Emaitzak: 115

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (32)
Para evitar zumbidos y como aislamiento entre la carcasa y el núcleo se dota al balasto de una sustancia de poliéster. Burrunbarik ez sortzeko eta nukleoa eta karkasa elkarrengandik isolatzeko, poliesterrezko substantzia bat jartzen zaio balastoari.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En todos los tipos anteriores, para abrir la carcasa se retira un grupo de tornillos de la parte posterior que fijan la tapa o tapas metálicas al bastidor, asegurándolas por presión en sus flancos. Kasu horietan guztietan, karkasa ireki nahi izanez gero, metalezko tapa(k) eta egitura atzealdetik lotzen duten torlojuak kendu behar dira; torloju horiek alboetan eragindako presioaren bidez lotzen dituzte tapa eta egitura.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cuando se retira la carcasa de la caja, en un lateral de ésta si es una torre, semitorre o minitorre, o en el fondo en el caso de las de sobremesa, se encuentra un soporte metálico que puede retirarse del chasis quitando unos tornillos. Kaxaren karkasa kentzean, metalezko euskarri bat dago, eta torloju batzuk kenduz bereiz daiteke xasisetik. Dorrearen, semidorrearen eta minidorrearen kasuan, albo batean aurkituko dugu; mahai gaineko ordenagailuaren kasuan, berriz, atzealdean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

5.- Para finalizar, volvemos a colocar la carcasa, conectamos todos los cables en la parte trasera del equipo y lo ponemos en marcha. 5.-Amaitzeko, jarri karkasa, konektatu kableak ekipoaren atzealdean eta jarri martxan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

4.- Una vez introducida la unidad hasta quedar a ras del frontal de la carcasa, se fija al chasis mediante unos tornillos que se introducen en los laterales (Figura 12.6c). 4.- Unitatea karkasaren aurrealdearen parean geratu arte sartutakoan, lotu xasisari, alboetatik sartzen diren torlojuen bidez (12.6c irudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

5.- Montar la placa base escogida sobre el soporte metálico de la carcasa (Apartado 5.2.2). 5.- Muntatu aukeratutako plaka nagusia karkasaren metalezko euskarrian (5.2.2 atala).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El arrollamiento está alojado en unacarcasaen la que se incluyen los bornes de conexión de la reactancia. Erreaktantziaren konexio-borneak barne dituen karkasa baten kokatua dago harila.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Internamente están formados por un conjunto de bobinas encajadas en una estructura mecánica fija que constituye la carcasa del dispositivo, formando el estator del motor. Motor horien barne-egiturari dagokionez, egitura mekaniko finko batean ahokatutako harilez osatuta daude. Egitura finkoa eragingailuaren karkasa da, eta motorraren estatorea osatzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

3.- Una vez introducida la unidad de disco hasta quedar a ras del frontal de la carcasa, se fija al chasis mediante unos tornillos que se introducen en los laterales (Figura 11.7c). 3.- Diskete-unitatea karkasaren aurrealdearen parean geratu arte sartutakoan, lotu xasisari, alboetatik sartzen diren torlojuen bidez (11.7c irudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

1.- Retirar la carcasa del equipo y localizar unas láminas metálicas en su parte posterior. 1.- Kendu ekipoaren karkasa eta bilatu metalezko xaflak atzealdean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (8)
Entre los productos elaborados por este proceso se incluyen tubos para pastas de dientes y carcasas de pilas y baterías, lo que certifica la posibilidad de obtención de piezas con paredes muy delgadas mediante este proceso. Prozesu hori erabiliz gauzatzen diren produktuen artean, hauek daude: hortzetako pastarako hodiak eta pilen eta baterien karkasak. Horrek egiaztatzen du prozesu hori erabiliz oso horma meheak dituzten piezak lor daitezkeela.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

cilindro fijado a la carcasa y el vástago unido al elemento a desplazar o bien al revés. zilindroa karkasan finkatua eta zurtoina mugitu behar den elementuari lotua (edo alderantziz).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

\\ Carcasa Placa de Caja de características bornes \\ karkasa plaka Borneen ezaugarrien kutxa

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

es un recinto cilíndrico formado por un bloque de chapas magnéticas, las cuales descansan en un soporte de fundición o aleación ligera (carcasa) y están provistas de ranuras para alojar las bobinas. txapa magnetikozko bloke batek osatzen duen esparru zilindrikoa da; txapa horiek burdinurtuzko edo aleazio arinezko euskarri baten (karkasa) gainean daude, eta artekak dituzte bobinak kokatzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Eso significa que, a menos que no desmontemos las carcasas o los elementos de protección correspondientes, no tenemos acceso a las guías para poder engrasarlas. Hori dela eta, karkasak edo babes-elementuak desmuntatu ezean, ezin izango gara gidarietara iritsi eta, beraz, ezin izango ditugu koipeztatu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Suele estar compuesto por una carcasa (cilíndrica o no) que en su interior lleva el alojamiento de los rodamientos (por ejemplo: de contacto angular), sobre los que gira el eje. Karkasa batez osatuta egon ohi da (zilindrikoa edo bestelakoa), eta karkasa horren barruan ardatza biratzeko errodamenduen ahokalekua dago (kontaktu angeluarreko errodamenduena, adibidez).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

De policarbonato también se construyen impulsores de bombas, cascos de seguridad, carcasas, etc. Polikarbonatoz egiten dira, halaber, ponpa-bultzatzaileak, segurtasun-kaskoak, karkasak eta abar.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En la carcasa, se sujetan unas reglas de apoyo desplazables que llevan montado el husillo y el dispositivo portabrocas. Karkasan, ardatza eta gailu barauts-etxea muntatuta duten sostengu-erregela lerragarri batzuk finkatzen dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Con el fin de que la medición sea lo más exacta posible, suele ir ubicado en algún lugar donde el aire de la marcha no incida directamente sobre él, por ejemplo, en la carcasa del retrovisor exterior o en la parte interior del paragolpes delantero. Neurketa ahalik eta gehien doitzeko helburuarekin, martxaren aireak zuzenean eragiten ez dion toki batean kokatzen da normalean, kanpoko atzerako ispiluaren karkasan edo aurreko kolpe-leungailuaren barnealdean, esaterako.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

La válvula de expansión consta de una membrana sobre la que actúa, por un lado, la presión P2 del vapor saliente del evaporador, y por la parte superior, la presión P1 que obtiene el fluido volátil (fluido que varía su volumen dependiendo de la temperatura) existente en el interior de un tubo sonda, para tomar la temperatura que le transmite la carcasa del lado del conducto de salida del evaporador. Espantsio-balbulak mintz bat dauka, eta mintz horren gainean honako hauek jarduten dute: alde batetik, lurrungailutik ateratzen den lurrunaren P2 presioak; eta goialdetik, zunda-hodi baten barruan dagoen fluido lurrunkorrak (fluido horren bolumena aldatu egiten da tenperaturaren arabera) lortzen duen P1 presioak. Hain zuzen ere, lurrungailuaren irteera-hodiaren aldeko karkasak transmititzen dion tenperatura hartzeko jarduten dute.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Ostalaritza eta turismoa (5)
Después retiramos de la carcasa los solomillos que son unas piezas pequeñas y alargadas que están situadas debajo de los magrets y que, al retirar estos se quedan pegados a la carcasa, la carne de estos solomillos es similar a la de los magrets. Ondoren, azpizunak kendu behar ditugu karkasatik. Paparren azpian kokatuta dauden pieza txiki luzangak dira. Paparrak kentzean, karkasari itsatsita geratzen dira azpizunak. Azpizunen haragia paparren haragiaren antzekoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Una vez realizada esta operación, por los dos lados, se va retirando la carcasa empezando a la altura del cuello. Zatiketa hori egin ondoren, karkasa kenduko dugu bi aldeetan, lepoaren parean hasita.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Seguimos deshuesando hasta conseguir tener por un lado el ave entera y por otro lado la carcasa con el hígado y todas sus vísceras. Hezurra kentzen jarraituko dugu, alde batean hegazti osoa eta bestean karkasa, gibela eta errai guztiak eduki arte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tenemos por un lado el pato deshuesado pero en una pieza y por otra la carcasa que contiene el hígado y las vísceras (mollejas, corazón, pulmones e intestinos). Alde batetik, hezurra kendutako ahate osoa dugu, eta, bestetik, karkasa, gibela eta erraiak (arandoia, bihotza, birikak eta hesteak).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para sacar el hígado primero se quita con cuidado la telilla que lo cubre y, apoyando la carcasa en el borde de la mesa, se aprieta fuerte para cascarla y hacer que asome la punta del hígado del interior de ésta. Gibela ateratzeko, lehenik, kontu handiz kendu behar da gibela estaltzen duen tela. Karkasa mahaiaren ertzean jarri, eta gogor estutzen da, kraskatzeko eta karkasaren barrutik gibelaren muturra ateratzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (25)
Cuando el émbolo amortiguador (2) alcanza el estrechamiento (3) practicado en la carcasa del inyector (4) (figura 9.22.I), el combustible ya no se desaloja con tanta facilidad. Enbolo moteltzailea (2) estugunera (3) —injektoreko karkasan (4)— iristean (9.22.I irudia), erregaia ez da hain erraz kanporatzen.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El filtro de partículas, que como sabemos integra el catalizador de oxidación, consta de un cuerpo cerámico alveolar de carburo de silicio alojado en una carcasa de metal. Partikula-iragazkiak, zeinaren barruan baitago oxidazio-katalizatzailea, silizio karburozko gorputz zeramikoa du, metalezko karkasa baten barruan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Completan el conjunto las conexiones eléctricas, la carcasa exterior con una zona roscada, el casquillo protector, la pieza de contacto, un tubo de apoyo cerámico y un resorte de disco. Beste elementu hauek ere baditu zundak: konexio elektrikoak; kanpoko karkasa, eremu hariztatu batekin, babes-zorroa, kontaktu-pieza, babes-hodi zeramiko bat, eta disko-malguki bat.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Por lo que respecta a la carcasa exterior y al protector de calor y golpes, decir que están formados por un cuerpo metálico, generalmente de acero inoxidable, donde llevan una serie de nervios que le aportan rigidez al conjunto y evitan deformaciones. Kanpoko karkasari eta beroaren zein kolpeen aurkako babesari dagokienez, gorputz metaliko bat izan ohi da (altzairu herdoilgaitzezkoa, normalean). Gorputz horren nerbioek zurruntasuna ematen diote gailuari, eta deformazioak saihesten.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Entre estas dos carcasas se interpone fibra cerámica como aislante térmico. Zuntz zeramikoa jartzen da bi karkasen artean, isolatzaile termiko gisara.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En el caso de los catalizadores cerámicos, se coloca entre la carcasa exterior y el monolito una malla metálica elástica formada por alambres de acero con un diámetro de aproximadamente 0,25 mm. Katalizatzaile zeramikoei dagokienez, sare metaliko elastiko bat —0,25 mm-ko (gutxi gorabehera) diametroko altzairuzko alanbrez egina— jartzen da kanpoko karkasaren eta monolitoaren artean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Esta malla fija la cerámica a la carcasa con el objeto de absorber las diferencias de dilatación entre ambos elementos. Zeramika karkasari itsasten dio sare horrek, bi elementuen arteko dilatazio-aldeak xurga ditzan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Hay cartuchos que se pueden cambiar independientemente de la carcasa; mientras que hay otros en los que la carcasa y el elemento filtrante forman una sola unidad, por lo que al efectuar el mantenimiento se sustituye el conjunto completo. Kartutxo batzuk karkasatik bereiz alda daitezke; beste batzuetan, berriz, elementu bakarra osatzen dute karkasak eta iragazketa-elementuak; hori dela eta, multzo osoa aldatu behar izaten da mantentze-lana egitean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La carcasa niquelada es resistente a la corrosión mientras que el polvo aislante cerámico tiene alta conductividad térmica, un buen aislamiento y fija, a prueba de vibraciones, el filamento calefactor (7) y el regulador (5) en el tubo incandescente. Karkasa nikeleztatua erresistentea da korrosioarekiko; hauts zeramiko isolatzaileak, berriz, eroankortasun termiko handia eta isolamendu ona ditu, eta goritasun-hodian finkatzen ditu, bibrazioen aurka babestuta, berotze-harizpia (7) eta erreguladorea (5).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Alimentar la bomba y girar la carcasa en el sentido de giro lo que hace fluir al gasóleo por el cuello de cisne. Elikatu ponpa eta birarazi karkasa, biraketa-noranzkoan, gasolioa zisne-lepotik igaro dadin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Kimika (2)
Fluido de proceso del lado de la carcasa (contraflujo) Prozesuko fluidoa karkasaren aldean (kontrafluxua)

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Fluido de proceso del lado de la carcasa (flujo paralelo) Prozesuko fluidoa karkasaren aldean (fluxu paraleloa)

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Instalatze eta mantentze lanak (10)
En las bombas de flujo radial el fluido entra por el centro del impulsor y es lanzado hacia fuera por las paletas, al final de estas es frenado por una voluta periférica o carcasa y la impulsión toda la energía cinética se convierte en presión contra la carcasa. Fluxu erradialeko ponpetan, fluidoa eragilearen erdigunetik sartzen da, eta palek kanporantz jaurtitzen dute. Palen bukaeran, kiribil periferiko edo karkasa batek geldiarazi egiten du, eta energia zinetiko osoaren bulkada presio bihurtzen da karkasaren kontra.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En un compresor abierto el motor de accionamiento está separado del compresor y se ubica en una carcasa diferente. Konpresore ireki batean, motor eragilea konpresoretik bereizita dago, beste karkasa batean.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Los herméticos son aquellos en los que las dos partes (compresor y motor) se hallan dentro de la misma carcasa cerrados herméticamente para evitar posibles fugas de refrigerante. Konpresore hermetikoek bi zatiak (konpresorea eta motorra) karkasa berean hermetikoki itxita dauzkate, hozgarri-ihesak eragozteko.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En cambio, los compresores semiherméticos también tienen el motor y el compresor en una sola carcasa pero la accesibilidad desde el exterior está permitida. Konpresore erdihermetikoek ere karkasa bakar batean dituzte motorra eta konpresorea, baina badago kanpotik sartzea.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Contrariamente a los anteriores, aquí el líquido a enfriar circula por el interior de los tubos, mientras que el refrigerante lo hace por la carcasa. Aurrekoetan ez bezala, lurrungailu hauetan, hoztu behar den likidoa tutuen barrutik ibiltzen da eta hozgarria, karkasatik.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Sin embargo, si va por la carcasa se trata de evaporadores inundados. Baina karkasan zehar badoa, lurrungailu blaituak dira.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El ejemplo más típico es el evaporador formado por un haz de tubos con aletas situados en una carcasa. Adibiderik ohikoena hegalak dituzten eta karkasa batean kokatuta dauden hodi sorta batez osatutako lurrungailua da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Los condensadores multitubulares verticales funcionan en posición vertical, de manera que el refrigerante circula por la carcasa y el agua por el interior de los tubos. Hodi anitzeko kondentsadore bertikalek posizio bertikalean funtzionatzen dira; beraz, hozgarria karkasan zehar ibiltzen da, eta ura, hodien barrualdean.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Los condensadores evaporativos están formados por una carcasa y un serpentín. Kondentsadore lurruntzaileak karkasa batez eta hodibihur batez osatuta daude.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El aire entra por la parte inferior de la carcasa y por debajo del serpentín, mientras que el agua cae en forma de lluvia por la parte superior sobre el serpentín y se recoge debajo mediante una bandeja. Airea karkasaren beheko aldetik eta hodibihurriaren azpitik sartzen da, ura euri eran sartzen da goialdetik, hodibihurriaren gainetik, eta behean biltzen da erretilu baten bitartez.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak