Emaitzak: 10

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakiaren koloreak: hori urre-kolorea, gorri bizia eta liturgiaren morea, beltz soila, zuria eta marroia...", baina baita ere "... ezki-berdea, zuria, zuri hautsia, artile kolorea, karamelu-kolorea, kafesnea, sator-kolorea arrosa biziarekin askotan, berde azidoa edo Sevresko urdina". Are gehiago, Balenciagak oso modu berritzailean nahasten ditu koloreak -mostaza horia eta beltza, limoi horia eta arrosa bizia-, nabarmentasuna emanez multzoari, prentsaren arabera espainiar nabarmentasuna. Tonu eztiak ere badaude jostunaren paletan, hala nola gris ondua edo zilarreztatua, beige gorritua edo gaztaina-kolorea, eta kafe -koloretik txokolate-kolorera igarotzen da, argazkigintzak hain nekez erreproduzitu dezakeen moduan. Jostunak parpaila zeharka erabiltzen du soineko eta berokietan, zerrendatan eta baita motibo moztuekin ere, bai inkrustatuta bai aplikatuta. 1935etik 1949ra, Balenciagak, Belle-Epoque garaian bezala, parpailezko medailoiak eta girlandak jartzen ditu hondo argi batean (23. eta 49. or. il.). Garai horretan bertan, parpaila estuko bolanteak soineko estuen gainean jartzen ditu, horizontalean; efektu hori ehunen fabrikatzaileek ere imitatu zuten. Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. Balenciaga es un maestro en el arte del color y tiene preferencia por los colores "... de la tauromaquia: el amarillo dorado, el rojo escarlata y el morado de la liturgia, un negro austero, el blanco y el marrón..." pero también "...tonos verde tilo, blanco, blanco roto, crudo, caramelo, café con leche, topo a menudo subido de rosa intenso, verde ácido, o de azul de Sévres". Mejor incluso, Balenciaga los conmina de manera innovadora, como el amarillo mostaza y el negro, el amarillo limón y el rosa intenso, atribuyéndoles una teatralidad, que la prensa califica de española. Los tonos suaves, sin embargo, forman parte de su paleta como el gris ahumado o plateado, el beige rosado o incluso los castaños, variando del café al chocolate y que la fotografía reproduce con dificultad. El modisto utiliza el encaje al bies para sus vestidos y sus abrigos, en bandas o incluso con motivos recortados, ya sean incrustados, o bien aplicados. De 1935 a 1949, Balenciaga, como en la Belle-Epoque, aplica sobre fondo claro medallones y guirnaldas de encaje (il. p. 23 y 49). En la misma época, se disponen pequeños volantes de estrechos encajes horizontalmente sobre vestidos tubo, efecto a su vez imitado por los fabricantes de telas.

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49- Koktelerako soinekoa eta estola, 1960ko N, txokolate koloreko parpaila, loreekin, rayon marroiaren gainean. Alkandora soinekoa, mahukarik gabea, hiru bolanterekin. Paris Etiketa. 163 pasea. Donato de Lopez ahizpek emana. Dittenhofer andrearena izan zen. CBM 2012.40, Getaria. (91. orr.) 49- Vestido y estola de cóctel, I 1960, encaje chocolate con flores sobre rayón marrón. Vestido camisero, sin mangas, con tres volantes. Etiqueta París. Pase 163. Donación de las hermanas Donato de López. Pertenecía a la señora Dittenhofer. CBM 2012.40, Cetaria, (p. 91)

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Se prohíbe el azúcar, la bollería, los frutos secos y el chocolate; se reduce el aporte de pan, cereales y legumbres. Azukrea, opilak, fruitu lehorrak eta txokolatea debekatu egiten dira; ogia, zerealak eta lekaleak, berriz, murriztu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¡Chocolate, molinillo, corre, corre, que te pillo! ¡Chocolate, molinillo, corre, corre, que te pillo!

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
Este lapicero, como siempre, tendrá un tono natural desde el marrón rosado más o menos suave, hasta el marrón teja o incluso chocolate si la modelo fuese muy morena de piel. Arkatz horrek, betiko moduan, tonu naturala izango du: marroi-arrosa biziagotik edo hilagotik hasi eta teila-marroiraino, edo txokolate-koloreraino, modeloa oso beltzarana bada.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
Mil Hojas de chocolate y nata Txokolatezko eta esne-gainezko hostopila

Materiala: Irudia

Biscuit helado con chocolate caliente Izozki-bizkotxoa txokolate beroarekin

Materiala: Irudia

Animazio turistikoa (1)
De cocina se necesitarán numerosos productos según las actividades, como harina o chocolate para hacer pruebas en las que se tenga que buscar a ciegas o si se pretende que el participante se manche, frutas o dulces para actividades con niños, legumbres para hacer instrumentos en los talleres o pasta para hacer collares u otras manualidades. Sukaldeko produktu asko behar izaten da jardueren arabera: irina eta txokolatea itsu-itsuan zerbait bilatu beharreko probak egiteko; frutak eta gozokiak parte-hartzailea zikintzea bilatzen den probetarako; lekaleak lantegietan tresnak egiteko; eta pasta lepokoak eta bestelako eskulanak egiteko.

Materiala: Animazio turistikoa

Instalatze eta mantentze lanak (1)
En cambio, el chocolate, el kétchup, la mostaza, la mayonesa, la pintura, la pasta dentífrica, el asfalto y algunas grasas constituyen otro grupo de fluidos no newtonianos llamadosfluidos de Bingham. Aitzitik, txokolatea, ketchupa, ziapea, maionesa, pintura, hortzetako pasta, asfaltoa eta gantz batzuk fluido ez-newtondarren beste multzo batean sartzen dira:Bingham-en fluidoenmultzoan, hain zuzen ere.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (1)
Para lograr su objetivo, los profesionales se sirven de determinadas técnicas que utilizan en sus campañas con la intención de convencer al público al que van dirigidas, considerando que la solidaridad o la concienciación pueden venderse como si fueran chocolate o perfume. Profesionalek, beren helburua lortzeko, zenbait teknika erabiltzen dituzte beren kanpainetan xede-biztanleria konbentzitzeko, kontuan hartuta elkartasuna eta kontzientziazioa txokolatea edo perfumea balira bezala sal daitezkeela.

Materiala: Sistemen integrazioa