Emaitzak: 177

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Informatika eta komunikazioa (1)
Los formularios nos van a permitir, desde dentro de una presentación web, solicitar información al visitante. Formularioek, web aurkezpenen barruan, bisitariari informazioa eskatzeko aukera emango digute.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (99)
Los itinerarios más completos incluyen la visita a algún parque nacional del interior norte como Kakadú y a las tierras rojas desérticas interiores ,con muestras de cultura aborigen , como el Uluru de Ayers Rock. Ibilbide osoenetan, bisitariek beste bisita batzuk ere egiten dituzte: iparraldeko barnealdeko parke nazionalen batera, hala nola Kakadura, eta barnealdeko basamortu-lur gorrietara, adibidez, kultura aborigenaren erakusgarria den Ayers Rock-eko Ulurura.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Como consecuencia del alejamiento la estancia media del visitante extranjero se estima en 26 días empleando como medio de transporte predominante el avión, lo que provoca en ciertos periodos del año la congestión del aeropuerto internacional de Sydney que sirve también como “hub” o plataforma de enlace para los pasajeros interesados en llegar a Nueva Zelanda y otras islas del Pacífico. Urruntasunaren ondorioz, atzerriko bisitarien batez besteko egonaldia 26 egunekoa dela jotzen da; nagusiki hegazkina erabiltzen da garraiobide gisa eta, ondorioz, Sydneyko aireportuan pilaketak sortzen dira urteko hainbat sasoitan; izan ere, aireportu horihubedo lotura-plataforma da Zeelanda Berrira eta Ozeano Bareko beste uharte batzuetara doazenentzat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El PN de Waterberg Plateau, cerca de Windhoek, la capital, tiene en el rinoceronte blanco el mayor imán para el visitante. Windhoek hiriburutik hurbil dagoen Waterberg Plateau Parke Nazionalak errinozero zuria du bisitarien erakargarri nagusi.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El turismo cobra progresivamente mayor protagonismo en la economía de la gran isla , pues ha pasado de 83.000 a 160.000 llegadas internacionales al año en el periodo 1996-2000, procedentes básicamente del mercado europeo. Uharte handiko ekonomian, garrantzia hartzen ari da pixkanaka turismoa; 1996. urtean, 83.000 bisitari izan zituen, eta 2.000. urtean, berriz, 160.000, gehienak merkatu europarrekoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El crecimiento turístico, ha sido espectacular entre 1996 y el año 2000, pasando de 2.856.000 a 4.293.000 visitantes, procedentes mayoritariamente de Europa, con una estancia media de 10 días . Hazkunde turistikoa ikusgarria izan da; 1996. urtean 2.856.000 bisitari izan zituen, eta 2000. urtean, berriz, 4.293.000 bisitari, herrialdean batez beste 10 eguneko egonaldiak egin zituzten europarrak, gehienak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Menos frecuentadas las comarcas meridionales de Marruecos muestran un uso vinculado al deporte, naturaleza y la aventura , sin renunciar a aspectos culturales , con los núcleos de Ouarzazate, Zagora y Erfoud ya próximas al Sahara y a la Cordillera del Atlas. Maroko hegoaldeko eskualdeek jende gutxiago erakartzen dute, eta kirola, natura eta abenturaren inguruko jarduerek erakarrita joaten dira bisitariak, alderdi kulturala ere ahaztu gabe. Saharatik eta Atlas mendikatetik hurbil dauden Ouarzazate, Zagora eta Erfoud dira gune garrantzitsuenak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El nivel de desarrollo de la actividad turística, al igual que el de otros sectores económicos , es muy precario en la mayoría de los países, muy pocos , ven en esta fuente de riqueza una salida, aún parcial a la miseria que domina África, esta situación, unida a problemas burocráticos como la tramitación de permisos y visados, riesgos sanitarios como el ébola, SIDA, paludismo, fiebre amarilla..., conflictos armados , atentados contra intereses turísticos en Argelia, Egipto, Kenia y Tanzania entre otros , determinan que el continente africano sea el menos visitado del planeta, con cifras globales de llegadas internacionales muy inferiores a España, dándose además la circunstancia que el turismo nacional es prácticamente nulo, ya que las rentas de la mayor parte de la población, no alcanzan para cubrir las necesidades básicas. Turismo-jardueraren garapen-maila, beste sektore ekonomikoena bezala, eskasa da herrialde gehienetan. Oso gutxik ikusten dute aberastasun-iturri hori Afrikan nagusi den miseria gainditzeko irtenbidea, partziala bada ere, aurkitzeko modua izan daitekeenik. Afrika munduan bisitari gutxien hartzen dituen kontinente bihurtzen dute egoera horrek eta beste arazo hauek: baimenak eta bisak tramitatzeko arazo burokratikoak, ebola, HIESa, paludismoa, sukar horia eta antzeko osasun-arriskuek, gatazka armatuek, Algerian, Egipton, Kenyan, Tanzanian eta beste hainbat tokitan interes turistikoen aurka izandako atentatuek eta abarrek. Nazioarteko sarrerak Espainiakoak baino askoz baxuagoak dira. Gainera, ez da ia turismo nazionalik, herritar gehienen errentak ez baitira oinarrizko beharrak betetzera iristen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

San Juan, capital del estado, guarda en el interior de su muralla y del conjunto defensivo de El Fuerte y del Castillo de San Felipe del Morro , Patrimonio de la Humanidad, un conjunto de edificaciones coloniales, espacios comerciales y museísticos como el Museo Indio Taíno muy frecuentados por los visitantes.. estatuko hiriburu San Juan de Puerto Ricok hauek eskaintzen ditu harresiaren eta El Fuerte gotorlekuko eta San Felipe del Morro gazteluko defentsaguneen (Gizateriaren Ondare) barruan: hainbat eraikin kolonial, eremu komertzialak eta hainbat museo, hala nola bisitari asko izaten dituen indio tainoen museoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El turismo suponía a finales del siglo XX, 105 millones de visitantes anuales, aunque solo algo más de 20 millones pernoctaba al menos una noche, lo que da una idea de la importancia que tiene el llamado turismo fronterizo, especialmente en el límite septentrional. XX. mendearen amaieran, urteko 105 milioi bisitari zituen, nahiz eta, horietatik, 20 milioi baino gehixeagok baino ez zuten igaro gau bat gutxienez. Horrek agerian uzten du mugako turismoa deitzen denaren garrantzia, bereziki iparraldeko mugakoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el extremo noroccidental del continente, este territorio aún guarda la leyenda de espacio desconocido, fue comprado a Rusia en 1867, atrae una considerable cifra de visitantes que persiguen un paisaje de altas montañas (Mte McKinley, es la cima del continente.), bosques de coníferas y glaciares junto a aldeas que surgieron tras la fiebre del oro . Kontinentearen ipar-mendebaldean dagoen eta 1867an Errusiari erosi zitzaion lurralde horrek oraindik eremu ezezagunaren mitoari eusten dio; bisitari asko erakartzen ditu goi-mendietako paisaia (McKinley mendia kontinenteko altuena da), koniferoen basoak, glaziarrak eta urrearen sukarrak sortutako herrixkak ikustera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (2)
En época estival se organizan excursiones, donde gran cantidad de visitantes tienen la oportunidad de degustarlos en un marco incomparable con vistas al Naranjo de Bulnes. Udan, txangoak antolatzen dira, eta bisitariek haiek dastatzeko aukera izaten dute Naranjo de Bulnes paregabea aurrean dutela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Así pues, para que su estancia sea lo más gratificante posible y de paso incrementar las ventas de la empresa, el director ha decidido mejorar el nivel de francés de sus trabajadores mediante un plan de formación en este sentido. Hala, bada, bisitarien egonaldia ahalik eta atseginena izan dadin eta, bide batez, enpresak salmentak handitu ditzan, zuzendariak erabaki du trebakuntza-plan bat egitea langileen frantsesaren maila hobetzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
Se trata de que las personas visitantes pinten de nuevo el cuadro elegido por ellas mismas para romper la barrera comunicativa que existe entre la obra y el público, que así se convierte en un nuevo intérprete del significado del cuadro y llega a ser uno delos nuevos pintores de la Colección Thyssen. Bisitariek beraiek hautatutako margolana berriz margotzea da helburua, margolanaren eta ikusleen arteko komunikazio-oztopoa gainditzeko. Ondorioz, bisitaria koadroaren esanahiaren interpretari bihurtzen da, etaThyssen bildumaren margolari berrietakobat izango da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La visita consiste en un recorrido por un espacio en el que se muestran y explican diferentes objetos culturales a la persona visitante, empleando estrategias metodológicas varias, que van desde la explicación didáctica hasta las visitas teatralizadas, las cuales tratan de trasladar al público a una época determinada o bien reproducir un estilo de vida o una etapa de la historia cultural de una comunidad. Espazio batean zehar ibilbide bat egitean datza bisita, bisitariei era askotako kultura-objektuak erakutsi eta azaltzeko. Horretarako, hainbat estrategia metodologiko erabiltzen dira, hasi azalpen didaktikoetatik eta bisita antzeztuetara. Bisita antzeztuek ikusleak garai jakin batera eramaten dituzte, edo komunitate bateko kultura-historiaren bizimodu edo aldi jakin bat erreproduzitzen dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este tipo de actividad se acompaña de recursos didácticos adaptados a las necesidades o intereses delpúblicovisitante. Jarduera mota hori bisitarien behar edo interesetara egokitutako baliabide didaktikoekin laguntzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De su profesionalidad depende en gran parte la calidad y el éxito de la actividad, ya que actúa como intermediario entre el significado del producto cultural y el público visitante. Jardueraren kalitatea eta arrakasta gidariaren profesionaltasunaren araberakoak izango dira hein handi batean, hark kultura-produktuaren esanahiaren eta bisitarien arteko bitartekari-lana betetzen duelako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los aparatos auriculares con audioguías, guías multimedia y signoguías permiten al público efectuar la visita de forma individual y adaptada a su propio ritmo, siempre y cuando el programa grabado en la guía permita seleccionar el contenido. Entzuteko gidak dituzten entzungailuek, multimedia-gidek eta zeinu bidezko gidek aukera ematen diete bisitariei bisita beren kabuz eta beren erritmora egiteko, betiere gidan grabatutako programak edukia hautatzeko aukera ematen badu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este tipo de recurso es utilizado en algunos museos como un discurso que acompaña la visita del público y que va marcando la explicación bien en determinadas salas bien a lo largo de todo el espacio de exposición, dirigiendo la atención de la persona visitante sobre determinados productos culturales y trasladándola de una sala a otra. Baliabide mota hau museo batzuetan erabiltzen da, ikusleen bisitari laguntzen dion mintzaldi gisa. Mintzaldi horren bidez, erakusketaren areto jakin batzuetan edo ibilbide guztian azalpenak ematen dira, bisitariaren arreta kultura-produktu jakin batzuetara bideratzen da, eta bisitaria areto batetik bestera gidatzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Cuando sólo se utiliza este recurso en una sala determinada, la proyección suele mantenerse en un ciclo continuo para atender a las personas visitantes, que entran y salen cuando quieren. Baliabide hori areto jakin batean bakarrik erabiltzen denean, proiekzioa etengabeko ziklo batean egiten da, eta bisitariak nahi dutenean sartu eta irten daitezke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El itinerario se puede plantear para recorrerlo en uno o en varios días, ya sea con acompañamiento o por cada persona visitante de manera autónoma en cada una de sus escalas o durante todo el recorrido. Ibilbidea egun bakarrean edo hainbat egunetan egiteko presta daiteke, laguntzailearekin edo bisitari bakoitzak bere kabuz, geldialdi bakoitzean edo ibilbide guztian zehar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En las exposiciones, la persona visitante «se mueve» y, en su recorrido por el espacio definido y organizado de manera intencional, elabora el significado y el valor intangible de los productos culturales a través de una percepción multisensorial –vista, oído, tacto, gusto u olfato, según el caso–. Erakusketetan, bisitaria «mugitu» egiten da, eta berariaz horretarako prestatutako espazioan zehar egiten duen ibilbidean, kultura-produktuen esanahia eta balio ukiezina lantzen ditu, zentzumen anitzeko pertzepzioaren bidez —ikusmena, entzumena, ukimena, dastamena eta usaimena erabil ditzake, kasuan kasu—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (3)
En este contexto la animación turística es ese vehículo de socialización que le ayudará, por una parte, a conocer a los otros huéspedes del establecimiento hotelero en el que está hospedado y de otros establecimientos, así como naturales del país o visitantes que no estén alojados. Testuinguru horretan, animazio kulturala izango da sozializazio-tresna hori, lagunduko baitio bere hoteleko beste ostalari batzuk eta beste hotel batzuetako jendea ezagutzen, eta, halaber, herrialde horretako jendea eta hotel horietakoak ez diren bisitariak ezagutzen.

Materiala: Animazio turistikoa

La época del año que tenga menos visitantes el hotel estará cerrado o habrá reducido su personal al mínimo y en el periodo con mayor afluencia de visitantes contratará a la totalidad de la plantilla, entre ellos al animador. Bisitari gutxien izaten den urteko sasoian, hotela itxita egongo da, edota oso langile gutxi izango ditu; eta bisitari gehieneko sasoietan, langile guztiak kontratatuko dituzte, besteak beste, animatzailea.

Materiala: Animazio turistikoa

Es recomendable añadir una partida con el nombre de “extras”, “imprevistos”, etc., para contar con un margen de dinero disponible en caso de robo de material, roturas no previstas, extravío, reposición, una afluencia inusitada de clientes, un éxito inesperado de alguna de las actividades, etc. Komeni da idazpen bat gehitzea, “estrak”, “ezustekoak” edo antzeko izenekoa, dirua izateko materiala lapurtzen badute, aurreikusi gabe zegoen zerbait puskatu edo galtzen bada, aldatu behar bada, normalean baino bisitari gehiago etortzen bada, jardueraren batek pentsatu baino arrakasta handiagoa badu...

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (3)
8.5 Señalización y normas para la actuación de visitantes. 8.5 Bisitariek nola jardun behar duten jakiteko seinaleak eta arauak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Otras personas que puedan ser afectadas por las actividades de trabajo (por ejemplo: visitantes, subcontratistas, público). Lan-jardueren eraginpean egon daitezkeen beste pertsona batzuk (adibidez: bisitariak, azpikontratistak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el centro de estética y peluquería en el que trabajamos se orientase a prestar servicios exclusivamente a visitantes/turistas, estos serían nuestro segmento dentro del mercado de la imagen personal. Lan egiten dugun estetika-zentroan eta ile-apaindegian bisitarientzako edo turistentzako zerbitzuak soilik ematen badira, horiek izango dira gure segmentua irudi pertsonaleko merkatuaren barruan.

Materiala: Sistemen integrazioa