EL ESTRÉS FORMA PARTE DE TU VIDA COTIDIANA, QUE TE AFECTE DEPENDE DE TU ACTITUD.
ESTRESA ZURE EGUNEROKO BIZITZAREN PARTE DA; ZeuREGAN ERAGINIK IZATEA EDO EZ IZATEA ZURE JARRERAREN ARABERAKOA DA.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Gizarte eta kultura zerbitzuak (45)
Las relaciones de convivencia en el sistema familiar se basan en las diferentes pautas de interacción entre sus miembros, su estilo propio y su forma de comunicarse a través de los gestos, actitudes y mensajes estereotipados que la definen y la singularizan.
Familia-sistemaren barruan, bizikidetza-harremanak kideen arteko harreman-ereduetan oinarritzen dira eta komunikatzeko duten moduan, hala nola keinu, jarrera eta definitzen duten eta bakarra egiten duten mezu estereotipatuen bitartez.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Cambio importante actitudes del cónyuge ......
Ezkontidearen jarreran aldaketa handia ......
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Consiga una relación de comunicación y confianza, superando las actitudes de desconfianza ante profesionales e instituciones, rasgo común de estas familias.
Familiak komunikaziozko eta konfiantzako harremana ezartzea lortuko du, eta familia horietan ezaugarri komuna den profesionalekiko eta erakundeekiko konfiantzarik gabeko jokabideak gaindituko dituzte.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Razona el cambio de actitud con respecto a la actividad lúdica durante la etapa infantil que ha tenido lugar a lo largo de la historia.
Esan haurtzaroko jarduera ludikoarekiko jarrera zergatik aldatu den historian zehar.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Posiblemente este cambio de actitud ha sido paralelo, por un lado a la importancia que ha adquirido el juego y el juguete en la sociedad actual y, por otro a la gran expansión que está viviendo la industria del juguete, que ha identificado en este segmento grandes posibilida-des de negocio.
Beharbada, alde batetik, jolasak eta jostailuak gaurko gizartean garrantzia hartzearekin batera gertatu da jarrera-aldaketa hori, eta, bestetik, jostailuaren industriaren zabalkunde handiarekin batera (alor horretan negozio-aukera handiak ikusi baititu).
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
El contenido fundamental del juego es la ejecución de acciones relacionadas con la actitud adoptada ante otras perspectivas cuyos papeles interpretan otros niños.
Jolas honetan, haurrek beste ikuspegi batzuetako rolak hartzen dituzte eta ikuspegi horien aurrean hartutako jarrerarekin zerikusia duten ekintzak egiten dituzte.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Las actitudes de cooperación, de participación y solidaridad forman parte de la educación de hábitos de convivencia, de respeto por lo que es de todos, de saber pedir y recibir ayuda en el momento adecuado, de aportar el propio esfuerzo en las actividades colectivas, etc.
Lankidetza-, partaidetza- eta elkartasun-jarrerek elkarbizitzako ohituren heziketarekin dute zerikusia, guztiona dena errespetatzen irakastearekin, une egokietan laguntza eskatzen eta jasotzen jakitearekin, jarduera kolektiboetan norberaren ahalegina eskaintzearekin eta abar.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Nos podemos ayudar con fotos de caras tristes y manteniendo una actitud de recogimiento.
Aurpegi tristeen argazkiak balia ditzakegu, eta nor bere baitan bildurik egon gaitezke.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
La actitud del adulto durante todo el proceso es fundamental.
Helduak prozesuan zehar duen jarrera funtsezkoa da.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Una actitud dialogante y entusiasta ayudará a fomentar en los alumnos el deseo de aprender y de conocer.
Jarrera irekiak eta gogotsuak ikasteko eta ezagutzeko gogoa sorraraziko die ikasleei.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Irudi pertsonala (15)
Si observamos las diferentes actitudes que toma la gente ante el arreglo personal, encontraremos también puntos de contradicción y variedad de comportamientos entre personas de la misma edad, país o condición social.
Jendeak txukunketa pertsonalaren inguruan dituen jarrerak behatuz gero ere, puntu kontraesankorrak eta askotariko jokabideak aurkituko ditugu adin, herrialde edo gizarte-maila bereko pertsonen artean.
Materiala: Elektroestetika
Las actitudes a adquirir son:
Hauek dira geureganatu beharreko jarrerak:
Materiala: Elektroestetika
No existe mejor publicidad que la propia imagen del que oferta el servicio, su actitud, trato, lenguaje, etc., ya que es un factor determinante de aceptación o rechazo de la persona.
Ez dago publizitate hoberik zerbitzua ematen duenaren irudia, jarrera, tratua, hizkuntza, etab. baino. Erabakigarria da inor onartzeko edo baztertzeko.
Materiala: Elektroestetika
Como cualquier trabajo dedicado al contacto con la gente se necesitan unas actitudes mínimas que se pueden resumir en la siguiente frase:
Jendearekin harremanean egiten den beste edozein lanetan bezala, esaldi batean labur dezakegu eduki beharreko jarrera:
Materiala: Elektroestetika
Se define actitud como la disposición de ánimo manifestada de algún modo.
Jarreraren definizioa hauxe da: era batera edo bestera adierazten den aldartea.
Materiala: Elektroestetika
Con la actitud positiva en la realización de la técnica de microimplantación de pigmentos se obtiene:
Pigmentuak mikroezartzeko teknika egitean jarrera positiboa edukiz hau lortzen da:
Materiala: Elektroestetika
Es importante mantener una actitud activa en la conversación, esto se demuestra, por ejemplo, preguntando en algún momento de la charla sobre ciertos detalles referidos por el interlocutor.
Halaber, oso garrantzitsua da elkarrizketan jarrera aktiboa izatea. Hori erakusteko, noizean behin bezeroak aipatutako xehetasun jakin batzuei buruzko galderak egin daitezke, adibidez.
Materiala: Elektroestetika
La observación puede realizarse de manera directa, examinando las actitudes de la clientela, que envía mensajes no verbales (la sonrisa, la mirada, los gestos) y verbales (las quejas más o menos explícitas, el tono de voz, etc.).
Behaketa zuzenean egin daiteke, bezeroen jarrerak aztertuta. Izan ere, bezeroek hitzezko mezuak (kexu agerikoagoak edo ezkutuagoak, ahots-tonua eta abar) eta hitzezkoak ez direnak (irribarrea, begirada, keinuak eta abar) bidaltzen dituzte.
Materiala: Elektroestetika
No demostrar el cansancio con actitudes impropias para un lugar de trabajo.
Ez da nekea erakutsi behar lanleku baterako desegokiak diren jarrerekin.
Materiala: Elektroestetika
la puntualidad, la atención prestada a la clientela, el concepto de honradez, etc., son actitudes que reciben diferentes valoraciones en las distintas culturas.
puntualtasunak, bezeroei eskainitako arretak, zintzotasun kontzeptuak eta abar, balioztatze desberdina jasotzen dute kultura batean eta bestean.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (1)
La única diferencia es que la publicidad de productos busca beneficios económicos, mientras que otros tipos de anuncios buscan motivar a la gente para que tome una actitud, sumar votos, etc.
desberdintasun bakarra dago: etekin ekonomikoak lortzea da produktuen publizitatearen xedea. Bestelako iragarki moten helburua, berriz, jarrera jakin bat harrarazteko, botoak lortzeko, etab. jendea motibatzea da.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (6)
Son muy apropiados para investigar las actitudes y sentimientos del consumidor, sus deseos y percepciones en relación con los períodos vacacionales, los viajes y los destinos turísticos.
Egokiak dira kontsumitzaileen jarrera eta sentimenduak ezagutzeko, eta opor-garaian bidaiatzeko eta destino turistikoak aukeratzeko dituzten gogoak eta pertzepzioak jakiteko.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Informar adecuadamente al cliente de los canales que existen para llevar a cabo su reclamación, siempre manteniendo una actitud respetuosa y jamás tomando la reclamación como un ataque personal, sino como un aspecto a mejorar.
Bezeroari erreklamazioa bideratzeko dauden kanalen berri modu egokian ematea, beti jarrera adeitsuarekin, eta inoiz ez erreklamazioa eraso pertsonaltzat hartuz, hobetu beharreko alderdi gisara baizik.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor.
Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
En este caso se trata de una actitud y, por tanto, nos podemos encontrar con personas que son muy comunicativas y otras que lo son muy poco.
Jarrera bati buruz ari gara, eta, beraz, pertsona oso komunikatiboak edo batere komunikatiboak ez direnak aurki ditzakegu.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Su objetivo no se limita a la investigación de las opiniones, actitudes, preferencias y deseos conscientes de los consumidores, sino que se aplica también a sus impulsos y motivaciones inconscientes.
Helburua ez da bakarrik iritziak, jarrerak, lehentasunak eta nahiak aztertzea; bulkada eta motibazio inkontzienteetan ere aplikatzen da.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Por un lado podemos analizar las actitudes que deberán mostrar, que en general serán las siguientes:
Batetik, jarrera azter dezakegu:
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Administrazioa eta kudeaketa (9)
La formación es el conjunto de medidas encaminadas a mejorar tanto las aptitudes como las actitudes de los trabajadores.
Trebakuntza deritzo langileen gaitasunak zein jarrerak hobetzera bideratutako neurrien multzoari.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
a través de la observación de la actividad empresarial se pueden percibir tanto aptitudes como actitudes deficientes o susceptibles de mejora mediante una adecuada formación.
enpresa-jarduerari erreparatuta, gaitasun eta jarrera eskasak eta trebakuntza egoki batekin hobetu daitezkeenak hauteman daitezke.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
se pueden medir con la realización de algún tipo de prueba a lo largo del proceso de formación, pero quizá resulta más interesante la evaluación continuada por parte del formador con base en la observación de las destrezas y actitudes demostradas por estos.
Trebakuntza-prozesuan zehar probaren bat eginez neur daitezke; baina, batzuetan, hobe izaten da trebatzaileak ebaluazio etengabea egitea, parte-hartzaileen trebeziei eta haien jarrerari erreparatuz.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Mejorar las actitudes y los resultados de los trabajadores.
Langileen jarrerak eta emaitzak hobetzea.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Muestra una actitud cercana con el cliente intentando proporcionarle la máxima información posible.
Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
De esta forma, si la competencia a evaluar fuera, por ejemplo, orientación al cliente, las evidencias deberían ser hechos concretos como: sonríe y muestra actitud de escucha activa, regula su entonación para ser lo más agradable posible, mostrando actitud de servicio y respeto; etc.
Hala, demagun, adibidez, bezeroarekiko orientazioa konpetentzia ebaluatu nahi dugula; ebidentziak gertaera zehatzak izango dira: irribarre egiten du, eta aktiboki entzuteko jarrera du; intonazioa kontrolatzen du, ahalik eta atseginena izan dadin; laguntzeko eta errespetuzko jarrera du; eta abar.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Evaluar que las actitudes que se generan en la empresa sean acordes a los valores definidos:
Enpresan sortzen diren jarrerak zehaztutako balioekin bat datozela ebaluatzea:
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Propone fomentar prácticas correctas en las empresas, velar por la coherencia entre las políticas nacionales e internacionales, promover instrumentos de evaluación, animar a las empresas a adoptar una actitud positiva al desarrollo sostenible e incorporar prácticas de RSC en la gestión.
Proposatzen du, besteak beste, enpresetan jardunbide egokiak sustatzea, politika nazionalen eta nazioartekoen arteko koherentzia zaintzea, ebaluazio-tresnak sustatzea, enpresak garapen jasangarriarekiko jarrera positiboa hartzera bultzatzea eta kudeaketan esKaren jardunbideak sartzea.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
A lo largo del programa y en cada uno de los diferentes módulos, los participantes van siendo evaluados por los propios formadores y coordinadores del programa, tanto en adquisición de conocimientos como en actitud.
Programan zehar, modulu bakoitzean, programako trebatzaileek eta koordinatzaileek parte-hartzaileak ebaluatzen dituzte, bai ezagutzak eskuratzeari dagokionez, bai jarrerari dagokionez.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Elektrizitatea eta elektronika (8)
Pero también la actitud de las personas de su entorno puede favorecer el aislamiento.
Baina bere inguruko pertsonen jarrerak ere mesedetu lezake bakartze hori.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
A medida que pasan los días, su actitud retraída hacia sus iguales y docentes aumenta.
Egunak igaro ahala, bere ikaskide eta irakasleenganako jarrera itxia gero eta handiagoa da.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
La adopción de una actitud activa de predisposición para escuchar y comprender.
Solaskideari entzuteko eta ulertzeko aurrejoera aktibo bat hartzea.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
La escucha activa y la empatía son actitudes que se deben entrenar, aunque hay personas que disponen de mayor sensibilidad para adoptarlas.
Entzute aktiboa eta enpatia entrenatu beharreko jarrerak dira, nahiz eta horretarako sentiberatasun handiagoa duten pertsonak badiren.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Reflexionad individualmente sobre las medidas y actitudes que podéis adoptar para evitar comportamientos como los expuestos.
Banaka, egin gogoeta azaldutakoen antzeko portaerak ekiditeko zer nolako neurriak eta jarrerak har ditzakezuen.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
A veces se da la prioridad a lo que es útil para los demás por encima de la persona interesada y esta es una actitud que hay que evitar.
Batzuetan, ingurukoentzat baliagarria denari ematen zaio lehentasuna, interesdunaren gainetik, eta hori ekidin beharreko jarrera da.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Como la motivación es el motor de cualquier proceso de habilitación o rehabilitación, los aspectos emocionales y la actitud respecto al aprendizaje (activa, pasiva, frustrada, de rechazo, agresiva, etc.), serán variables de gran importancia y será necesario conocerlos, registrarlos y evaluarlos.
Edozein gaitze- edo errehabilitazio-prozesuren motorra motibazioa izaten denez, alderdi emozionalak eta ikaskuntzari buruzko jarrera (aktiboa, pasiboa, frustratua, arbuiozkoa, oldarkorra eta abar) garrantzi handiko aldagaiak izango dira eta beharrezkoa izango da haiek ezagutzea, erregistratzea eta ebaluatzea.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Indicios que pueden alertar sobre la necesidad de una demanda de revisión: cambio de actitud, abandono del sistema comunicativo, comportamiento disruptivo frente a la comunicación, etc.
Berrikuspen-eskaera baten premia adieraz dezaketen zantzuak: jarrera-aldaketa, komunikazio-sistema bertan behera uztea, hausturazko jokabidea komunikazioaren aurrean eta abar.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Animazio turistikoa (1)
Figura 2.5La actitud pedagógica y la empatía son indispensables para el correcto desarrollo de las actividades
2.5. irudiaJarrera pedagogikoa eta enpatia ezinbestekoak dira jarduerak ondo joateko
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (31)
Modificar comportamientos, actitudes, o conocimientos de los interlocutores.
Solaskideen portaerak, jarrerak edo ezagutzak aldatzea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Actitud de colaboración y cooperación con los demás para alcanzar metas comunes.
•Lankidetza- eta kooperazio-jarrera gainerakoekin, guztion arteko helburuak lortzeko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Un volumen muy bajo puede transmitir a los demás actitudes como sumisión, tristeza o timidez.
Bolumen apalak mendekotasuna, tristura, lotsa edo tankerako jarrerak transmiti ditzake.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El contacto físico en las interacciones sociales es una manera de dar a conocer actitudes y emociones, y es una señal que regula la interacción social.
Gizarte-interakzioetako kontaktu fisikoa jarrerak eta emozioak ezagutarazteko modu bat da, baita gizarte-interakzioa arautzen duen seinale bat ere.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Disimular una actitud negativa.
Jarrera negatiboa disimulatzea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Las habilidades sociales son el conjunto de conductas emitidas por un individuo en un contexto interpersonal, que expresa sentimientos, actitudes, deseos, opiniones o derechos de ese individuo de un modo adecuado a la situación, respetando esas conductas en los demás, y que generalmente resuelve los problemas inmediatos de la situación mientras minimiza la probabilidad de futuros.
Trebetasun sozialak gizabanako batek pertsonen arteko testuinguruan igorritako jokabideen multzoa dira: gizabanako horren sentimenduak, jarrerak, desioak, iritziak edo eskubideak adierazten ditu, egoerara egokitutako modu batean, jokabide horiek gainerako pertsonetan ere errespetatuz, eta eskuarki egoeraren berehalako arazoak ebazten dira, etorkizunean arazo gehiago gertatzeko probabilitatea murriztuz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Se valorarán actitudes personales como el respeto, la sinceridad, la calma, o la elegancia, entre otras.
Errespetua, zintzotasuna, lasaitasuna, dotoretasuna eta tankerako jarrera pertsonalak balioetsiko dira.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Para ello es necesario reconocer qué hábitos no son adecuados para sustituirlos por hábitos positivos que ayuden al cliente a modificar cierta actitud para potencializar sus habilidades de comunicación.
Horretarako, ezinbestekoa da jakitea zer ohitura ez diren egokiak, eta haien tokian ohitura positiboak txertatzea, bezeroari jokabide batzuk aldatzen laguntzeko eta, hala, komunikatzeko trebetasunak indartzeko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
La accesibilidad a los servicios que dependen de las actitudes que determinan la relación entre la empresa, el personal de contacto y los clientes.
Enpresaren, harremanetarako langileen eta bezeroen arteko harremanak zehazten dituzten jarreren mendeko zerbitzuen eskuragarritasuna.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El personal: la calidad del personal en las empresas de servicios viene dada por la cualificación del mismo, la actitud de servicio, su compromiso, y su presencia física.
Langileak: zerbitzu-enpresetako langileen kalitatea haien kualifikazioak zehazten du, baita haien zerbitzu-jarrerak, konpromisoak eta presentzia fisikoak ere.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (19)
Conjunto de ideas, actitudes y creencias preestablecidas que son aplicadas, de manera general e indiferenciada a determinados individuos, catalogándolos y encerrándolos dentro de ciertas categorías sociales, ya sea por su nacionalidad, etnia, edad, sexo, orientación sexual o procedencia.
Aurrez ezarritako ideia, jarrera eta sinesmenen multzoa, zeinak oro har eta inolako bereizketarik gabe aplikatzen zaizkien norbanako jakin batzuei, horiek gizarte-kategoria jakin batzuen barruan sailkatu eta sartzeko, haien nazionalitatean, etnian, adinean, sexuan, sexu-joeran edo jatorrian oinarrituta.
Materiala: Sistemen integrazioa
Hay actitudes que se mantienen en la sociedad como si formaran parte de ella y no fuera posible que dejaran de hacerlo.
Jarrera batzuk gizartearen parte balira bezala mantentzen dira, eta badirudi ezin direla aldatu.
Materiala: Sistemen integrazioa
El prejuicio se define como una actitud negativa hacia un grupo social o hacia una persona percibida como miembro de dicho grupo.
Aurreiritzia da gizarte-talde batekiko edo talde horretako kidetzat hartzen den pertsona batekiko jarrera negatibo bat.
Materiala: Sistemen integrazioa
Como otras actitudes, el prejuicio se compone de tres componentes: cognitivo (creencias), afectivo (emociones) y comportamental (conducta).
Beste jarrera batzuek bezala, aurreiritziak ere hiru osagai ditu: kognitiboa (sinesmenak), afektiboa (emozioak) eta jarrerakoa (jokabideak).
Materiala: Sistemen integrazioa
La sensibilización es clave para lograr cambios de actitudes y eliminar obstáculos y diferencias que impiden la participación social y laboral de las mujeres.
Kontzientziazioa da gakoa jarreretan aldaketak lortzeko eta gizartean eta lan-munduan emakumeen parte-hartzea eragozten duten oztopoak deuseztatzeko.
Materiala: Sistemen integrazioa
Si la campaña se centra en promover un cambio de opiniones y actitudes, la información y la sensibilización se llevarían a cabo organizando actividades públicas de campaña en días como los siguientes:
Kanpainaren helburua iritziak eta jarrerak aldatzea bada, informatzeko eta kontzientziatzeko jarduera publiko batzuk antolatuko dira, egun hauetan, adibidez:
Materiala: Sistemen integrazioa
Medidas dirigidas a un grupo determinado, con las que se pretende suprimir y prevenir una discriminación o compensar las desventajas resultantes de actitudes, comportamientos y estructuras existentes.
Talde jakin bati zuzendutako neurriak dira; neurri horien helburua da bereizkeria ezabatzea eta prebenitzea edo egungo jokabide, portaera eta egiturek sortutako desabantailak konpentsatzea.
Materiala: Sistemen integrazioa
Medidas dirigidas a un grupo determinado, con las que se pretende suprimir y prevenir una discriminación o compensar las desventajas resultantes de actitudes, comportamientos y estructuras existentes (denominadas a veces “discriminación positiva”).
Talde jakin bati zuzendutako neurriak dira; neurri horien helburua da bereizkeria ezabatzea eta prebenitzea, edo egungo jokabide, portaera eta egiturek sortutako desabantailak konpentsatzea (batzuetan diskriminazio positibo deritze).
Materiala: Sistemen integrazioa
Conjunto de aptitudes y actitudes que favorecen la integración laboral.
Laneratzea errazten duten gaitasun eta jarreren multzoa.
Materiala: Sistemen integrazioa
Según el diagnóstico de la empleabilidad de Cáritas, esta se ve condicionada por las actitudes y las competencias, y estas a su vez cobran especial relevancia en el caso de las mujeres.
Caritasen enplegagarritasun-diagnostikoaren arabera, jarrerek eta gaitasunek eragina dute enplegagarritasunean, eta garrantzi berezia dute emakumeen kasuan.
Materiala: Sistemen integrazioa
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