Emaitzak: 40

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Eraikuntza eta obra zibilak (32)
Para marcar baldosas y azulejos se aconseja el uso de los rotuladores, ya que el lapicero no marca sobre la superficie demasiado pulida de las plaquetas, limitándo el uso del lapicero para marcar en el borde de la baldosa. Baldosak eta lauzak markatzeko errotulagailuak erabili behar ditugu, arkatza ez baita ondo markatuta geratzen, gainazala oso leunduta badago; beraz, baldosaren ertzean markatzeko besterik ez dugu arkatza erabiliko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Otra manera más cómoda de hacer el cajeado es realizar uno de los cortes (el más corto, si le hay) con la rotaflex, y el segundo con la máquina de cortar azulejos. Badago ahoa egiteko beste modu erosoago bat: ebakietako bat (laburrena, halakorik badago) errotaflexarekin egingo dugu, eta bestea lauzak ebakitzeko makinarekin.

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Un obrero coloca una cuña en la junta de un azulejo para alcanzar la altura que le indica el nivel. Langilea falka jartzen ari da lauzaren junturan, lauza nibelak adierazitako altuerara altxatzeko.

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Son cambios muy pequeños -milimétricos- pero lo suficientes como para que soporten una gran presión y se rajen las soleras o se ahuequen los azulejos. Aldaketa horiek oso txikiak izanda eremilimetro gutxikoak, nahikoak izaten dira zolarriaren presioa nabarmen handitzeko; horren ondorioz, zolarria zartatu egin daiteke, eta lauzak hanpatu.

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Cuando un azulejo es de menor tamaño o tiende a quedarse desplomado se puede recurrir a las cuñas introduciéndolas en las juntas hasta llevar al azulejo a la postura adecuada. Lauzetako bat txikiagoa denean edo erorita geratzen denean, falkak jar ditzakegu junturetan, lauzak behar duen tokia hartzeko.

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Las cuñas son piezas de plástico que se utilizan para calzar a los azulejos en sus juntas, antiguamente se empleaban palillos. Falkak, berriz, plastikozko piezak dira, eta lauzak junturetan altxatzeko erabiltzen dira (antzina zotzak erabiltzen ziren zeregin horretarako).

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La colocación de los azulejos puede realizarse echando la masa sobre la parte posterior del azulejo a modo de pegotes -aunque es más recomendable hacerlo con un peine sobre la pared-. Lauzak jartzeko, masa-txaplatak bota ditzakegu lauzaren atzealdetik; nolanahi ere, gomendagarriagoa da masa orraziarekin zabaltzea horman.

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Al igual que con los azulejos se han de alternar las baldosas de dos o tres cajas distintas, para que los posibles cambios de tamaño entre las baldosas de una caja y otra dificulten su correcta colocación. Lauzekin bezalaxe, bizpahiru kaxatako baldosak tartekatu behar ditugu, kaxa batetik bestera baldosen tamaina aldatuta ere, ilarak behar bezala osatu ahal izateko.

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Para realizar cortes rectos y limpios en baldosas y azulejos se ha de emplear la máquina de cortar(Fig. 20). Baldosetan nahiz lauzetan ebaki zuzen eta garbiak egiteko, ebakitzeko makina erabili behar dugu (20. irudia).

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Si la solera esta echada de forma adecuada el solado de la habitación, cocina o baño, se podrá realizar metiendo la baldosa por debajo de los azulejos de la primera fila(Fig. 25). Logelan, sukaldean edo bainugelan zoladura ondo botata badago, baldosak behar bezala sartuko dira lehen ilarako lauzen azpitik (25. irudia).

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Ostalaritza eta turismoa (8)
Isfahán, conocida por sus ejemplos de arquitectura safávida de la Plaza del Imán Jomeini, tal es el caso de la Mezquita del Imán, con su rica cúpula de azulejos y el Palacio de Alí Qapú. Isfahán. Jomeini imanaren plazako arkitektura safabidoaren laginengatik da ezaguna. Eraikin horietako bi Imanaren meskita, axuleiuzko kupula ederrekoa eta Alí Qapú jauregia dira.

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la Iglesia de San Marcos, con su tejado de azulejos pintados. San Markos eliza, axuleiu margotuzko teilatuarekin.

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La Mezquita de Sokollu Mehmet Pasa, construida por Sinán, ofrece otra muestra de los maravillosos azulejos de Iznik. Skollu Mehmet Pasa meskita (Sokollu Pasa Camii) Sinanek eraiki zuen eta Iznikeko axuleiu zoragarriak ditu ikusgai.

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Construida entre 1609 y 1616 por mandato del Sultán Ahmet Cami. su nombre se debe al recubrimiento de las paredes de azulejos azules de Iznik. 1609tik 1616ra bitartean eraiki zuten Ahmet Cami sultanaren aginduz, eta Meskita Urdina esaten zaio hormak Iznikeko axuleiu urdinez estalita dituelako.

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Esta ciudad era famosa por la habilidad de sus albañiles, carpinteros, curtidores y herreros, y esta habilidad ha quedado plasmada en sus principales edificios, el Monasterio de la Trasfiguración del Salvador, de muros blancos y cúpulas oscuras, donde fue encontrado el importante manuscrito "El Cantar de las huestes de Igor"; la Iglesia de la Epifanía cuyos muros están decorados con azulejos multicolores; el Templo de Iliá el Profeta con sus hermosos frescos; las iglesias de Juan el Crisóstomo, Nikola Mokry y Juan el Precursor y la casa de la hacienda, la Karábija. Hiri hau igeltsero, arotz, larru-ontzaile eta errementariengatik izan zen ezaguna, eta haien gaitasuna eraikin nagusietan islatu da: Salbatzailearen Transfigurazioaren Monasterioa, pareta zurikoa eta kupula ilunekoa, “Igorren Tropen Eresia” eskuizkribu garrantzitsua aurkitu zuten tokia; Epifaniaren Eliza, paretak kolore anitzeko axuleiuekin apainduak dituena; Ilia Profetaren Tenplua, fresko ederrekin; Joan Krisostomo, Nikola Mokry eta Joan Aitzindariaren Elizak; eta ogasunaren etxea, Karabija.

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La calidad arquitectónica y artística del caserío blanco o decorado con azulejos y barandillas de hierro forjado, fechadas en los siglos XVI a XVXIII, es única. XVI. mendetik XVIII. mendera bitarteko baserri-etxe zuri edo azulejoz apaindu eta burdina forjatuzko eskudeldunen kalitate arkitektoniko eta artistikoa bakarra da.

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A pesar de la influencia francesa e italiana, el palacio tiene rasgos típicamente portugueses, tales como los famosos azulejos. Frantziako eta Italiako eragina izanda ere, jauregiak baditu Portugaleko ohiko ezaugarriak, azulejoak, alegia.

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Ofrece ruinas de ciudades romanas, sierras e iglesias revestidas de bellos azulejos. Hiri erromatarren aurriak, mendilerroak eta azulejo ederrez apaindutako elizak ere badaude han.

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