: Animazio turistikoa

Es muy difícil que un animador se enfrente a fuegos de clase C y D. Oso zaila da animatzaile baten lanean C eta D motako suak izatea.

Materiala: Animazio turistikoa

Piensa en todos los juegos de mesa y mecánicos que conozcas y ponlos en común con tus compañeros en clase. Pentsatu zer mahai-joko eta jolas mekaniko ezagutzen dituzun, eta partekatu zure ikaskideekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Realiza un inventario de los artículos que sueles traer a clase. Egin ikasgelara ekarri ohi dituzun objektuen inbentario bat.

Materiala: Animazio turistikoa

Discútelo en clase. Eztabaidatu ikasgelan.

Materiala: Animazio turistikoa

En la segunda sesión, clases de español, de bailes, talleres o una proyección. Bigarren saioan, gaztelania-eskolak, dantza-eskolak, lantegiak edo emanaldi bat.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
Así, una camisa blanca es símbolo de autoridad, y una chaqueta de pana simboliza a la clase trabajadora. Hala, alkandora zuria autoritatearen sinbolo da, eta panazko txaketa bat, berriz, langile-klasearena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Vamos a analizar la comunicación y la motivación dentro del grupo de clase. Ikasgelako taldearen barruan, komunikazioa eta motibazioa aztertuko ditugu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sin más información que su vestuario, por ejemplo, podemos deducir quién es quién en una película: el alto ejecutivo, la idealista, el niño de familia de clase media, el portero, la profesora. Jantziak ikuste hutsarekin, konparazio batera, ondoriozta dezakegu nor den nor film batean: goi-mailako exekutiboa, idealista, klase ertaineko familia bateko semea, atezaina, irakaslea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

c)Utilizad en la simulación el guion de entrevista enseñado por vuestro profesor o el que hayáis preparado en clase. c)Elkarrizketa-gidoiaren simulazioan, erabili irakasleak erakutsitakoa edo ikasgelan prestatu duzuena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (17)
Clase A. A mota.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Clase B. B mota.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Clase C. C mota.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Clase D. D mota.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Clase E. E mota.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

También se puede usar en fuegos de clase B, de líquidos, pero estos no tienen que ser solubles en agua. B motako suetan, hots, likidoen suetan ere erabil daiteke, baina likido horiek ez dute uretan disolbagarriak izan behar.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Elagua nebulizadaactúa por sofocación y está especialmente indicada para gases, clase C, ya que reduce el calor transmitido por radiación y arrastra los humos y gases tóxicos solubles en agua. Ur lainoztatuaksua ito egiten du, eta gasetarako (C mota) oso egokia da; izan ere, erradiazio bidez transmititutako beroa murrizten du eta uretan disolbagarriak diren gasak eta keak herrestan eramaten ditu.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La aplicación del agua en la extinción de incendios de combustibles de clase B comporta riesgos importantes. B motako erregaien suteak itzaltzeko ura aplikatzeak arrisku handiak ditu.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Efectivas en incendios clase A Eraginkorrak B motako suteetan

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La espuma es especialmente útil para apagar fuegos de clase B, aunque también se usa para los de clase A. Se emplea para apagar incendios de líquidos inflamables y combustibles porque evita que se esparza el vapor. Aparra bereziki erabilgarria da B motako suteak itzaltzeko, baina A motako suteak itzaltzeko ere erabiltzen da. Likido sukoien eta erregaien suteak itzaltzeko erabiltzen da, lurruna hedatzen uzten ez duelako.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (38)
Antes de comenzar este módulo, debatid en clase sobre las siguientes cuestiones, teniendo en cuenta los aprendizajes realizados en el resto de los módulos del primer curso. Modulu honekin hasi haurretik, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz, kontuan hartuta lehenengo ikasturteko gainerako moduluetako ikaskuntzak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Dividid la clase en dos grupos, uno estará a favor de los argumentos de la entrevistada; el otro, en contra. Banatu ikasgela bi taldetan; talde bat elkarrizketatuaren argudioen alde egongo da, eta bestea, kontra.

Materiala: Sistemen integrazioa

Poned en común vuestras conclusiones con el resto de la clase. Egin ondorioen bateratze-lana ikasgelako kide guztien artean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Haced una puesta en común en clase. Egin bateratze-lana ikasgelan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Y ahora, ¿cambiarían las respuestas a las anteriores preguntas después de la actividad en clase? Eta orain, ikasgelako jarduera egin ondoren, aurreko galderen erantzunak aldatuko zenituzke?

Materiala: Sistemen integrazioa

Llevad a clase los datos para ver la posible variación, si existe. Eraman datu eguneratuak ikasgelara, aldaketarik dagoen ikusteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Después, haced una reflexión conjunta de toda la clase. Gero, egin gogoeta ikasgelako guztien artean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Contrasta las respuestas entre el alumnado de la clase. Alderatu zure erantzuna ikasgelako beste ikasleekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Debatid en clase en torno a las siguientes preguntas: Eztabaidatu ikasgelan galdera hauen inguruan:

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Existen diferencias de opinión entre los alumnos y las alumnas de la clase? Iritziak ezberdinak dira ikasgelako gizonen eta emakumeen artean?

Materiala: Sistemen integrazioa