Emaitzak: 93

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (3)
Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko hamarraldian boladan zegoen tunika 1955ean erabili zuen berriro ere jostunak, eta 1967an eta 1968an ere hartara itzuli zen, baina orduko hartan soutache erara brodatutako parpaila batekin, gogora ekarriz veneziar puntu lodiak. Koktel eta afarirako jantziei dagokienez, parpailadun multzoen moldeak jostunarengan siluetak izan zuen bilakaera erakusten du, 1945. urteaz geroztik, bai gerri estu-estuaren bai gerri baxuaren bitartez edo gerririk gabe, soineko hauen antzera: marinela 1951n (75. or. il.), zakua (91. or. il.) eta baby doll (79. or. il.) 1957an. 1964ko baby doll-ek, aldiz, soineko-gerruntze bihurtuta, zabaltasun eskasa zuen, garai hartako joerei jarraituz. Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los años 1920, vuelve a ser utilizada por el modisto en 1955, quien más tarde la retomará en 1967 y en 1968, confeccionada esta vez con un encaje bordado de soutache, que recuerda los gruesos puntos del encaje veneciano. Para el cóctel y la cena, el corte de los conjuntos con encaje muestra, tras 1945, la evolución de la silueta vista por el modisto, bien con el talle marcado, o bien con el talle bajo o sin talle, como lo recuerdan los vestidos: marinero en 1951 (il. p. 75), saco (il. p. 91) y babydoll (il. p. 79) en 1957. Sin embargo, el baby doll de 1964, que se convirtió en vestido corpiño, tiene una amplitud reducida, siguiendo las tendencias de la época.

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Kat. 21. - Gerruntze-soinekoa estola-bolero mahukadun arin batean luzatzen da, aurretik josita eta bizkarretik askatua, 1952. Cat. 21 - El vestido-corpiño se prolonga en un ligero bolero-estola con mangas, cosido por delante pero suelto por la espalda, 1952.

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58- Gaueko soinekoa, 1958ko U, fuksia koloreko shantunga, tul brodatuz eta lepo-xalez estalitako gerruntzea. Gerruntzea, asimetrikoa, gona bizkarrean eroria. Paris Etiketa. 107 pasea. M. H. de Givenchy-k emana. Paul Mellonen andrearena izan zen. CBM 2004.30, Getaria. (39. orr.) 58- Vestido de noche, V 1958, shantung fucsia con corpiño recubierto de tul bordado y echarpe-cuello. Corpiño, asimétrico, falda con caída en la espalda. Etiqueta París. Pase 107. Donación de M. H. de Givenchy. Pertenecía a la señora de Paul Mellon. CBM 2004.30, Getaria. (p. 39)

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Elektrizitatea eta elektronika (5)
De pronto, una señal sonora, suave, acariciante, de una cadencia estudiada para alertar pero no alarmar, procedente del monitor que tiene a sus espaldas, rompe el silencio con la suavidad de una piragua surcando la lisa superficie de un lago en calma. Bat-batean, bizkarraren atzealdean kokatutako monitoretik datorren soinu-seinale leunak, larritu gabe ohartarazteko prestatutakoak, isiltasuna apurtu du laku lasaiaren gainazala zeharkatzen duen piraguaren leuntasunarekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Con el eje paralelo a las ventanas para evitar los reflejos (estando de espaldas) o los deslumbramientos (estando frente a ellas) producidos por la luz exterior. Ardatza leihoekiko paralelo kanpoko argiak eragindako islak (bizkarra emanda) edo itsualdiak (aurrean egonda) saihesteko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Dolores de espalda (lumbalgias) y afecciones cervicales, debidos a los períodos prolongados de contracción sostenida, que afectan a los discos intervertebrales y a la musculatura de la espalda. Bizkarreko mina (lunbalgiak) eta zerbikaletako arazoak. Kontrakzio iraunkorreko epe luzeen ondorioz, ornoarteko diskoek eta bizkarreko muskulaturak eragina jasaten dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La silla que tiene en el puesto de control se le clava en la parte media de la espalda y su zona lumbar protesta cuando lleva quince minutos sentado. Kontrol-postuan duen aulkia bizkarraren erdialdean sartzen zaio, eta gerrialdea kexan hasten zaio hamabost minutu eserita eman orduko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por el contrario, si se encuentra a espaldas de una ventana, se producirán reflejos sobre la pantalla que, además de ser molestos y disminuir la calidad de visualización, acaban cansando la vista. Leiho bati bizkarra emanda badago, islak izango dira pantailan. Hori deserosoa da, eta bistaratze-kalitatea murrizten du; gainera, bista nekatzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
En caso de conexión dorsal, se debe regular los tirantes textiles de tal manera que la anilla de amarre dorsal esté situada sobre un eje vertical correspondiente a la columna vertebral (fig. 495). Bizkarraldeko loturarik izanez gero, bizkarrean lotzeko uztaia bizkarrezurraren araberako ardatz bertikal baten gainean kokatzeko moduan erregulatu behar dira ehun-tiranteak (495. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (2)
CUIDA TU ESPALDA, ZAINDU ZURE BIZKARRA,

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No sitúes la pantalla ni de frente ni de espaldas a las ventanas. Ez kokatu pantaila leihoen aurrez aurre, ezta bizkarra ematen ere.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
El exceso no es peligroso para el organismo, en cambio su falta puede provocar debilidad muscular, dolor de espalda, osteoporosis y fracturas. Sobera izatea ez da kaltegarria organismorako, baina gabeziak, aldiz, ahultasun muskularra, bizkarreko mina, osteoporosia eta hausturak ekar ditzake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Primero se ha de acostar a la víctima sobre su espalda, sobre una superficie lisa, dura y firme con los brazos a lo largo del cuerpo. Kaltetua bere bizkar gainean etzan behar dugu, gainazal lau, gogor eta finko baten gainean, eta besoak gorputzarekiko paraleloan luzatu behar dizkiogu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hablarle a su espalda, que tiene sed y hambre, haren bizkarrari, egarri eta gose baita,

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

b) El niño explora, con el dorso de los dedos, la superficie del asiento hasta que encuentra el respaldo y comprueba que no hay ningún objeto sobre la silla. b) Haurrak hatzen gainaldearekin eserlekuaren gainazala ukitzen du, bizkarra aurkitzen duen arte eta aulkiaren gainean objekturik ez dagoela egiaztatzen duen arte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

b) Coloca el brazo del niño en el respaldo y se retira hacia un lado para que el alumno explore el respaldo con las manos, bordeándolo, y el asiento con las piernas, bordeándolo también. b) Haurraren besoa bizkarrean jarri, eta alboratu egiten da, ikasleak bizkarra eskuekin mia dezan, ertza non dagoen hautemateko, eta eserlekua hankekin, haren ertza ere hautemateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (6)
En la figura 14.15 el operario realiza una reparación debajo de la guantera del vehículo; para ello, se encuentra de pie con la espalda girada y forzada en todas direcciones y el cuello y los brazos en una postura también forzada. 14.15. irudian, langilea konponketa bat egiten ari da ibilgailuaren eskularru-kaxaren azpian; horretarako, zutik dago bizkarra norabide guztietan biratuta eta behartuta duela, eta lepoa eta besoak ere jarrera behartuan ditu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En cambio, en la figura 14.16 está apoyado con las rodillas en el suelo y un brazo en el suelo del coche, por lo que la espalda está más recta. Aitzitik, 14.16. irudian, belaunak lurrean bermatuta ditu eta beso bat autoaren zoruan; hortaz, bizkarra zuzenago dauka.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

La altura del elevador debe ajustarse en función de la altura del mecánico, ya que si el elevador está demasiado alto o bajo, los brazos forzarán una postura incorrecta de los hombros y la espalda se curvará hacia atrás con el consiguiente sobreesfuerzo. Jasogailuaren altuera mekanikariaren altuera doitu behar da; izan ere, jasogailua altuegi edo baxuegi badago, besoek sorbalden jarrera desegokia behartuko dute, bizkarra atzerantz okertuko da, eta, ondorioz, esfortzu handiegia egingo da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Flexionar las piernas al levantar pesos en lugar de doblar la espalda. Pisuak jasotzerakoan zangoak tolestea, bizkarra tolestu ordez.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

No girar o mantener la espalda girada. Ez biratzea edo bizkarra zuzen mantentzea.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

No se debe girar la espalda al levantar o desplazar pesos lateralmente. Ez da bizkarra biratu behar pisuak jasotzeko edo albo batekin eramateko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (33)
Son músculos en forma de abanico que cubren la región posterior del cuello y la superior de la espalda, doblan la cabeza hacia atrás y mueven los hombros. haizemaile-formako muskuluak dira, eta lepoaren atzealdea eta bizkarraren goiko zatia estaltzen dituzte. Burua atzerantz bota eta sorbaldak mugitzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

es un hueso plano, triangular, que se sitúa en la parte superior de la espalda. hezur laua da, triangelu-formakoa, eta bizkarraren goialdean dago.

Materiala: Elektroestetika

Un joven de 18 años sufre un acné pustuloso muy grave en rostro y espalda; nos encontramos en un balneario con aguas sulfuradas al que ha acudido el joven a tratar su dolencia. Aurpegian eta bizkarrean oso zorne-akne bortitza du 18 urteko mutil gazte batek; bere gaitzari aurre egiteko ur sulfuratua duen bainuetxe batera joan da gaztea.

Materiala: Elektroestetika

Una joven de 17 años acude al Centro de Belleza con un acné en cara y espalda bastante agresivo, que a ella le acompleja mucho. Aurpegian eta bizkarrean oso akne bortitza duen 17 urteko neska gazte bat joan da edergintza-zentrora, akneak konplexua sortzen baitio.

Materiala: Elektroestetika

Tratamiento de pectorales, espalda y brazos. Pektoraletako, bizkarreko eta besoetako tratamendua.

Materiala: Elektroestetika

Acude a tu centro un joven con un acné muy virulento que se extiende por todo el rostro y por la espalda. Aurpegian eta bizkarrean oso akne birulentoa duen gazte bat joan da zure zentrora.

Materiala: Elektroestetika

Realiza cuatro gráficos a tamaño natural, en los que sobre una silueta humana colocada de frente, de espalda y de ambos perfiles, queden dibujados los itinerarios correctos en la aplicación de chorros a presión. Egin tamaina naturaleko lau grafiko, eta marraztu presiopeko zorrotaden aplikazioen ibilbide egokiak aurrez, bizkarrez eta albo bietara jarritako giza silueta batean.

Materiala: Elektroestetika

Parrillas dorsales (movimientos horizontales, verticales y oblicuos, como si dibujáramos en la espalda de la persona un abeto). Parrilla dortsalak (mugimendu horizontalak, bertikalak eta zeiharrak, pertsonaren bizkarrean izei bat marraztuko bagenu bezala).

Materiala: Elektroestetika

b) Obtenido de la espalda y la barba de las cabras. b) Ahuntzen bizkarreko eta bizarreko ilea.

Materiala: Elektroestetika

Pero hay también otros materiales u otros tipos de pelo que hacen que el pincel o brocha resulte más asequible, como por ejemplo las de pelo de oreja de buey, de pelo de ardilla, póney o pelo obtenido de la espalda y barba de las cabras. Baina badira beste material edo ile batzuekin egindako pintzel eta brotxa merkeagoak ere; esaterako, idiaren belarriko edo katagorriaren edo poneyaren ilea dutenak, edo ahuntzaren bizkarretik eta bizarretik ateratako ilea dutenak.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (3)
Por ejemplo, en una conversación rodada con el método de plano-contraplano (primero se ve a uno de los personajes de frente y al otro de espaldas y, luego, al contrario) la cámara debe estar siempre en el mismo lado del eje que forma la línea recta que forman los dos personajes. Esate baterako, autoan elkarrizketa bat filmatzen bada plano-kontraplanoaren metodoarekin (lehenbizi pareko pertsonaietako bat eta bizkarrez dagoen bestea ikus daitezke, eta gero alderantziz), kamerak beti egon behar du bi pertsonaiek osatzen duten lerrozuzena egiten duen ardatzaren alde berean.

Materiala: Irudia

El escorzo representa el punto de vista del personaje que aparece en primer plano dando la espalda. Lehen planoan bizkarrez agertzen den pertsonaiaren ikuspuntua ematen du eskortzoak.

Materiala: Irudia

El primero es un fuerte picado que muestra un punto de vista cercano al personaje que vemos de espaldas y que se asoma al vacio. Lehenbizikoa pikatu handia da, bizkarrez ikusten dugun eta hutsunera hurreratzen den pertsonaiarengandik hurbil dagoen ikuspuntua erakusten du.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
Tipo de cabina elegido (en cubierta, interior o exterior, individual o para varias personas, tipo de camas, con o sin aseo…) Aukeratutako gela mota (bizkarrekoa, barrura edo kanpora ematen duena, banakakoa edo hainbat pertsonarentzakoa, ohe mota, komunik duen ala ez...).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

- A la plancha o parrilla, para aves pequeñas o jóvenes abiertas por la espalda y ligeramente aplastadas. también para partes de los mamíferos pequeños y para filetes y chuletas de la caza mayor. - Plantxan edo parrillan, hegazti txikiak edo gazteak, bizkarretik irekita eta apur bat zanpatuta. Ugaztun txikien zatiak eta ehizaki handien xerrak eta txuletak ere horrela egiten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (11)
El respaldo puede tener muy variado perfil, según las patas traseras de las sillas. Askotarikoa izan daiteke bizkarraren profila, atzeko hanken arabera.

Materiala: Egurraren teknologia

aPara mayor comodidad, hácense en algunos modelos los respaldos curvados, con traviesas macizas o contrachapeadas. Erosoagoak izan daitezen, hainbat modelo egiten dituzte bizkarra okertuta dutela, langara beteak edo kontratxapatuak erabiliz.

Materiala: Egurraren teknologia

aEl cajón de la mesa, el asiento y el respaldo van sujetos con tornillos. Mahaiko tiradera, eserlekua eta bizkarra torlojuz lotuta daude.

Materiala: Egurraren teknologia

La fijación del asiento y del respaldo, puede hacerse con clavijas o tornillos. Eserlekua eta bizkarra finkatzeko, berriz, larakoak edo torlojuak erabil ditzakegu.

Materiala: Egurraren teknologia

a)Se logra una mayor abertura en la parte superior del respaldo, disponiendo oblicuamente las patas traseras (Véase el lateral y la planta). a)Bizkarraren goiko aldea irekiagoa da atzeko hankak zeiharrak badira (ikusi saihetsa eta oinplanoa).

Materiala: Egurraren teknologia

primero el respal- lehenik, bizkarra,

Materiala: Egurraren teknologia

Hay que notar que, por razones estéticas y prácticas, el asiento tiene forma trapecial, como puede verse en la planta; y, como consecuencia, el respaldo resulta de menos anchura que el frente. Nabarmentzekoa da, arrazoi estetikoak eta arrazoi praktikoak direla medio, trapezio-formakoa dela eserlekua (ikusi oinplanoa) eta, hortaz, bizkarra estuagoa dela aurrealdea baino.

Materiala: Egurraren teknologia

El asiento y el respaldo se forman con listones que tienen de 40 a 60 mm. de ancho, y de 8 a 10 mm. de grueso. Eserlekua eta bizkarra osatzeko, 40-60 mm zabal eta 8-10 mm lodi diren estrabeak erabil ditzakegu,

Materiala: Egurraren teknologia

La silla es un mueble que sirve de asiento individual, con respaldo, y, en general, con cuatro patas. Pertsona bat esertzeko altzaria da aulkia, eta bizkarra eta, oro har, lau hanka izaten ditu.

Materiala: Egurraren teknologia

La altura del respaldo sobre el suelo depende del estilo y uso que ha de tener la silla, pudien-do oscilar entre los 75 y 110 cm. Zer estilotakoa den aulkia eta zertarako erabili behar dugun, horren araberakoa da bizkarraren eta lurraren artean uzten dugun distantzia, eta 75 eta 110 cm artekoa izan daiteke.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (1)
ERIS decidió adquirir alfombras especiales y sillas ergonómicas, así como calzado ortopédico y destinado a evitar los problemas de espalda. ERISek alfonbra bereziak eta aulki ergonomikoak erostea erabaki zuen, baita oinetako ortopedikoak ere, bizkarreko arazoak saihesteko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Nekazaritza (3)
Acaballonado. Ildo bizkarrak egitea.

Materiala: Nekazaritza

Hacer caballones. Ildo bizkarrak egiteko.

Materiala: Nekazaritza

Aporcadoras, para formar caballones. Lurreztatzekoak ildo bizkarrak egiteko erabiltzen dira.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (1)
Los niños caminan a gatas mientras uno o varios niños, los “centollos”, se sitúan con la espalda de cara al suelo y se mueven usando las piernas y los brazos, al revés que si fueran a gatas. Haurrak lau hankan dabiltza, eta beste haur bat edo gehiago, “txangurruak”, bizkarra lurrera begira jartzen dira, eta hankak eta besoak erabiliz mugitzen dira, lau hankan egiten denaren alderantziz.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
•Postura corporal «hundida» (hombros caídos, espalda encorvada, etc.). •Gorputz-jarrera «sartua» (sorbaldak erorita, bizkarra okertuta eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Desplazamiento en el escenario (caminar sin dar la espalda al público). •Agertokian desplazatzea (ikusleei bizkarra eman gabe ibili).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Procurar no dar la espalda a nadie. Ahalegintzea inori bizkarra ez ematen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Demostrar su agrado, atención y simpatía hacia el interlocutor inclinándose hacia delante, relajado y con la espalda algo encorvada. Solaskideari atsegina, arreta eta sinpatia adieraztea, aurrerantz inklinatuta, erlaxaturik eta bizkarra apur bat okertuta dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (2)
Dorsales (sujeción espalda) Bizkarrekoak (bizkarrean lotzen dira)

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

¿Cuál es el peso máximo de un extintor dorsal? Zein da bizkarreko itzalgailu baten gehieneko pisua?

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (5)
Las lesiones o efectos más habituales derivados de la manipulación de cargas son: contusiones, cortes, fracturas, quemaduras, heridas… y, sobre todo, lesiones musculo – esqueléticas, siendo la más frecuente los problemas de espalda, especialmente en la zona dorsolumbar. Hauek dira zamen manipulazioaren ondorioz izaten diren lesio edo efektu ohikoenak: kontusioak, ebakiak, hausturak, erredurak, zauriak..., eta, batez ere, hezur-giharretako lesioak, ohikoena bizkarreko arazoak izanik, bereziki bizkar-gerrialdean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Así podríamos hablar de la Ley de Prevención de Riesgos Laborales 31/1995, de 8 de noviembre que obliga a informar a los trabajadores de todos estos riesgos, o el R.D. 487/1997, de 14 de abril, sobre disposiciones mínimas de seguridad y salud relativas a la manipulación de cargas que entrañe riesgos, en particular dorsolumbares. Adibidez, honako hauek aipa ditzakegu: azaroaren 8ko 31/1995 Legea, laneko arriskuen prebentzioari buruzkoa, langileei arrisku horien guztien berri ematera behartzen duena, edo apirilaren 14ko 487/1997 Errege Dekretua, zamak manipulatzeko gutxieneko segurtasun- eta osasun-xedapenei buruzkoa, langileentzat arriskua, batez ere bizkarrean eta gerrian min hartzeko arriskua dagoenean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Consideramos que la manipulación manual de toda carga que pese más de 3 kg puede entrañar un potencial riesgo dorsolumbar no tolerable, ya que, a pesar de ser una carga bastante ligera, si se manipula en unas condiciones ergonómicas desfavorables (alejada del cuerpo, con posturas inadecuadas, con mucha frecuencia, con suelos inestables, etc.), podría generar un riesgo. Gure ustez, 3 kg baino gehiago pisatzen duen zama ororen eskuzko manipulazioak bizkarreko eta gerrialdeko arrisku onartezina ekar dezake; izan ere, zama arin samarra bada ere, baldintza ergonomiko kaltegarrietan manipulatzen bada (gorputzetik urrun, jarrera desegokiekin, askotan, zoru desegonkorretan, eta abar), arriskua sor lezake.

Materiala: Sistemen integrazioa

Permanecer de pie o sentada con la espalda erguida (tu voz suena más grave y se percibe mejor). Egon zutik edo eserita, bizkarra zuzen (ahotsa sendoago eta hobeto entzuten da).

Materiala: Sistemen integrazioa

Manguera hidráulica con conector rápido. Mahuka hidraulikoa konektore bizkorrarekin.

Materiala: Sistemen integrazioa