Si pasamos como argumento de entrada la dirección de una serie de variables de retorno, la función puede utilizar las direcciones de esas variables para depositar en ellas los valores de retorno.
Sarrerako argumentu gisa itzulera-aldagai batzuen helbidea eskaintzen badigu, helbide horiek erabil ditzake funtzioak, itzulera-balioak bertan jartzeko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Paso de argumentos por valor
Argumentuak balio bidez pasatzea
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
en tiempo de ejecución se realiza una copia del parámetro especificado en la llamada sobre el argumento de la función.
exekuzio-denboran, deian zehazturiko parametroaren kopia bat egiten da funtzioaren argumentuaren gainean.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Paso de argumentos por referencia
Argumentuak erreferentzia bidez pasatzea
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
La lista de argumentos o parámetros de entrada.
Argumentuen edo sarrerako parametroen zerrenda.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Las referencias se pueden utilizar de tres modos diferentes: como referencias independientes, como argumentos de una función y para devolver valores en funciones.
Erreferentziak hiru modutara erabil daitezke: erreferentzia independente gisa, funtzio baten argumentu gisa eta funtzioetan balioak itzultzeko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
El uso más frecuente de las referencias es para mejorar el paso de argumentos a las funciones, como se verá más adelante.
Funtzioei argumentuak errazago pasatzeko erabiltzen dira gehienbat (aurrerako azalduko dugu prozedura hori).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Obsérvese cómo se define el constructor de la clase derivada, se indica el constructor de la clase derivada con sus argumentos y a continuación seguido del carácter ":" se llama al constructor de la clase base;
Begiratu klase eratorriko eraikitzailea nola definitzen den: lehenik klase eratorriaren eraikitzailea adierazten da, bere argumentuak eta guzti, eta gero oinarri-klaseko eraikitzaileari deitzen zaio, atzetik ":" karakterea jarriz.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Escribir un constructor que reciba los tres argumentos necesarios para inicializar todas las propiedad del objeto.
Idatzi eraikitzaile bat, objektuaren propietate guztiak hasieratzeko behar diren hiru argumentuak jasoko dituena.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Dentro de estas eternas controversias, uno de los argumentos esgrimidos a la hora de evitar mejorar los sistemas es el del poco conocimiento que hay de las “interioridades” de los mismos, y de las dificultades que entrañaría que alguien quiera dedicarle tiempo.
Betiko eztabaida horretan sistemak ez hobetzeko gehien erabilitako arrazoia horien "barrualdearen” ezagutza eskasa izaten da, eta norbaitek denbora eskaini nahi izateak dakartzan zailtasunak.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
El mismo argumento será válido para la sustitución de bajantes o tuberías de agua, y, en general, para cualquier intervención que consista simplemente en retirar un elemento antiguo y obsoleto y reemplazarlo por otro nuevo.
Gauza bera gertatzen da zorrotenak edo ur-hodiak ordezteko garaian eta, oro har, elementu zaharkitu bat kendu eta berriarekin ordeztean datzan edozein esku-hartzetan.
Antes de introducir más argumentos y, precisamente por afinidad a sus explicaciones, será imprescindible mencionar a J.R.Moylesy su concepto de «la espiral del juego» que define de la siguiente forma:
Argudio gehiago aurkeztu aurretik eta, bere azalpenekin bat gatozelako hain zuzen ere, ezinbestekoa izango daJ. R. Moylesaipatzea, eta hark definitutako “jolasaren kiribila” kontzeptua:
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Haced una lista de los argumentos de los partidarios contrarios a la integración escolar de estos niños.
Zerrenda bat egin haur horiek eskolan integratzearen kontra daudenek ematen dituzten argudioekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
El argumento inédito o adaptado de un cuento, una fábula o una canción.
Ipuin, alegia edo abesti berri baten argumentua edo argumentu egokitua.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
introducción (música escogida), objetivos (qué queremos conseguir a través de la audición con los niños), argumento de la obra adaptada a la educación infantil, actividades (instrumentos musicales, elementos del lenguaje musical, instrumentación), biografía del compositor adaptada, materiales (muñecos, marionetas, cuentos) y conclusión del trabajo.
sarrera (aukeratu duzuen musika), helburuak (entzuketaren bidez zer lortu nahi den haurrekin), lanaren argumentua haur-hezkuntzara egokituta, jarduerak (musika-tresnak, musika-hizkuntzaren elementuak, instrumentazioa), konpositorearen biografia egokitua, materialak (panpinak, txotxongiloak, ipuinak) eta lanaren ondorioak.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
A medida que va avanzando en este período, el niño mostrará un mayor grado de comprensión y será más exigente; por este motivo, los argumentos y los temas podrán irse ampliando sin dejar de ser, por ello, sencillos y de corta duración.
Aldi horretan aurrera egin ahala, haurrak gero eta gehiago ulertuko du eta geroz eta zorrotzagoa izango da; hori dela eta, argudio eta gai gehiago erabili ahal izango dira, baina ipuinak errazak eta laburrak izango dira oraindik.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
En general, los argumentos sobre los que se basan estas afirmaciones son los siguientes:
Oro har, argudio hauetan oinarritzen dira esandakoak:
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Se puede hacer un debate en gran grupo sobre todas las dudas, reflexiones y argumentos que surjan al respecto de este trabajo.
Talde osoan eztabaida egin daiteke, lan honetan sortu daitezkeen zalantza, hausnarketa eta argudio guztiei buruz.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Ante esta disparidad, se intentará mostrar una serie de conclusiones a las que han llegado algunos expertos y que recogen argumentos tanto a favor como en contra del juguete bélico.
Iritziak iritzi, aditu batzuen ondorioak erakusten saiatuko gara, jostailu belikoaren aldeko nahiz aurkako argudioak jasotzen dituztenak.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Para terminar estos argumentos, añadir que se tiene la certeza de que un exceso de juguetes provoca la indife-rencia del niño hasta tal punto que se han podido observar casos en que durante un cumpleaños o fiestas de reyes los pequeños hayan dejado regalos sin abrir.
Argudio horiekin amaitzeko, esan dezagun haurrak jostailu gehiegi baditu interesa galtzen duela haiekiko; urtebetetzean jasotako edo Olentzerok ekarritako opari batzuk ireki gabe ere utzi izan dituzte ume batzuek.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Ante la evidencia de tales argumentos se pueden sacar dos conclusiones:
Bistako bi argudio horien aurrean, bi ondorio atera ditzakegu:
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Informatika eta komunikazioa (6)
El argumento secure indica que la cookie solo se transmitirá a través de una conexión segura HTTPS.
Secure argumentuak cookiea HTTPS konexio seguru batez soilik transmitituko dela adierazten du.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
El argumento expire es un argumento entero que indica la hora en que se eliminara la cookie en el formato de hora que devuelven las funciones UNIX time() y mktime().
Expire argumentua argumentu osoa da, eta UNIX time() eta mktime() funtzioek itzultzen duten ordu-formatuan cookiea ezabatuko den ordua adierazten du.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Todos los argumentos excepto el nombre son opcionales.
Argumentu guztiak, izena izan ezik, aukerakoak dira.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
También podemos reemplazar cualquier argumento con una cadena vacía ("").
Halaber, edozein argumentu kate huts batez ("") ordeztu dezakegu.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Este último argumento es opcional y, si se omite, la busqueda comienza por el primer carácter de la cadena.
Azken argudio hori aukerakoa da eta, kontuan hartzen ez bada, bilaketa katearen lehen karakteretik hasiko da.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Este último argumento es opcional y, si se omite, la busqueda comienza por el último carácter de la cadena.
Azken argudio hori aukerakoa da eta, kontuan hartzen ez bada, bilaketa katearen azken karakteretik hasiko da.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Irudi pertsonala (4)
Preocuparse de sus necesidades y ofrecer argumentos sólidos.
Komeni da haren premiez kezkatzea eta argudio sendoak azaltzea.
Materiala: Elektroestetika
Tomarlo con calma y repetir los argumentos las veces necesarias.
Lasai jokatu behar da, eta beharrezkoak diren aldi guztietan errepikatu behar dira argudioak.
Materiala: Elektroestetika
La cosmética ha hecho de la ciencia un argumento de venta; el discurso publicitario recurre a una terminología científica que se va adaptando según sus necesidades.
Kosmetikak salmentarako argudio bihurtu du zientzia; publizitateko diskurtsoak premien arabera egokitzen den terminologia zientifikoa erabiltzen du.
Materiala: Elektroestetika
Se programarán en base a los siguientes argumentos:
Recordamos el argumento que se planteaba en el Tema 12:
12. gaian planteatzen zen argumentua gogoratuko dugu:
Materiala: Irudia
Una vez aceptada la idea o argumento, se inicia el tratamiento fílmico, que valora el argumento y comprueba sus posibilidades cinematográficas.
Ideia edo argumentua onartu ondoren, filmaren tratamendua abiatzen da; prozesu horretan, argumentua baloratu eta zinemarako dituen posibilitateak egiaztatzen dira.
Materiala: Irudia
La idea y el argumento.
Ideia eta argumentua.
Materiala: Irudia
Los pasos para hacer una película, o La idea y el argumento, o Tratamiento fílmico.
Filma egiteko urratsak, o Ideia eta argumentua, o Filmaren tratamendua.
Materiala: Irudia
Debéis tener presente que cuanto más trabajéis la idea, más fácil es encontrar un argumento contundente y sencillo.
Kontuan hartu: ideia zenbat eta gehiago landu, orduan eta errazagoa izango zaizue argumentu sendoa eta xumea aurkitzea.
Materiala: Irudia
Si ponemos muchos argumentos el consumidor se desorienta.
Argudio asko erabiltzen baditugu, kontsumitzailea nahasi egingo dugu.
Materiala: Irudia
oLa idea y el argumento.
oIdeia eta argumentua.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (8)
La expresión de una demanda por parte del cliente es una señal óptima para la presentación de un argumento como respuesta personalizada.
Bezeroak eskari bat aditzera ematea abagune ezin hobea da argudio bat erantzun pertsonalizatu gisara aurkezteko.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Un argumento muy convincente es usar a la clientela satisfecha para lograr otras ventas.
Konbentzitzeko moduko argudioa da beste salmentetan asetako bezeroak baliatzea.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Exposición del argumento:
Argudioaren azalpena:
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Puede decirse que el argumento es la razón de peso que hace inclinar la balanza decisional del cliente hacia nuestro lado, aceptando la oferta realizada, pero…
Argudioa bezeroaren erabakia geureganatzea eta egin diogun eskaintza onartzea eragiten duen pisuzko arrazoia dela esan genezake, baina…
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Al tratar una objeción, ya que ésta es una buena oportunidad para desarrollar el argumento.
Objekzio baten aurrean gaudenean, aukera ona baita argudioa garatzeko.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El tratamiento de una objeción implica, muchas veces, el desarrollo de un argumento basado en dicha objeción.
Eragozpen bat lantzeak eragozpen horretan oinarritutako argudioak ematea dakar sarritan.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Una forma generalizada para presentar un argumento, válida para la mayoría de las situaciones de ventas, podría consistir en desarrollar el siguiente proceso:
Argudio bat aurkezteko modu orokortu bat, salmenta-egoera gehienetan baliagarria, prozesu hau garatzea izan liteke:
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La calidad es el primero de los argumentos para poder vender.
Kalitatea da saltzeko lehen argudioa.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Administrazioa eta kudeaketa (1)
Un sector en alza, una empresa atractiva o un reto interesante pueden valer como argumentos, indica Castellanos.
Gorabidean doan sektore bat, enpresa erakargarri bat edo erronka interesgarri bat izan daitezke arrazoi nahikoak, azaltzen du Castellanosek.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Animazio turistikoa (1)
Ofrece argumentos en favor de tu punto de vista.
Arrazoitu zure ikuspuntua.
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (5)
Según el tipo de público será la orientación y enfoque del debate así como el tipo de argumentos y lenguaje que se utilizará.
Ikus-entzule motaren arabera definituko da debatearen orientazioa eta ikuspegia, baita erabiliko diren argudioak eta hizkuntza ere.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Presentación de argumentos con evidencia.
Argudioak ebidentziekin aurkeztea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Sesión interrogativa que consta de diferentes preguntas de cada lado, para derrumbar los argumentos del oponente.
Galderen saioa: hainbat galdera egingo dira alde bakoitzetik, aurkariaren argudioak aurkaratzeko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Es en esta etapa donde se exponen los argumentos y contraargumentos, así como toda la información adicional que ayude a la discusión del tema.
Etapa honetan azaltzen dira argudioak eta kontraargudioak, baita gaiari buruz eztabaidatzen uzten duten gainerako informazioak ere.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Y que apoye sus argumentos gesticulando de forma natural.
Eta babes ditzala argudioak, keinuak modu naturalean eginda.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (3)
Dividid la clase en dos grupos, uno estará a favor de los argumentos de la entrevistada; el otro, en contra.
Banatu ikasgela bi taldetan; talde bat elkarrizketatuaren argudioen alde egongo da, eta bestea, kontra.
Materiala: Sistemen integrazioa
Entre los posibles argumentos destacan los siguientes:
Argudio posible hauek nabarmentzen dira:
Materiala: Sistemen integrazioa
Otros argumentos para sensibilizar a la empresa:
Enpresa kontzientziatzeko beste argudio batzuk:
Materiala: Sistemen integrazioa
Instalatze eta mantentze lanak (1)
Los argumentos a favor y en contra de estos procedimientos son ya los indicados en los apartados anteriores correspondientes para cada uno de ellos.
Prozedura hauen aldeko eta aurkako argudioak aurrez azaldu dira, barne hartzen duten tratamendu bakoitzarenak aipatzean.
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request