Emaitzak: 2.445

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (342)
Así, los proveedores de telecomunicación ofrecen servicios en los que el acceso a sus redes se contrata en función del ancho de banda que necesita el usuario en bits/s. Horrela, telekomunikazio-hornitzaileek, beren sareetarako sarrera eskaintzean, erabiltzaileak behar duen bit/s banda-zabaleraren araberako zerbitzuak eskaintzen dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Además, con la aplicación progresiva de la RDSI, ADSL, proveedores de cable y satélite, se ha producido un espectacular aumento en la demanda de estos servicios de comunicaciones de datos a gran velocidad. Gainera, ISDNa eta ADSLa etengabe aplikatu direnez eta kable- eta satelite-hornitzaileak etengabe sortu direnez, abiadura handian datuak komunikatzeko zerbitzuen eskaria izugarri hazi da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una vez que se ha determinado el trabajo "de administrar el proceso de implantación de las infraestructuras comunes de telecomunicaciones para la captación, adaptación y distribución de señales de radiodifusión sonora y televisión, procedentes de emisiones terrenales, de satélite, por cable y servicio de telefonía básica o RDSI en el edificio de 14 viviendas y dos locales", que implica el proyecto, se debe organizar en fases y tareas y almacenarlo en el archivo de Microsoft Project que se había creado con los datos generales del proyecto. “14 etxebizitza eta bi lokal dituen eraikinean lurreko, satelite bidezko eta kable bidezko irrati- eta telebista-seinaleak jaso, egokitu eta hornitzeko eta oinarrizko telefono-zerbitzua edo ISDN zerbitzua eskaintzeko telekomunikazio-azpiegitura komunak (TAK) instalatzeko prozesua administratzeko” lana zehaztu ondoren, faseen eta eginkizunen arabera antolatu behar da eta proiektuaren datu orokorrekin sortu den Microsoft Project-eko fitxategian gorde behar da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Empotrado de los pares telefónicos entre registros de paso en la planta 3ªque corresponde a una tarea superior de Montaje de los elementos de la red de dispersión que a su vez corresponde al Montaje de la instalación para la distribución del servicio telefónico. 3. solairuko igarotze-erregistroen arteko telefono-pareen landaketa, sakabantze-sareko elementuen muntaketako goi-mailako eginkizunari dagokiona. Eginkizun hori, era berean, telefono-zerbitzua hornitzeko instalazioaren muntaketari dagokio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para planificar el proceso de implantación de las infraestructuras comunes de telecomunicaciones para la captación, adaptación y distribución de señales de radiodifusión sonora y televisión, procedentes de emisiones terrenales, de satélite, por cable y servicio de telefonía básica o RDSI. En el edificio de 14 viviendas y dos locales. Kontuan hartu 14 etxebizitza eta bi lokal dituen eraikin batean lurreko, satelite bidezko eta kable bidezko irrati- eta telebista-seinaleak, eta oinarrizko telefono-zerbitzua eta ISDN zerbitzua jasotzeko, egokitzeko eta hornitzeko telekomunikazio-azpiegitura komunak ezartzeko prozesua planifikatzea dela proiektuaren helburua.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Montaje de la instalación para la distribución del servicio Telefónico Telefono-zerbitzua hornitzeko instalazioa muntatzea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Montaje de instalación para la distribución del servicio Telefónico Telefono-zerbitzua hornitzeko instalazioaren muntaketa

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La descomposición en procesos más sencillos y controlables, subprocesos y tareas realizables en distintos puntos del sistema, resulta imprescindible en cualquier sistema o servicio. Kontrolatzeko errazagoak diren prozesu bakunagoak, azpiprozesuak eta sistemaren hainbat puntutan bete daitezkeen eginkizunak xehatzea ezinbestekoa da sistema edo zerbitzu guztietan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Montaje de la instalación para la distribución del servicio telefónico Telefono-zerbitzua hornitzeko instalazioa muntatu

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Analiza la posible descomposición del proyecto en sus fases o niveles superiores utilizando criterios de reducción de complejidad y secuencia cronológica del desarrollo en el proyecto para planificar el proceso de implantación de las infraestructuras comunes de telecomunicaciones para la captación, adaptación y distribución de señales de radiodifusión sonora y televisión, procedentes de emisiones terrenales, de satélite, por cable y servicio de telefonía básica o RDSI, en el edificio de 14 viviendas y dos locales. Azter ezazu 14 etxebizitza eta bi lokal dituen eraikin batean lurreko, satelite bidezko eta kable bidezko irratidifusioko soinu- eta telebista-seinaleak, eta oinarrizko telefono-zerbitzua eta ISDN zerbitzua jasotzeko, egokitzeko eta hornitzeko telekomunikazio-azpiegitura komunak planifikatzeko proiektua faseetan edo goragoko mailatan deskonposatzeko aukera, konplexutasuna murrizteko irizpideak erabiliz eta proiektuaren garapeneko sekuentzia kronologikoaren arabera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (26)
En caso de detectar una costura en mal estado, retirar el arnés de su servicio. Josturaren bat egoera txarrean izanez gero, arnesa zerbitzutik kanpo utzi behar da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Propiedad, Autor del Proyecto; objeto del mismo; circunstancias de tipo general y particular de la parcela y servicios existentes y a realizar. Jabea, proiektuaren egilea; proiektuaren helburua; lursailaren ezaugarri orokorrak eta bereziak, bertan dauden zerbitzuak eta egin beharrekoak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Propiedad en el sector de la Construcción es la persona física ó jurídica que ha contratado los servicios de otro/as intervinientes con el fin de realizar la construcción definida en el contrato. Eraikuntzaren sektorean, jabea da kontratuan zehaztutako eraikuntza egiteko helburuarekin beste baten zerbitzuak kontratatu dituen pertsona fisiko edo juridikoa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Realización de las Evaluaciones de riesgos iniciales y revisión de las mismas de todos los centros con que cuente la empresa o cooperación con el Servicio de Prevención ajeno. Hasierako arriskuak ebaluatzea eta haiek berrikustea enpresaren zentro guztietan edo kanpoko prebentzio-zerbitzuarekin elkarlanean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Seguimiento, dejando constancia por escrito, de las revisiones, reparaciones, engrasados, etc. de cada una de las máquinas, equipos, herramientas, materiales, etc., manteniendo un archivo a disposición del Servicio de Prevención de Riesgos, así como del resto de órganos en materia preventiva. Ikuskapenen, konponketen, koipeztatzeen eta abarren segimendua egitea eta haiek idatziz jasotzea. Halaber, haiei buruzko fitxategi bat izan behar da Arriskuak Prebenitzeko Zerbitzuan nahiz prebentzio-alorreko beste organoren batean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Acceso a recintos de servicio y envolventes de material eléctrico. Material elektrikoen zerbitzu guneetarako eta ingurakarietarako sarbidea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Cumplir y hacer cumplir todas las medidas preventivas indicadas por el empresario a través del Servicio de Prevención de Riesgos Laborales, de los Delegados de Prevención, Jefes de Obra y Encargados; cooperando con cada uno de estos órganos en las labores preventivas, pudiendo ser sancionados por el incumplimiento de estas medidas. eta betearaztea Prebentzio Zerbitzuaren nahiz prebentzio-ordezkarien, obraburuaren eta arduradunen bitartez; horrela, organo bakoitzarekin elkarlanean arituko da prebentzio-lanetan eta zigorra jaso dezake neurri horiek bete ezean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Colaborar con el Servicio de Prevención en lo referente a la aplicación de las medidas preventivas incluidas en el Plan de Seguridad y Salud de su obra, así como aquellas otras que pudieran indicarse durante el transcurso de las obras. Prebentzio Zerbitzuarekin lankidetzan aritzea Segurtasun eta Osasun Planean sartzen diren prebentzio-neurriak eta obrek dirauten bitartean adieraz daitezkeenak ezartzeari begira.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Cumplir y hacer cumplir todas las medidas preventivas indicadas por el empresario a través del Servicio de Prevención, y Delegados de Prevención; cooperando con cada uno de estos órganos en las labores preventivas. Epresariak adierazitako prebentzio-neurri guztiak betetzea eta betearaztea Prebentzio Zerbitzuaren eta prebentzio-ordezkarien bitartez; horietako organo bakoitzarekin elkarlanean arituko da prebentzio-lanetan.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Los accesos, instalaciones y servicios, con precisión Sarbideak, instalazioak eta zerbitzuak, doitasunez

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (71)
En otros casos el montaje, el servicio y muy principalmente la seguridad son factores decisivos. Beste batzuetan, muntaia-lanak, zerbitzua eta nagusiki segurtasuna faktore erabakigarriak izaten dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Costo M.O. Servicio Mto = Costo M.O. Directa + Costo M.O. indirecta + Costo M.O. otros Servicios Mantentze-zerbitzuko eskulanaren kostua = zuzeneko eskulanaren kostua + zeharkako eskulanaren kostua + beste zerbitzuek eginiko mantentze-lanetako eskulanaren kostua

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

c) Avisa a los servicios de urgencias. c) Deitu larrialdi-zerbitzuetara.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

- Si tiene pulso y respira, colocar a la víctima en posición de seguridad y avisar a un servicio de urgencias. - Pultsua badu eta arnasa hartzen badu, jarri biktima segurtasun-posizioan eta deitu larrialdi-zerbitzu bati.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Comunica al servicio de mantenimiento cualquier anomalía eléctrica que observes. Anomalia elektrikoren bat atzematen baduzu, jakinaraz iezaiozu mantentze-lanetako zerbitzuari.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Costo M.O. Servicio Mto. Mantentze-zerbitzuko zuzeneko eskulanaren kostua

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En el apartado 5 aquellos de los servicios que pueden hacer Mantenimiento en momentos de no dedicación específica a tal servicio. Bosgarren atalean, mantentze-sailak horretarako bereziki ez diren uneetan egiten dituen zerbitzuak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Horas posibles, Servicio Mto. Balizko orduak, mantentze-zerbitzua

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Son las horas de trabajo posibles del Servicio de Mantenimiento teniendo en cuenta el calendario de trabajo. Lan-egutegiaren arabera mantentze-zerbitzuan lanerako izan daitezkeen orduak dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Horas de actuación de reparación del Servicio de Mantenimiento dedicadas al Mantenimiento correctivo. Mantentze-zerbitzuak lan zuzentzaileetan emandako konponketa-orduak dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (180)
Gestión de servicios. Zerbitzuen kudeaketa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La actividad inversora en la industria, empresas de servicios, actividades inmobiliarias, las inversiones en bolsa tanto nacionales como internacionales, las actividades en otros países, etc., han proporcionado más beneficios que el negocio con los particulares. Industrian, zerbitzuen enpresetan, higiezinen jardueretan, burtsan inbertitzeak (nazionaletan nahiz nazioartekoetan) eta abarrek irabazi gehiago eman dizkiete partikularrekin negozioak egiteak baino.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La atención y cuidados incluyen todos aquellos apoyos que se ponen al servicio de las personas con discapacidad y que les van a permitir aumentar su autonomía, especialmente en lo que se refiere a la realización de las actividades cotidianas. Arreta eta zaintzak ezintasunak dituzten pertsonen zerbitzura jartzen diren laguntza guztiak barne hartzen ditu. Autonomia areagotzea ahalbidetuko diete, batez ere, eguneroko jarduerak egiteko garaian.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Tienden a ser usuarios de diferentes servicios: Hainbat zerbitzu erabili ohi dituzte:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No acuden a los servicios voluntariamente, sino que suelen ser derivados. Ez dute borondatez jotzen zerbitzuetara; haietara eraman egiten dituzte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los servicios sociales y las unidades de convivencia Gizarte-zerbitzuak eta bizikidetza-unitateak

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los servicios sociales comunitarios están dirigidos a toda la población de forma general y polivalente, desarrollando diferentes tipos de servicios: Komunitatearen gizarte-zerbitzuak herritar guztientzat dira, oro har eta modu balioaniztunean, eta hainbat zerbitzu mota eskaintzen dituzte:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En muchos centros el usuario paga la residencia a través de su pensión no contributiva (PNC), pero ello dependerá del servicio residencial y de la tipología del usuario. Hainbat zentrotan, erabiltzaileak ordaindutakoaren araberakoa ez den pentsioaren bidez ordaintzen du egoitza, baina hori egoitza-zerbitzuaren eta erabiltzailearen tipologiaren araberakoa izango da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Disponen de las dependencias necesarias para ofrecer los diferentes servicios necesarios y sus objetivos básicos son: Beharrezko zerbitzuak eskaintzeko eremuak dituzte eta hauek dira oinarrizko helburuak:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De hecho, no se trata de centros de acogida o de atención especializada, sino simplemente de un servicio asistencial. Izan ere, ez dira harrera-zentroak edo arreta espezializatua ematen duten zentroak; laguntza-zerbitzua baino ez dute ematen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (16)
Puesta en servicio. \bullet Martxan nola jarri.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Instalaciones de servicio: Zerbitzu-instalazioak:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

d)Los escalones de las escaleras que no sean de servicio tendrán una huella comprendida entre 23 y 36 cm y una contrahuella entre 13 y 20 cm. d) Zerbitzukoak ez diren eskaileretako mailek 23-36 cm bitarteko mailagaina eta 13-20 cm-ko mailartea izango dituzte.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Avisar servicio de socorro. Sorospen-zerbitzuari deitu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Es preferible esperar al servicio de urgencia. Hobe da larrialdiko zerbitzuari itxarotea.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Toma de servicio BP Behe Presioko zerbitzu-hartunea

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Extrae el capuchón protector de las válvulas de servicio para ver si se trata de modelos con obús o con bola. Atera ezazu babes-txanoa zerbitzu-balbuletatik obusa duten edo bola duten modeloak ote diren jakiteko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Hay que verificar que las válvulas de servicio no tienen fugas, ya que estas son un lugar frecuente de pérdidas. Egiaztatu behar da zerbitzu-balbulek ez dutela ihesik; izan ere, juntura horietan askotan izaten dira galerak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Localiza las válvulas de servicio y conecta las mangueras a las tomas correspondientes (figuras 3.22 y 3.23). Lokalizatu zerbitzu-balbulak eta konektatu mahukak dagozkien hartuneei (3.22 eta 3.23 irudiak).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

i.Sustituye un obús o una válvula de servicio. i. Ordezka ezazu obusa edo zerbitzu-balbula.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (16)
Valide sus páginas con algún programa de validación automática o use los servicios de validación disponibles en la red, le facilitaran un documento con los errores encontrados. Baliozkotu zure orriak automatikoki baliozkotzeko programaren baten batez, edo erabili sarean eskura dauden baliozkotze-zerbitzuak; dokumentu bat luzatuko dizute, aurkitutako erroreekin.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

() es el servicio de la organización W3C que valida páginas automáticamente. {\field {\fldinst HYPERLINK}} ( {\field {\fldinst HYPERLINK}} ) W3C erakundearen zerbitzua da, eta orriak automatikoki baliozkotzen ditu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

De hecho la mayoría de ellos van pasando a entregar estos servicios a empresas como Google o Inktomi. Izan ere, Google, Inktomi eta beste enpresa batzuei entregatu dizkiete zerbitzu horiek.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Unportal vertical, también denominadoVortal(Vertical Portal), es un sitio web que provee de información y servicios a un sector o industria en particular. {\i Atari bertikala } sektore edo industria jakin bati informazioa eta zerbitzuak eskaintzen dizkion web gunea da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Su capacidad para ello estriba en su posibilidad de profundización en los contenidos específicos que ofertan y en su oferta de servicios personalizados. Horretarako gaitasuna eskaintzen dituzten eduki espezifikoetan sakontzeko ahalmenean eta zerbitzu pertsonalizatuak eskaintzean datza.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Se estima que sólo un número muy reducido de estos portales puede ser capaz de ofrecer el adecuado nivel de servicios y contenidos a un público tan diverso y, al tiempo, ser viable organizacional y económicamente. Kalkuluen arabera, atari horien kopuru oso txiki bat izango litzateke gai hain ezberdina den publikoari zerbitzu eta edukien maila egokia eskaini eta, aldi berean, antolamenduari eta ekonomiari dagokienez bideragarria izateko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ello hace que este tipo de portal resulte insuficiente para los usuarios más expertos y profesionales que exigen mayor especialización y profundidad, tanto en los servicios como en los contenidos quedando entonces orientados fundamentalmente hacia los usuarios inexpertos, habitualmente menos exigentes. Hori dela-eta, atari mota hori ez da nahikoa erabiltzaile aditu eta profesionalentzat, espezializazio eta sakontasun handiagoa eskatzen baitute, bai zerbitzuetan, bai edukietan. Beraz, funtsean erabiltzaile hasiberriei zuzentzen zaizkie, normalean ez baitute halako eskakizun zorrotzik.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Suele incorporar servicios de valor añadido tendentes a la fidelización en torno a comunidades virtuales, tales como espacio web gratuito, información de diverso tipo, personalización de la información, chat, e-mail gratuito, mensajes a teléfonos móviles, software gratuito, grupos de discusión, comercio electrónico o buscador. Balio erantsiko zerbitzuak izaten ditu, komunitate birtualen inguruan leialtze aldera, hala nola doako web espazioa, hainbat informazio mota, informazioaren pertsonalizazioa, txata, doako posta elektronikoa, telefono mugikorretarako mezuak, doako softwarea, eztabaida taldeak, salerosketa elektronikoa edo bilatzailea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Esta evolución se vio altamente favorecida por el desarrollo de las posibilidades técnicas y las necesidades de los usuarios, con lo que estos lugares fueron incorporando algunos de los servicios de valor añadido que ahora es habitual encontrar en los portales (mensajes sms, e-mail, espacio web...). Bilakaera hori aukera teknikoen garapenak eta erabiltzaileen beharrizanek bultzatu zuten neurri handi batean; beraz, gune horiek orain atarietan ohikoak diren balio erantsiko zerbitzuetako batzuk (sms mezuak, e-mail, web espazioa...) sartu zituzten.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Otra vía, por la que se evolucionó hasta lo que ahora conocemos como portales, fue a través de las páginas web de los grandes proveedores de servicios Internet, como AOL (http://www.aol.com) o la páginas principales de Microsoft (http://www.microsoft.com) o de Netscape (http://www.netscape.com ), que estaban configuradas por defecto como páginas de inicio en sus navegadores. Orain atari gisa ezagutzen duguneraino eboluzionatzeko beste bide bat Interneteko zerbitzuen hornitzaile handien web orriak izan ziren, hala nola AOL (http://www.aol.com) edo Microsoften (http://www.microsoft.com) edo Netscaperen (http://www.netscape.com ) orri nagusiak; beren nabigatzaileetan lehenetsitako hasiera-orri gisa konfiguratuta zeuden.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (58)
Las diferentes formas que presentan las articulaciones están al servicio de los movimientos que realizan. Artikulazioen formak beren mugimenduen araberakoak izaten dira.

Materiala: Elektroestetika

Así "termalismo" se define como el conjunto de medios médicos, higié-nicos, hoteleros, hospitalarios y sociales al servicio de la utilización terapéu-tica de las aguas termales; por otra parte, se entiende por "hidroterapia" a la diversidad de medios terapéuticos que aprovechan las propiedades físicas y químicas del agua en sus distintas formas. Ur termalen erabilera terapeutikoaren zerbitzura dauden baliabide medikoen, higienikoen, sozialen eta hoteletako eta ospitaleetako baliabideen multzoa da termalismoa; hidroterapia, aitzitik, uraren propietate fisiko eta kimikoez baliatzen diren baliabide terapeutikoen dibertsitatea da.

Materiala: Elektroestetika

Para valorar si el servicio de maquillaje que hemos dado ha sido óptimo, nos fijaremos en los siguientes parámetros: Makillaje-zerbitzua ezin hobea izan den baloratzeko, parametro hauek hartuko ditugu kontuan:

Materiala: Elektroestetika

Aspectos a observar en la valoración del servicio de maquillaje Makillaje-zerbitzua baloratzeko kontuan izan beharreko alderdiak

Materiala: Elektroestetika

Esto unido al hecho de que el servicio prestado es de una duración muy limitada, pues a lo largo de la jornada o de la ocasión en que se lucirá sufrirá algo de deterioro, y a que nuestro trabajo es perecedero en ese mismo día, puede hacer que cunda la opinión de que cualquier precio por este servicio es costoso. Gainera, zerbitzuaren iraupena oso mugatua denez (egunean zehar edo erakutsiko den aldian hondatuz joango da), garestia dela pentsa liteke.

Materiala: Elektroestetika

El primer planteamiento que debemos hacernos, es el de la elección del mayor número de materiales desechables del que podamos disponer para nuestro servicio. Hasteko, erabili eta botatzeko ahalik material gehien eskuratu behar dugu.

Materiala: Elektroestetika

Resultará interesante fijarnos en la cliente en las ocasiones en que asista a nuestro gabinete para solicitar hora en algún servicio o cuando llegue a nuestro establecimiento con su modo habitual de vestimenta, peinado, accesorios etc. Interesgarria izango da bezeroari guregana datorrenean ongi erreparatzea, bai zerbitzu baterako ordua eskatzera datorrenean, bai zerbitzu bat jasotzera datorrenean; horrela, nola janzten den, nola orrazten den, zer osagarri erabiltzen dituen eta abar ikusiko dugu.

Materiala: Elektroestetika

tiempo, materiales y servicio, pudiendo relacionarse estas tres cosas en muchas civilizaciones con bienestar social y abundancia". denbora, materialak eta zerbitzua; hiru gauza horiek, gainera, gizarte-ongitasunarekin eta oparotasunarekin erlaziona daitezke zibilizazio askotan".

Materiala: Elektroestetika

Es un servicio espectacular en cuanto a los resultados inmediatos de la zona tratada. Zerbitzu harrigarria da; landutako gunean berehalako emaitzak ditu.

Materiala: Elektroestetika

Otros servicios realizados al cliente: Bezeroari egindako beste zerbitzu batzuk:

Materiala: Elektroestetika

Instalatze eta mantentze lanak (51)
Mandos en servicio. \bullet Zerbitzuko aginteak.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Todas las cadenas serán revisadas antes de ponerse en servicio. Kate guztiak ikuskatu behar dira funtzionatzen jarri baino lehen.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Caída de personas desde pasarelas y plataformas de servicio. Pasabideetatik eta zerbitzu-plataformetatik pertsonak erortzea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La única reforma segura es la sustitución de todas las piezas sometidas a fatiga con máxima solicitación de servicio, cualquiera que sea su aspecto exterior. Berritzeko modu seguru bakarra asko erabiltzeagatik nekea jasan duten pieza guztiak ordeztea da, haien kanpo-itxura edozein izanik ere.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Escalas fijas de servicio. Zerbitzu-eskailera finkoak.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En el caso de los equipos de trabajo que ya estén en servicio en la fecha de entrada en vigor de este Real Decreto, la aplicación de las citadas disposiciones no requerirá necesariamente de la adopción de las mismas medidas que las aplicadas a los equipos de trabajo nuevos. eta bestetik, errege-dekretua indarrean sartzen den datan funtzionatzen ari diren lan-ekipoen kasuan, ez da nahitaez eskatuko lan-ekipo berrietan aplikatzen diren neurri berak betetzea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Dejar un indicador de fuera de servicio y retirar las llaves de contacto depositándolas en el lugar habilitado para ello.Fig. 7. Zerbitzuz kanpoko adierazgailu bat utzi eta kontaktu-giltzak kendu behar dira, eta dagokion tokian utzi. {\b 7. irudia. }

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

La plataforma elevadora móvil de personal (PEMP) es una máquina móvil destinada a desplazar personas hasta una posición de trabajo, con una única y definida posición de entrada y salida de la plataforma; está constituida como mínimo por una plataforma de trabajo con órganos de servicio, una estructura extensible y un chasis. Langileentzako plataforma jasotzaile mugigarriak pertsonak lan-posizio bateraino desplazatzeko helburua duten makina mugigarriak dira, eta plataforman sartzeko eta plataformatik irteteko posizio zehatz bakarra dute. Zerbitzu-organoak dituen lan-plataforma bat, egitura hedagarri bat eta xasisa izaten dituzte gutxienez.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Instalación de los servicios comunes Zerbitzu komunen instalazioa

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Una vez finalizadas las obras, realizadas las verificaciones y la inspección inicial, si fuera el caso, y antes de la puesta en servicio de la instalación, la empresa instaladora comunicará la nueva instalación. Lanak amaitutakoan, egiaztapenak eta, beharrezkoa denean, hasierako ikuskapena egin ostean, instalazio berriaren jakinarazpena egingo du enpresa instalatzaileak, instalazioa martxan jarri aurretik.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (463)
La ciudad de Manu, centraliza los servicios básicos e irradia las corrientes turísticas hacia los destinos señalados. Manu hiriak zentralizatzen ditu oinarrizko zerbitzu guztiak, eta handik bideratzen ditu korronte turistikoak aipatutako destinoetara.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con vagones de exquisito diseño africano y esmerado servicio , que recorre los paisajes entre Pretoria y Ciudad El Cabo, excepcionalmente también llega a Victoria, Port Elizabeth y el Parque Kruger. Diseinu afrikarreko bagoiak eta zerbitzu arretatsua dituen tren horrek Pretoria eta Lurmutur Hiria bitarteko bidea egiten du; noizean behin, Victoria, Port Elizabeth eta Kruger parkera ere iristen da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Finalmente en los últimos años servicios de cruceros de lujo realizan semanalmente un itinerario por los rincones más espectaculares de Seychelles. Azkenik, azken urteetan, luxuzko itsas bidaietan, Seychelleetako txoko ikusgarrienak ikus ditzakete bidaiariek astero.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Al sur, en el Golfo de Gabes, la Isla de Djerba es otro proyecto turístico que ha dado excelentes resultados ya que la inversión en nuevos hoteles y la mejora continua de los servicios no ha ido en menoscabo de la conservación de sus playas, de la avifauna o de las costumbres populares. Hegoaldean, Gabesko golkoko Djerba uharteko proiektu turistikoak emaitza bikainak eman ditu, hotel berrietan egindako inbertsioak eta zerbitzuen etengabeko hobekuntzak ez baititu kaltetu hondartzak, hegaztiak eta herritarren ohiturak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

-Servicio gratuito de bar a bordo (café, infusiones, cervezas y refrescos). - \~\~\~\~\~\~ Doako taberna-zerbitzua trenean (kafea, infusioak, garagardoak eta freskagarriak).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Temperatura de servicio del queso Gazta zerbitzatzeko tenperatura

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Y, por último, como fin de este primer paso de diseño se seleccionarán los distintos prestadores de servicios, atendiendo a las características de las personas que disfrutarán de este viaje. Eta, azkenik, produktua diseinatzeko lehen urrats hau amaitzeko, zerbitzuak eskainiko dituztenak aukeratuko dira, bidaia egingo duten pertsonen ezaugarrien arabera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Normalmente, y dado que hay una competencia feroz entre agencias para conseguir este tipo de trabajos, los beneficios son inferiores a los indicados, lo cual, en ningún caso debe perjudicar la calidad de los servicios ofrecidos. Normalean, agentzien artean lehia bizia dagoenez, horrelako lanak eskuratzeko, irabazi txikiagoak eskuratzen dira, baina horrek ez du inolaz ere gutxitu behar eskaintzen diren zerbitzuen kalitatea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Habitualmente, un empleado dela empresa colaboradora acompañará al grupo durante todo el viaje para cerciorarse de la correcta prestación de los servicios contratados. Normalean, enpresa laguntzailearen langile bat taldearekin egongo da bidaia osoan, kontratatutako zerbitzuak behar den bezala eskaintzen direla egiaztatzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para el buen funcionamiento de la organización, se suele pedir a los proveedores una reserva previa de los servicios y un tiempo de release para la confirmación de los mismos. Antolakuntzak ondo funtziona dezan, zerbitzuak aurrez erreserbatzea eskatzen zaie hornitzaileei, eta zerbitzuak konfirmatzeko epe bat ere eskatzen zaie.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
De acuerdo con esta necesidad, presentamos tres mesitas auxiliares, que, una vez hayan prestado servicio, son susceptibles de introducirse la una dentro de la otra, para que ocupen menos espacio (fig. 742). eta, harekin bat, hiru mahaitxoren eraikuntza azalduko dugu: behin zerbitzu egin eta gero, bata bestearen barnean sar ditzakegu mahaitxook, leku gutxiago har dezaten (ikusi 742. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (42)
Medios: tablón de anuncios, circulares, notas de servicio interior, avisos, correo electrónico, teléfono, burofax, atención directa, etc. Bitartekoak: iragarki-taula, zirkularrak, barneko zerbitzu-oharrak, abisuak, posta elektronikoa, telefonoa, burofaxa, arreta zuzena, eta abar.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Con el Servicio Público de Empleo Estatal (SPEE), la Seguridad Social, la Agencia Tributaria, etc. Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoarekin (SPEE), Gizarte Segurantzarekin, Zerga Agentziarekin, eta abar.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

SPEE: servicio Contrat@ www.sepe.es. SPEE: servicio Contrat@ www.sepe.es.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

es un servicio de correos para enviar de manera urgente documentos relevantes que puedan requerir una prueba frente a terceros. posta-zerbitzu bat da, hirugarren batzuen aurrean frogatu beharreko agiri garrantzitsuak premiaz bidaltzeko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Se basa en tratar a los trabajadores de la empresa con la misma atención y nivel de servicio que a los propios clientes. Enpresako langileei bezeroei ematen diegun arreta- eta zerbitzu-maila bera ematean oinarritzen da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Trata de potenciar la imagen de la compañía entre sus empleados buscando que estos se identifiquen mejor con los productos o servicios de la empresa, así como con su filosofía, mejorando de esta forma su motivación y su fidelidad a la compañía. Langileek enpresari buruz duten irudia indartzea helburu izanik, haiek enpresaren produktu eta zerbitzuekin eta filosofiarekin hobeto identifikatzea lortu nahi du, motibazioa hobetu eta enpresarekiko leialtasuna areagotuko direlakoan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Citación previa de los servicios médicos y, posteriormente, el justificante médico de asistencia. Aurretik, mediku-zerbitzuen hitzordua eta, gero, joan izana ziurtatzen duen agiria.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Externa: con posibles candidatos, el Servicio Público de Empleo, la Seguridad Social, la Agencia Tributaria, etc. Kanpokoa: hautagai posibleekin, Enplegu Zerbitzu Publikoa, Gizarte Segurantza, Zerga Agentzia, etab.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Eloutsourcingo externalización de servicios es algo a lo que, cada vez más, recurren las empresas. Outsourcing edo zerbitzuak kanpora ateratzea gero eta ohikoagoa da enpresetan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Pensemos, por ejemplo, en el proceso administrativo ligado a la contratación, en la gestión del pago de salarios o en toda la documentación que generan las relaciones con la Administración Pública, llámese esta Agencia Tributaria, Tesorería General de la Seguridad Social, Servicio de Empleo Público, etc. Adibidez, gogoan izan dezagun kontratazioarekin lotutako prozesu administratiboa, soldata-ordainketaren kudeaketa edo administrazio publikoarekiko (Zerga Agentzia, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusia, Enplegu Zerbitzu Publikoa...) harremanean sortzen den dokumentazioa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (11)
Esta dotada de mesas de trabajo, fregaderas y las instalaciones de servicios auxiliares (agua, gas, desagües, electricidad). Lan-mahaiak, harraskak eta zerbitzu osagarrien instalazioak izaten dira hor (ur- eta gas-instalazioak, hustubideak, argindarra).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las instalaciones o redes de servicios habituales en el laboratorio son las siguientes: Laborategian instalazio edo zerbitzu-sare hauek egon ohi dira:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las plantas de síntesis orgánica, los equipos de procesado y los servicios son comparables en Sintesi organikoko instalazioak, prozesatzeko ekipoak eta zerbitzuak antzekoak dira

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Se deben limpiar y mantener los servicios de la instalación Horretarako, beharrezkoa da instalazioko zerbitzuak

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las superficies húmedas de las áreas de composición exigen la protección de los peligros eléctricos de los equipos y servicios. Konposizio-eremuko gainazal hezeek ekipo eta zerbitzuen arrisku elektrikoekiko babesa exijitzen dute.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las medidas de prevención y protección contra las explosiones implican la instalación de equipos y servicios eléctricos estancos al polvo, la conexión a tierra de los equipos y accesorios para eliminar las descargas electrostáticas, la instalación de válvulas de seguridad en los molinos cerrados, y la construcción de paneles de seguridad contra explosiones en las paredes. Leherketen aurkako prebentzio- eta babes-neurriak honako hauek dira: hautsarekiko itxiak diren ekipo eta zerbitzu elektrikoak instalatzea, ekipo eta osagarriak lurrera konektatuak egotea deskarga elektrostatikoak saihesteko, errota itxietan segurtasun-balbulak instalatzea, eta paretetako leherketen aurka segurtasun-panelak eraikitzea .

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Por ejemplo, conocida la inversión en los equipos principales (desde el punto de vista de la inversión, es decir, los más grandes y costosos), se estiman los costos de: instalaciones eléctricas; instrumentación; servicios de calor y frío; canalizaciones, operación; de mantención; etc. mediante coeficientes (15%, 20%, 5%, etc.) Adibidez, ekipo garrantzitsuenen inbertsioa ezagutzen badugu (inbertsioaren ikuspuntutik begiratuta, handienak eta garestienak diren ekipoena), honako kontzeptu hauen kostuak balioets daitezke koefizienteak erabiliz (% 15, % 20, % 5...): instalazio elektrikoak; instrumentazioa; bero- eta hotz-zerbitzuak; kanalizazioak, eragiketa; mantentze-lanak, eta abar.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

- Diagramas de servicios auxiliares: - Zerbitzu osagarrien diagramak:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Debe mostrar todas las corrientes disponibles de servicios auxiliares (vapor, agua de refrigeración, etc.) zerbitzu osagarrien korronte guztiak (lurruna, hozte-ura, etab.) erakutsi behar dituzte.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Un hombre acude a ofrecer el servicio diseñado para comprobar la “descomposición de la chimenea”. Langile bat “tximiniako deskonposizioaren” azterketa egitera etorri da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Certificar un producto, servicio o sistema es declarar que, tras una evaluación objetiva, éste es conforme con unos requisitos previamente establecidos en un Reglamento o Norma. Produktu, zerbitzu edo sistema bat ziurtatzea honetan datza: ebaluazio objektibo baten ondoren, produktu horrek Erregelamendu edo Arau batean aurrez ezarritako eskakizunak betetzen dituela adieraztean.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (58)
Publicidad obtenida gratuitamente en medios de comunicación, programas, redes sociales, etc., sobre la empresa, los productos o servicios. Enpresari, produktuei eta zerbitzuei buruz komunikabideetan, saioetan, sare sozialetan eta abarretan egiten den doako publizitatea.

Materiala: Animazio turistikoa

El acceso y el pago de los distintos servicios se puede controlar con tarjetas o sistemas como pulseras especiales. Zerbitzuen erabilera eta ordainketa kontrolatzeko, txartelak edo beste sistema batzuk erabil daitezke, hala nola eskumuturreko bereziak.

Materiala: Animazio turistikoa

Esto conllevaba que en múltiples ocasiones la calidad de servicio no fuera la óptima, ya que el planteamiento de estosgentle organiseurera el de disfrutar de las vacaciones. Horren ondorioz, zerbitzuaren kalitatea sarritan ez zen oso ona izaten, gentle organiseur horien planteamendua oporrez gozatzea izaten baitzen.

Materiala: Animazio turistikoa

Respecto a los clientes de este tipo de servicios, es preciso destacar los siguiente: Zerbitzu mota horren bezeroei dagokienez, nabarmendu beharrekoa da:

Materiala: Animazio turistikoa

lAumento de usuarios de los servicios de animación que pertenecen a la tercera edad, entendiendo como tal personas entre la sexta y séptima década de su vida. l Hirugarren adineko erabiltzaile gehiago (hirurogei eta laurogei urte bitarteko pertsonak) daude animazio-zerbitzuen erabiltzaileen artean.

Materiala: Animazio turistikoa

Objetivos y funciones de los servicios de animación turística Animazio turistikoko zerbitzuen helburu eta funtzioak

Materiala: Animazio turistikoa

Objetivos de los servicios de animación turística Animazio turistikoko zerbitzuen helburuak

Materiala: Animazio turistikoa

Las recomendaciones que los turistas emiten sobre el establecimiento, gracias a un servicio que experimentan como diferente, permite el aumento de sus ventas y por tanto el incremento de sus ganancias. Turistek establezimenduari buruz egiten dituzten gomendioen (desberdintzat duten zerbitzuari esker) ondorioz, salmentek gora egiten dute, eta, beraz, irabaziek ere bai.

Materiala: Animazio turistikoa

La recomendación de los turistas hacia el establecimiento, cuyos servicios son percibidos como diferentes, personalizados y únicos, permite el aumento de sus ventas e incremento de sus ganancias. Turistek establezimenduari buruz egiten dituzten gomendioen (desberdin, pertsonalizatu eta bakartzat duten zerbitzuari esker) ondorioz, salmentek eta irabaziek gora egiten dute.

Materiala: Animazio turistikoa

Para conseguir la calidad total en los servicios de cualquier empresa es necesario implicar a todos los departamentos e individuos de la misma. Edozein enpresatako zerbitzuetan kalitate gorena lortzeko, beharrezkoa da enpresako sail eta pertsona guztiak inplikatzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (47)
No se debe interrumpir al cliente cuando explica qué servicios demanda. Ez da bezeroa eten behar, zer zerbitzu nahi dituen azaltzen ari denean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para comprobar la calidad del servicio prestado el asesor seguirá las siguientes fases: Emandako zerbitzuaren kalitatea egiaztatzeko, aholkulariak hainbat faseri jarraituko dio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es muy difícil conseguir mejorar un servicio si no se tiene en cuenta los resultados que se están obteniendo con un sistema que permita cuantificarlos. Oso zaila da zerbitzu bat hobetzea, ez baldin baditugu kontuan hartzen lortzen ari garen emaitzak, zenbatesteko moduko sistema batekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La medición es a la vez el último y el primer paso a la hora de mejorar la calidad de servicio y conseguir ofrecer un servicio excelente. Neurketa azkeneko eta lehendabiziko urratsa da zerbitzuaren kalitatea hobetzeko eta zerbitzu bikaina eskaintzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Definamos previamente cuales son las características globales respecto a la calidad de un servicio de asesoramiento sobre comunicación: Lehenik eta behin, defini dezagun zein diren komunikazioaren gaineko aholkularitza-zerbitzu baten kalitateari buruzko ezaugarri globalak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La calidad de un servicio es relativa no absoluta. Zerbitzu baten kalitatea erlatiboa da, eta ez absolutua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La calidad de un servicio es determinada por el cliente, no por el proveedor del servicio, en este caso el asesor. Zerbitzuaren kalitatea bezeroak neurtzen du, eta ez zerbitzuaren hornitzaileak –kasu honetan, aholkulariak–.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Vamos a analizar los tres modelos más consensuados para medir la calidad de servicio: Ikus ditzagun kalitatea neurtzeko adostasun handiena duten hiru ereduak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La satisfacción del cliente se logra cuando las expectativas que se genera antes de recibir un servicio son superadas por el valor que percibe una vez que lo ha recibido. Bezeroaren gogobetetzea lortzen da bezeroak zerbitzua jaso ostean hautematen duen balioa handiagoa denean jaso aurretik zeukan itxaropena baino.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

CALIDAD = EXPECTATIVA – SERVICIO PRESTADO KALITATEA = ITXAROPENA – EMANDAKO ZERBITZUA

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (308)
Indicador económico que refleja el valor monetario de todos los bienes y servicios finales producidos por un país en un determinado periodo de tiempo, normalmente un año. Herrialde batek denbora-tarte jakin batean, normalean, urtebetean, sortzen dituen ondasun eta zerbitzu guztien diruzko balioa islatzen duen adierazle ekonomikoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

“Conjunto de actividades humanas, remuneradas o no, que producen bienes o servicios en una economía, o que satisfacen las necesidades de una comunidad o proveen los medios de sustento necesarios para los individuos”. «Giza jardueren (ordainduak zein ez) multzoa, ekonomia batean zerbitzuak eta ondasunak sortzen dituena, edo komunitate baten beharrak betetzen dituena edo gizabanakoentzat beharrezko bizigaiak ematen dituena».

Materiala: Sistemen integrazioa

Incluye las actividades y tareas destinadas a la producción de bienes y servicios para la venta y el consumo (p. ej., el comercio, el trabajo por cuenta ajena, el trabajo agrícola a pequeña y gran escala, etc.). Barne hartzen ditu Salmentarako eta kontsumorako ondasun eta zerbitzuak ekoizteko jarduerak eta zereginak biltzen ditu (adibidez, merkataritza, besteren konturako lana, nekazaritzako lan txikiak eta handiak).

Materiala: Sistemen integrazioa

a) Las personas que cuidan de su hogar sin remuneración, las que prestan servicios sociales o de carácter benéfico no remunerados, y, en general, todas las que ejerzan actividades sin un fin lucrativo. a) Ordainsaririk gabe beren etxea zaintzen dutenak, ordainsaririk gabe gizarte-zerbitzuak edo ongintzako zerbitzuak ematen dituztenak eta, oro har, irabazi-asmorik gabeko jarduerak egiten dituztenak.

Materiala: Sistemen integrazioa

El segundo lugar (14,2 %) corresponde a la actividad Q (actividades sanitarias y de servicios sociales), y el tercer lugar (10,2%) a la actividad I (hostelería). Bigarren tokian (% 14,2), Q jarduera dago (osasun-jarduerak eta gizarte-zerbitzuetakoak), eta hirugarren tokian (% 10,2), I jarduera (ostalaritza).

Materiala: Sistemen integrazioa

Directiva 2004/113/CE del Consejo, de 13 de diciembre de 2004, por la que se aplica el principio de igualdad de trato entre hombres y mujeres al acceso a bienes y servicios y su suministro. Kontseiluaren 2004/113/EE Zuzentaraua, 2004ko abenduaren 13koa, gizonen eta emakumeen tratu-berdintasunaren printzipioa aplikatu duena, ondasunak eta zerbitzuak eskuratzean eta horietaz hornitzean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Escanea el código QR adjunto para acceder al Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas, que actúa en colaboración con los organismos de igualdad de las comunidades autónomas. Eskaneatu QR kode hau Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzura sartzeko; zerbitzu hori autonomia-erkidegoetako berdintasuneko erakundeekin aritzen da elkarlanean.

Materiala: Sistemen integrazioa

n El trabajo productivo comprende actividades y tareas destinadas a la producción de bienes y servicios para la venta y el consumo. n Lan produktiboaren barruan salmentarako eta kontsumorako ondasun eta zerbitzuak ekoizteko egiten diren jarduerak eta zereginak sartzen dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las personas que cuidan de su hogar sin remuneración, las que prestan servicios sociales o de carácter benéfico no remunerados y, en general, todas las que ejerzan actividades sin un fin lucrativo: Ordainsaririk gabe beren etxea zaintzen dutenak, ordainsaririk gabe gizarte-zerbitzuak edo ongintzako zerbitzuak eskaintzen dituztenak eta, oro har, irabazi-asmorik gabeko jarduerak egiten dituzten pertsonak...

Materiala: Sistemen integrazioa

Técnica destinada a informar al público sobre un bien o un servicio a través de los medios de comunicación, con el objetivo de inclinarlo al consumo. Jendeari ondasun edo zerbitzu bati buruz komunikabideen bitartez informatzeko erabiltzen den teknika, kontsumitzera bultzatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (22)
Kaxa eszenikoa zenbait zerbitzu-pasabidek mugatzen dute, eta lau eremu handi dauzka: La caja escénica se delimita por una serie de pasarelas de servicio y está compuesta por cuatro grandes áreas:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Ustiapen-leihoak: lan audiobisual bat merkaturatzeko banaketa-kanal guzti-guztiak dira. Zerbitzu mota horren ohiko egiturak honako aukera hauek dauzka: Ventanas de explotación: se refiere a todos y cada uno de los canales de distribución que permitirán la comer­cialización de una obra audiovisual. La estructura clásica de este tipo de servicio corresponde con las siguientes op­ciones:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

4. Interneterako konexioa: gailuaren eta lineako zerbitzuetara sartzea eta zerbitzuok erabiltzea ahalbidetzen duen sarearen arteko lotura-mekanismoa. 4. Conexión a internet: como mecanismo de enlace entre el dispositivo y la red que permite el acceso y el uso de los diferentes servicios online.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Zerbitzaria: berekin konektatuta dauden ordenagailu guztien eskaerei erantzuten dien gailua da. Ematen duen zerbitzu motaren arabera, zerbitzari desberdinak daude: Servidor: es un dispositivo que atiende y responde a las diferentes peticiones que realizan todos aquellos ordena­dores que están conectados con él. Existen diferentes tipos de servidores en función del tipo de servicio que presten:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Autentifikazio-sistemak erabilita: adierazi duzun erabiltzaile hori zarela edo produktu jakin baten hartzailea zarela benetan egiaztatzeko balio dute. Operazio mota horiek egiteko modu asko daude; hala nola erabiltzaileei esleitutako pasahitzak erabil daitezke (mezularitza- zerbitzuetan, zerbitzuak erosteko orrietan eta abarretan, modu hori da erabilien, edo ziurtagiri digitalak, biometrikako sistemak (adibidez, gailu mugikorrak desblokeatzeko, aurpegia edo hatz-markak ezagutzekoak erabiltzen dir edo norberaren datuak jasotzen dituen txartel bat erabil daitezke. Horrelakoetan, prozedura mota horien bidez erregistratzeko gailuak eduki behar dira. Horren adibidea dira, besteak beste, lantokira sartzeko eta lantokitik irteteko txartelak. Utilizar sistemas de autenticación: que permitan realmente comprobar que eres el usuario que dices ser o al que va destinado un determinado producto. Existen muchas formas de rea­lizar este tipo de operaciones, desde el empleo de contraseñas asignadas a usuarios (que es la más empleada en el acceso a aplicaciones como servicios de mensajería, páginas de compras de servicios, etc.) al uso de certificados digitales, de sistemas de biométrica (como reconoci­miento facial o de la huella dactilar para desbloquear un dispositivo móvil) o de una tarjeta de contacto que incluya los datos individuales. En este caso, para poder emplearse, es nece­sario disponer de los aparatos pertinentes que faciliten el registro mediante este tipo de pro­cedimientos. Un ejemplo de ello son las tarjetas de empleado que se usan para fichar en la entrada y salida de las jornadas laborales.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

6.25. Sartu eskatu ahalako bideo-aplikazio batera, eta aztertu eskaintzen dituen zerbitzuak eta berezitasunak. 6.26.Entra en una aplicación de vídeo bajo demanda y analiza los servicios y peculiaridades que ofrece.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Irrati-difusioaren Europako Batasuna (UER/EBU): zerbitzu publikoko bitartekoen mundu- mailako elkarte bat da. La Unión Europea de Radiodifusión (UER/EBU): es una asociación a nivel mundial de medios de servicio público.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3. Kablea: transmisio mota horrek eskaintzen duen telebista-zerbitzua aurrekoa baino osoagoa da: zerbitzu gehiago, interaktibitate handiagoa eta eskaintza handiagoa. Seinalea garraiatzeko, oinarrizko bi sistema erabiltzen dira: 3. Cable: el servicio de televisión que ofrece este tipo de transmisión es más completo que el ante­rior, como son mayor número de servicios, posibilidad de mayor interactividad y una mayor oferta. Para poder llevarlo a cabo, se emplean dos sistemas básicos para transportar la señal:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Multiplexa eta zerbitzuen garraioa: informazioa paketeetan zatitu dezake, hobeto garraiatzeko; MPEG-2 formatuak definitzen du. Multiplex y transporte de servicios: permite la división de la información en diferentes paque­tes que favorezcan su transporte; viene definido por MPEG-2.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

SD eta HD irrati-difusioko eta multimediako zerbitzuen transmisio finko nahiz mugikorreko estandarra da, Txinakoa. Sistema horrek zenbait teknologia erabiltzen ditu, zenbait faktoreren aurrean (hala nola zarataren, doitasunaren eta informazioaren sinkronizazioaren aurrean) hobeto erantzuteko. Es el estándar de transmisión tanto fija como móvil de servicios de radiodifusión SD y HD y mul­timedia en China. Es un sistema que emplea una serie de tecnologías con el objetivo de mejorar su rendimiento con respecto a la respuesta ante factores como el ruido o la precisión y sincronización de la información.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx