Emaitzak: 158

ES EU
Irudi pertsonala (4)
Elabora un cartel con las precauciones a tenerse en cuenta a la hora de aplicar chorros a presión. Egin kartel bat presiopeko zorrotadak aplikatzean kontuan hartu beharreko gauzak azaltzeko.

Materiala: Elektroestetika

Realiza un cartel que recoja las precauciones a seguir al efectuar un masaje subacuático. Egin urpeko masajea ematean kontuan izan beharrekoak jasotzen dituen kartela.

Materiala: Elektroestetika

Realiza el cartel que pondrías al lado de la sauna para informar a la clientela de cómo utilizarla correctamente. Egin ezazu sauna zuzen erabiltzeko saunaren ondoan jarriko zenukeen kartela.

Materiala: Elektroestetika

Realiza un cartel con los casos individuales en los que no se pueden aplicar peloides. Egin ezazu kartel bat peloideak ezin aplika daitezkeen kasu bakanekin.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (94)
Esta foto de Oliverio Toscani para Benetton, es un buen ejemplo de carteles que se basan sólo en una imagen con impacto. Oliverio Toscanik Benettonentzat egindako argazki hau inpaktu handiko irudietan soilik oinarritzen diren kartelen adibide ona da argazki hau.

Materiala: Irudia

Los colores y la alegría que transmiten los carteles contrastan con el tono gris del entorno urbano. Kartelek transmititzen dituzten koloreek eta alaitasunak eta hiri-ingurunearen tonu grisek kontrastatu egiten dute.

Materiala: Irudia

Los carteles se Chéret anunciaban temas relacionados con espectáculos, música, bailes y teatros, así como librerías, perfumes, cosméticos y productos de farmacia. Chéret-en karteletan, ikuskizunekin, musikarekin, dantzekin eta antzerkiekin lotutako gaiak iragartzen ziren, baita liburu-dendak, lurrinak, kosmetikoak eta farmaziako produktuak ere.

Materiala: Irudia

Qué es un cartel. Zer da kartela?

Materiala: Irudia

Los orígenes del cartel. Kartelaren jatorria.

Materiala: Irudia

El cartel, como medio impreso que es, transmite un mensaje que integra Imagen y Texto. Kartelak, baliabide inprimatua den aldetik, irudia eta testua uztartzen dituen mezua transmititzen du.

Materiala: Irudia

El cartel. Kartela.

Materiala: Irudia

El segundo ejemplo es un contrapicado que corresponde a la toma de un plano general donde vemos al personaje poniendo carteles y al entorno callejero que le rodea. Bigarren adibidea, berriz, plano orokor baten hartualdiaren kontrapikatu bati dagokio; pertsonaia kartelak jartzen ikusten dugu eta inguruko kaleak ikusten dira.

Materiala: Irudia

De hecho, su función comunicativa es similar a la que se exige a los carteles: ser capaces de captar la atención de la gente en un entorno lleno de reclamos visuales. Izan ere, karteletan eskatzen denaren antzeko komunikazio-funtzioa du: ikusizko elementu erakargarriz beteriko ingurunean, jendearen arreta erakartzeko gai izatea.

Materiala: Irudia

La fotografía es un elemento habitual en la composición de los carteles. Argazkia ohiko elementua da kartelen konposizioan.

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Asimismo, deben tener un cartel bien visible que prohíba la utilización del montacargas para transporte del personal, y en el que se especifique la carga máxima admisible. Halaber, kartel bat izan behar dute ondo ikusteko moduan, karga-jasogailua langileak garraiatzeko erabiltzea debekatzeko. Kartel horretan, gehieneko karga onargarria ere zehaztu behar da.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (3)
Las Vegas , en el desierto de Nevada, con numerosos establecimientos hoteleros , algunos de ellos concebidos como parques temáticos ambientados en otros países como Francia o Egipto; los casinos, las avenidas iluminadas con carteles de neón como el famoso “strip” , constituye la mejor base para conocer por vía aérea, el Gran Cañón del Colorado , los acantilados del Grand Wash y las Black Mountains. Las Vegas Nevadako basamortuan dago; hotel ugari ditu, horietako asko parke tematiko gisa antolatuak eta beste herrialde batzuetan girotuak, hala nola Frantzian edo Egipton. Ezagunak dira neoizko kartelekin argiztatutako hiribideak (adibidez, Strip ezaguna). Coloradoren Arroila Handia, Grand Wash-eko labarrak eta Black Mountains airez ezagutzeko abiapuntu onena da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con numerosos establecimientos hoteleros, algunos de ellos concebidos como parques temáticos ambientados en otros países como Francia o Egipto; los casinos, y las avenidas iluminadas con carteles de neón como el famoso "strip", constituye la mejor base para conocer por vía aérea el Gran Cañón del Colorado, las Black Mountains y los acantilados del Grand Wash. Hainbat eta hainbat hotel ditu, horietako batzuk beste herrialde batzuetan oinarritutako (Frantzia edo Egipto, esaterako) parke tematiko itxurarekin; kasinoak, eta neonezko kartelez argiztatutako etorbideak (“strip” ospetsua), Coloradoren Arroila Handia (Grand Canyon), Black Mountains eta Grand Washeko labarrak airetik ezagutzeko abiapuntu egokiena da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Necesaria señalización visual, en forma de carteles, Behar adina ikusizko informazio, kartelak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (26)
De cualquier manera, siempre se apoya en informaciones didácticas sobre el significado de los lugares, la historia, el testimonio, etc., expuestas a través de diversos instrumentos –guías, dípticos, carteles, señalizaciones, etc.–. Nolanahi ere, beti informazio didaktikoak emango dira lekuei, historiari, lekukotzari eta abarri buruz, era askotako tresnen bidez: gidak, diptikoak, kartelak, seinaleak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como recurso de dinamización de otras actividades o espacios culturales –por ejemplo, una convocatoria de concurso de carteles para anunciar un festival, una semana cultural, etc.–. Beste jarduera edo espazio kultural batzuk dinamizatzeko baliabide gisa; adibidez, jaialdi bat edo kultura-aste bat iragartzeko kartelen lehiaketarako deialdi bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Fondos documentales: libros, películas, carteles Dokumentu-funtsak: liburuak, filmak, kartelak...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El cartel es un instrumento para la promoción o difusión simple, directa y concreta de una actividad o evento cultural. Horma-irudia kultura-jarduera edo -ekitaldi bat sustatzeko edo hedatzeko tresna arrunta, zuzena eta zehatza da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En general, el texto correspondiente al nivel I se suele colocar en la parte superior o intermedia del cartel y con tamaño de letra grande. Oro har, 1. mailako testua horma-irudiaren goiko edo erdiko aldean jartzen da, eta letra handiz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El texto del nivel II y el correspondiente al nivel III suelen ocupar la parte inferior del cartel, con un tamaño de letra menor. II. eta III. mailako testuak horma-irudiaren behean jartzen dira, eta letra txikiagoaz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Volantes, dípticos y trípticos son instrumentos en soporte papel con los que se realiza la convocatoria de una actividad o evento, describiendo sus aspectos más destacables y haciendo constar los datos básicos que ya aparecían en el cartel –título, lema, destinatarios, localización y calendario–. Esku-orriak, diptikoak eta triptikoak paperean egiten dira, eta haien bidez, jarduera edo ekitaldi baterako deialdia egiten da, alderdirik garrantzitsuenak azalduz eta horma-irudian agertzen diren oinarrizko datuak adieraziz —izenburua, goiburua, hartzaileak, kokapena eta egutegia—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

A pesar de que carteles, volantes, folletos y agendas culturales en soporte papel siguen siendo utilizados de manera general en cualquier plan de difusión y comunicación cultural, los soportes multimedia e informáticos nos ofrecen interesantes medios potencialmente más eficientes y eficaces. Paperezko horma-irudiak, esku-orriak, liburuxkak eta agenda kulturalak erabiltzen dira oro har kulturako edozein hedapen- eta komunikazio-planetarako. Hala ere, multimedia-euskarriek eta euskarri informatikoek baliabide interesgarriak eta eraginkorragoak eta efikazagoak izan daitezkeenak eskaintzen dizkigute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Siempre se deberá cursar la solicitud de permisos –para realizar actividades en espacios públicos, usar determinadas dependencias de equipamientos culturales o de otros espacios, etc.– y autorizaciones –para usar equipos de sonido por la noche, cortar algunas calles al tráfico, colocar carteles informativos, etc.–. Beti eskatu behar dira baimenak: eremu publikoetan jarduerak egiteko, kultura-ekipamenduetako gela jakin batzuk eta beste eremu batzuk erabiltzeko, gauez soinu-ekipoak erabiltzeko, kale batzuetako zirkulazioa eteteko, informazio-kartelak jartzeko...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Concursos de creación, diseño de carteles, logos, etc. representativos de los bienes patrimoniales con carácter simbólico, para el desarrollo de campañas de difusión de temas e intervenciones relacionados con ellos. Izaera sinbolikoko ondare-ondasunen adierazgarri diren sorkuntza-lehiaketak, kartelak eta logoak diseinatzekoak, etab., haiekin zerikusia duten gaiak eta esku-hartzeak hedatzeko kanpainen garapenerako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (14)
Con recepción suele compartirse la fotocopiadora, que es básica para imprimir diplomas, horarios, carteles, etc. Harrera-lekuarekin partekatu ohi da fotokopiagailua, zeina funtsezkoa baita diplomak, ordutegiak, kartelak, etab. inprimatzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Del armario donde están los carteles anunciadores sale humo Kea ateratzen da iragarki-kartelen armairutik

Materiala: Animazio turistikoa

En recepción, cerca de la entrada, en una zona de paso obligada o, en definitiva, en una ubicación fácilmente visible y muy frecuentada se ubica un cartel de grandes dimensiones en las que por días y horas se muestran todas las actividades que van a llevarse a cabo a lo largo de la semana. Harrera-lekuan, sarreratik gertu, jende guztia igarotzen den leku batean, edo, azken finean, erraz ikusten den eta jendea sarritan igarotzen den toki batean jartzen da kartel handi bat: aste guztian egingo diren jarduera guztiak adierazten dira, orduaren eta egunaren arabera banatuta.

Materiala: Animazio turistikoa

lPara las actividades que se repiten habitualmente, como, por ejemplo, una fiesta nocturna de disfraces, se elaborarán unos carteles para utilizarlos repetidamente, por lo que es preferible realizarlos con materiales perdurables; pueden clavarse o pegarlos en contrachapado y plastificarlos, así solo bastará con cambiar los horarios, fechas y demás datos variables. lSarritan egiten diren jardueretarako (adibidez, gaueko mozorro-jai bat), behin eta berriro erabiltzeko kartel batzuk egingo dira; beraz, komeni da material iraunkorrak erabiltzea Kontratxapatuan itsats daitezke, edo iltzatu, eta plastifikatu egin daitezke: hala, nahikoa izango da ordutegiak, datak eta aldatzen diren gainerako datuak aldatzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Estas actividades no se improvisan, el animador ya tiene preparado el programa, los materiales que necesita, e incluso el cartel anunciador lo prepara paralelamente al programa habitual del hotel y lo tiene reservado para cuando lo necesite. Jarduera horiek ez dira inprobisatzen; animatzaileak prest edukitzen du programa, beharrezko materialak, eta jarduera iragartzeko kartela: hoteleko ohiko programaren kartelarekin batera prestatzen du, eta gordeta edukitzen du, behar duen arte.

Materiala: Animazio turistikoa

La publicidad del cambio de planes se hace por megafonía del hotel, pero también se puede optar por pasar por las instalaciones en las que estaba previsto y colgar un cartel que avise de los cambios. Hoteleko megafonia erabiltzen da plan-aldaketaren berri emateko; jarduera aurreikusita zegoen instalazioetan ere kartel bat jar daiteke, aldaketen berri emateko.

Materiala: Animazio turistikoa

Es importante indicar los lugares en los que se realizarán las animaciones alternativas, tanto en el cartel anunciador como en los espacios donde se iban a llevar a cabo. Garrantzitsua da adieraztea zer tokitan egingo diren ordezko jarduerak, bai jarduera iragartzeko kartelean, bai ohiko jarduera egitea aurreikusten zen tokian.

Materiala: Animazio turistikoa

Cuadro 7.1Programa simple en cartel sencillo 7.1. koadroaPrograma sinplea kartel sinple batean

Materiala: Animazio turistikoa

Cuadro 7.3Programa complejo publicitado en cartel sencillo 7.3. koadroaPrograma konplexua kartel sinple batean

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 7.5Cartel para una actividad nocturna de baile de disfraces 7.5. irudiaMozorro-dantzen gaueko jarduera baterako kartela

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (8)
Algunas de las herramientas de sensibilización se encuadran en la denominadapublicidad social(campañas que incluyen folletos, carteles, actuaciones, etc.) y otras consisten en la celebración de jornadas, conmemoración con actos diversos en diferentes fechas, etc. Kontzientziazio-tresnetako batzukpublizitate sozializenekoan sartzen dira (liburuxkak, kartelak, emanaldiak eta beste biltzen dituzten kanpainak) eta beste batzuk, berriz, jardunaldiak, data jakin batzuk oroitzeko zenbait ekintza eta halakoak izaten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si cambias un precio de un día para otro para atraer clientes, estás haciendo marketing táctico; si cambias el uniforme del equipo para que la imagen de tu centro sea más agradable, estás aplicando marketing táctico, y si haces un cartel con una oferta y lo pones en Facebook también estás haciendo marketing táctico. Egun batetik bestera prezioak aldatzen badituzu bezeroak erakartzeko, marketin taktikoa ari zara egiten; lantaldearen uniformea aldatzen baduzu zentroko irudia atsegina izan dadin, marketin taktikoa ari zara egiten; eta eskaintza-kartela egin eta Facebooken jartzen baduzu, orduan ere marketin taktikoa ari zara egiten.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si ambientas el local con detalles, pones carteles informativos, el equipo humano divulga el servicio como oferta, eso es que estás haciendomerchandisingpromocional. Lokala detaile txikiekin girotzen baduzu eta informazio-kartelak jartzen badituzu, eta lantaldeak zerbitzua eskaintza gisa zabaltzen badu, sustapenekomerchandisinga ari zara egiten.

Materiala: Sistemen integrazioa

Escaparate: para dar a conocer nuestro local y lo que este ofrece, utilizamos el escaparate y, en caso de no tener, un cartel en la fachada es una alternativa (ojo, puede haber reglamentación municipal sobre carteles). Erakusleihoa: gure lokala eta eskaintzen duena ezagutarazteko, erakusleihoa erabiltzen dugu eta, erakusleihorik izan ezean, aukera bat izan daiteke fatxadan kartel bat jartzea (adi, baliteke horma-irudiei buruzko udal-arauren bat egotea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Si hayatrezzorelacionado, ponle un cartel indicando (decoración no incluido en precio). Apaindurak atrezzorik badu, jarri idazkun bat dekorazioa prezioan sartzen ez dela jakinarazteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Diseña un cartel promocional para el interior del establecimiento orientado a que los clientes se interesen por unos nuevos bonos semanales de servicios. Diseinatu sustapen-kartel bat, establezimendu barruan jartzeko, asteko zerbitzu-bonu berri batzuei buruzko interesa duten bezeroentzat.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el establecimiento indica en un cartel «no se admiten devoluciones», no están obligados ni a cambiar el producto ni a devolver el dinero. Establezimenduak kartel batean adierazten badu«ez da aldaketarik onartzen»,ez dago produktua aldatzera edo dirua itzultzera behartuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si existe un cartel que diga: Hau dioen kartel bat badago:

Materiala: Sistemen integrazioa